Kirjoittaja Aihe: Luulitko että murtuisin? K11, Oneshot, Drama, R/Lavender, R/HG  (Luettu 2534 kertaa)

Eudora Malfoy

  • Jesus of Suburbia
  • ***
  • Viestejä: 123
// Alaotsikko: Oneshot, Drama, R/Lavender, R/HG, osallistuu vitutus-haasteeseen

Title: Luulitko että murtuisin?
Author: Eudora Malfoy
Genre: Oneshot, Drama, lievä angst
Pairing: R/Lavender, R/HG
Rating: K11 kiroilun takia
Summary: Otteita Lavenderin päiväkirjasta.
A/N : Eli tämä ficci osallistuu vitutus-haasteeseen Lavenderilla ja voin sanoa, että tämä ficci on tehty tunteella. Enjoy!


28.2.1996

Ron jatkaa edelleen outoa käytöstään. Olen varma, että hän on alkanut kiinnostua Hermionesta. Tämä on ollut pitkään ihastunut Roniin, mutta  ei ole itse pannut tikkua ristiin asian suhteen Se on niin rasittavaa, että Hermione saa kaiken valmiiksi pelkällä söpöllä punastelulla. Mitä minä olen oikein tehnyt?! Minä olen käynyt suoraan asiaan! Minä olen avautunut Ronille! Ja silti Hermione on vain hänen suosiossaan. Miksi ihmeessä?!  

Huomenna on Ronin syntymäpäivä, olen varautunut siihen hyvin. Hermione on kuitenkin jossain nurkassa viiltelemässä itseään lusikalla, ja kaikki sympatia on hänen puolellaan. Ron on niin sokea! Hän on alkanut jo hieman vältellä minua. Varmaan siksi, ettei Hermionen tarvitse itkeä.

Ron ei ole ollaankaan ajatellut tätä asiaa minun kannaltani. Minä rakastan häntä! Minä olen valmis tappamaan hänen puolestaan, mutta hän ei tietenkään huomaa sitä. Olen alkanut pohtia koko tätä suhdetta. Voiko tämä olla pelkkä kulissi?

Muuten tästä päivästä: tänään oli ilmiintymisen kolmas oppitunti. Edelleenkään ei tapahtunut mitään. En usko, että tulen pääsemään kokeesta läpi. Onneksi Parvati on sentään  kannustamassa minua.


2.3.1996

SE SIKA!

Tappelimme tänään Ronin kanssa, hän on alkanut liikkua jälleen Hermionen seurassa. Hän ei edes kertonut minulle, että oli päässyt sairaalasiivestä. Periaatteessa suhteemme on loppunut ja toivotan mahdollisimman surkeata loppu elämää Ronille ja Hermionelle. Ron ei ole kuitenkaan vielä uskaltanut tulla jättämään minut lopullisesti. Miten ihmeessä joku voi olla niin raukkamainen, ettei uskalla tehdä edes sitä?!

Totta kai hän tulee Hermionen kanssa nykyään toimeen, tämähän on niin ihana. Voiko olla säälittävämpää, ettei Hermionelle voi vihoitella, vaikka hän olisi yhtä aikaa viiden ihmisen kanssa!

Siitä tappelusta tarkemmin taas: tappelimme viimeisten tuntien välituntien aikana käytävällä. Ron yritti olla semmoinen hyssyttelijä, ihan kuin se muka pääsisi minua pakoon sillä tavalla! Eihän tämä saanut mitään sanottua, ja tunnin alku pelasti hänet.

Itkeä minä en aio, sen olen päättänyt. Minä en, saatana, itke semmoisen sian takia, joka jättää minut jonkun toisen takia. Ron ei ole kuitenkaan ikinä kunnolla rakastanut minua, hän on käyttänyt minua vain mukavana ajanvietteenä. Ajatteleeko se sika olleenkaan miltä minusta tämä on tuntunut?!

Hermionekin yksi tekopyhäpaska: sanoo vihaavansa Ronia ja kaikkea, mutta kuitenkin päämääränä päästä muhinoimaan hänen kanssaan. Se on niin ihmeellistä, että Ron ei kiinnostanut häntä, ennen kun me aloimme seurustella. Mutta kyllä heti sen jälkeen piti saada tämä itselleen, ehkä joskus sekin aina-kaiken-haluamansa-saanut-kakara saa myös ansionsa mukaan!  


A/N : Jos jaksoit lukea tänne asti, jaksat varmasti kommentoidakkin.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 15:13:58 kirjoittanut niiina »

Omana itsenään oleminen maailmassa,
joka tekee parhaansa öinja päivin,
tehdäkseen ihmisestä kaikkien muiden kaltaisen
on vaikein taistelu. mikä ihmisellä on;
eikä koskaan saa lakata taistelemasta. - e.e. cummings

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #1 : 13.09.2009 14:17:59 »
Haha, moi. Mä tungen nyt tänne, elä tapa mua ny. :DD

Nojoo, mä tykkäilin tästä. Mun on heti alkuun pakko sanoa että töks, tuolla on VIRHE (maisa on reilulla päällä taas...). Eli. Helmikuussa kun on vain 28 päivää (:

Mutta joo. Toi Lavenderin angsti oli sinänsä tositosi aitoa (hehe, mä muistan miten oon itse kirjottanut tollasta angstia joskus kaaauan sitten...), mutta siitä tulee mieleen, että kuinka moni kuusitoistavuotias tuolla tavalla kirjoittaa ? :p Mä en sano, että kukaan ei voisi tuolla tavalla, mutta en mä vain... Mutta joo, oli siis aitoa angstia. Mä tykkäsin tosta lopusta, kun Hermionesta puhuttiin tolleen niinkun miten sen sanoisi, katkerasti... :p :DD mut joo, hyvä ficci oli. Tuleeko tähän jatkoa ? (: jos tullee nii kyllä mää luen (:

