Kirjoittaja Aihe: Twilight: Katulampun loisteessa, S, Twilight one-shot  (Luettu 2466 kertaa)

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Ficin nimi:Katulampun loisteessa
Kirjoittaja: Anskubits
Fandom: Twilight
Beta: -
Tyylilaji: Fluffy
Ikäraja: S
Paritus: Edward/Bella
Yhteenveto: Edward on lähtenyt metsästämään perheensä kanssa ja Bella päättää lähteä iltakävelylle. Iltakävelyllä Bella tapaa jonkun tutun, mutta kenet?
Disclaimer: En omista hahmoja tai maailma mutta teksti on minun. Kaikki muu paitsi teksti kuuluu mahtavalle Stephanie Meyerille, jota kumarran ja kunnioitan :' ) !

A/N: Eli tämmöstä.. Eka ficcini jonka oon tänne kirjottanut, sanon jo valmiiksi että kirjoitusvirheitä täällä varmasti on koska betaa minulla ei ole.
Tästä tuli kyllä aika lyhyt mutta ei voi mitään ! ;/



Oli iltahämärä, mutta tähdet loistivat taivaalla Bella Swanin odotellessa Edwardia kotiin metsästysretkeltään perheensä kanssa.
''Kunpa edes Alice olisi täällä!'' Bella huudahti itsekseen

Alice - Edwardin keijukaissisko, oli tytön paras ystävä, paitsi silloin, kun Alice päätti kiduttaa häntä muodonmuutoksella.
Toisaalta, vain Bella piti sitä kidutuksena.
Alicelle muodonmuutosten teko oli kuin lapselle 12 joulua vuodessa.

Bella päätti lähteä iltakävelylle. Yleesä Bella ei liikkunut paljon ulkona, paitsi tietenkin Edwardin ja hänen perheensä kanssa.
Hän käveli eteiseen ja vetäisi takkinsa päälleen. Hän laittoi vielä kengät jalkaansa, ja nappasi avaimen mukaansa ulko-oven vieressä olevasta naulasta.
Ulos astuessaan, tyttö totesi, että ulkona ei ollutkaan kovin kylmä.
Hän aukaisi vielä oven ja kävi heittämässä takkinsa sisälle.

Bella lähti kävelemään kohti Forksin keskustaa katulamppujen syttyessä valaisemaan tietä.
Kun hän oli puolivälissä matkaa, metsiköstä alkoi kuulua kahinaa. Yhtäkkiä kahina loppui kuin seinään.
Bella pysähtyi katulampun alle katsomaan kohti sitä kohtaa, josta kahina oli kuulunut.
Kun Bella aikoi lähteä liikkeelle ja käänsi selkänsä metsikölle, joku tarttui häntä lantiolta.
Hän kiljaisi, ja aikoi aloittaa rimpuilun, mutta hänen takaansa kuului tutun kuuloinen ''shh''. Bella pyörähti ympäri ja meinasi horjahtaa, mutta vahvat käsivarret nappasivat hänet kiinni.
''Edward, senkin id...'', Bella aikoi torua Edwardia sydänkohtauksen aiheuttamisesta, mutta tulinen suudelma keskeytti hänen aikeensa ja sekoitti hänen päänsä.
''Hei rakas, mitä aioitkaan sanoa?'' Edward henkäisi ja hymyili häikäisevästi.
''Öhh... e-en mitään'', Bella sanoi punastuen, sillä ei enää muistanut mitä hänen piti sanoa.
''Selvä'', Edward hymähti hymyillen, tietäen hymynsä vaikutuksen Bellaan.
''Koska sinä olet tullut takaisin metsästämästä?'' Bella kysyi Edwardilta pää edelleen vähän sekaisin.
''Noin tunti sitten...'', Edward vastasi hiljaa.
''NOIN TUNTI SITTEN?! KOSKA AJATTELIT SOITTAA MINULLE? TAJUATKO SINÄ, ETTÄ OLEN TUIJOTELLUT IKKUNAAN KOKO PÄIVÄN, ODOTTAEN SI-NU-A?'' Bella raivosi Edwardille harmistuneena.
''Tiedän, Alice on tarkkaillut sinua'', Edward sanoi aivan rauhallisesti.
''Mitä vielä? Ei odotas, älä kerro en halua tietää!'' Bella sanoi Edwardille näyttäen vihaiselta.
''Anteeksi Bella, en tiennyt että se loukkasi noin paljon'', Edward sanoi halaten Bellaa.
Hän vain tuijotti varpaitaan ja oli hiljaa.
Edward päätti tehdä asialle jotain.
''Bella rakas, muistatko kun kerroit minulle tahtovasi sinut ja minut katulampun alle suutelemaan?'' Edward kysyi Bellalta hymyä äänessään.
''Mitä siitä? Ei sillä ole väliä'', Bella sanoi miettien toiveikkaasti, näyttämättä sitä mitenkään ulkokuoressaan.
Yhtäkkiä Edward nappasi Bellan syliinsä ja hyppäsi kaksi askelta katulampun alle, ja laski Bellan siellä alas.
''Onko sillä väliä nyt?'' Edward kysyi katsoen Bellaa syvälle silmiin.
''On'', Bella sanoi hymyillen, kietaisten kätensä Edwardin kaulaan.
Edward kietoi kätensä Bellan selkään nostaen hänet ilmaan.
Sentti sentiltä Edwardin huulet lähenivät Bellan huulia, lopulta painautuen hänen huulilleen. Bella hymyili vasten Edwardin huulia.


