Kirjoittaja Aihe: Vain sinun (S) (Sirius/Remus )  (Luettu 2618 kertaa)

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 546
  • Hannibalin täti
Vain sinun (S) (Sirius/Remus )
« : 07.09.2010 09:39:34 »
Nimi: Vain sinun
Kirjoittaja: Sinikeiju
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Sirius/Remus
Tyylilaji: romance, slash
Yhteenveto: Haluan vain olla sinun.
Haasteet: random10 ja FF100 sanalla rakastavaiset
A/N: En tiedä, mistä idea juolahti mieleeni. Minä vannoutunut hetin kirjoittaja yllätin itseni kirjoittamalla slashia. Yhdellä sanalla alle tuplaraapale syntyi. Omistettu ihanaisille Mustalupiinille ja Guadalupelle, joiden Sirius/Remus-ficcien ansiosta olen rakastunut tähän paritukseen. Tämä on teidän, honeyt.


Sirius katsoi Remusta lämpimän tunteen täyttäessä hänet. Se tunne tuli aina, kun hän vain katsoi toista. Kuitenkin se oli väärin, niin väärin ja silti niin ihanaa.
”Tämä on niin väärin. En vain voi tunteilleni mitään”, hän sanoi.
Remus huokaisi, eikä sanonut mitään. Sirius toivoi, että osaisi lukea ajatuksia. Hän halusi tietää, mitä hänen rakastettunsa ajatteli.
”Remus?”
Vieläkään toinen ei vastannut. Sirius laski leukansa tämän olkapäälle.
”Oletko miettinyt, mitä Matohäntä ja Sarvihaara tulevat sanomaan, kun kuulevat?” Remus kysyi pitkän hiljaisuuden jälkeen.
”Sitäkö sinä mietit?”
”Sitä.”
Sirius joutui hetken aikaa miettimään vastausta. Hän ei itse ollut edes ajatellut, mitä kaksi muuta Kelmiä tulisivat sanomaan. Hän ei halunnut ajatella. Hän halusi olla vain Remuksen kanssa välittämättä muiden mielipiteistä.
”Jos totta puhutaan, niin en välitä”, hän vastasi lopulta.
”Sirius!”
”Älä nyt noin kauhistunut ole. En minä välitä muiden mielipiteistä. Haluan vain olla sinun.”
Remus ei voinut estää hymyä nousemasta huulilleen. Sirius oli oikeassa. Mitä väliä muiden mielipiteillä oli? Tärkeintä oli, että he olivat yhdessä.
”Siinä tapauksessa…”
”Mitä siinä tapauksessa? En minä oikeasti välitä, mitä Sarvihaara tai Matohäntä tulevat sanomaan. Tai kukaan muu. Tärkeintä on se, mitä me tunnemme toisiamme kohtaan ja…”, Sirius selitti. Remus keskeytti hänen sanatulvansa painamalla huulensa hänen huulilleen.
”Rakastan sinua.”
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:25:53 kirjoittanut Guadaloupe »

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

shaya

  • jumalatar
  • ***
  • Viestejä: 843
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #1 : 07.09.2010 22:01:02 »
Okei. Tän illan kuntoilutuokio. :D

Ensinnäkin olen tosi kateellinen ylpeä susta kun pystyit rikkomaan rajasi ja kirjoittamaan muutakin kuin hettiä, koska se on aina positiivista. Ja slashin jälkeenhän tulee femme, oletan. Ja sitten, millaisella ficillä! Sirius/Remushan on erittäin hyvä valinta ensimmäiseksi slashiksi, koska se on vaan aww ihana suloinen paritus. Remus tasapainottaa kivasti Siriuksen nopeasti liikkuvaa mieltä, ja vaaleampi onnistuu ehkä myös takomaan niillä kirjoillaan vähän järkeä miehekkeeseenseäkin. :D Sirius oli todella IC painaessaan vaan leukansa Remuksen olkapäälle vaikka toinen oli epävarma ja halusi keskustella vakavasti(mikä oli hyvin remusmaista) ja voi aww näitä kahta.  Joo. Nyt väsyttää enkä jaksa analysoida tota paritusta, tiedät kyllä.

Itse ficistä sitten tykkäsin myös kovasti, vaikka melkein kuolinkin söpöilyn yliannostukseen. Jos tämä olisi jatkunut tällaisella fluffymeiningillä pidempäänkin niin olisin luultavasti skipannut, mutta tällaisenaan ihan mukavaa luettavaa ja tykkäsin kyllä. Ui niin, ja ihailen miten olet saanut tällaisen tunnelman ja kaiken tiivistettyä tuplaraapaleeseen - itse en osaisi, todellakaan. Rakkaudentunnustus oli ehkä joo vähän klisee, mutta se sopi tuohon(ja pitää sanoa että tykkäsin erityisesti siitä kun olit jättänyt sen minä-sanan pois siitä edestä ja heittänyt sen yhden sanan jonnekin muualle.)

Lainaus
Vieläkään toinen ei vastannut. Sirius laski leukansa tämän olkapäälle.
mielikuvat <3 apua. ihana.

Kiitos tästä! :-*
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 546
  • Hannibalin täti
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #2 : 09.09.2010 19:11:50 »
Guadalupe, kiitos ihanasta kommentistasi. Pelkäsin, etten onnistu pitämään Siriusta ja Remusta IC:nä, mutta näköjään onnistuin.
shayl, hihi. Sainpas sinut lukemaan söpöstelyä. Mielikuvat ovat parhaita :D Rajoja pitää joskus rikkoa.
Mustalupiini, se oli tarkoituskin piristää ja tiesin, että rakastat.

Kiitos kommenteistanne ihanaiset.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #3 : 14.09.2010 17:27:16 »
Oij, awww... :-*
Tämä oli hirvittävän suloinen. Rakastan niin tätä paristusta... Mitä tästä nyt voi sanoa. Vikat lauseet olivat lempiosuuteni, ne olivat kaikista suloisimmat. rakentavaa ei taida kauheasti muuta nyt löytyä. Kirjoitustyyli on todella hyvä:)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 546
  • Hannibalin täti
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #4 : 14.09.2010 22:32:01 »
Kiitos kommentistasi, HarryPotterFan4Ever. Sirius/Remus on aivan ihana paritus. Viimeinen lause on kyllä suloinen, olen siinä samaa mieltä. Kommenttisi piristi päivääni.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 546
  • Hannibalin täti
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #5 : 16.09.2010 16:46:36 »
Scintilla, kiitos kommentistasi. Ne piristävät aina.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #6 : 07.01.2011 21:18:50 »
Vooi kui sulo! Toi, kun Sirius laski leukansa Remuksen olkapäälle ja toi lämmin tunne, voivoi. ♥ Ihan liian söpöä :D Tykkäsin!
après moi, le déluge

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 546
  • Hannibalin täti
Vs: Vain sinun (S)
« Vastaus #7 : 07.01.2011 21:22:01 »
kuumakisu, kiitos. Jotenkin arvasin, että tykkäisit.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"