Jewwi, mahtavaa että uskalsit tehdä tuollaisen podficin! Ja ihan kivasti luetkin, pidän siitä että englantilaiset nimet lausutaan englantilaisittain, vaikka suomenkielistä ficciä lukeekin.
Jazz*, hahaa, kyllä kannatti mainostaa
Kiva kun valitsit mun ficin, oli jännä kuunnella että miten toiset mieltävät sen, eli missä kohden pitävät takoa jne. Ja oli myös todella hyvä idea ja hienosti toteutettu kun jaksoit editoida sitä musiikkiakin siihen. Ne maininnat genrestä, parituksista jne. on varmaan ihan hyväkin olla siinä vaiheessa jos alkaa lukemaan/kuuntelemaan enemmän noita podficcejä, eikä ne nytkään häirinneet. Mun puolesta saat kyllä linkittää noita omaankin listaukseen kun linkkaat alkuperäiseen ficciin, mutta jokaiselta kirjoittajalta kannattaa varmaan se kysyä erikseen.
Ihana että näitä nyt on ilmestynyt tänne, ja kun sitten opin vielä että miten noita ladataan tuolta netistä (kiits Kivis)
Tekisi itsekin mieli lukea, mutta mulla ei varmaan ole tällä hetkellä tarvittavia välineitä, aikaa tai edes rauhaa. Oma äänikin kuulostaa omaan korvaan melko kamalalta mutta.. sekin on vain tottumiskysymys.