Toivottavasti tykkäsitte ja kommentoisitte tähän vielä :D Kiitoos
p.s. älkää tappako mua tosta lopusta, se on kyllä aika tönkkö..  :P

<3.Anskubits
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 20:06:44 kirjoittanut Vlad »
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Katulampun loisteessa, K-7, Twilight one-shot
« Vastaus #1 : 10.06.2011 17:47:57 »
oi ihana, onks taa oneshot vai onko tulossa jatkoa ? Jos oli ni lisää vaan tälläsiä tykkäsin toosi paljon <3

- Nebella

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Katulampun loisteessa, K-7, Twilight one-shot
« Vastaus #2 : 11.06.2011 17:15:10 »
Jee ! Kommentteja ;)

Nebella: Kiva kun tykkäsit. Tämän on tarkoitus olla one-shotti ja mielestäni jossain lukikin one-shot :) Joskus ehkä lisää kirjoittelen tälläisiä jos inspistä tulee.


Giril:Kiitos kun laitoit virheitä :) Nyt ne on korjattu. Kiva kun tykkäsit !

<3.Anskubits
« Viimeksi muokattu: 11.06.2011 19:01:02 kirjoittanut Anskubits »
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Katulampun loisteessa, K-7, Twilight one-shot
« Vastaus #3 : 23.06.2011 10:28:14 »
Mä tietty mietin, mikä sieltä metästä hyökkää, mut se olikin Edward. :D
Mukava pikku söpö tarina. Loppu oli vähän tönkkö, mut kyl se enemmästä kirjoittamisesta hioutuu seuraaviin ficceihin. :)
Miksköhän Alice tarkkaili Bellaa? Se jäi vaivaamaan.  :D
Virheitä ei enää huomannu.
 
miiru_97
(:

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Katulampun loisteessa, K-7, Twilight one-shot
« Vastaus #4 : 24.06.2011 16:08:22 »
miiru_97: Kiitos kommentista se piristi päivää :) Tiedän että loppu oli tönkkö, oon aika surkee keksimään loppuja  :P :-\ Mun mielestä toi loppu ois sopinu johki pitkään tarinaan lopetukseks paremmin :D
Ja mä varmaan ajattelin jotenki itseni ohi tai jotain koska ajattelin laittavani tohon selityksen siihen miks alice tarkkaili bellaa, no laitan sen nyt: eli kun eddie on niin ylisuojelevainen, ed käski alicen tarkkailla bellaa ettei bellalle vaan sattus mitään :D

<3.Anskubits
« Viimeksi muokattu: 10.08.2011 00:55:34 kirjoittanut Anskubits »
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Katulampun loisteessa, K-7, Twilight one-shot
« Vastaus #5 : 03.07.2011 00:25:31 »
Tämähän oli ihan kiva :) Se mikä tekstissä häiritsi, oli että Bellan nimeä toistettiin monta kertaa. Sen voisi korvata hän pronominillä, tai esimerkiksi sanalla tyttö. Se tekisi ainakin omaan korvaani tekstistä sujuvamman :)
Jostain puuttui pari pistettä, sekä joitakin yhdyssanavirheitä, mutta kaikenkaikkiaan kiva oneshotti.

mouu
team Edward♥
Dramione♥

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Katulampun loisteessa, K-7, Twilight one-shot
« Vastaus #6 : 10.08.2011 00:57:37 »
mouu: Kiitti kommentista ja tiedän että teksti oli vähän tönkköistä, eka ficci/kirjotus tänne aiemmin oon kyllä jotain kirjotellut, mutta ne on ollu ihan joskus kauan sitte :D
Ja kiva kun tykkäsit :)

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who