Kirjoittaja Aihe: Stay, Kapi/Stan, S, Draama, romance, angst  (Luettu 1427 kertaa)

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Stay, Kapi/Stan, S, Draama, romance, angst
« : 10.08.2011 22:47:30 »
Kirjoittaja:Carrot
Ikäraja:S //zougati muokkasi ikärajan vastaamaan uusia ikärajoja
Fandom:Potter
Genre:Angst, romance
Pairing:Kapi/Stan
AU:Oikeasti Stan ei lähde, ja tässä he ovat samanikäisiä, menossa viidennelle luokalle.
Disclaimer:En omista Pottermaailmaa enkä sen henkilöitä, ne kuuluvat Rowlingille, en saa tästä mitään rahallista hyötyä.
Haasteet:One True Something=Slash, Aina eka kerta=Ensimmäinen ero, Genre10=Kapi, romance
A/N: Njjio tuota noin. Kuuntelin kännykästä vähä kaikenlaisia biisejä, ja vastaan tuli Hurtsin Stay. Aattelin että onpa nätit sanat, aloin miettimään siitä kirjotettavaa, päätin et ne lyriikat voi toimia kirjeenä.. Parituksena oli tietty pakko laittaa Kapi/Stan, koska olen niin rakastunut siihen.. Contessarakkaalleni <3

Stay
 
Meidän pitää tavata, pääsetkö meille nyt? Tärkeää.
-Stan

Taivaan ratketessa sateeseen me seisoimme ulkona, kädet kannattelivat uusia luudanvarsia, korvat eivät uskoneet Stanin sanoja:
”Me muutamme. Joudun vaihtamaan koulua, menen Durmstrangiin.”

Hetken aikaa pelkäsin että kasvoilleni valuvat vesipisarat olivat kyyneleitä, mutta minä en itkenyt. Pilvet itkivät. Halasin Stania, upotin kasvoni parhaan ystäväni olkapäähän, ja vannoin etten itke. Stankin piilotti kasvonsa hiuksiini, me molemmat tiesimme että kumpikaan ei itkenyt, mutta heti kun jäisimme yksin ei ollut mitään syytä olla vahva. Me molemmat taistelimme ollaksemme vahvoja. Stan oli minulle kaikkein tärkeintä monellakin tapaa. Hän oli paras ystäväni, ainoa johon luotin koko koulussa, ainoa joka perheeni lisäksi tiesi etten ollut täysin puhdasverinen.

Mutta oli asioita joita hän ei tiennyt. Hän ei tiennyt että oli ensirakkauteni, se kaikkein ensimmäisin ja viattomin. Mutta vaikka olin rakastunut muihinkin kuin Staniin vuosien varrella, minä rakastin häntä vieläkin. Eikä pitkään aikaan rakkauteni ollut enää viatonta. Ja nyt hän oli lähdössä, jättäen minut yksin.

Takerruin häneen, mutisin Stanin korvaan kiellon, sinä et lähde, tunsin hänen silittävän selkääni. Ja minä pelkäsin itkemistä, pelkäsin hänen menettämistään. Minä en halunnut särkyä.
”Milloin?” kuiskaukseni särkyi ilmaan vesipisaroiden iskiessä siihen.
”Viikon päästä”, hän vastasi rikkoen senkin mitä minusta oli enää jäljellä. Me seisoimme siinä kauan, nojaten toisiimme, pidätellen itkua. Koska olimme vahvoja.

Lopulta kun sade oli kastellut meidän läpikotaisin, Stanin sanat rikkoneet kaiken sisältäni, kyyneleet pakotettu jäämään silmäkulmiin, me palasimme sisälle, istuimme vaitonaisina takan edessä, katsellen liekkien ikuista tanssia. Pyysin häntä yhä uudelleen ja uudelleen jäämään, kuuntelin Stanin huutoa vanhemmilleen. Käsivarsi olkapäitteni ympärillä, kermakaljapullo huulillani. Stan lähtisi, minä en voinut estää sitä. Ainoa asia jonka pystyin estämään olivat kyyneleet. Olin vahva, olin ylpeä siitä. Jäin Stanille yöksi, makasimme kasvot toisiamme päin käännettyinä hänen sängyllään, ja lopulta kuoremme petti. Sen yön me vietimme itkien, aamulla kumpikaan ei muistanut sitä.

Koko viikon vietin Stanin kanssa, yöt itkien ja päivät tehden niitä asioita mitä tulisimme kaipaamaan. Lupasimme tulla käymään, lupasimme kirjoittaa. Mutta kerroinko Stanille koskaan kuinka paljon rakastin? En. Sen vuoksi edessäni on tyhjä pergamentti ja mustepullo. Piirrän sanat huolella, kirjoitan loppuun nimeni, kuivatan musteen ja poskilleni valuneet kyyneleet.

My whole life waiting for the right time
And to tell you how I feel
I know I try to tell you that I need you
And here I am without you
I feel so lost, but what can I do?

'Cause I know this love seems real
But I don't know how to feel

We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away
Stay, stay
'Cause all my life I've felt this way
But I could never find the words to say
Stay, stay

Alright, everything is alright
Since you came along
And before you, I had nowhere to run to
And nothing to hold on to
I came so close to giving it up

And I wonder if you know
How it feels to let you go?

We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away
Stay, stay
'Cause all my life I've felt this way
But I could never find the words to say
Stay, stay

So you change your mind
And say you're mine
Don't leave tonight
Stay

We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away
Stay, stay
'Cause all my life I've felt this way
But I could never find the words to say
Stay, stay

Stay with me, stay with me
Stay with me, stay with me
Stay, stay
Stay, stay with me

« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 13:07:28 kirjoittanut zougati »

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Stay, Kapi/Stan, k-7, Draama, romance, angst
« Vastaus #1 : 10.08.2011 22:54:08 »
ensinnäki kuten sanoin (eiku mitä, en sanonu : o mut mietin kuitenkin!!) et tää on iha kauheen sulonen, tykkään tästä (ja susta hih) kauheesti, tui <3

juu tosiaan, kirjotusvirheitä en löytäny kuten sanoinkin, ja niin. tän idea on iha huippusöpö, awwaw molemmat pojat on täs huippusulosii ja rakastuin kauheesti tähän ja miten musta tuntuu et selitän vaa samaa koko ajan? =:o
Lainaus
Jäin Stanille yöksi, makasimme kasvot toisiamme päin käännettyinä hänen sängyllään, ja lopulta kuoremme petti. Sen yön me vietimme itkien, aamulla kumpikaan ei muistanut sitä.
aaaaawww öwö :333 <3

ja siis niin. mähän oon tunnetusti kauheen hyvä (...????) kommentoija, joten pyydän anteeksi ja kiitän, love ya <3

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Stay, Kapi/Stan, k-7, Draama, romance, angst
« Vastaus #2 : 10.08.2011 23:24:57 »
Hha Contessarakas olet ihana <3, ihih joo tosi söpö idea, kolmessa sekunnissa keksitty... joo pojat on söpöjä, ja joo aina sie selität samaa juttua :DD joo oot sie hyvä kommentoimaa, love ya 2
-Carrotti