Kirjoittaja Aihe: Valinnut elää (Neville/Luna, S, FF100, tuplaraapale)  (Luettu 1771 kertaa)

Ashtray

  • Lady Stardust
  • ***
  • Viestejä: 450
  • i will battle for the sun
    • LJ
Title: Valinnut elää
Author: Ashtray
Beta: Socker Smulan
Pairing: Neville/Luna
Raiting: S
Genre: romance
A/N: Socker Smulan halusi, että kirjoitan Nevillestä ficin, jossa tulee esille, että Neville on oikeasti vahva luonne. Mietittiin hetken, kenelle sen parittaisi, ja tällaista sain aikaiseksi. FF100:een sanalla 086. Valinnat ja omistettu Sockerille.

Valinnut elää

Mummi sanoo, että se on rohkea valinta, kun olen päättänyt elää Lunan kanssa. Ei sillä, että minä hirveästi välittäisin siitä, mitä mummi sanoo, koska itsehän minä oikeastaan valintani teen, mutta minusta se on hyvin sanottu. Se on rohkea valinta, ja olen ylpeä itsestäni, kun olen tarpeeksi rohkea valitsemaan niin.

En minä aina jaksaisi kuunnella, kun Luna selittää ruttusarvinen niistaisikeista, ja kyllä minä joskus haluaisin vajota maan alle, kun hän alkaa kertoa puolituntemattomille ties mistä. Kyllä minulla kesti totutella elämään Lunan ja kaikkien hänen outouksiensa kanssa. Mutta minä kuitenkin pystyin siihen.

Ja kyllä minä jaksan kuunnella monia tunteja putkeen Lunan kertomuksia olennoista, joiden olemassaolosta kukaan ei ole varma. Kyllä minä jaksan jopa Lunan isän seuraa aina silloin tällöin, kyllä minä jaksan kuunnella, kun he keskustelevat yhdessä asioista, joista minä en tajua mitään. Silloin saatan kyllä keskittyä enemmän tuijottamaan innostunutta katsetta Lunan silmissä.

En minä välitä siitä, miten ihmiset katsovat meitä, kun istumme Kolmessa luudanvarressa tai kiertelemme ympäri Viistokujaa. En minä halua tietää, mitä ne ajattelevat Lunasta tai minusta, koska ei sillä ole väliä. Eivätkä ne tiedä, miltä se tuntuu, kun Luna luo katseen vain minulle ja painautuu minuun kiinni.

Minä olen valinnut tämän, olen valinnut elää Lunan kanssa, valinnut rakastaa häntä.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:09:21 kirjoittanut Guadaloupe »
I'll pretend that my heart and my head are well.

Distinctive

  • Vieras
Vs: Valinnut elää
« Vastaus #1 : 26.02.2011 18:37:49 »
Aww.
Neville/Lunan puuttuminen kirjoista on kyllä kamalinta mitä Row teki! Olen pahoillani, kun en osaa kommentoida; Hinska sanoi jo kaiken...
Rakastan fluffya ja Luna/Nevile, joten tämä fikki oli loistava!

Jotenkin kummanlaisen aivoitukseni takia minulle tuli Nevillestä mieleen Peeta, mutta hälläväliä. Kummatkin ovat lempi hahmojani <3

Kiitos.
~Dis

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Valinnut elää
« Vastaus #2 : 26.02.2011 19:08:07 »
Tykkäsin kovasti.

Kuvailu oli kiva ja tälleen. Tuo parituskin oli kaunis, sopi todella hyvin.
No enempää en saa aikaseks kun on nälkä, olen pahoillan

Tykkäsin kovasti ja kiitellen + kumarrellen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo