Kirjoittaja Aihe: Hetalia, Juhannusten vietossa. S Romantiikkaa esiintyy.  (Luettu 1111 kertaa)

Nippanee

  • Little Banana~
  • ***
  • Viestejä: 11
Title: Juhannusten vietossa
Author: Nippanee
Rating: S //Säde muokkasi yhdenmukaiseksi otsikon ikärajan kanssa
Fandom: Hetalia //Kupla lisäsi myös alkutietoihin.
Warnings:
Hahmot: Tanska ja Norja
Betaus:
Betaajan lisäys: Oli aamujumpan aika, niin tuli tällainen tarina :´D
Disclaimer: Hahmot (c)Himaruya Hidekazille Tarina (c) Nippanee

Tanska~~Mathias (Ei ole vielä omaa nimeä)
Norja~ Lukas ( =|= )

Norja käveli pitkin hiekkateitä kädet taskussa. Yhden hiekkatien takana sijaitsisi yksi mökki. Hän oli vuokrannut sen omakseen kuukaudeksi. Hiekkatie oli pitkä ja mutkainen. Norjan askeleet, olivat kuin hän olisi lennähtänyt joka askeleesti. Nähdessään ison peltoaukean päässä Kellanhohtavan hökkelin, tuon suupielille ilmestyi pienehkö virne. Mutta tuon huomattua, jotenkin tutun näköinen  Fab 40: Zenvon. Siis suoraan sanottuna Tanskalaisen auton. Harmaahopea auto kimmelsi pihalla. Lukaksen suu loksahti auki. ’’Vai niin…’’
Lukas oli avannut juuri oven, niin tutun näköinen hahmo seisoi olohuoneen seinään nojautuneena, hörppimässä Carlsbergiä. Siitä olikin helppo arvella, kuka hän oli. Norja paiskaisi oven kiinni ja laittoi kädet puuskaan ja käveli suoraan hahmon luokse. ’’Mitä täällä teet?’’ Tuo kysyi vihaisesti ja mulkaisi Mathiasta. Tanska hörppäsi viimeisenkin pisaran tölkistään. ’’Gratis dage viettämään, kuinka niin?’’ Tuo puristi tölkin ja virnisti ilkikurisesti.
Norja ja Tanska tiesivät, että täällä oli vain yksi sänky… Parisänky… Tanska suoristi itsensä ja oli jo kölköttelemään yläkertaan, kunnes Norja pinkaisi yläkertaan loikkien portaat ylös. Norja lennähti parisänkyyn ja piteli peitosta lujasti kiinni. Tanskan tultua huoneeseen tuo mulkaisi Mathiasta ilkeästi ja mutisi jotain, jota ei nyt tähän voisi kirjoittaa. Tanska vain naurahti ja viisasi sormella omia vaatteitaan sängyn päädyssä. Lukas ei tuosta innostunut. ’’Kuinka kauan olet täällä ollut?’’ Lukas murahti. ’’Uge To.’’ Mathias sanoi hilpeästi ja jatkoi. ’’Olenkin varannut sinulle toisen puolen sängystä baby.’’ Lukas pyöräytti silmiään ja nousi sängystä. ’’ En nuku kanssasi, enkä ole murusi senkin perverssiapina.’’

