Kirjoittaja Aihe: Silloin Lucius itki. (K-11)  (Luettu 4744 kertaa)

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Silloin Lucius itki. (K-11)
« : 02.07.2008 15:10:34 »
Alaotsikko: Jonkintyylinen angst, draama, deathfic, ficlet sekä OoC. Osallistuu myös FF100.

Nimi: Silloin Lucius itki
Kirjoittaja: eleanor
Beta: Chihibanille monet halaukset!
Genre: Jonkintyylinen angst, draama, deathfic, ficlet sekä OoC.
Ikäraja: K-11
Summary: Lucius ei ollut ikinä itkenyt, ei ikinä. Se oli luonnotonta, ainainen heikkouden merkki.
Disclaimer: Tämä tarina perustuu JK Rowlingin luomiin hahmoihin ja tilanteisiin, joiden tekijänoikeudet kuuluvat mm. Bloomsbury Booksille, Scholastic Booksille, Raincoast Booksille ja Warner Bros. Inc:lle.
Warnings: Ooc Lucius, sekä Dracon kuolema.
A/N: Halusin kerrankin kuvitella Luciuksen rakastavana, koska hänet usein kuvataan kylmäksi. En ole ihan varma pidänkö tästä itse henkilökohtaisesti. Niimpä kaikkien mielipideitä pidän suuressa arvossa, kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita!

Osallistuu myös FF100 haasteeseen aiheella kyynel (oma valinta). FF100 aiheeni on vain ja ainoastaan Draco Malfoy, mutta luulen, että tämänkin voin liittää FF100. Tämähän rakentuu Dracon kuoleman ympärille.



Siihen tarvittiin kaksi sanaa.
"Avada kedavra", ja hänen ainokaisensa kaatui maahan. Yhtä arvokkaasti kuin eläessäänkin.
"Dracoo..." Lucius kuiskasi, samalla pyyhkäisten muutaman hopeisen hiussuortuvan pois poikansa virheettömältä otsalta. Kysymys Luciuksen mielessä halusi vastauksen. "Miksi?"
Pojan silmät olivat vielä auki. Ne katsoivat tyhjyyteen, ilmeettöminä ja lasittuneina. Ne loistivat kuin öiset tähdet. Ne silmät ovat niin kuin  timantit, ikuiset ja puhtaat.

Lucius rakasti poikansa puhdasta verta. Verta joka oli vuosisatojen aikana muovautunut täydelliseksi. Pojan iho, se oli kaunis ja kuultava. Ikuinen perintö veela esi-isiltä. Jalot sekä aristokraattiset kasvonpiirteet, jotka saivat patsaatkin haukkomaan henkeään. Huulet, aina ruusunpunaiset, ikuisesti.
Lucius näki ainoassa jälkeläisessään itsensä ja Narcissan. Hän näki pojassaan oman isänsä ja äitinsä. Poika kuvasti koko sukua, joka on ollut aina vauras ja kaunis.

"Miksi?"

Siksi, koska poika oli liian kaunis tähän maailmaan, Lucius vastasi itselleen.
Lucius ei ollut ikinä itkenyt, ei ikinä. Se oli luonnotonta, ainainen heikkouden merkki. Ja vaikka kuinka Lucius koetti estellä, hän murtui ja vuodatti puhtaimman ja kirkkaimman kyyneleen. Se vierähti poskea pitkin hänen poikansa poskelle, jossa se kiilsi kuun ainaisessa valossa. Draco oli niin kaunis.

Seitsemän yötä ja seitsämän päivää Lucius valvoi poikansa vierellä. Pojan sisäinen taika piti hyönteiset poissa, ne eivät tulleet lähellekään pojan velttoa, mutta silti ikuisesti kaunista ruumista. Huulet, ne olivat vieläkin punaiset. Pojan silmät Lucius oli sulkenut nähdäkseen Dracon tummat ripset, nekin viestittivät pojan jalosta arvokkuudesta. Yö teki pojasta vieläkin kauniimman, kuun valo toi esiin ne piirteet, joita aurinko ei uskaltanut paljastaa. Ihon kuultavuuden ja hopeiset, täydellisen suorat hiukset.
Lucius ei ikinä rakastanut, ei silloin kun poika vielä eli. Rakastaminen oli aina ollut hänen mielestään ihmisen tunteista turhin. Nyt hän tunsi kaipaavansa, miten pitkälle tämän piti mennä, että Lucius tajusi kuinka paljon rakasti poikaansa, puhtainta ja kauneinta olentoa maan päällä?
Lucius sulki silmänsä ja tiesi, että oli tullut aika päästää irti. Oli tullut aika vuodattaa viimeiset kyyneleet ja lähteä.
Lasittunut kyynel vierähti Luciuksen silmäkulmasta.
"Hyvästi".
Toinen kyynel.
Suudelma otsalle.
Sitten oli tullut aika. Oli tullut aika vuodattaa viimeinen kyynel, joka ikinä vuosi Luciuksen kylmistä, ikävää täynnä olevista silmistä.
"Minä rakastan sinua".
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 05:52:12 kirjoittanut Beyond »

Ringo

  • Vieras
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #1 : 02.07.2008 15:52:36 »
MINÄENSIN!<3
Takiais hyökkäys käynnistyy! ;) <3 Olenkin odottanut sinulta jo uusia julkaisuja, ja mietin juuri tasan 15 minuuttia sitten, että milloin mahdat lisäillä uusia tekstejäsi finiin. :') Mutta asiaan! ;)

Eleanor, olet jälleen saanut jostain yksinkertaisesta asiasta niin upean ja kauniin. <3 Sait minutkin melkein itkemään. :'D Minä pidin tästä ajatuksesta, että Lucius todellakin rakasti Dracoa, vaikkei sitä koskaan näyttänytkään. Itse kuvittelen asian aina samalla tavalla, ja ärsyttää, kun Lucius kuvataan usein kylmänä ihmisenä perheellensäkin.

Minä menin sanattomaksi. :'D tämän kauniimpaa ei ole. <3 Todella mielenkiintoista, että Dracon esi-isät ovat veeloja ja vamppyyrejä.. Toisin, se mielestäni on hiukan ristiriidassa sen heidän puhdasverisyytensä kanssa, sillä sehän meinaa että suvussa on VAIN velhoja? ;o Mielestäni olisi pelkkä veela, tai pelkkä vampyyri kelvannut.. Mutta ihan sama, se ei todellakaan pilaa tätä ficciä, se on vain näitä kuuluisia pilkunviilaajan sivukommentteja, joilla ei ole merkitystä! :'D

Lainaus
Lucius ei ikinä rakastanut, ei silloin kun poika vielä eli. Rakastaminen oli aina ollut hänen mielestään ihmisen tunteista turhin. Nyt hän tunsi kaipaavansa, miten pitkälle tämän piti mennä, että Lucius tajusi kuinka paljon rakasti poikaansa, puhtainta ja kauneinta olentoa maan päällä?
Lucius sulki silmänsä ja tiesi, että oli tullut aika päästää irti. Oli tullut aika vuodattaa viimeiset kyyneleet ja lähteä.
Lasittunut kyynel vierähti Luciuksen silmäkulmasta.
"Hyvästi".
Toinen kyynel.
Suudelma otsalle.
Sitten oli tullut aika. Oli tullut aika vuodattaa viimeinen kyynel, joka ikinä vuosi Luciuksen kylmistä, ikävää täynnä olevista silmistä.
"Minä rakastan sinua".
<-- Tuo kohta. aaah. Koukkuunnun ihaniin ideoihisi entistä enemmän, ja varsinkin kauniiseen kuvailuusi! <3
-Takiaisesi-

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #2 : 02.07.2008 16:06:43 »
TAKIASENI<3
KIITOS TODELLA PALJON! Apua capslock :D
Hienoa, että mielestäsi ideani on hieno. Minä eilen sain vaan jonkun hurjan inspiksen, ja oli pakko kirjoittaa. Silloin, kun kirjoitin tätä aloin nyyhkyttää hieman :D Koska kuvittelin tämän tilanteen mielessäni.
Voisin ottaa tuon vampyyrin tuolta pois, koska olet oikeassa pelkät veelat riittää. Sen takia laitoin nuo veelat ja sun muut tuonne, koska mielestäni Draco on niin jumalattoman kaunis, että hän ei voi olla pelkästään ihminen :D
Ihanaa jos sinä tykkäsit<3! Ja voin paljastaa, heti kun betani palaa minulta tulee ainakin kaksi uutta, ja olen aloitellut sitä sinun haastettasikin ;)

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 975
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #3 : 02.07.2008 19:16:14 »
 :'(

Sait mut itkeen. Tosin se voi johtua myös mun tän hetkisestä olotilasta. Mut silti tää ficci sai mut itkemään. Kauniisti kerrottu. Rakastan Dracoa Pottereissa yli kaiken joten sekin voi olla syy miksi itken. Kiitos tästä surullisesta mutta tavallaan kaunistakin ficistä.
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥
Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥
♥Tom/Alex♥

Ava by: Ingrid

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #4 : 02.07.2008 19:25:23 »
Tuhannet kiitokset Pipe! Niin tämä on tämmöinen itku fic :'( Itsekin itkeskelin, kun tätä kirjoitin. Minulla on aivan sama, rakastan Draco ylikaiken. Oli vaikeaa kirjoittaa Dracoa kuolleena, mutta tämmöinen siitä sitten tuli.
Kiitoksia kommentistasi<3

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #5 : 02.07.2008 19:59:56 »
Monet ihmiset tekee tuommoisia virheitä, että tajuaa asian liian myöhään. Hyvä kuitenkin, että Lucius sentään tajusi, että rakastaa Dracoa :D Ihanaa, että kitini tykkäsi<3
Voi ei, älkää nyt kaikki alkako itkeä :)
Kiitos kommentista<3

