Kirjoittaja Aihe: Twilight: Telttaretki K-11  (Luettu 6794 kertaa)

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #20 : 10.06.2011 02:35:36 »
4.luku

Bpov (melkein kaikissa, varmaan?..)

" Oho oho, Bella pitää näköjään Eddyn kurissa, no mites saiko teddy eddy jo piiskaa bellalta kun oli tuhma ". Emmett hekotti nuotion ääressä.
" Emmett olisiko mitenkään mahdollista että pitäisit tuon ison leipäläpesi kiinni, koska en nyt jaksaisi kuunnella turhanpäiväisiä selityksiäsi?" Puuskahdin Emmettille turhautuneena.
Ensimmäistä kertaa Emmett hiljeni samantien ja jäi tuijottamaan minua suu auki. Cullenien perheen silmät kääntyivät minuun.
" Mitä ?". kiljaisin kiukkuisena.
" Bella oletko okei?" Edward kuiskasi korvaani.
" Bella taitaa olla Puu..." Emmet ei ehtiny loppuun, Kun Edward oli jo hyökännyt tämän kimppuun.
" Sinuna ihan oikeasti pitäisin suuni jo kiinni jos haluat olla vielä elossa edes tämän vertaa." Edward kihisi kiukusta Emmettiä mätkien ja takaa ajaen.

Minä olin jo niin kiukkuinen että päätin marssia telttaani.näköjään tänään olin huonolla tuulella, sillä en yleensä räjähtäny tällä tavoin. Menin telttaani  makuupussin sisään ja suljin silmäni vaikkei minua oikeasti väsyttänyt yhtään.Siinä maatessani sain idean miten kostaisin Emmetille ja Edwardille. Virnistin mielessäni ilkeästi ja huomasin että teltassa oli todella kuuma. Kapusin ulos teltastani  ja näin että pihalle oli ilmestynyt pari muutakin telttaa. Yksi teltoista oli selvästi alicen sillä se oli vaaleanpunainen ja sen ja toisen teltan välissä oli pyykki naru ja pinkin teltan ympärille oli tehty kivistä pieni aita. Alise tuhahdin mielessäni. Pian jo alicen pää pilkahti telatasta.

" Bella sinä heräsit, olemme hyvin pahoillamme käyttäydyimme tyhmästi KAIKKI." Alice sanoi pahoittelevasti.
" Ette te vaan minä". sanoin nolostuen.
"Bella minä keksin idean mitä leikimme täällä ajan kuluksi". Alice sanoi hihkuen innosta ja jo raahasi minua istumaan nuotipaikalle.
" Bella kulta sinun ei missään tapauksessa tarvitse suostua, Alice ei vaan tiedä rajojaan." Edward marisi katse alicessa tullessaan alicen pinkistä teltasta hiukset sekaisena. Katseeni porautui Edwardiin vihaisesti ja pomppasin kiukusta ylös ja riuhtaisin käteni irti Alicen kädestä.
" Edward Anthony Masen Culle, mitä helvettiä sinä teit Alicen teltassa ja tulet ulos tuon näköisenä." sanoin surun lamauttaneella kiukkuisella äänellä. Edward näytti puulla päähän lyödyltä. Hetken miettimisensä jälkeen hänen ilmeensä muuttui ja suupielet rupesivat nykimään. Minun mieleni painui samalla sekunilla alemmas.
" Bella olet iha hupsu en minä mitään sellaista siellä tehnyt, älä edes kuvittele että pettäisin sinua ja vieläkö Alicen kanssa. Kaikella kunnialla pikku pirua kohtaan ei edes kuolleen ruumiini yli tai no olen kyllä kuollut, mutta ymmärrät pointtini?" Edward sanoi ja kaappasi minut syleilyyn. Alice kikatti hysteerisesti nojaten jasperiin joka nauroi ensimmäistä kertaa niin vapautuneesti minun nähden.
" Bella tuo fossiili pappa ei kyllä ikinä pettäisi sinua ja vaikken kyllä ihmettelisi sillä jätkä tuntuu olevan aika puutteessa". Emmett hirnui ja sai varoittavat katseet muilta Culleneilta. Naamani muuttui tulipunaiseksi aina, kun joku otti asian puheeksi. Painoin pääni Edwardin kylmään niskaan sillä sieltä kukaan ei nähnyt kasvojani ja kylmyys auttoi punaa laskeutumaan.
Alice tattui uudestaan käteeni ja kiskoi minua viereensä istumaan, mutta Edward nappasi minut ja laskeutui nuotion ääreen vetäeen minut syliinsä. Edwardin huulet painoivat suudelmia hiuksiini joka tuntui taivaalliselta ja vei kaiken huomioni.
" Jos arvon neiti Swan ja herra Cullen voisivat lakata hetkeksi kuhertelemasta voisin kertoa ideastani! " Alice sanoi närkästyneenä.
" Alice minulla ja Bellalla on jo täksi illaksi suunnitelmia, joten voit unohtaa ehdotuksesi ja muutenkin kello on jo paljon." Edward sanoi Alicelle, mumisten hiuksiini.
Alice ja muut Cullenit lähtivät ihmeen äänettömästi pois omiin telttoihinsa. Jättäen minut ja Edwardin kahdestaan loimuavan tulen ääreen.
"Käy hakemassa teltastamme pari vilttiä ja tyyny ja tule sitten takaisin niin menemme pienelle "matkalle"." Edward sanoi salaperäisesti.