Ensimmäinen yö oli kylmä ja ukkonen jylläsi talon yllä. Tanska nukkui rennosti sängyn vasemmalla puolella, mutta Lukas nukkui ison ikkunan alla sohvalla. Tuolla oli kylmä ja muutenkin tuo pelkäsi salaman osuvan taloon ja polttaisi tuon tuhkaksi. Norja nousi sohvalta ja hiipi hiljaa yläkertaan natisevia puuportaita. Tuo jäi viimeiselle portaille ja kaivoi laukustaan, joka oli portaikon viimeisessä rappusessa. Tuo kaivoi laukusta sinipunaisen kirjan. Kirjan päällä luki tikkukirjaimin dagbok. Tuo alkoi kirjoittamaan siihen. ~ Rakas päiväkirja. Minua karmii ja pelottaa. Täällä hökkelissä on jää kylmä ja ukkonen jyllää pään yläpuolella, suoraan ylläni. Salamat on osunut ainakin viisi kertaa maahan. Minä olen menossa tuonne… Makuuhuoneeseen. ~Norja laski päiväkirjansa maahan ja jatkoi hiipimistä makuuhuoneeseen. Tuo raotti ovea ja katsoi sisään. Tanska nukkui suloisesti kuola poskella. Tanskan naama oli kohti oikean puolista sängyn puoliskoa ja tuo mutisi unissaan. ’’Yes. Minä rakastan sinua babyni.’’ Norja pyöräytti silmiään tuskallisesti ja hiipi sisään. ’’Älä mene!’’ Tanska karjaisi itkukurkussa. Norja säpsähti ja inahti hiljaa. Tanskan silmät alkoivat valumaan vettä. Norja pääsi sänkyyn. Lukaksen naama oli oikealle, joten tuo ei nähnyt Tanskaa.
Norja säpsähti, kun Tanska nosti jalkansa tuon mahan päälle. Norjan kylkiluihin jomotti, joten tuon piti kääntyä mahalleen. Norjan silmät laajeni kun Tanskan kädet yhtäkkiä kietoutui tuohon. ’’Do not leave me alone’’ Lukas tunsi kuinka Mathiaksen tasainen hengitys osui tuon poskeen. ’’En jätä sinua yksin, koska en pääse pois.’’ Lukas mutisi ja yritti päästä pois, muttei onnistunut. Norja luovutti.
         Yhtäkkiä kuului aivan hirveä salaman isku ja kuului kun puu kaatui. Sitten alkoi tulla aivan hirveä ukkonen. Norja vaihtoi kylkeä niin, että näki Tanskan lempeät kasvot. Norja vetäytyi aivan Tanskan rintakehään kiinni ja käpertyi pieneen tilaan. Norja tunsi Tanskan sydämen lyönnit. Nyt Norja tunsi itsensä suojatuksi ja pelko katosi heti. Lukas vaipui syvään uneen.
         Kukon laulun aikaan Norjan silmät raottuivat ja tuo tutki tarkkaan ympäristöä. Makuuhuone. Se sama paikka, mutta missä Tanska oli? Norja nousi sänkyyn istumaan. Sitten kuului kuinka kovasti musiikki jytäji. Norja nousi ikkunan luokse ja näki kuinka Tanskan auto Drivtasi pihaan, musiikki täysillä. Sitten se loppui kuin seinään. Mathias oli sammuttanut autonsa. Norja hieroi silmiään ja meni makuuhuoneesta pois ja laskeutui portaat alas. Kello oli niin vähän, joten Norja piti yö vaatteitaan vielä päällä. Tanska oli juuri avannut oven, kun norja horjui portaita alas väsyneenä. ’’Paha yö?’’ Tanska kiusasi. Norja vain pyöräytti silmiään. ’’ Niin varmaan’’. Tanska kantoi ruokapussia kädessä. ’’Eihän kaupat ole edes vielä auki, mistä hait nuo?’’ Norja kysyi kun Tanska tyhjäsi ruokapussiaan. ’’Siwasta tietenkin.’’ Tanska sanoi viileästi. ’’SUOMESTA??’’ Lukas huudahti hämmentyneenä. Tanska nyökkäsi ’’Niin.’’ Norja kysyi mutisten jotain. ’’ Ylinopeus on keksitty Babe.  Tosin ruotsi ei kauheasti tykännyt kun kaahasin hänen moottoriteitä pitkin. Sain pari sakkoa.’’ Tuo naurahti. Norja pyöräytti tuskallisesti silmiään. ’’Vai niin.’’

