Kirjoittaja Aihe: Twilight: Telttaretki K-11  (Luettu 6793 kertaa)

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Twilight: Telttaretki K-11
« : 26.10.2010 22:08:22 »
Alaotsikko: Bella/Edward + muut normi paritukset K-11  4-luku tullut 10.6

Nimi: Teltta retki
Kirjoittaja: Nebella
Beta: Anskubits, aloittaa 5.luvusta.
Ikäraja: K-11
Fandom: Twilight
Paritus: Bella/Edward + muut normi paritukset
Tyylilaji: romance, huomor
Vastuuvapaus: Hahmot ovat S. Meyerin omaisuutta, mutta tarina minun omani.
A/N:Palasin takaisin tämä on siis 2 fikkini ja  tällä fikillä ei ole betaa. Joten tässä voi olla jonkin verran virheitä ja jotenkin ei ole ollut inspistä kirjoittaa mitään mutta nyt tuli tälläinen idea ja päätin toteuttaa sen. Toivottavasti edes joku lukee :) Eka luku on aika paljon vaan kuvailemista eikä siinä tapahdu mitään.
muttä päästän teidät lukemaan.  :D

   Telttaretki

BPov
Herätessäni huoneessani oli oudon valoisaa ja nousin ylös sammuttaakseni valot ja mennäkseni nukkumaan uudestaan, sillä kello näytti vasta varttia yli 6. Päästyäni valokatkaisijalle huomasin, ettei lamppu edes ollut päällä. Valo tuli ikkunasta sillä ulkona paistoi aurinko pilvettömällä taivalla. Ennen olisin ollut iloinen sateettomasta ja lämpöisestä päivätä, mutten enää sillä se merkitsisi Edwarditonta päivää. Edward lähtisi varmasti perheensä kanssa patikoimaan ja minä joutuisin olemaan koulussa yliinnokkaan kultaisennoutajan, kateellisen prinsessan ja muuten vaan ärsyttävien Ericin ja Tylerin kanssa. Enää unen saamisesta ei tulisi mitään, joten otin kaapistani mustat shortsini sekä topin ja painelin pesupussini kanssa kylpyhuoneeseen. Nyt minulla oli aikaa pitkään suihkuhetkeen, joten päätin antaa vain kuumanveden valua pitkin vartaloani. Havahduttuani horroksesta pesin hiukseni mansikan tuoksuisella saippuallani ja mansikan tuoksu levisi koko kylpyhuoneeseen. Suihkun jälkeen kuivasin takkuiset hiukseni ja päätin kokeilla suoristaa ne, projekti oli pitkä ja tuskainen, mutta vihdoin hiukseni olivat suorat. Päätin myös meikata hieman ja yllättää Alicen iloisesti. Joka valitti siitä etten käyttänyt kilon pakkelia joka päivä ja etten pitänyt uusimmista juuri ja juuri pyllyn peittävistä vaatteista. Myönnetään en pidä shoppailusta joka oli taas parhaan ystäväni, poika ystäväni siskon, tulevan kälyni lempi harrastus. Tänään ainakin yllättäisin Alicen sillä tein juuri suunnitelman että lintsaisin koko päivän ja menisin heti puettuani ja syötyäni Culleneille sillä en halunnut viettää Edwardvapaata päivää. Otin kaapista maitoa ja myslipatukan jonka söin yhdellä haukkauksella ja join maitoni perään. Pakkasin sävysävyyn sopivaan mustaan kassiini farkut ja hupparin sillä en anna Alicen tai kenenkään muun kuluttaa minuun enää yhtään rahaa. Puin jalkaani mustat ballerinat ja kipitin autolleni joka käynnistyi kerrankin ensimmäisellä kerralla.
Saavuttuani Culleneiden pihaan näin jo Edwardin tulevan minua vastaan jos tämä olisi ensimmäinen kerta, kun näen Edwardin auringonvalossa niin ajaisin puuta päin sillä jo nyt keskittymiseni katosi. Pysäköin autoni ja astuin ulos autosta ja otin laukkuni mukaan. Edwardin silmät laajenivat, kun hän katsoi vaatteitani sillä shortsini olivat juuri tätä Alicen rakastamaa kaikki näkyviin mallistoa ja toppinikin oli mielestäni aika iso kaula-aukkoinen. 
”Näytät upealta kulta. Vaikeutat itsehillintääni”, Edward kuiskasi viettelevästi ja iski minulle silmää.
”Oho, Bella tekee kohta Edwardin iloiseksi, Emmett hekotteli .” Naamani muuttui paloauton väriseksi kauttaaltaan, Edward suuteli minua ja virnisti ilkeästi Emmetille.
”Varo sanojasi Emmett tai kerron Roselle että käytät hänen alusvaatteitaan”. Jolloin sinusta tulee Bellani välipalaa. Edward heitti Emmetille takaisin.
”EMMETT CULLEN ”, Rosalie karjui saapuessaan pihalle.
”Rose, Rose kulta en minä ole, kuin pari kertaa kokeillut niitä punaisia pitsirintaliivejä, Emmett yritti selittää alistuneesti.”
”Edward odotapa vaan kun Bella kuulee siitä miten…,”. Emmett ei ehtinyt loppuun kun jo Rosalie löi häntä takaraivoon kivuliaasti. Jos vampyyrit voisivat punastua Edward olisi punastunut. Sillä näin silmissä hetkellisen epävarmuuden, jonka hän piilotti taitavasti.
”Bella, älä välitä Emmetistä sillä...,” hiljensin hänet laittamalla sormen suun eteen.
”Shh, äh anna olla kyllä minä Emmetin tunnen”, sanoin ja pussasin Edwardia poskelle ja kikatin ja lähdin juoksemaan karkuun metsään päin. Edward oli niin hämmentynyt että olin jo ehtinyt metsään ennen kuin hän lähti perääni. Kiljuin ja nauroin kun näin Edwardin saavan minut kiinni ja tunsin kylmien vahvojen käsien kiertyvän ympärilleni.