Kömmin telttammee hakemaan pari vilttiä sekä tyynyni ja päätin ottaa kamerani mukaan laukustani jota en ollut käyttänyt syntymä päivieni jälkeen. Päästyäni takaisin nuotiolle Edwardilla oli selässään valtavan kokoinen reppu ja nähtyään minut hän tarttui käteeni ja lähti johdattamaan minua järven suuntaan.  Kävelimme jonkun matkaa järven rantaa kun saavuimme valkoisen veneen luokse joka yllätyksekseni oli soutuvene eikä mikään Culleneiden tyyliin sopiva pramea kulkupeli.
" Vau, olen aika vakuuttunut Edward! Mikä saa sinut soutamaan." sanoin ihmetellen.
" No ei se kyllä kauhean haastavaa minulle ole ja tiesin että se tekee sinuun vaikutuksen.  Pääsemme myös niin nopeammin." Edward kerskaili voimillaan leikkisästi.
Nousin omin avuin veneeseen ja kääriydyin vilttiin ja odotin että Edward työntäisi veneen pois rannan tuntumasta.
"Anteeksi neiti, mutta ennen kun voimme aloittaa matkan haluan olla varma turvallisuudestanne." Edward sanoi pahoittelevasti ja puki ylleni räikeän oranssin pelastusliivin.
" Hmm, miksi minun pitää tämä pukea luulin että minulla on sinut ?" Sanoin pelastusliiviäni hypistellen.
" Ihan omaksi parhaaksesi, mutta koitahan nukkua herätän sinut perillä." Edward sanoi vaimeasti ja alkoi hyräillä lauluani.
" Mitkä treffit nämä on jos nukun." sanoin kiukustuen.
" shh Bella, näet perillä ja vaikka kuinka paljon pidänkin tuosta pienestä rypystä kulmiesi välissä, kun hermostut. Niin mielummine tahdon nähdä sinun hymyilevän, joten nuku nyt. " Edward sanoi hyräilyn välistä.
Tunsin hyräilyn antaman turvallisuuden tunteen virrata ja silmäni painuivat kiinni.

" Bella, Bella kulta! Herää olemme perillä." Enkelini ääni sanoi, minut nostaen syliinsä ja painaen huulensa otsalleni. Avatessani hitaasti silmiäni näin että aurinko oli nousemassa ja se oli maalannut taivaan oranssin punaiseksi. Katselin ympärilleni ja näin maailman toiseksi kauneimman paikan, koska mikään ei voisi olla kauniimpi kuin meidän niittymme...

tässä 4.luku toivottavasti kelpasi. Kello on melkein 3 ja virheitä varmaan löytyy. Oli outoa kirjoittaa loppu pätkää kun en  edes muistanut tämän olemassa oloa, mutta enköhän kohta pääse vauhtiin! Kiitos vielä niille jotka lukivat
-Nebella
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011 14:07:42 kirjoittanut Nebella »

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #21 : 10.06.2011 04:00:49 »
Jee eka mun piti jo mennä nukkumaan mutta huomasin että tähän oli tullut uusi luku, ja oli pakko lukea !
Tykkäsin tosta luvusta tosipaljon se meni ehkä jossain välissä vähän nopeasti, ja olisi ollut kiva lukea Alicen idea mutta tuo saattaa olla kivempaakin kuin Alicen idea :)
Jossain kohdissa oli joitain pieniä virheitä mutta ne ei haitannut paljoakaan.
Suosittelen betan hommaamista jos sinulla ei sellaista ole, mulle voi lähettää lukuja betattavaksi yksällä jos niikseen tulee :)