Toinen yö oli jotenkin outo. Norja seisoi ulkona ja katsoi katolle. Ilma oli lämmin, mutta kylmät tuulen vireet sai siitä viileähkön yön. Lukas piti kännykkää kädessään, koska arveli jotain sattuvan. ’’Määä ooooooohhnnnn szzsseee Maaaaiiiiilman Kinghki!’’ Tanska selosti Supisuomalais SaunaViina kädessään. ’’Tais olla SaunaViina liian vahvaa Dennylle. Voi voi.’’ Norja sanoi tympeästi. Tanska oli käynyt suomen Alkossa, koska se oli siinä Siwan vieressä. Oikeastaan. Hän sai sen pullon vain siksi, koska tuo oi uhkaillut nuorta kesätyöntekiää oikeuteen, jos ei NYT JA HETI AVAA SITÄ OVEA. ’’Mhhmmmmmmmmmmmm. Määä vieeeelääää näytään Sulleee….’’ Tanska putosi katolta alas. Hökkelin katto oli normaalin talon kattoa korkeampi, joten putoaminen oli kivulias tapa tulla alas sieltä. Norja jätti Kännikalan hetkeksi miettimään tekoja ja haki Tanskan auton avaimet. Lukas talutteli Tanskaa kuin vanhaa paappaa, joka oli juovuksissaan tippunut katolta. Tuo oli laittanut jo Tanska turvavöihin … Takapenkille. Itse Norja, meni etupenkille ja laittoi Tanskan auton päälle. Lukas oli ottanut Tanskan  ajokortin, koska oma ajokortti oli kotona. Mathias vain hölkötti takapenkillä jotain omaansa ja alkoi laulaa jotain, jota oli joskus oppinut Ruotsilta. Juomalaulun.
         Norja painoi hitaasti kaasua ja vaihtoi kakkosvaihteeseen ja sitten kolmos vaihteelle. Tanskan auto liikkui kun unelma, mutta yksi juttu oli ongelma. Kaikki radiokanavat oli Tanskan kielellä. Mutta yksi kanava onneksi löytyi    muullakin kielellä… Radio Nova. ’’Tätäkö Tino kuuntelee?’’ Norja ihmetteli ja kaarsi moottoritielle. Lukas painoi kaasua, koska tahtoi ehtiä sairaalaan, ennen kuin Tanska oksentaisi… ’’Kytät…!’’ Norja kiljahti kuin tyttö. ’’Mun Muruniiii….’’ Tanska hoilasi. Poliisit viittoivat Lukaksen tienpientareelle. ’’Päivää neiti.’’ Poliisit sanoivat. ’’Olen Mies.’’ Lukas murahti. ’’…..On tyttö.’’ Tanska jatkoi. ’’Puhaltaisitko putkeen, kiitos.’’ Lukas pyöräytti silmiään. Tuo puhalsi putkeen. ’’Mikä on nimenne neit… Siis herra.’’ Poliisit sähläsivät. ’’L… Mathias Denmark…’’ Lukas ojensi ajokorttinsa. Mathiaksen ajokortin… ’’Oletteko nähnyt sen volkkari mainoksen?’’ Yksi poliisesita kysyi. ’’Olen.’’ Lukas ärähti, koska Tanska näpräsi Norjan hiuskiekuraa. ’’Älä lääpi idiootti.’’ Tuo karjaisi. Toinen poliisesita katsoi Norjaa ihmeissään, koska ei ollut huomannut humalaista Tanskaa. Poliisi ojensi tuolle ajokortin takaisin. ’’Älä mulle kuule rupee molopää!’’ Tuo karjaisi ja pamautti vahingossa poliisia otsaan. vaikka oli tarkoitus näpätä Tanskaa sormille. ’’Min pige Hahhahahahhahahahhaaaa’’ Tanska käkätti. Norja painoi kaasua ja ohitti poliisit. Ei niiden kanssa ole kiva jäädä seurustelemaan. Lukas mietti.
          Seuraavana aamuna Lukas oli jo herännyt keittämään ruokaa. Tanska kimmelsi portaat alas kipsi kädessään. Norja ei kuullut Tanskan tuloa, koska hyräili jotain Radio Novan aamujumppa laulua. Tanskan vahvat kädet kietoutui Norjan selän ympäri. Norjan posket punottivat, koska tuo kuuli hänen laulava. Norjan reaktio oli mielyttävä ainakin Norjan mieleen. Tuo potkaisi Tanskan nivusille ja murahti. ’’Älä halaa minua.’’ Norja kääntyi ja katsoi Tanskaa. Tanskalla oli surkea ilme. ’’ Niin kai se on…’’ Norjaa kävi vähän sääli muttei lannistunut. Tuo käski Tanskan pöytään ja laittoi Ruuan lautaselle. Tuo tarjoili sen Tanskalle ja itselleen tuo teki leivän ja meni myös pöydälle istumaan. ’’Arvaa mikä päivä tänään on?’’ Tanska kysyi innostuneesti. ’’Juhannus.’’ Norja vastasi ja katsoi typeränä hölmöä Tanskaa. Tanska yritti matkia Norjaa pyöräyttämällä silmiään, mutta se näytti aivan liian tuskaiselta ja Norja hihkaisi.
         Kello.23.59 Tanska otti singstarin mikrofonin käteensä ja alkoi hoilata. Tuo pyysi Norjan mukaan, mutta Lukas ei innostunut. Kello oli pyörähtänyt ympäri ja alkoi uusi päivä. Tanska ja Norja istuskelivat kukkulan laella, katsellen auringon nousua. Norja tärisi kylmyydestä, joten Tanska oli avulias ja avasi takkinsa ja antoi puolet itselleen ja puolet Norjalle. Tanska kietoi kädet Norjan ympärille ja laske päänsä Norjan olkapäälle. Lukas tunsi kuinka lämpö kietoi hänet. Lukas nukahti. Tanska naurahti ja nousi seisomaan. Tuo otti Lukaksen käsiensä varaan ja kantoi tuon sänkyynsä. Tanska sen sijaan meni vielä alakertaan. Tuon jalka tömähti johonkin kovaan. Tuo kyykistyi ja otti kovan esineen käteensä ja avasi sen. Norjan päivä kirja. Tanska ryntäsi portaat alas ja hyppäsi sohvalle lukemaan sitä.
Rakas päiväkirja. Olen matkalla Ruotsin ja minun rajapyykille. Sinne mökille. Nyt vihdoin pääsen eroon Tanskasta. Siellä saan rentoutua juhannukseen saakka.

~ Rakas päiväkirja. Minua karmii ja pelottaa. Täällä hökkelissä on jää kylmä ja ukkonen jyllää pään yläpuolella, suoraan ylläni. Salamat on osunut ainakin viisi kertaa maahan. Minä olen menossa tuonne… Makuuhuoneeseen. ~ Täällä onkin se yksi riesa. Tanska…

Rakas päiväkirja … Taidan pitää Mathiaksesta jo enemmän. Mutta Tänään jouduin viedä sen sairaalaan. Hän tippui katolta. Aika outoa, mutta poliisit todellakin luuli minua Tanskaksi. En kyllä ole yhtään hänen näköään. Mutta hyvä auto hänellä

Rakas päiväkirja. Tänään on Juhannus. Mathiaksella on kipsi kädessään. Muttei se estä suunnitelmaani. Toivottavasti en nukahda ennen kuin saisin sen tehtyä.


Tanskan silmät pyörensivät.  ’’Mitääh?’’ Tuo ällistyi. Kello alkoi olla silti sen verran, että Tanskankin oli mentävä nukkumaan. Tuo kömpi sänkyyn. Norja nukkui sikeästi kasvot Tanskaa kohti. Tanska otti etäisyyttä Norjasta, että tuo sai nukuttua. Lukas pyörähti unissaan Tanskaa kohti ja heillä oli vain ilmarako naamojensa edessä. ’’Tanska, älä mene enään ikinä katolle…’’ Norja mutisi unissaan. ’’… Koska rakastan sinua…’’ Tanska ihmetteli tuon sanovan niin. ’’…Vähän…’’ ’’….En yhtään…’’ Norja mutisi itsekseen. Tanska painoi huulensa tuon otsaan. Sitten neänvartta pitkin huuliin. Norja vain veti sikeitään, huomaamatta mitään. Tai maistamatta Tanskan SaunaViinan makuisia huulia.

Risuja ja Ruusuja Kiitoksia~ O3O
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 20:52:35 kirjoittanut Beyond »
MoiMoi O3O

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Kaskaskas~! Alkaa nimet Mathias ja Lukas olla ihan virallista fanonia Finin hetalistejen joukossa, mielenkiintoista ^'-^ Itse odotan virallisen canonin ilmestymistä...

Lainaus
Yhtäkkiä kuului aivan hirveä salaman isku ja kuului kun puu kaatui. Sitten alkoi tulla aivan hirveä ukkonen. Norja vaihtoi kylkeä niin, että näki Tanskan lempeät kasvot. Norja vetäytyi aivan Tanskan rintakehään kiinni ja käpertyi pieneen tilaan. Norja tunsi Tanskan sydämen lyönnit. Nyt Norja tunsi itsensä suojatuksi ja pelko katosi heti. Lukas vaipui syvään uneen.

Tästä muodostui lempikohtani tässä ficissä. Muuten kaikki meni vähän ohi korvieni, mutta tämä oli jotenkin rauhallinen kohta ja lämmitti kovettunutta sydäntäni.

Muuten mietin tuota Norjan puhetyyliä, se on aika rajua. Vaikka siis itse olen vielä pahenpi pistämään hahmoja, joiden ei kuuluisi kirota, päästelemään sammakoita suustaan, oli silti kummallista lukea juuri Norjalta tuollaista tekstiä (- mikäli luin oikein ja Norja oli se joka puhui rajusti...) <- Niin, pääsinkin jo näppärästi seuraavaan aiheeseeni josta minun piti mainitsemani: Lukeminen olisi helpompaa jos laittaisit puheet seuraavalle (- tai erilliselle...) riville, elieli esimerkkinä:
Lainaus
’’Kytät…!’’ Norja kiljahti kuin tyttö.
’’Mun Muruniiii….’’ Tanska hoilasi. Poliisit viittoivat Lukaksen tienpientareelle.
’’Päivää neiti.’’ Poliisit sanoivat.
’’Olen Mies.’’ Lukas murahti.
’’…..On tyttö.’’ Tanska jatkoi.
Tai, kuten jotkut muut tykkäävät käyttää:
Lainaus
’’Kytät…!’’ Norja kiljahti kuin tyttö.

’’Mun Muruniiii….’’ Tanska hoilasi. Poliisit viittoivat Lukaksen tienpientareelle.

’’Päivää neiti.’’ Poliisit sanoivat.

’’Olen Mies.’’ Lukas murahti.

’’…..On tyttö.’’ Tanska jatkoi.

Hieman kirjoitusvihreitäkin bongasin, huih! Kannattaa aina oikolukea oma teksti jopa pariin otteeseen, ja jos vain koneellasi on uudenpi word, kannattaa sen neuvoja kuunnella. Se ei ole aina ihan tyhmä (vaikka usein onkin). Nimet tulevat ainakin aina isolla, winkwink ^'-^

Hirveää ruoskintaa, anteeksi, tarkoitukseni ovat kuitenkin hyvät, sillä pidin tästä kuitenkin! Juoni oli mielenkiintoinen ja sisälsi paljon hauskoja kohtia (Voi Tanska... : D). Nukkumakohtaukset ja loppu olivat ihania.
 
Lainaus
’’Ylinopeus on keksitty Babe.  Tosin ruotsi ei kauheasti tykännyt kun kaahasin hänen moottoriteitä pitkin. Sain pari sakkoa.’’
<- Repesin! Joteeeen, jatka kirjoittamista! :">
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 11:52:41 kirjoittanut Sieppeli »
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Nippanee

  • Little Banana~
  • ***
  • Viestejä: 11
Sieppeli~ No kiitoksia, että himpunverran edes tykkäsit. Tätä se on kun pieni ihminen käyttää suurenmoista konettaan. :'D
Minä + Tietokoneeni = Täystuho O3O
Nämä Tarinani aina hyppii asiasta toiseen. :'''''''''D  Ja yritän nyt huolehtia oikein kirjoituksestani.
 Välillä lipsahtaa murretta ja on alotettava melkein alusta : ))
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 19:42:52 kirjoittanut Nippanee »
MoiMoi O3O