Eka luku voi olla vähän sekava mutta ensi luku ei ole pelkää höpötystä vaan päästään asiaan.
laittakaa kommentteja. Olisi kiva saada palautetta fikistä ja parantelu ehdotuksia.   
« Viimeksi muokattu: 05.12.2014 08:29:18 kirjoittanut Beyond »

Penber

  • Vieras
Vs: Teltta retki K-13
« Vastaus #1 : 26.10.2010 22:22:12 »
Hm. Tästä saisi varmasti erittäin hyvän ficin aikaiseksi, mutta nuo virheet häiritsevät kyllä aikalailla. Esim yhdyssanavirheitä siellä on aikamoisen paljon. Tietääkseni jo Telttaretkikin on yhdyssana :----D. En tosiaan oo mikää paras neuvoo kieliopissa, mut enigeis. Suosittelen siis betaa erittäin lämpimästi.

Ja sit lauseenrakenteet oli välillä vähän hassuja. Esim;

Lainaus
Sillä kännykkäni kello näytti vasta varttia yli 6.

Tää kuulostaa sivulauseelta, joten yksin se näyttää hieman oudolta.

Mutta niin kuin sanoin, sinussa on ainesta! n__n Ja kaikkihan me harjoitellaan. Jatka kirjoittelua nii kehityt.

Eikös Emmett kirjoiteta muute kahdella t:llä? Vai muistanko väärin?

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #2 : 26.10.2010 22:26:43 »
Penberille: Kiitos kommentistasi! Odotan huomiseen ja ppydän kaveri betaani betaamaan tämän, mutta korjasin nyt nuo virheet mistä puhuit (Emmett virheen ja tuon fikin nimen sekä osan yhdysana virheistä). Juuri tuota palautetta halusin kuulla ettei fikin idea ole täysin huono jatkan fikkiä sitten kun beta varmistuu tai no tässä tapauksessa saapuu paikalle.


