Kirjoittaja Aihe: Twilight: Dear Isabella, please count me in to your room. K-11 (4. luku 20.11.2011)  (Luettu 7289 kertaa)

eevuli

  • ***
  • Viestejä: 151
  • E+M= ♥5.8.2016 married
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #20 : 09.03.2011 20:10:00 »
Uusi lukija =D Odotan jatkoa
« Viimeksi muokattu: 10.03.2011 08:29:24 kirjoittanut eevuli »
Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset kun hajoan
Niin oothan tässä vielä huomenna
Sä oothan tässä vielä huomenna

Spot

  • Aikamatkustaja
  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #21 : 09.03.2011 21:32:44 »
kiva, että tuli jatkoa mutta mun on pakko sanoa, että tää uusin luku oli vähän epäselvä. Tai en jotenkaan päässy perille. Toi eka pov, jonka oletan olevan bellan oli jotenkin epäselvä, eikä päässyt perille keitä ihmisiä siinä keskusteli.  o:

Odotin myös tämän luvun antavan jatkoa siihen miten viime kerralla jäätiin. Mitä tapahtui kun edward tuli koputtamaan bellan ovelle? Tuliko heistä ystäviä vai jotain enemmän? Kaikki jäi vähän hämärään... Unohtuiko tämä kaikki?

Luku myös vaikutti nopeasti kirjoitetulta ja oli lyhyt kahteen aikasempaan lukuun verrattuna. Luvusta, ainakaan minä, lukijana en saanut paljoa irti ja odotin enemmän. Luvussa ei tapahtunut juuri mitään.

Kaikki paitsi Theon, hän oli kerrankin ajoissa alhaalla ja näytti siltä, että halkeaisi innostuksesta.

“Mistäs moinen innostus kouluun on kehittynyt?” kysyin ja tökkäsin häntä kyynärpäällä rintaan.
“Ei vaan, kenestä”, Adam naureskeli.
“Tiedän kyllä, ketä tarkoitatte ja Bellalla ei ole osuutta tähän”, hän sanoi vakavana.
“No, ehkä vähän, mutta vain kaverimielessä”, hän jatkoi.
“Joopa joo”, Adam nauroi.
Onko bellalla ja theolla jotain säpinää nyt vai hä? alkaa tuntua, että luku olisi jäänyt väliin, vaikka ei ole...

“Missä hän muuten on?” tajusin kysyä.
“Lähti jo”, Sophie mumisi. Kaikki hiljenivät, hän oli siis edelleen vihainen.
Miksi bella on vihainen?
Toivoisin vähän selvennystä seuraavassa luvassa :)

Mutta oli kiva, että jatkoa tuli ja toivottavasti tulee pian uutta.

Failaaja

  • Nörtti
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #22 : 14.05.2011 15:17:47 »
Juu oon kans uus lukija ja mulla vähä tökkii kommentoiminen.......



Mut asiaan .... Jänskä stoori en oo välil ihan perillä kaikesta tuu tämmönen vammanen... Mut jatkoo toivon<3 ;D
Attack c';

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #23 : 09.06.2011 09:07:29 »
Aahh... Tää on kyl hyvä :3 Oottaisin innolla uutta lukua mahdollisimman piaan :)

Kiitän & Kumarran

^Kassu^
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #24 : 14.06.2011 01:05:06 »
Tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta. :D En tähän hätään keksi mitään rakentavaa tai muutakaan, mutta jatkoa jos tulisi niin olisin kiitollinen! :D

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #25 : 15.06.2011 22:29:33 »
Täähän on tosi kiva !
Rakentava on piilossa ja en oo vielä löytänyt sitä...
Mutta jatkoa nopeesti laittaisitko pliis ? www.oon_sekava.com  ;D
Nojoo.. toivottavasti tajusit !

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #26 : 17.06.2011 11:25:29 »
Kiitos kaikille kommentoijille !! ;D
Kerta tällä on vielä näin paljonkin lukijoita niin voisin kirjotella tässä kesän aikaan jatkoa  ;)
Ja Spot:
Odotin myös tämän luvun antavan jatkoa siihen miten viime kerralla jäätiin. Mitä tapahtui kun edward tuli koputtamaan bellan ovelle? Tuliko heistä ystäviä vai jotain enemmän? Kaikki jäi vähän hämärään... Unohtuiko tämä kaikki?

 
Eli ei unohtunut Edward ei tullut Bellan ovelle vaan Bellan vanha tuttu Carlisle  :D

Mutta jatkoa tulee mahdollisimman nopeasti sen voin luvata !!  ;D
« Viimeksi muokattu: 17.06.2011 11:27:03 kirjoittanut N1gg1h »

Failaaja

  • Nörtti
  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #27 : 17.06.2011 13:29:51 »
Jee :D Tulee jatkoo!! Oonkin innolla odotellut sitä ja nyt sitä sitten tulee.



Juu TAAS tuli tökkivä kommentti, mutta ihansama kunhan jatkoa tuöee pian
Attack c';

N1gg1h

  • ***
  • Viestejä: 53
  • So little nd still so cold
Vs: Dear Isabella, please count me in to your room. K-13
« Vastaus #28 : 20.11.2011 17:14:59 »
A/N: Eli kiitän kaikkia teitä ihania ihmisiä siitä, että olette jaksaneet odotta! ;D Ja tässä tämä kauan odoteltu jatko nyt olisi ;)


LUKU 4:

Bpov:

Suoristin selkäni ja naurahdin hermostuneesti, kun kohtasin Edwardin kasvot.
“En, kaikki on vallan mainiosti!”, vakuutin tuolle hymyillen teko pirteästi.
“Mitäs teet kirjastossa ruokatunnilla? Eikös sun kuuluis olla syömässä?”, hän kysyi ja meinasin mennä lukkoon.
“Esitelmää Shakespearesta. Mitäs ite?”, vastasin tuolle ja  kysyin hieman hermostuneena tuolta.
“Ei ollut nälkä.”, tuo vastasi, hieman hermostuneena itsekin. Niimpä niin, ei ollut nälkä… Kas, mikä sattuma!

“Haluutko apua?”, Edward toisti ja hymyili minulle. Heilutin kättäni väliin pitämättömästi ilmassa, ilmaistakseni, että selvisin kyllä itsekin.
“No, ihan vinkkinä, tästä olisi hyvä aloittaa…” tuo sanoi hymyillen omahyväisesti ja ojensi minulle jotain kirjaa Shakespearesta. Katsoin tuota epäilevästi, kunnes nappasin kirjan tuon kädestä. Edward naurahti ja pörrötti hiuksiani. Yhtäkkiä me molemmat hämmennyimme tuosta eleestä ja olimme aivan hiljaa.

 Kiusallisen hiljaisuuden katkaisi Edward.
“Onpas kello jo paljon, no… minun pitää mennä, jos aion syödä vielä tänään. Nähdään Nicole!”,  hän huudahti ja  lähti ruokalaan päin. Olin hämmentynyt hetkisen ja ihmettelin missä hän näki Nicolen, mutta sitten muistinkin, että se hän luuli minun nimeni olevan Nicole. Mokomakin valehtelija, vai muka syömään! Pah!


Olin ihan poikki ja minulla oli vielä biologiaa. Edwardin kanssa. Eikääää….
“Hei taas Nicole!”, Edward sanoi pirteästi minulle, kun tulin pöytämme luo. Olin vähällä alkaa huutamaan, että älä kutsu minua Nicoleksi, mutta muistin sitten taas, että hän luuli sen olevan nimeni. Vastasin hänen tervehdykseen väkinäisellä hymyllä ja hymähdin jotain ‘moi’ tapaista. Emme puhuneet tunnin aikana mitään muuta, kiusallinen hiljaisuus is back!

Kello soi tunnin päättymisen merkiksi.
“Olenko tehnyt jotain väärää?”, Edward kysyi selkäni takaa ja olisi valhe sanoa, etten säikähtänyt laisinkaan.
“Et.”, sanoin, mutta se kyllä kuulosti  enemmän kysymykseltä.
“Sinä siis  muistat minut?”, tuo kysyi ja näytti jotenkin tuskaiselta.
Riippuu kuinka pitkän ajan takaa haluat minun muistavan sinut.

***
Alicen kanssa  käydyn ostari kinan jälkeen:


Alice on tyhmä, tyhmä, TYHMÄ! Juoksin metsää ja jäin katsomaan taakseni, tuleeko Alice perääni, mutta hän ei tullut. Sen sijaan näin kaksi poikaa, Jasperin, Alicen puolison, josta hän on niin innolla selittänyt ja toisen pronssiset hiukset omaavan pojan. Alice itki, tai pikemminkin nyyhkytti kuivasti Jasperia vasten, en kuullut koko keskustelusta muuta kuin yhden lauseen.
“Hän ei pärjää yksin, hän on liian nuori!”, Alice parkaisi ja pronssi hiuksinen poika, taputtaa lohduttavasti Alicen selkää ja  hyppää ajajan paikalle. Jasper taluttaa Alicen istumaan kansaan takapenkille ja niin he ajavat pois.