<3.Anskubits
« Viimeksi muokattu: 17.06.2011 08:17:11 kirjoittanut Anskubits »
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #22 : 18.06.2011 05:07:34 »
Anskubits: Oo kiitos, no jos millään viitsisit betaa. Sillä mun vakio betaaja mou joka on hyvä ystäväni huitelee tällä hetkellä jossain... niin en ole saanut häntäkään avuksi :)

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #23 : 19.06.2011 21:49:07 »
Nebella: Joo, eli mulle voit lähettää yksällä lukua sitten, kun se ilmestyy.Yritän sitten mahdollisimman nopeesti lukea ja korjailla mahdolliset virheet :) (+ lähettää takasin tietenkin)

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #24 : 19.06.2011 22:50:45 »
anskubits: kiitos toosi paljon, kirjottelen varmaa tossa huomen jatkoo jos muuttohommilt kerkeen, mut ainakin tällä viikolla :) Kiitos vielä <3

<3 nebella

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #25 : 20.06.2011 23:49:29 »
Ah oikeesti niiiiin rakastan tätä ficciä! Idea on niin ihana!  :-*

Samaan aikaan revin hiuksia päästäni -anteeks nyt, mutta kun pyysit kertomaan virheistä, niin niitä on lähes joka toinen sana! Ihan tälläisiä perus juttuja, että lause loppuu pisteeseen ja Alice kirjoitetaan c:llä ja isolla, eikä alise. Ja sitten ne iänikuiset pilkut ja kappalejaot... sijamuotojakin voisi vähän kertailla tai oikeastaan olisi helpompi kerrata koko suomen kielioppi. Yhdys sanat mukaanlukien.

Juu tiedän, olen hermoraunio, mutta RAKASTAN tätä niiin niiiiiin NIIIIIN kovaa ja sitten teksti on suorastaan kamalaa luettavaa... betaa suosittelisin edelleen todella lämpimästi ja niitä finissä riittää!

Enkai latistanut kokonaan? Toivottavasti en, sillä todella toivoisin jatkoa -betattua jatkoa  :)
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #26 : 21.06.2011 14:12:53 »
culliina: Kiva että pidät, mutta joo löysin tuolta yhden Alice virheen. Ja nyt on vähän ideat hukassa joten jatkoa ei tule vähään aikaa  joten pieni latistamisesi tuli oikeaan kohtaan, koska en muutenkaan keksi mitään joten eipä ollut haittaa. ja sain betaajan nyt... :)

- nebella

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #27 : 09.03.2012 01:17:11 »
Anteeksi kun luvulla on kestänyt näin kauan, mutta onneksi rakas betani Anskubits tuli minua herättelemään nyt koitan kirjoittaa useammin ja tietysti jos joku tätä vielä jaksaa lukea! <3

5.luku

BPov

Edward pysäköi veneemme aivan suojaisan kallio tasanteen viereen ja oli jo hetkessä auttamassa minua pois veneestä. Hän nosti minut hellästi syliinsä ja laski tyynyjen päälle istumaan. Tasannetta kierisivät tuikut värillisissä lasipurkeissa ja keskellä sitä oli viltti ja siinä kymmeniä erivärisiä tyynyjä ja vilttejä, maahan oli ripoteltu ruusun terälehtiä ja kallion seinämään oli heijastettu kuva meistä  päättäjäispäivänä. Kaiken ihmetykseni lomasta, haistoin Edwardin tuoksun jälkeen hurmaavimman tuoksun, joka tuli ruokaa täynnä olevasta pöydästä, joka oli kallion seinämää vasten.
" Vau,  tämä on uskomatonta. Kaiken sen jälkeen, miten olen sinua kohdellut täällä ja miten olen käyttäytynyt, sinä teet minulle tälläisen. Anteeksi," sain henkäistyä ja painauduin Edwardin kylkeä vasten.
" Bella minun tässä pitäisi sinulta anteeksi pyytää, olen käyttäytynyt todella huonosti," hän kuiskasi ja hipaisi huulillaan korvaani joka sai sydämmeni jättämään lyöntejä välistä. Edwardin huulet painoivat suudelmia niskaani, kunnes hänen huulensa vihdoin painautuivat huulilleni, joka sai minut taas haukkomaan henkeäni.
" Bella, mitä minä teen kanssasi? Välillä sinä hyökkäät kimppuuni, kuin villipeto ja taas välillä pyörryt, kun suutelen sinua," Edward sanoi pudistellen päätään ja painaen suukon päälakeeni noustessaan ylös. Hän peitteli minut vilttiin ja meni laittamaan koneeseen jonkun dvd:n. Hän haki minulle myös lautasellisen kaikkia herkkuja pöydästä ja istui viereeni.