- nebella
« Viimeksi muokattu: 26.10.2010 22:38:08 kirjoittanut Nebella »

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #3 : 27.10.2010 15:16:04 »
oli ihan kiva, vaikka lyhyt olikin. :) Ekassa luvussa ei taphtunut oikeastaan mitää mutta toivottavasti jatkossa tapahtuu, kirjoitusvirheitä oli aika paljon, mutta jatkoa vain toivon :D

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #4 : 27.10.2010 15:36:34 »
Oi, aivan ihana!
Tykkään tosi paljo ja odotukset on kovat (ei paineita)  :D
Kirjotus- ja kielioppivirheitä on paljo ja ne häiritsi, esim. poika ystävä on yhdyssana poikaystävä. Voisit myös jakaa tekstiä enemmän kappaleisiin, niin lukeminen olisi helpompaa.
Tykkäsin, kun otit muitakin Culleneita (Emmett <3) mukaan ja olis kiva, jos ne jatkossakin säilyis  :)
Pituudesta sen verran, ettei tää musta hirveen lyhyt ollut, koska varsinaisia tapahtumia ei ollut. Mun puolesta voit ihan hyvin kirjottaa vaikka koko ficin tollasilla luvuilla, kunhan niiden ilmestymiseen ei vaan menis hirveen montaa kuukautta.


Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #5 : 27.10.2010 15:48:56 »
Tää oli tosi ihana :D Oikeest toi loppu oli jotenki vaa niin sulonen. (Mulla tosin onkin omalaatuinen mieli ;D) Tykkäsin vaik oliki lyhyt luku. Ei haitannu vaik ei tapahtunkaa viel oikeestaa mitää.

 Ja sit tahon sanoo niille jotka valittaa noist yhdyssanavirheistä: Tiedän, että on kivempaa lukee virheetöntä tekstiä, mutta jos sielt huomaa lukies joka ainoan virheen ni silloin ei lue tarinaa kunnon ajatuksen kanssa ja kuvittele mielessään mitä tapahtuu. Silloin lukee ainoastaan tekstiä ja silloin ei ole mitään väliä lukeeko mahtavaa ficciä vai sellasta ficciä, mikä on yhtä tylsä kuin tietosanakirja (ja tää ei ollu sellanen).

Aimtist (Joka ei pienistä virheistä hätkähdä)
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

En-nu

  • Vieras
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #6 : 27.10.2010 16:26:15 »
Tosi ihanan kuulonen : D ja Kerrankin Bella pukeutuu Alicen mieliksi jatkoa vaan  ;D

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #7 : 27.10.2010 17:21:02 »
KIITOS TEILLE morderlove,Culliina,Aimtist ja En-nu: Olen iloinen että piditte tästä. Minäkin pidän muista Culleneista paljon joten Emmett ja muut pysyvät. Seuraavaan lukuun enemmän muitakin ja toka luku on jo työn alla. Yritän saada viikonloppuun mennessä valmiiksi joten eiköhän tahti ole se että viikossa tulee yksi luku ainakin. :) Olette ihania!

-Nebella

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #8 : 27.10.2010 19:50:16 »
2.luku

