Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K11, huumorificci! (B/E häät)  (Luettu 3135 kertaa)

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Ficin nimi: Kaksi ikivanhaa Tuijaa
Kirjoittaja: RoastedGarlic
Fandom: Twilight
Ikäraja: K-11 (kielenkäytöstä ja sen sellaisesta)
Hahmot: kaksi ikivanhaa Tuijaa + hääväkeä
Genre: humour
Disclaimer: Meyerillä oli häät ja kaksi tuijaa, minulla on hänen häänsä ja kaksi Tuijaa. Enkä luonnollisestikaan tee tällä rahaa.
Summary: Tanssilava oli pystytetty nurmikolle kahden ikivanhan Tuijan väliin. Tuijilla riittää juttua.


A/N: Minä, joka en pidä Twilightista, luin Aamunkoin vain saadakseni tietää, mistä on kyse. No, häissä sitten oli kaksi kertaa mainittu ”kaksi ikivanhaa tuijaa”, ja minun mielenihän lähti pohtimaan, miten olisi käynyt, jos tuija olisikin ollut Tuija. Että mitä nämä Tuijat olisivatkaan puuhailleet. Tässäpä siis teille ficci, joka liittyy fandomiinsa vain kaukaisesti. Toisen Tuijan murre ei yritä olla mitään tiettyä, se on vaan yhdistelmä siitä miten kuvittelen vanhojen ihmisten puhuvan, ja toinen on meitä keskisuomalaisia eli puhuu kunnolla (haha). Kertokaa rehellisesti mitä pidätte tästä ficistä, en ota sitä turhan vakavasti :D
Antakaa tälle kuitenkin mahdollisuus, olen sentään huumorin hopeapikaristi.




Kaksi ikivanhaa Tuijaa


Juhlapaikka oli hurmaavan kaunis: pimeyden keskellä kimmeltelevä katos suojasi tanssilavalla pyörähteleviä vieraita. Vampyyrien, ihmisten ja ihmissusien rykelmillä kai oli toistensa sietämisessä riittävästi tekemistä, sillä kukaan ei tuntunut huomaavan kahta ikivanhaa Tuijaa, jotka istuskelivat penkeillä katoksen molemmin puolin kuin vartiossa.

Vasemmanpuolinen Tuija, nimittäin Tuija B., oli vähintään 90-vuotias ja hieman kärttyinen. Hänen kasvonsa olivat yhtä isoa rypistynyttä kurttua, ja hänen nivelensä olivat niin puhkikuluneet, ettei hän olisi voinut nousta aurinkotuolistaan, vaikka olisi halunnutkin. Hän hymähteli itsekseen, kun Seth Clearwater ja hänen äitinsä onnittelivat hääparia.

”Kamalaa paskaa”, Tuija B. tuhahti, mutta ihmissudet eivät edes kääntyneet katsomaan.

Toisella puolella katosta istui Tuija C., joka oli juuri palannut metsässä, jonne hän oli käynyt virtsaamassa, kun ei viitsinyt häiritä juhlijoita käyttämällä heidän toalettitilojaan. Tuija C. nytkäytti niskaansa niin, että siitä kuului ilkeä rusahdus, ja huusi sitten vastauksen toiselle Tuijalle:
”Niin, en mie ainakaan ymmärrä, notta mikä siinä o että entisien heilojen koko suvut kutsutahan kattoon kui naimisii männöön.”

”Mitä?” Tuija B. huusi, sillä heidän välissään DJ oli nostanut volyymiä ja heidän oli vaikea kommunikoida juhlahumun yli.

Tuija C. huokaisi ja karjui sitten toisinnon edellisestä repliikistään viskinpolttamalla äänellään, joka sortui puolivälissä lausetta.

Tuija B. ei näyttänyt oikeastaan häiriintyvän, vaikkei saanutkaan selvää. Hän tuijotteli reuman ryhmyttämiä käsiään ja niiden pinnan sinisiä verisuonia ja mutisi itsekseen jotain siihen suuntaan, että hänen nuoruudessaan morsiamet olivat sentään kauniita ja sulhaset eläviä.

Tuija C. kaivoi runsaalla povellaan lepäävästä povitaskusta tupakkapakan ja alkoi kääriä tärisevin sormin. Jostain syystä toimitus kävi hitaammin kuin hänen aloittaessaan tupakanpolttoa nuorena likkana vuonna 1903. Lopulta hän kuitenkin veti ensimmäiset henkoset keuhkoihinsa, yskäisi ja huokaisi nautinnollisesti. Hän jätti tupakan roikkumaan suunsa vasemmalle puolelle, hengitti oikealla ja kääri näin vapaaksi jääneillä käsillään jo seuraavaa sätkää.