***

“Muistan. Kuinka niin?”, kysyin tuolta.
“Käyttäydyt todella kylmästi aina välillä, olet niin kuin et tuntisikaan., häpeät paikalla oloani,  suutut kun sanon jotain…”, hän luetteli ja näytti entistä tuskaisemmalta.
“Enkä!”, huudahdin tuolle ja tuo naurahti kylmästi.
“Valehteletkin vielä”, tuo mumisi. Paraskin puhuja!
“En valehtele!” tiuskaisin ja lähdin ripein askelein pois luokasta, joka oli jo tyhjentynyt muista.
“Luulin, että olisimme ystäviä.”, hän sanoi tuskaisesti takanani, käännyin  katsomaan tuota. 
“Mutta kai se menee niin, ettei sinunlaistesi kanssa voi olla ystävä, ettet vain paljasta mitään vahingossakaan.”, tuo jatkoi syyttävästi ja lähti kävelemään. Tiesikö hän jotain?


Lössähdin istumaan sohvalle, olin niin poikki.
“Kaikki hyvin?”, Theon kysyi korvani juuresta.
“Mmmm… Missä kaikki muut on?”,  kysyin vuorostani tuolta.
“Menivät metsälle.”, tuo vastasi ja hyppäsi viereeni istumaan.

Olin huomannut Theonin osoittavan kiintymystään minua kohtaan. Se alkoi ihan pikku jutuista: hän oli puolellani, joissain pikku väittelyissä, avasi ehkä oven tai oli muuten vaan kohtelias. Mutta nyt hän on alkanut pitämään minua kädestä silloin tällöin, tehnyt aamiaista ja kuten taas kerran istunut liian lähelle ihan kylkeeni kiinni, vaikka olisi ollut koko sohvan mitta tilaa missä istua.

“Theon et millään viitsisi lopettaa tätä?”, kysyin tuolta ja taas kerran tuo otti kädestäni kiinni.
“Mitä?”, tuo kysyi ihan kuin ei olisi muka tiennyt.
“Tätä kaikkea, kädestä pitämistä, ruuanlaittoa, ovien availua…”, listasin ja mitä enemmän sanoin sen surkeammalta Theon näytti.
“Olet siis huomannut… Onko sinulla jo joku toinen mielessä?”, tuo kysyi ja katseli ulos ikkunasta, siirtyen kauemmas minusta ja päästi kädestäni irti.
“Ei, mutta olet minulle kuin veli…”, selitin tuolle ja Theon nyökytteli päätään.
“Olen pahoillani…”, kuiskasin, tuskin edes kuuluvasti.
“Älä ole, kyllä mä ymmärrän.” tuo sanoi pirteästi ja pörrötti hiuksiani.
 
Olin onnellinen, että tämä välien selvittely juttu oli ohi. Nyt oli enää jäljellä Edward. siitä tulisi paljon rankempaa.


A/N: Kommentteja toivoisin <3 vaikka olikin aika lyhykäinen :D

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Jee uus luku  :)
Tykkäsin tosta jälleen ja k-virheitä en huomannu ainakaa, vaikka en niitä etsinytkään... ::)
Nojoo jatkoo vaa tulemaan :)

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Ayumi

  • Fandomconfused
  • ***
  • Viestejä: 91
Tykkäsin tosi paljon. Tässä on hyvä juoni ja idea! ;)

Alise-Mary

  • ulkopuolinen
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Luotathan?
ui!
Jotenkin tosi mahtavaa. Siis Bellan uus perhe on aikalailla samanlainen kun Cullenit mutta silti erillainen. Ja sitten on tietenkin toi puolivampyyriuden uusi ilmenemis muoto, joka on mahtava.

Sä osaat kirjottaa, ja kehitellä juonia, tää on yks mahti osoitus siitä.
Jatkoa? :D

P.S. uus lukija ilmottautuu. ;)

silakkahanhi

  • ***
  • Viestejä: 5
uus lukija!! tosi kiva ja jotenki erikoinen.

 jatkoaaa!:))