Kirjoittaja Aihe: Gossip Girl, Jos suutelisin, suutelisitko? | Chuck/Nate slash, fluff, S oneshot  (Luettu 2778 kertaa)

Reincarnate

  • kansikuvapoika
  • ***
  • Viestejä: 103
  • slytherin pride.
    • Kansikuvapoika
Title = Jos suutelisin, suutelisitko?
Author = Reincarnate
Beta = Hidefini
Fandom = Gossip Girl
Genre = Fluff, slash, ficlet, oneshot, romance, etc.
Rating = S
Pairing = Chuck/Nate
Disclaimer = En väitä omistavani hahmoja, ne kuuluvat luojalleen, Cecily von Ziegesarille. En saa tästä rahallista voittoa.
Warnings = Jeejee, en minä tiedä. Kielikuvallista mainintaa seksistä? :D
A/N = Jaajaa. Siis tää oli tuol jossai piilossa. Luulin, et olin lähettäny betalle jo ja saanu takasikki, mut ei sitte. No lähetin sen sit oikeesti ja sain takasi ja tässä se seisoo. Kiitos, Hidefini loistavasta betauksesta (as always) ja jos-sanaa on ihan tarkoituksellisesti toisettu liiankin kanssa. :D Kommentit saa mut elämään täysillä. Kiitos ja enjoy yourselves.


Jos suutelisin, suutelisitko?


Jos nyt tulisi lunta. Sataisi vettä. Paistaisi aurinko. Mitä ajattelisit? Haluaisin niin kovasti tietää. Enkä kyllä todellakaan tiedä miksi. Entäpä jos nyt nauraisin. Kuolisin. Tappaisin. Haittaisiko se sinua? Jos olisin nyt yhtä sekaisin, kuin sinä yleensä olet, niin pystyisitkö katsomaan minua silmiin?

Jos katulamput asfalttisen tien vierellä syttyisivät täyteen loistoonsa. Jos ottaisin kädestäsi kiinni. Jos sataisi lunta. Lunta vanhan kuraisen, ruskean lumen päälle. Jos suutelisin sinua. Suutelisiko takaisin?

Jos ruskan kirjavat lehdet laskeutuisivat soralle. Jos riisuisin villakankaisen takkini ja laskisin sen olillesi. Jos voivottelisin sumeaa katsettasi, horjuvaa askellustasi. Jos silittäisin poskeasi. Painaisitko poskeasi vasten kättäni?

Jos hiekka polttaisi jalkapohjiasi. Jos pyyhkisit hikeä otsaltasi. Jos näyttäisit minulle suloisen punaista kieltäsi. Jos kellahtaisit kumoon. Jos laskisit pääsi olalleni. Ajattelisitko että minä pidän siitä?

Jos loska likaisi vaatteeni, vaatteesi. Jos kertoisin sinulle vitsin. Jos nauraisit sille vitsille. Jos horjahtaisit minuun päin ja minä syleilisin sinua. Syleilisitkö minua?

Entäpä, jos olisimme kahden. Pimeässä sviitissäsi. Jos suutelisin sinua. Kaataisin sinut silkkisten petivaatteiden verhoamalle sängylle. Jos riisuisin kauluspaitasi, puvunhoususi, vaatteesi. Jos riisuutuisin itsekin. Jos leikkisimme. Haluaisitko sitä?

Etkö pitäisi minusta enää, jos sanoisin pitäväni sinusta enemmän kuin eilen, vaikka eilen pidinkin sinusta enemmän kuin edellispäivänä, ja vaikka edellispäivänä pidinkin sinusta enemmän kuin sitä edeltävänä päivänä. Saisinko suudella sinua, jos kysyisin?

Jos valehtelisin rakastavani sinua ystävänä, suuttuisitko valheestani? Jos suuttuisit, suuttuisitko, koska olisit halunnut tietää sen, vai suuttuisitko koska se oli valhe, vai koska et haluaisi tiedon jälkeen olla enää ystäväni?
 

--
B/N = Ää. Muistan tän. Annoit joskus jonkun pätkän luettavaks, en enää kyl muista mitä, mut tos luettaessa muistin joitain. Ää. Rakastan tätä.
 
Kone herjaa miljoonista pilkkuvirheistä, mut oikeestihan niitä ei ei oo. Mutta joo. Mä en nyt oikee keksi mitää negatiivista sanottavaa tästä. Aina olisi voinut miettiä jotain tuon jos-sanan tilalle, mutta ei siihe oikeestaa mitää voi laittaa, joten en sano siitäkään mitään.
 
Chuck ja Nate. Ah. Ei muuta voi oikein sanoa. Liikaa Salaset kansiot mieles, jotta sais järkevää kommenttia. So. En mä virheitä huomannu ja näin.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 20:53:07 kirjoittanut Vanilje »
I BELIEVE IN SHERLOCK HOLMES.
Every song is a symphony to the heart.

CAN I SLYTHERIN?

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Jos suutelisin, suutelisitko?
« Vastaus #1 : 26.08.2009 14:32:28 »
Oi, söpö. (:
Enpä oo monia tämmöisiä lukenutkaan, mutta kummiskin pidin. :D
En osaa sanoa mitään muuta kuin ihkutusta, anteeksi.
Kiitos.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Elmo

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Jos suutelisin, suutelisitko?
« Vastaus #2 : 26.08.2009 20:45:36 »
Söpöä! ^^ Pidi tästä, en olekkaan kovin moneen gossip girl-ficciin törmännyt. Muttajoo, luin ja rakastuin. Teksti oli ihanaa, vaikka oli paljon tuollaisia parin sanan lauseita, niin silti olit saanut tekstistä todella sulavaa ja mukavaa luettavaa. (8
Kiitoksia tästä.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Jos suutelisin, suutelisitko?
« Vastaus #3 : 12.09.2009 14:39:48 »
Ihanasti kirjoitettu, mutta mun mielestä tästä ei saanu mitenkään tota paritusta, tai sit mä en oo seurannu sarjaa niin hyvin ;)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Jos suutelisin, suutelisitko?
« Vastaus #4 : 29.12.2010 23:21:17 »
Kertoja taisi olla Nate?:) Tää oli ihanan haikaileva ja sellanen pysähtynyt, tuli mieleen melkein omat ficit
kun ne on just tällasta raapale tyyliä:) Toi lopun puhe valehtelemisesta oli tosi kaunis...<3
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.