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #6 : 04.07.2008 20:17:38 »
Stargazer tuhat halia<3
Kiitos kommentistasi, hyvä kyyllä, että kehityn :D Olen panostanut nyt kirjoittamiseen todella paljon, se näköjään tuottaa tulosta. Minulle tuli vaan tämmöinen isnpiraatio Dracon kuolemasta, Luciuksen tunteista jne. :D  Niin, no toisaalta, eihän Luciuksen hahmoon ole pintaa syvemmin tutustuttu edes kirjoissa. Niin on vaikea määritellä milloin hän on OoC tai IC ;)
Lainaus
(Sinun ansiosta/takiasi luen muitakin, kuin Sirius/Remus ja Mustan suku ficceja .P)
Kiitoksia kovasti tuosta, ja kommentista<3

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #7 : 10.07.2008 10:32:48 »
MoaningMyrtle, no voi, hyvä kuitenkin, että eksyit lukemaan :) Kaikki Draco fanit on aika liikuttuneita tästä, kuten olen myös minäkin. Kiitos kommentista, se piristi päivääni paljon :D

biotdf

  • Vieras
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #8 : 15.07.2008 19:59:00 »
 :'( I'm crying.

Nääh, en keksi mitään rakentavaa. Tää oli aivan ihana, jotenkin niin kaunis ja koskettava. Niisk.

*biotdf kuittaa*

P. S. Huomaa muutos allekirjoituksessani ;)

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #9 : 16.07.2008 11:48:02 »
biotdf: Ojentaisin nenäliinan jos voisin :) Kiitos kaunis ihanasta kommentista! Tuo allekirjoituksesi on minulle kunnia<3 Kiitoksia ;)

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #10 : 22.07.2008 23:32:08 »
*nyyhkis* :'( voijeii, minun ei pitäisi lukea näitä :'( älyttömän ihania, rakastan näitä tarinoita, rakastan dracoa :'( ihanasti kirjoitettuja, vaikka kirjoittaisin satoja tarinoita en varmaa koska saa näin ihania tarinoita tehtyä :D pitää käväistä naurettavus osastolla, että en aivan angstissa mene nukkumaan :D vielä kerran kiitos teille jotka osaatte kirjoittaa näin ihanasti :'(
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Harry Potter

  • ***
  • Viestejä: 581
  • Sulttaani
    • Eleabin kynäilyt (pahasti kesken)
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #11 : 22.07.2008 23:34:36 »
Deehoo, voi ei tässähän itsekin kohta alan pillittämään :D
Kiitoksia itsellesi kauniista kommentista :)

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #12 : 13.06.2010 18:07:42 »
vooii Lucius parkaa, voi voi... :'(
ja kuvailu oli Dracon kohdalla niin täydellistä, etten tiedä mitä sanoa.
rupesi melkein heikottamaan :(

kaikki maininta: ruusunpunaiset huulet, täydelliset kasvonpiirteet yms. oli niin ihanaa.
ja kiva nähdä että Lucius ajatteli itkemisen heikkoudeksi mutta itki kuitenkin.

mutta miksi Draco tapettiin?
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Penber

  • Vieras
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #13 : 13.06.2010 18:39:44 »
Apua voi ei. En oikein tiedä mitä sanoa. Siis harvemmin olen ajatellut Luciuksessa mitään tällaista puolta olevan, mutta hei, eikös se ole kuitenkin aika normaalia. Vaikka onkin tunteeton Voldemortin -anteeksi- Pimeän Lordin pikku käskyläinen. Kuitenkin jokaisessa isässä on varmasti jokun isällinen... vaisto tai jotai? :'D

No en mie osaa anlysoida! Muuta ku et riipaseivan hyvä oli tämä.

Pena kiittää ja katoaa.

Wonderlander

  • Vieras
Vs: Silloin Lucius itki. (K-13)
« Vastaus #14 : 14.06.2010 14:01:22 »
Voih, tämä oli aivan liian ihana. :(

Lainaus
Lasittunut kyynel vierähti Luciuksen silmäkulmasta.
"Hyvästi".
Toinen kyynel.
Suudelma otsalle.
Sitten oli tullut aika. Oli tullut aika vuodattaa viimeinen kyynel, joka ikinä vuosi Luciuksen kylmistä, ikävää täynnä olevista silmistä.
"Minä rakastan sinua".

Nnou! :( Ei se Lucius nyt niin kauhean OoC ollut, ainahan se kuitenkin Dracoa puolustaa jnejne. (Esim. Hiinokan teloitus)

Huh, lähellä oli, etten itsekin ruvennut täällä pillittämään. :(

Tämä oli täydellinen, koskettava.

Kiitän suuresti, ♥:llä Wonderlander.