Musiikki hiljeni juuri sen verran, että keskustelu mahdollistui jälleen.

”Kyllä minä olin morsiamena kauniimpi kuin tuo Bella tuossa. Minulla oli vähän samankaltainen mekko, paitsi siveellisempi. Kyllä panen vaikka pääni pantiksi, että esiaviollista haureuttahan nuo ovat harjoittaneet. Se on sitä nykyaikaa, että ei tarvitse leikkiä turhan päiten neitsytmorsianta kun kaikki tietävät kuitenkin ettet ole. Silloin kun minä olin nuori niin auta armias jos olisi puku paljastanut että koko kesähän me Williamin kanssa ryhvellettiin ullakolla”, Tuija B. muisteli.

”No siullaha olikii het elokuussa maha nii pystys notta kaikha myö tierettii, notta mikä olt homman nimi! Ha!” Tuija C. oli vähällä tukehtua yskänpuuskaansa.

”Oli, oli, mutta sanopa millä olisin Williamia vastustanut, oli sillä kuule semmoiset lihakset ja kaikki että kun paidan otti pois niin minulta polvet pettivät alta. Nykyäänhän nuo polvet ovat heikot jo muutenkin. Sanopa, Tuija ystäväiseni, kenenkäs näistä juhlijoista veisit petiin?”

”Kah, Tuijaseni, kyl mie väittäsin jotta tuo nuor sulhaspoeka on aiva liian hintelää ja heiveröönen, ei siitä minnuu rakastelemaan olis ei varmastikkahan! Taitaapi mennä ääni jonku tuollasen rusehtavamman suuntahan, mitä noit ny on, tuo millä on lyhyt tukka ja lihaksikkahat rantehet! En mie noiden pojjankloppien nimmii tierä, mut jos ny todenmukasest ajatellahan ni ei taira olla ko tuo pyörillä kulkeva Billy jonka saisin kiinni ennen ko se lähtis karkuhun!”

”Kelpaisihan tuo Charliekin ainakin minulle!”

”No se, kyl o yksinäisen näkönee. Lährepä sitä koettelloo, miul ko on tää tupakki kesken ni en millähän viittis tästä nousta.”

”Sinä kelmi, kyllähän tiedät etten minä tästä nouse ellei joku nosta.”

”Tuoha nostais, kantais kuule kammarin puolelle ja voin kyl siulle kertoo mit siel tehtäisii! Se riisuis ton siu lycrase kukkamekkos kuule näppäräst ja vähä kurittais sun luisevaa kroppahas – kato ny ne riisuu sukkanauhoo!”

”Ei minun nuoruudessani hampailla riisuttu mitään julkisella paikalla. Se oli papin aamen ja kakkukahvien kautta uuteen kotiin. Ei jääty julkisille paikoille rivostelemaan – ”

”- ko oli kiire päästä sinne kotihi naimahan.”

”Niin.” Tuija B. hyrskähti ja tuoli tärähti hieman hänen lähinnä nahasta koostuvan vartalonsa alla.

”Siin nuo ny valssailee ja suuteloo, turhan päite sanon mie.”

”Apuva! Ne tulevat tännepäin!”

”Elä väistä.”

”En! Pidän paikkani!”

”Son oikein Tuija, son oikein!”

Tuijat katsoivat hievahtamatta, kuinka Bella ja Edward kulkivat Tuija B:n ohi, varjoihin.

”Kato! Kato sinne!” Tuija C. rääkyi, kun puskista astui hurjan pitkä ja uskomattoman lihaksikkaan ja komean oloinen teinipoika.

”Kyllä minä katson koko sydämeni kyllyydestä, vaikka vähän kyllä pumpusta ottaa, en kiellä”, Tuija B. huokaisi ja katsoi Jacobia kiihkeämmin kuin koskaan nuorena Williamia.

”Kyl o epäreiluu! Epäreiluu! Siul o muija kuule jo tuo valitsemas hintelä herra, ootte mennynnä naimisii tänää, ja iha on turha yrittää toist vikitellä, kyl jätät nyt kuule meil Tuijil ees tuon! Täs istutahan vanhoilla päivillämme ja sittekkö pitäis viel kahtella ko nuor ja kaunis pyörittää miest toisensa jälkehen!”