Elokuvaksi Edward oli valinnut Remember me nimisen elokuvan, jonka pääosaa näytteli Emmettin mielestä Edwardia muistuttava poika ja toden totta poika muistutti todella paljon Edwardia ja päätin kiusata tätä.

" Oho, hän tosiaan muistuttaa sinua! Ensimmäistä kertaa olen samaa mieltä, kuin Emmett," naurahdin ja painauduin viltille istuutuneen Edwardin kainaloon.
" Eipäs muistuta," Edward laittoi suunsa söpösti mutruun ja leikki 5-vuotiasta mököttävää lasta. En saanut sanaa suustani, niin hyvältä tuokin ilme sai hänet näyttämään.
" Älä viitsi viedä koko leffalta huomiota," sanoin leikkisästi ja pörrötin pojan punaruskeaa hiuspehkoa.
" Älä luulekkaan, että annan sinun kuolata tuota pattipolvea," Edward sanoi närkästyneesti.
" Olet täysin sekaisin jos luulet että voisin kuolata kenenkään muun pojan perään, kuin sinun ja en muutenkaan kuolaa kovin usein," sanoin hymyillen ja painoin suukon tämän kylmään poskeen.
" No jos totta puhutaan sinulla on harvinaisen huono maku. Jos oikein luin 14-vuotiaan Bellan päiväkirjoja ja leikelehtiä, niin saatoin monta kertaa huomata että kuumin kundi ikinä oli Jon*," Edward sanoi matkien teinityttöjen kimitystä.
Menin tulipunaiseksi, kun muistin millanen olin ollut 14-vuotiaana. Olin aina ollut rauhallinen nuori, mutta suurin villitykseni oli ollut s club 7.
Leffa oli jo varmaan yli puolivälin, kun rupesin seuraamaan sitä uudelleen. Leffassa oli menossa intohimoinen suutelukohtaus, joka sai minunkin hormoonini jylläämään pahasti ja oli lähellä, etten käynyt Edwardin kimppuun. Tunsin kuinka Edwardin yleensä viileä kosketus tuntui nyt yht'äkkiä polttavalta lantioni päällä. Tiesin että minun olisi päästävä pois Edwardin käden alta ennen, kuin söisin tämän kirjaimellisesti. Kiepautin itseni pois äkkiä hämmentyneen Edwardin sylistä ja menin toiselle puolelle tasannetta, kyykistyin maahan ja painoin pääni polviin. Taas tunsin kun kyynel vierähti poskelleni ja tiesin että tämä saisi Edwardin sekoamaan.

" Bella mikä tuli, ei minun kuulunut vitsailla noin ilkeästi lapsuus aikasi ihastuksista. Olen pahoillani!" Edward sanoi hätääntyneesti.
" Hyss olet ihan hölmö, se oli hauskaa pilaa vain, ei tämä sitä ole," sanoin änkyttäen, enkä uskaltanut sanoa oikeaa syytä.
" Bella kiltti, kerro minulle teen mitä vaan vuoksesi," Edward sanoi.
" Ihan mitä vaan vai?" kysyin silmät kiiluen kun Edward otti minut syliinsä.
" Mitä vaa.. hetkinen Bella jos tämä liittyy leffaan niin ei, ei nyt!" Edward sanoi hampaita kiristellen.
" Eli en kelpaa sinulle," Sanoin vaisusti ja yritin siirtyä pois Edwardin sylistä, mutta kaksi raudan lujaa kättä painoivat minut selälleen maahan ja Edward oli käsiensä varassa yläpuolellani.
" Bella olet yksi ja ainoa ihminen kenet haluan, kaikki sinussa saisi minut menettämään hillintäni ja hullunako minua pidät, jos epäilet etten halua sinua, voi kunpa vain tietäsit miten paljon sinua haluan!" Edward sanoi kiihkeä katse silmissään ja painoi huulensa huulilleni kiihkeämmin kuin koskaan.

toivottavasti piditte ja kiitos kiitos vielä kerran anskubitsi kun nostit minut tänne takaisin! <3

<3: Nebella
« Viimeksi muokattu: 09.03.2012 01:22:18 kirjoittanut Nebella »

