Kirjoittaja Aihe: Valkoinen Valhe, S (Ginny/Harry, Ginny/Dean)  (Luettu 1408 kertaa)

kala.

  • Kuolematon
  • ***
  • Viestejä: 42
Valkoinen Valhe, S (Ginny/Harry, Ginny/Dean)
« : 31.12.2010 12:28:43 »
Kirjoittaja: kala.
Ficin nimi: Valkoinen Valhe
Tyylilaji/Genre: Romace, Angst, fluffy
Ikäraja: S
Paritus: Ginny/Harry, Ginny/Dean
Summary: Ginnyn katse harhailee oleskeluhuoneessa
Varoitukset: Eipä ole mitään

A/N: Päähenkilö on siis Ginny, ihan vain nyt tässä sanon. Tämä on siis tuplaraapale, ja kirjoitusvirehitä löytyy ihan varmasti, joten niistä saa pitää ilmoittaa (:
Osallistuu haasteeseen FF50 sanalla punainen ja aiheella Ginny Weasley.



Istuin rohkelikon oleskeluhuoneessa mukavasti sohvalla ja katselin ympärilleni. Huone oli melkein kauttaaltaan punainen, ja jopa takassa riehui punaiset liekit. Pureskelin sulkakynäni päätä samalla kun etsin katseellani Harrya, Harry Potteria. Tuo mustahiuksinen poika oli saanut minut rakastumaan itseensä jo ennen kun aloitin ensimmäisen luokan. Tavallaan säälittävää, mutta mitä tunteillensa muka oikeasti mahtoi?

Harry nauroi Ronin ja Hermionen kanssa, ja näin, miten aito ilo loisti hänen vihreisiin silmiin asti. Hän kääntyi ollenkaan varoittamatta, ja näki katseeni. Hän katsoi minua hetken, ennen kuin alkoi taas selittää jotain Ronille. Hymyilin surkeana itselleni – miksen osannut tehdä mitään oikein, edes hymyillä kun rakastamani poika katsoi minuun päin? Jatkoin läksyjeni kirjoittamista, kunnes tunsin hennon hipaisun olkapäässäni.

Se oli Dean. Hän hyppäsi sohvan yli minun viereeni ja silitti päälakeani. Tekohymyilin hänelle tervehdykseksi samalla kun loin viimeisen katseen mustahiuksista poikaa päin. Tämä kumartui minua kohden ja hengitti kaulaani.
”Minä rakastan sinua” hän kuistasi, ja suuteli poskeani. Jähmetyin paikoilleni. Mitä oikein vastaisin Deanille, sillä en tuntenut häntä kohtaan samalla tavalla.
”Minäkin sinua” vastasin hetken miettimisen jälkeen – eihän se olisi niin paha asia, jos vähän valehtelisin? Tiesin, etten kuitenkaan tulisi saamaan ketään häntä parempaa – ja olihan Dean kuitenkin suloinen poika. Vilkaisin vielä Harrya, ennen kuin lähdin Deanin kanssa pois.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:27:24 kirjoittanut Guadaloupe »
Hukuta mut unihiekkaan, älä herätä oskaan,
anna mun vajota pohjaan, Mariaanien hautaan

Egotrippi

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Valkoinen Valhe, S
« Vastaus #1 : 01.01.2011 20:13:31 »
Tämä oli älyttömän söpö ja ihana. <3
Mitään kirjoitusvirheitä en löytänyt, teksti oli tosi sujuvaa.  :)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