Kirjoittaja Aihe: Linnunpesiä [S, S/R, albumihaaste]  (Luettu 3730 kertaa)

Melodie

  • ***
  • Viestejä: 1 355
  • Banneri @ Crysted
Linnunpesiä [S, S/R, albumihaaste]
« : 06.03.2008 02:36:39 »
Nimi: Linnunpesiä
Kirjoittaja: Melodie
Paritus: Sirius/Regulus
Ikäraja: S //Lils lisäsi oikean ikärajan myös alkutietoihin
Tyylilaji: Kyseenalainen
Vastuuvapautus: Hahmot Rowlingin leikin en saa rahaa (teksti minun)
Varoitukset: insesti
Tiivistelmä: Regulus lähtee. Helppo päästää irti.

Alkusanat: FanFic100, valinnat. Lisäsi albumihaaste; levynä Missä olet Laila? ja kappaleena Lopulta olemme kuitenkin yksin.
Ehkä väsyneenä tai vain huonona en saanut irti aivan täydelleen sitä mitä tahdoin. Kuitenkin.


Linnunpesiä

Tiedän, ettet aikoinaan olisi uskonut. En olisi minäkään.
Mutta katso, minä opin. Hiljaa ja vakavana, sellaisena, josta sinä voisit olla ylpeä.
Teen asioita, jotka sinusta voisivat kelvata. Opin olemaan hiljainen lintu, sellainen joka vie aikaisimman madon ennen kuin kukaan huomaa.

Tiedän, ettet uskonut minusta tulevan ihmistä. Ja jos näkisit minut tässä, et uskoisi hyviin tarkoituksiin. Ajattelisit, että tahdon vain satuttaa, pahentaa maailmaa. Et ymmärtäisi.

Minulle ei jää kuin villien kukkien tuoksu. Ei minulla paljoa ollutkaan, ei veljeä eikä edes puolta valtakuntaa. Se tulevaisuuden loisto, joka oli luvattu minulle ranteeni pääkallon kautta ei olisi koskaan voinut olla minun. Mahdollisuuksista huolimatta en olisi päässyt tarpeeksi korkealle.

Olen jo unohtanut, ettet katsonut minuun päin kun viimeksi tapasimme.
Vaikka tien vieressä on linnunpesä, en jää katsomaan. Sinun valokuvasi jätin kotiin.

Puista satoi pölyä ylleni. Silloin kuin olimme lapsia. Tuijotit tähtiä muuttunein silmin ja pelotit minua. Sitten muutuit rohkeaksi ja pois minulta. Opin, etten sittenkään tuntenut sinua.

Lähdin hitaasti. Sammutin valot ja hyvästelin kaiken, kertomatta kenellekään. Kuukausien ajan opettelin päästämään irti, lopulta se oli helppoa kun ei ollut enää mitään mitä kaivata.
Nyt minulla on vain itseni. Tässä tarinassa on ainekset minun elämääni.

Minulla on salaisuus. Vain minun. Minulla on vain se.

Mutta minä pelastan maailman, teen sen jo tänään teen.
Teen sen sinuksi, joka et koskaan voinut olla minun.


// Sca nosti ikärajaa insestin takia, lisäsi sen varoituksiin ja siirsi oikealle osastolle
« Viimeksi muokattu: 24.05.2015 00:59:10 kirjoittanut Beyond »

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Linnunpesiä [K-13, S/R, albumihaaste]
« Vastaus #1 : 17.09.2012 19:18:53 »
Mä en ois varmaan ees tajunnut tätä insestiksi jos ei ois lukenut - jotenki tästä hohkasi sellainen veljesten eri poluille lähtö ja sellainen omankaltaisensa ikävä sitten toista kohtaan :) Mut tosi herkkä ja helppolukuinen teksti, tykkäsin tästä tunnelmasta ihan sikana. Yks lause kolahti tosi hyvin:

Lainaus
Tiedän, ettet uskonut minusta tulevan ihmistä.

Toi oli jotenki tosi hieno, taisiis silleen hätkähdyttävä? En osaa selittää, mutta Regulusta kävi sääliksi :( Ja vähän Siriustakin kun tämä oli niin sokea veljensä hyvyydelle..