”Kehtaa vielä itkeäkin!”

”Ei mitää häpyvä!”

”Jos tästä pääsisin ylös niin nousisin kyllä ja menisin ja veisin kotiin tuollaisen komistuksen, sano minun sanoneen, Tuija.”

”Mie uskon, Tuija, mie uskon. Mut ikivanhoiha myö ollahan. Tuo vois ol meirä lastenlastenlapsi.”

”Saattaa ollakin, en minä niitä kaikkia muista.”

”Totta turiset. Kato ny niil o jotai kahinaa!”

Tuija B. piti katseensa tiukasti tapahtumien keskipisteessä, mutta Tuija C., joka tunsi olevansa kykeneväinen liikkumaan, nousi tuolistaan ja kävi hakemassa heille molemmille mustaa kahvia ja kaksi sokeripalaa per nenä. Tuija B. kiitti, muttei irrottanut silmiään edes ryystämisen ajaksi, ja kun sitten susia ilmestyi näkyviin, hän hieman värähti. Tuija C. huuteli kähisiviä kannustushuutojaan, kuten ”tapa se, sie kommee nuor miäs”.

Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, ja Tuijat olivat yhtä mieltä siitä, että kyseiset juhlat olivat harvinaisen pitkäveteiset. Pari palasi tanssilattialle. Tuija C. sytytti uuden tupakan.

”No, ehkä minä kuitenkin voisin toivoa heille kaikkea hyvää loppuelämään. Minkäs sille voivat, että juhlansa olivat surkeat.”

”No mie en ainakaa toivo muut ko pahaa sellasille, joitten juhlist ei löyvä ees yht hoitoo. Ei miul silmäruoka riitä ko mie tahron seksiä.”

”Hyi sinua, Tuija, vanha nymfomaani.” Mutta Tuija B. ei voinut olla hymyilemättä toruessaan ystävätärtään.

”Hyi ihtees. Tierän kyl et ajattelet sieki näi.”

”Liian hyvin minut tunnet.”

”Sadas vuores oppii.”

”Eli kaikkea pahaa toivotamme näille kahdelle loppuelämään?”

”Kyl maar. Ja toivotahan myös notta saavat hankalija lapsija –”

”- ja riitelevät usein –”

”- ja morsijamel roikkuvat tisselöiset ko täyttää neljäkymment –”

”- kaikkea paskaa elämään noille kahdelle, ovat sen verran tylsämielisiä.”

”Kyl sie oot Tuija vaa sellane naine jolla o sanat kohrillaa.”

Ja Tuija C.:n hinkuva nauru kiiri varjoisaan metsään, ja lohdullisen pian juhlat olivat ohi.


« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 06:37:35 kirjoittanut Beyond »
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Mort

  • ***
  • Viestejä: 571
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #1 : 01.03.2012 20:07:33 »
Voi ny yhren tähren.  ;D

Mä nauran. Ja nauran. Ja nauran. Ja siitä ei tuu loppua.

Onneksi olin omassa huoneessani enkä olohuoneessa koneeni, sillä mua olis varmaan katsottu pitkään, hyvin pitkään.
Aivan loistava - jälleen kerran.

En ole mikään suuri Twilight-fani, yleissivistyksen vuoksi on tullut kirjat ja leffat kahlattua läpi.
En mä oikeesti osaa sanoo tähän mitään rakentavaa - koskapa mie olisin rakentavasi siun tekstejäsi kommentoinut?Tuskin koskaan. Ihan loistava idea oikeesti.

Lainaus
...hänen nuoruudessaan morsiamet olivat sentään kauniita ja sulhaset eläviä.
Lainaus
”Ei minun nuoruudessani hampailla riisuttu mitään julkisella paikalla. Se oli papin aamen ja kakkukahvien kautta uuteen kotiin. Ei jääty julkisille paikoille rivostelemaan – ”
Lainaus
”Kyl maar. Ja toivotahan myös notta saavat hankalija lapsija –”

”- ja riitelevät usein –”

”- ja morsijamel roikkuvat tisselöiset ko täyttää neljäkymment –”

”- kaikkea paskaa elämään noille kahdelle, ovat sen verran tylsämielisiä.”
Suosikit.