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #28 : 10.03.2012 18:38:59 »
Ihana♥ Ja ei sun ois noin paljoo mua tarvinnu kiitellä, mähän vaan betasin, en muuta :D Ja löysin tosta loppukiitoksesta mun nimestä virheen:
Lainaus
kiitos kiitos vielä kerran anskubitsi kun nostit minut tänne takaisin! <3
anskubits :D
Anteeksi, oli pakko korjata kun häiritsi 8'(
Muttajoo, ihana oli♥ Lähetät mulle sit taas luvun yksällä niin betaan, ja lupaan herättää sut jos kuukauteen ei tuu :D

♥Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #29 : 10.03.2012 23:33:27 »
Oi ihanaa, on tullut jatkoa :D Luin kaikki luvut alusta kun olin ihan unohtanut koko juonen ja onneksi tein niin - tykkään juonesta edelleen ihan älyttömästi ja tuo Eddien söpö yllätys... ah.

Hienoo, kun sait betan, tää luku oli kieliopilta jo paljo edellisiä parempi :) Edelleen oli jonkin verran erikoisuuksia, bongaan tuolta nyt pari:
Lainaus
" Vau,  tämä on uskomatonta
=> ei väliä lainausmerkin jälkeen
Lainaus
" Bella kiltti, kerro minulle teen mitä vaan vuoksesi," Edward sanoi.
=> ...minulle, teen... ja jos pidät kiinni kirjakielestä, niin vaan=> vain, lisäksi pilkku tulee lainausmerkkien ulkopuolelle. Näiden ja edellisen kaltaisia juttuja esiintyy kaikissa luvuissa, siksi nostin juuri ne.
Lainaus
yht'äkkiä
=> yhtäkkiä. Lisäksi oli pari jotain yhdyssanaa niin tässä kuin myös edellisissä luvuissa, mutta ne osaat bongata itsekin :)

Yleisesti koko ficissä tapahtumat kulkee aika nopeesti ja olisi mukava saada vähän enemmän kuvailua väliin, silloin teksti olisi helppolukuisempaa. Lauseet on kanssa aika pitkiä, mutta se ei haittaisi, jos pilkut olisivat oikeilla paikoilla. Bellaa kohtaan olen kokenut alati kasvavaa myötähäpeää Twilin ensimmäisestä luvusta alkaen, Kristen Stewartin astuttua kuvioihin melkein kuolin ja noh, tunne pahenee tässä tekstissä. Se oli kuitenkin ilmeisesti tarkoitus eli en sano tätä negatiivisena seikkana. Mikäli tämä tunne ei ollut tarkoituksenmukaista ei kannata ottaa itseensä, sillä Bella on minulle hahmo, josta ei vain voi saada aikaan mitään hyvää. Erikoista oli, että nolostumisia tapahtui todella paljon myös muille Culleneille (okei, ei yllätys Bellan ollessa näköpiirissä -.-')
Lainaus
ikinä oli Jon*,"
Miksi tuolla on *?

Jatka tätä edelleen ihmeessä, tässä on sulla yksi raivostuttava lukija. Ei mitään kiirettä seuraavan luvun kanssa - parempi käyttää enemmän aikaa ja julkaista hitaammassa tahdissa kuin lähettää pari kertaa viikossa jotain nopeasti hutaistua ;)
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #30 : 11.03.2012 13:58:30 »
Anskubits: ahha, sori :D Taisin vähän innostuksissani heittää i:n sinne perään :D
Culliina: Jon on yksi S club 7 jäsenistä...! mulla meni ohi nyt vähän toi Kristen juttu, mutta jatkan varmaan tuollaisella bellalla ku se mun mielessä on... vai tajusinko tuon jotenkin väärin  :o  mutta kiitos kun luet!  ;D


♥ Nebella

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #31 : 11.03.2012 20:06:05 »
 Oih miten vasta nyt löysin tän?

No mutta kumminskin tää on aivan ihana ficci!
Luin tän vasta tänään mutta ihastuin juoneen heti.
Mukana on juuri sopivasti huumoria ja romantiikka  ;D
Edward hömelö on aivan ylisuojelavan ihana,kuten yleensäkkin.
Ja Bella on juuri oikea Bella ;D

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

marissacullen

  • Vieras
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #32 : 30.03.2012 07:17:59 »
Aivan mahtava! Tykkään tosi paljon. Jatka vain samaa rataa ja kirjoita jatkoo kun kerkiit