Kirjoittaja Aihe: Mala fortuna familia, S, N/L, H/D  (Luettu 2004 kertaa)

Bizzarre

  • Pässinpää
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Mulle ei vittuilla, perkele!
Mala fortuna familia, S, N/L, H/D
« : 22.04.2012 13:34:15 »
Nimi: Mala fortuna familia
Kirjoittanut: Bizarre
Ikäraja: S
Varoitukset: Yritys elvyttää kirjoittamistaitoja
Paritukset: Draco/Harry, Lucius/Narcissa
Vastuunvapaus: Kaikki Rowlingille tunnistettavasti kuuluva on hänen, (XP) loput minun.
Yhteenveto: Narcissan ja Luciuksen tuskaa, kun poika ei naikaan oikeaa henkilöä.

A/N: Omistettu Mayanille, jonka inho HooDeetä kohtaan inspiroi minua lähes yhtä paljon kuin hänen piirtämänsä taideteokset.
Ja tämä sijoittuu sodan jälkeiseen aikaan.

Mala fortuna familia

Varjoja puutarhassa, illan viimeinen valo opastaa yötä. Sisällä kartanossa Lucius lukee haikuja, Narcissa ajattelee tulta, tuijottaa näkemättömin silmin kylmään takkaan. Kumpikin välttelee valokuvia pöydillä, seinillä, kaikkialla.
Lucius naurahtaa kylmästi, heilauttaa hiukset pois kasvoiltaan ja lukee ääneen vaimolleen sen, mistä ilmeillä on puhuttu jo pitkään:

Kun ei muistakaan
nykyistä tai tulevaa
on onnellinen


~*~

He aikovat rakastaa toisiaan jokaisena hetkenä loppuelämänsä ajan, aivan kuin vanhempansa silloin. Mustat kaavut ja hatut, unelmat ainoana koristeenaan, Harry ja Draco suutelevat puun alla. Häät ovat kauniit, Narcissa nyyhkii krokotiilin kyyneleitä, Luciuksen hymy vosi tappaa.

~*~

Lehtiotsikoiden maireat sanat ovat kuin hiekkapaperia lakanoiden tilalla, suolaa täytekakussa. Luciuksen kuuluisa Malfoyden pokka pettää jo päivän Profeetan kohdalla, Narcissa sinnittelee MeNoitiin asti. Itku on turhaa, pian molemmat istuvat keittiön lattialla ja pyytävät kotitonttuja katkaisemaan lehtien tilauksen siihen asti, että kuherruskuukausi on loppu.

He muistelevat niitä armaita aikoja, kun heidän poikansa oli vielä säädyllinen ihminen, menossa naimisiin jonkun sopivan kanssa. Eihän homoudessa mitään vikaa ole, tietenkään, mutta

Mennä nyt naimisiin jonkun ei-lähisukulaisen kanssa!
« Viimeksi muokattu: 27.05.2015 17:41:54 kirjoittanut Vanilje »
Tämä ei ole mikä tahansa turha kirjoitus, tämä on taidetta!

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Mala fortuna familia, K7, N/L, H/D
« Vastaus #1 : 22.04.2012 13:39:47 »
oliko tää one shot ? :D jos oli toimi hyvin sellaisena. Toi loppu oli ihanan humoristinen
Lainaus
Mennä nyt naimisiin jonkun ei-lähisukulaisen kanssa!
Mä en oo ihan varma oliko sen tarkoitus olla humoristinen, mutta semmosenä mä sen löysin. ;D anteeksi jos se oli tarkoitettu dramaattiseksi loppulauseeksi. :(
Kiitän jokatapauksessa, ihana paritus ja kiva kun kirjoitit. :)   
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Bizzarre

  • Pässinpää
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Mulle ei vittuilla, perkele!
Vs: Mala fortuna familia, K7, N/L, H/D
« Vastaus #2 : 22.04.2012 15:02:23 »
Kiitos, iipimoi! Joo, tää on oneshot ja toi loppu tollanen humoristinen. Meinasin ensin sellasta pitkää mut mulla ne jää aina kesken nii tein sitten helpoimman kautta.  ;D
Tämä ei ole mikä tahansa turha kirjoitus, tämä on taidetta!

Mayan

  • juvalainen murtovaras
  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Mala fortuna familia, K7, N/L, H/D
« Vastaus #3 : 22.04.2012 19:22:02 »
Aaapuaah! Mulle omistettu oneshot, oikeesti tuli tippa silmään :'( Apua. Tästä ei saa järkevää kommenttia millään, olen liian liikuttunut...

Oikeesti. Ihan turha väittää ettet muka osais kirjoittaa, täähän on mahtava! H/D on hirveää, mutta tämä ficci ei ;D


Varjoja puutarhassa, illan viimeinen valo opastaa yötä. Sisällä kartanossa Lucius lukee haikuja, Narcissa ajattelee tulta, tuijottaa näkemättömin silmin kylmään takkaan. Kumpikin välttelee valokuvia pöydillä, seinillä, kaikkialla.


Jotenkin ihanan runollinen (?) kohta! Muutenkin sujuvaa tekstiä ja tuo loppu oli hyvä. Ja Lucius ja Narcissa ovat juuri niin Luciusmaisia ja Narcissamaisia kuin olla ja voi.

Joo, lopetanpa järkevän kommentoinnin yrittämisen. Ihanaa jos jonkun mielestä tuherrukseni ovat inspiroivia :D Siun pupupiirrokset on kyllä inspiroivempia, niistä kehkeytyi jo eräänlainen eläinlaji mielikuvitusplaneetalleni... Sekoa.

Siis yritän tässä sanoa että kiitos tästä! Miun pitää kirjottaa joku siulle omistettu ficci nyt, apuva... Kiitos x100, miä menen nyt nurkkaan pillittämään ilosta :-*

-Yliherkistynyt Mayan
Fall, fall, fall to the bottom of Hell
Pool of blood, sea of fire and needle mountains
Fall man to Hell
Fall, fall, demons of Hell are calling you
Pool of blood, sea of fire and needle mountains
Can't you hear the groan of the dead?
Fall, fall, the darkness of Hell is boundless
Pool of blood, sea of fire and needle mountains
It is this the lullaby of Hell...

Amlae

  • Nollatoleranssi
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Und der Haifisch der hat Tränen
Vs: Mala fortuna familia, K7, N/L, H/D
« Vastaus #4 : 10.07.2012 22:48:57 »
Siis toi viimenen virke teki tästä musta mahtavan.
Se oli jotain niin epäodotettavissa olevaa, koska tyyli ei muuten ollut huumoristinen ja teksti on kauniisti kirjoitettu.
Sitä odotti jotakin puhdasverinen tyttö mainintaa lopuksi, mutta sitten tuleekin yllätys.
Tykkään :)

20032011 <3
26-29062013 <3




entinen dead_rose