Kiitän jälleen ja poistun naureskelemaan muualle. :D

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #2 : 01.03.2012 20:17:08 »
Ah voi Mort, ihanaa kuulla että tämä nauratti! Muakin naurattaa ku luen tätä ja tää on sentään oma teksti, mut mun huumorintaju nyt tiedetäänkin...

Pitää kirjoittaa useammin rivoista mummoista. Se on niin hauskaa.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

blue moon

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #3 : 02.03.2012 20:10:21 »
En voi lopettaa nauramista,tää oli ihan järkyttävän hauska! :D

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #4 : 02.03.2012 20:19:16 »
Tää alkoi vähän puisevana (hehe) mut sit kun päästiin tänne:

Lainaus
”Apuva! Ne tulevat tännepäin!”

”Elä väistä.”

”En! Pidän paikkani!”

”Son oikein Tuija, son oikein!”

ja tänne:

Lainaus
”...Mut ikivanhoiha myö ollahan. Tuo vois ol meirä lastenlastenlapsi.”

”Saattaa ollakin, en minä niitä kaikkia muista.”

...niin jopas riemu repesi. Tässä tippa linssissä, vatsa kipeänä hekottelen ääneen x)


Kiitos :-*
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Phanny

  • slightly mad
  • ***
  • Viestejä: 448
  • ready for my close-up
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #5 : 02.03.2012 20:24:00 »
Tää tosiaan oli loistava :D Harvat ficit saa mua nauramaan ääneen, mutta tämä kyllä oli yksi niistä! Ensinnäkin aivan mahtava idea ja hauskasti toteutettu. Sun huumoritekstit toimii aina hyvin, ja rivoissa mummoissa on jotain vastustamattoman hauskaa.

Mähän luen toki iloisesti jokaisen ficin, jossa Tvaikkua parodioidaan, vaikka kirjoihin en koske pitkällä tikullakaan. Onhan ne tullut luettua joskus seiskalla, mutta olisin mieluummin puhumatta siitä :D Tuollainen kohta siis oli oikeasti kirjassa? Hyvin sovellettu, haha.

Lainaus
”Kyl maar. Ja toivotahan myös notta saavat hankalija lapsija –”

”- ja riitelevät usein –”

”- ja morsijamel roikkuvat tisselöiset ko täyttää neljäkymment –”

”- kaikkea paskaa elämään noille kahdelle, ovat sen verran tylsämielisiä.”

Tämä kohta nousi suosikikseni, enkä voi kuin yhtyä noihin toiveisiin :D Kiitos paljon tästä illan piristyksestä! :-*

Phanny
freedom is just another word
for nothing left to lose

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #6 : 02.03.2012 21:20:55 »
Ei elämä, on kyllä ehkä paras Twilight-ficci minkä oon ikinä lukenut. No oikei, en ole lukenut montaa, kun ei tuo fandom ole minustakaan maailman kiinnostavin oikein millään tasolla, mutta sitten joku saa niistä revittyä tämmösiä helmiä. Näin hyvin ficcien takia melkein täytyy kiittää koko kirjasarjaa olemassaolosta.

Okei meni dissaamisen puolelle, ei ollut tarkoitus.

ihania Tuijia. Musta tuntuu et noi molemmat on ihmisiä jotka kuuluu mun sukuun haha. Tai kenen tahansa sukuun, eiköhän kaililla ole pari äkästä mummoa molemmilta puolilta jupisemassa ja päivittelemässä sukujuhlat läpeensä. Erityisiä pinnoja härskiydestä, koska vanhat tädit ne muuten vasta härskejä onkin, se on todettu ihan esikädestä ja moneen otteeseen.

Murteet oli jotekin mukavan aidon tuntuisia, mitä sitten lienivätkin. Vähän sitä samantyyppistä sekametelisoppaa jota itsekin tulee puhuttua. Toivon olevani tuollainen Tuija kun elän satavuotiaaksi. Tosin en ehkä ala polttaa tupakkaa. Mutta periaatteessa.

Ihana ficci. Tästä minulla ei ole mitään valitettavaa. Tätä lisää, koko osasto täyteen.

Kiitos,
T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #7 : 03.03.2012 06:11:20 »
Ah niin monta kommenttia! Olette ihania!

blue moon: Jee, olen siis saavuttanut tavoitteeni!

