Kirjoittaja Aihe: The Gâlémbós (het,K-11, J/L, Kelmit/OC)  (Luettu 3726 kertaa)

UZ_Le_Ebil

  • ***
  • Viestejä: 5
The Gâlémbós (het,K-11, J/L, Kelmit/OC)
« : 28.10.2007 16:56:00 »
Nimi: The Gâlémbós
Kirjoittaja: UZ_Le_Ebil
Rating: Ei mene korkemmalle kuin K-11.
Pairing: Lily/James, Kelmit/OC, OC/OC
Genre: Drama, Adventure, Romance, Fluffy ja ehkä jotain muuta.
Warnings: Vähän kuolemia saattaa tulla... Varautukaa myös kaksimielisyyksiin.
Disclaimer: Rowling omistaa tästä maailmasta kaiken,kunnia hänelle, mutta omat hahmoni ja tämän juonen omistan minä. En saa tästä rahallista korvausta.
Summary: Kertoo Kelmit & Co:n viimeisestä vuodesta. Sisältää OC-hahmoja, Draamaa, Adventuria, kuolemia, juopuneen ranskalaisen sun muuta. Tästä luultavasti tulee aikas pitkä fic. Voin tehdä luvun viikossa enintään.
A/N: Juu, aloitan oman ficin. Olen vasta-alkaja, siis tämä on ensimmäinen fikkini. Pitäisin kovin paljon kommenteista. Ja Betaa minulla ei ole, lukuun ottamatta veljeäni. Kertokaahan minulle sitten mahdolliset kirjoitusvirheet, kiitos! :)


Prologi

Mustapartainen mies nosti katseensa kirjastaan (Gilderoy Lockhart, Pakomatka Peikkojen kanssa), kun oveen koputettiin. Hän murahti, nosti ruhonsa tuolistaan ja nilkutti kohti ovea. Hänen jalkaansa vihloi vieläkin kissansa hyökkäyksen takia. Mies avasi oven ja melkein pyörtyi järkytyksestä.
"Iltaa, Gellert", huppupäinen hahmo sanoi ovensuusta. "Mikäs sinulle tuli?"
"Mene pois, haamu!" Gellert huudahti ja tärisi kauhusta.
"Haamu? Ah, sinä varmaan et tiedäkään tästä tapauksesta... No, laske minut sisään! En kuollut silloin Transylvaniassa, kuten luulet!" hahmo sanoi ja astui sisälle mörskään. Kaikkialla oli kaaosta.
   "Kerro minulle kaikki, Gilbert! Miten sinä selvisit siltä vampyyrilta?" Gellert kyseli hämmästyneenä ja avasi viskipullon.
"Heh, se vampyyri... Sanoisin, että minulla kävi hyvä tuuri. Kerron kaiken myöhemmin, en tullut tänne vaihtamaan kuulumisia!" Gilbert huudahti ja katsoi himoiten viskipulloa. "Saisinko vähän tuota?"
Gellert nyökkäsi ja kaatoi toiseen lasiin juomaa. Kun hän ojensi lasia Gilbertille, hän näki veljensä taskunpohjan ja pyörtyi.
   Hänen taskussaan oli yksi legendaarisista Gâlémbóista.
"Taisit jo huomata sen", Gilbert mutisi. "Seuraavaan kertaan, veli", hän mutisi ovensuusta ja häipyi sumuiseen yöhön.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 00:05:18 kirjoittanut Kaapo »

fudge

  • ***
  • Viestejä: 13
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #1 : 28.10.2007 19:49:07 »
Nimi on mielenkiintoinen, plussaa siitä  :D. Alku oli kovin lyhyt, mutta ihan hyvä. Seuraava luku voisi olla sitten vähän pidempi.  :D
we´re all stars.

UZ_Le_Ebil

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #2 : 28.10.2007 20:06:16 »
Kiitos kommentista! Juu, tuo prologi oli vähän lyhyt, voit syyttää mun äitiä joka ajoi mut pois koneelta! ;) Seuraava luku tulee olemaan pidempi.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #3 : 28.10.2007 20:18:35 »
Lainaus käyttäjältä: "UZ_Le_Ebil"
Ah, sinä varmaan et tiedäkkään tästä tapauksesta

tiedäkään

Lainaus käyttäjältä: "UZ_Le_Ebil"
Gilbert huudahti ja katsoi himolla viskipulloa

parempi olisi himoiten?

Ficin nimi on mielenkiintoinen, aivan uusi idea ilmeisesti? Lyhyt prologi, nuo varsinaiset luvut kannattaa sitten kirjoittaa ihan ajatuksen kanssa, niin, ettei äitisi höngi siinä niskasi takana! Betasta sen verran, että jos aiot tehdä tästä pitkän, kannattaa hankkia joku joka on lukenut paljon ficcejä eikä ole mikään vasta-alkaja! Tottakai veljesi voi sopia tuohon kuvaukseen, mutta jos ei niin... Hyvä alku kuitenkin, tarkoitukseni ei todellakaan ollut haukkua tai masentaa!

Ps. Tuo sinun nimimerkkisi alkoi kiinnostamaan, mitä se tarkoittaa jos se edes tarkoittaa mitään? Ainiin, jos saa udella, oletko poika vai tyttö? :D Yleensä kirjoitustyylistä tai nimimerkistä sen arvaa, mutta ei tässä tapauksessa!
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

UZ_Le_Ebil

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #4 : 28.10.2007 20:46:12 »
Kiitos  noiden virheiden raportoimisesta! Juu, lupaan tehdä niistä luvuista pitkiä....
Ja isoveljenihän on pikkutarkin ihminen ´, kenet tiedän. Hän lukee tosi paljon, joten siinä ei pitäisi olla onkelmma  :D
Nimimerkkini viittaa erääseen pelihahmoon nimeltään Zorbak - UZ on lyhenne Ultra Zorbakista.
Ja olen muuten poika. :D
Jatkoa tulossa huomenissa tai ylihuamenna!

Evora

  • Kelmitär
  • ***
  • Viestejä: 131
  • Help!
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #5 : 29.10.2007 16:30:28 »
Ihan hyvä alotus. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja erilaiselta tarinalta :) Nyt on pakko kysyä, että ootko lukenu jo DH:n (deathly hallows)? Nimittäin TOSI MINI MINI SPOIL (siis en ees tiiä kertooko tää mitään, mutta ihan sama) tää muistuttaa mua DH:n juonesta.. mutta sou what :D

Laitahan se ykkös luku :p

Ev
''Ai sä alat naljailee, seinätalja?''
''Kameli!''
''Peura!''
''Hesalainen!''
Avatar by kanelitanko, suurkiitokset!
Last.Fm

UZ_Le_Ebil

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #6 : 29.10.2007 18:25:09 »
Kiitti, Evora! Ja minähän olen lukenut DH:n, mutta tämä ei tule spoilaamaan.
Ja sori kaikille, jotka odottivat uutta lukua, en voi kirjoittaa sitä! Olen täällä sängyssä 39:n asteen kuumeessa. Ylihuomenna saattaa tullakin se luku, jos nyt paranen!  :D

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #7 : 29.10.2007 18:51:56 »
Voooii! Parane pian, mäkin olin vähä aikaa sitten kuumeessa ja yritin sit jotain kirjottaa ni herranjumala ku luin jälkeenpäin! :D Makaa sinä siel sänkys pohjal vaa kyl hyvää jaksaa aina odottaa *köhh* (minä ainakaa) mut tuleekos eka luku viikon sisällä?
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

UZ_Le_Ebil

  • ***
  • Viestejä: 5
Re: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #8 : 29.10.2007 18:56:32 »
Kyllä tulee!
Ja kiitos osanotostasi... :D

June-Chan

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #9 : 29.11.2008 16:50:27 »
aika lyhyt....

Kelmitär

  • Vieras
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #10 : 20.12.2009 12:57:58 »
empätiedä mitä sanos




jatkoa

mervii

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #11 : 05.04.2010 11:22:29 »
Jatka :)

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #12 : 07.04.2010 18:01:51 »
No, mitäs tässä kommentois.
Ainakin voin sanoo, ettei tää vaikuta yhtään klassiselta kelmificiltä. Aluksi oli vaikea pysytellä kärryillä, mutta kyllä se siitä sitten  :D
Tuli vaan mieleen, että oliko Gilderoy Lockhart kirjoittanut kirjoja Gellertin eläessä ? Siis eikö se kuollut joskus 1940- tai 1950-luvulla??
Jatkoa odotellen (:
The girl, who has dreams of.

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #13 : 08.04.2010 21:21:02 »
Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta! :) Mutta huomasin, että olet kirjoittanut tuon prologin joskus aikaa sitten. Kai tähän siis tulee jatkoa? Olisi nimittäin kiva tietää, mikä tuo Gâlémbós on. Mielenkiinto heräsi heti :D
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 18:12:19 kirjoittanut night eagle »
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #14 : 16.04.2010 13:26:49 »
uten kaikki, niin mäkin tässä heti alkujaan sanon että jännä nimi. on kiva tietää et finis käy poikiiki. en oo ikin ajatellu, mut välil arsyttää kaikki tyttöjen hömpötykset ja pilkun viilaukset. En ainakaa usko et jätkät kauheesti sellasii harrastelis. Aika jännä sekottaa Grindelwald (vissiin se on?? Gellertistä päättelin??) ja kelmit yhteen.
Ootellaan mitä täst sitte tulee. Jännält ainaki kuulosti

Kika

  • ***
  • Viestejä: 143
Vs: The Gâlémbós (het,K-13, J/L, Kelmit/OC)
« Vastaus #15 : 14.09.2010 17:10:48 »
Ois kyl ollu kiva jatkoo saada, jos enää mitenkään mahdollista?  ???
Kuulosti hyvältä idealta, ja todella ois tehnyt mieli lukee ;D

Jos vain viitsisit kirjustaa, kiitos  :D
Vain kahdelle sielulle näyttää se saman muiston, riippuvaisen toinen toisestaan. Ja ajankin myötä, erottuaan, ei se poistu piilottamallakaan.