EIKU OHO. ei tuu jatkoa ei kun on oneshot. :DD hehe olen fiksu lapsi <3
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Eudora Malfoy

  • Jesus of Suburbia
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #2 : 13.09.2009 17:41:01 »
Oi, kommentti. Joo, vieläkö niitä finin tolloin kirjoittaja-palkintoja jaetaan  ;D

Hyvä jos tämä kävi agstista ja kiitos kommentista  :)

Omana itsenään oleminen maailmassa,
joka tekee parhaansa öinja päivin,
tehdäkseen ihmisestä kaikkien muiden kaltaisen
on vaikein taistelu. mikä ihmisellä on;
eikä koskaan saa lakata taistelemasta. - e.e. cummings

Shaula

  • skorpioni
  • ***
  • Viestejä: 121
  • ex-x-dee
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #3 : 13.09.2009 18:43:01 »
Hahhah, harmi että mä en ole koskaan kirjoittanut päiväkirjaa saatika tarvinnut angstata tuollaisesta aiheesta :D

Lainaus
Tämä on ollut pitkään ihastunut Roniin, mutta  ei ole itse pannut tikkua ristiin asian suhteen. Se on niin rasittavaa, että Hermione saa kaiken valmiiksi pelkällä söpöllä punastelulla.

Piste puuttui.

Voin kyllä hyvin uskoa että Lavenderia vituttaa, kyllä muakin ja vähemmästäkin. Kiitokset tästä päiväkirjantyngästä, näitä on ilo lukea! Minusta ei saa tänään rakentavampaa kommenttia irti.
-
La dagen få, sin hvile nå, og natten vil våke for den, Nocturne.
Selv mørket må, en gang forgå, så natten kan føde en dag.

Tyynis

  • Supernainen
  • ***
  • Viestejä: 1 976
  • Ava Sonoalta
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #4 : 13.09.2009 19:06:00 »
Tämä oli hauskaa luettavaa kaikesta vatutuksesta huolimatta :D
Lainaus
Hermione on kuitenkin jossain nurkassa viiltelemässä itseään lusikalla
'
 ;D En revennyt en..

Nyt ei tule rakentavaa, mutta jätimpähän ainakin lukujäljen.
"Let me be your wings
Let me lift you high above"


ninni

  • Vieras
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #5 : 14.09.2009 15:19:59 »
ää Lavender angst, nojoo kyllä muakin vituttais. Oli tosi aito ! Mä en osaa sano enempää, anteeksi

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #6 : 14.09.2009 16:29:10 »
Kaikessa aitoudessaan tämä nauratti. Tai äh, en mä osaa selittää selvästi. Tosi hyvin tämä on kirjoitettu, tarkoitin siis että kun tekstistä näkee, että Lav on aika vittuuntunut. Ja teksti on myös just sellaista, kuin aika monen mun tunteman ihmisen jutut on kun niitä kyrsii, esim.

Lainaus
Hermione on kuitenkin jossain nurkassa viiltelemässä itseään lusikalla

Lainaus
Se on niin rasittavaa, että Hermione saa kaiken valmiiksi pelkällä söpöllä punastelulla. Mitä minä olen oikein tehnyt?!

Lainaus
Mutta kyllä heti sen jälkeen piti saada tämä itselleen, ehkä joskus sekin aina-kaiken-haluamansa-saanut-kakara saa myös ansionsa mukaan! 

...eli tietyllä tapaa jotenkin lapsekasta ja huvittavaa... Mutta juuri sellaiseksi vittuuntuneen Lavenderin voisin kuvitella, ja juuri noin käyttäytyvät niin monet ihmiset, joille mä lähinnä nauran, jotenkin tämäkin tietyllä tapaa huvitti. toivottavasti joku tajusi. Eli oli tosi hyvä, tykkäsin (:

        ~nami-swan
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Eudora Malfoy

  • Jesus of Suburbia
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #7 : 15.09.2009 17:24:20 »
Kiitos, kiitos kaikesta palautteesta :-*

Enpä taida keksiä tähän mitään raknetavampaa sanottavaa  ;D

Omana itsenään oleminen maailmassa,
joka tekee parhaansa öinja päivin,
tehdäkseen ihmisestä kaikkien muiden kaltaisen
on vaikein taistelu. mikä ihmisellä on;
eikä koskaan saa lakata taistelemasta. - e.e. cummings

naskalihammas

  • ***
  • Viestejä: 89
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #8 : 14.01.2010 19:28:50 »
Hermione on kuitenkin jossain nurkassa viiltelemässä itseään lusikalla, ja kaikki sympatia on hänen puolellaan.

Hahahaha repesin  :D :D
Hyvä ficci, en löytäny virheitä, en kyllä niitä etsinytkään ^^
Mutta joo hyvä ;)

Eudora Malfoy

  • Jesus of Suburbia
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: Luulitko että murtuisin? K11
« Vastaus #9 : 15.01.2010 22:33:19 »
zOMG pitkästä aikaa kommentti!!! 
Kiitos naskalihammas!  :)

Omana itsenään oleminen maailmassa,
joka tekee parhaansa öinja päivin,
tehdäkseen ihmisestä kaikkien muiden kaltaisen
on vaikein taistelu. mikä ihmisellä on;
eikä koskaan saa lakata taistelemasta. - e.e. cummings