Bbuttis: Joo musta tuntuu että kun pääsin vauhtiin niin tää oikein lähti lentoon, kiva että tykkäsit :D

Phanny: Kyllä tuijat ovat ihan oikeasti kirjassa! Twi-parodiaa on yllättävän hauskaa kirjoittaa, suosittelen kokeilemaan :) Ihanaa että naurattaa!

jossujb: Toivon minäkin että itse olisin tuollainen sitten ikivanhana! Arvostan suuresti ylisanojasi, vähän pelotti että tuleeko vannoutuneet Twi-fanit haukkumaan pystyyn tällaisesta pyhäinhäväistyksestä mutta onneksi finissä on hyvämakuisia lukijoita jotka ymmärtävät parodioinnin päälle <3
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Kharon

  • coolein rotta
  • ***
  • Viestejä: 357
  • papa has dough
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #8 : 04.07.2012 20:50:44 »
ANNA ARMOA. Kuule mä nauroin täyttä kurkkua jo A/N:n kohdalla. Ja valehtelematta mä jo itkin parin ekan virkkeen aikana. En oo moneen viikkoon nauranut näin armottomalla, kyyneleitä turskuvalla ja mylvivällä naurulla. Äiti voi todistaa, se tuli mun huoneeseen kun luuli että mä kuolen kun huusin ja itkin.

Tää oli niin jumalattoman hauska. Jotenkin koko toi tilanne että kaksi Tuijaa Eetvartin ja Bellan häissä, en kestä, se oli liikaa mun aivokäyrälle. Kiitos nauruista, nyt en kyllä kykene parempaan. Kaikki, mitä rakkaat Tuijat suustaan päästivät, oli kullan arvoista. Kiitos suunnattomasti lukunautinnosta.

Naurattaa vieläkin niin maan perkeleesti.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2012 21:16:21 kirjoittanut iitta »
“Viini on suloista, mutta suloisempaa on ihmisveri.”

Otuksia.

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #9 : 04.07.2012 21:15:04 »
iitta: Kiitos <3 Oikeasti et voi uskoa miten hyvälle tuulelle tulin tuosta kommentista. On hauskaa olla hauska!
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Som

  • ***
  • Viestejä: 75
  • Halipula
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #10 : 10.07.2012 13:40:19 »
En oikein tiennyt, mitä odottaa, kun aloin lukea tätä. Aluksi Tuijien sananvaihto oli melko puisevaa eikä napannut, mutta eipä aikaakaan, kun seksinnälkäisten mummojen rivoudet tempaisivat mukaansa. Tätä oli pakko nauraa. Tykkäsin paljon siitä, ettei vastaavanlaisia ole tullut vastaan vielä, vaikka olen muutaman vuoden Finissä jo pyörinyt. Odotin tosin suurella huvittuneisuudella, että milloin toinen paljastuu lesboksi - härski lesbomummeli kun löytyy omasta suvusta. Hieno teksti.
Never frown because you never know who is falling in love with your smile.

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #11 : 10.07.2012 14:09:22 »
HAHAHA tää oli ihan loistava! nauran edelleen! :D
huippumummoja olivat Tuijat :D
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #12 : 10.07.2012 14:13:54 »
Som: Kiva että tykkäsit, ja olen iloinen että jatkoit lukemista vaikka aluksi ei napannutkaan! Ehkä mulla kirjoittaessakin lähti rullaamaan vähän takkuillen ja siksi lopussa revittelin enemmän? En tiedä, kyllähän nuo Tuijat on sellaisia hahmoja että vastaavia ei kovin usein tule kirjoitettua vaikka pitäisi. Härskit mummot on kyllä parhautta!!

puhpallura: Ah kiitos!
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Scork

  • ***
  • Viestejä: 64
  • ava ryöstetty Nukkemestarilta
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #13 : 17.07.2012 19:55:13 »
Melkosen koomista!
Olin kahen vaihella, avaisinko tätä ficciä, mutta tuo huumori genre houkutteli liikaa. Pidin jo lähes alusta alkaen tekstin sujuvuudenkin vuoksi jo. Olen kiitollinen, ettei tässä ollut mitään B/E:tä kuitenkaan.
Mummot on kyllä sitten valituksellaan tietämättämään humoristisia :D.  Ihan oikeassakin elämässä.¨

Pidin ficistä! Ei lainkaan moitittavaa.
each have piece of magic

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kaksi ikivanhaa Tuijaa, K13, huumorificci! (B/E häät)
« Vastaus #14 : 17.07.2012 20:11:01 »
Scork: kiitos kommentista, hauskaa että päädyit lukemaan! Mummot voi parhaimmillaan olla ihan mahtavia.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin