Olen pitänyt jonkin aikaa taukoa avojen tekemisestä, mutta koin yhtäkkisen inspiraation ryhtyä siihen hommaan taas.
Aiemman avatopsuni siirsin Tarvehuoneeseen, koska olin sinne laittamani avat upannut Photobucketiin, joka teki temput, minkä jälkeen en ole jaksanut niitä lähteä uppaamaan mihinkään muualle, joten näkyvät topassa vesileimattuina tai älyttömän huonolaatuisena pikselimössönä tai milloin minkäkin ongelman kourissa. Olen liian laiska alkamaan siirtämään noita kaikkia uudelle alustalle, mutta jos joku ns. "esikatselumielessä" haluaa selata tuota vanhaa topaa ja löytää sieltä jotain mikä voisi kiinnostaa, niin pyynnöstä voin kyllä oikein mielelläni upata joitain noista vanhoista uudelle alustalle ja laittaa parempilaatuisina tähän näytille
Tai kuka tietää, ehkä joku kaunis päivä jaksan upata nuo kaikki uudelleen.
No, eniveis, uusia tuulia nyt siis kuitenkin. Käyttämäni kuvat, texturet ynnämuut eivät edelleenkään ole omiani vaan internetin ihmeellisestä maailmasta, kreditointia en edelleenkään kaipaa mutta kerro topassa jos jotain tarttui mukaan. Kuulen mielelläni myös palautetta ja toiveitakin saa esittää, jos vaikka sattuisikin olemaan sellainen aihe joka inspaisi.
SISÄLLYSLUETTELO:
(NUMEROT UUSIMMASTA VANHIMPAAN)
- MERLIN (1)
- MARVEL (1)
- THE WITCHER (1, 2, 3, 4, 5)
- HORIZON ZERO DAWN (1, 2, 3)
- BLACKLIST (1, 2, 3)
- TEEN WOLF (1, 2, 3, 4)
- FRIENDS (1)
- HARRY POTTER (1, 2)
- HOW TO GET AWAY WITH MURDER (1, 2)
- THE VAMPIRE DIARIES (1)