Bpov
Edward käänsi minut sylissään ympäri ja kohtasin kauniit kultaiset silmät ja hän hymyili rakastamaani vinoa hymyään. Hänen hymynsä sai jalkani pettämään alta ja jouduin ottamaan tukea Edwardista joka onneksi piti minusta kiinni.
” Hei tiesitkö että tuo on ikävää? ” Sanoin itseäni kasaillessa.
” Niin mikä? En minä tehnyt mitään. ” Hän sanoi virnistellen.
” Paitsi sait pääni sekaisin niin etten voi seisoa omilla jaloillani sekö ei ole mitään. Kostan tämän. ” Uhosin Edwardille ja huomasin miten Edwardin suupielet nykivät, mutten välittänyt.
” Bella olet ihan hölmö, minäkö tässä sekoitan viattomien päitä? Itse sinä saat minun sekä muiden pään sekaisin. ” Edward sanoi kiristellen hampaita.
” Jaahas ja ketä tarkoitat muilla? ” kysyin ihmeissäni.
" Miken, Ericin, Tyllerin, muiden koulun poikien ja  rakin." Edward sihisi.
” Sinä taas seikkailet kaikkien koulun tyttöjen päiväunissa...” En saanut lausettani loppuun kun Edward jo oli napannut minut halaukseensa ja painanut huulet huulilleni, mutta jo liian pian hän erkani minusta.
” Ehkä, mutta sinä olet ainoa jonka kanssa minä haluan oikeasti seikkailla.” Hän sanoi itsevarmasti ja iski silmää ja lähti raahaamaan minua kohti taloa.
” Mihin me mennään? ” kysyin ihmeissäni.
” Sisälle Alicella on ilmoitusmuotoinen asia kaikille tai no idea itseasiassa siihen mitä tänään tehdään ja minusta se on hyvä idea ja Bella siitä tulee varmasti kivaa.” Edward sanoi innoissaan.
En halunnut pilata Edwardin iloa, mutta Alicen ideat tietäen minä en tulisi pitämään tästä. Tullessamme sisälle muut olivat jo asettuneet sohville olohuoneeseen ja Emmett pomppi malttamattomana paikallaan ja muistutti 6-vuotiasta lasta joka odottaa matkaa huvipuistoon. Alicen hymyili ilkikurisesti Emmettille, kunnes saavuin sisään ja Alicen hymy vain kasvoi.
” Bella, Bella olen niin ylpeä sinusta vihdoin opit pukeutumaan.” Alice hihkui ja tuli halaamaan minua ja kiskoi minua samalla istumaan.
” Älä innostu liikaa, minä vain kokeilin sinun mieliksesi vanha Bella palaa huomenna.” sanoin ja rupesin kikattamaan hysteerisesti Emmettin naamalle.
” Bella ei käy. Nuo vaatteet pukee sinua paremmin, mutta kertoisitko myös tuon inside vitsin meillekin.” Alice sanoi nostaen kulmakarvaansa ja katsoen minua kuin hullua.
En saanut nauramista lopetettua joten päätin tuijottaa Edwardia jos se vaikka auttaisi, mutta pahempaa rupesin nauramaan vielä kovempaa. Sillä Edwardin ilme oli ristiriitainen hätääntynyt, huvittunut ja ihmeissään yhtäaikaa. Vihdoin sain lopetettua nauramisen ja Edward tuli viereeni ja pyyhki poskiani jotka olivat kastuneet silmistäni valuneista ilonkyyneleistä. Edward pussasi poskeani ja painauduin hänen rintaansa vasten.
” Noniin kun Bellakin on rauhoittunut voinkin kertoa asiani, koska huomenna on lauantai päätin että voisimme lähteä yhdessä telttailemaan vuoristoon.”. Alice hihkui.
Emmet pomppi paikallaan innoissaan, Rosalien ilme muuttui sen verran että toinen suupieli kohosi vähän ja nyt hän näytti vähän enemmän kiinnostuneelta, Edward katsoi kasvojani jotka kertoivat varmasti enemmän kuin tuhat sanaa.
” Anteeksi jos pilaan ilonne, mutta telttailemaan, minun kanssani. Ei hyvä yhdistelmä.” Sanoin Alicelle jonka suupielet laskivat ikävästi alaspäin.
” Bella kulta siitä tulee kivaa. Suojelen sinua kaikilta Alicen tapaisilta itikoilta ja mustakarhuilta kuten Emmet ja no loput jätänkin sanomatta tai saan naamaani.” Edward ilkeili sisaruksilleen.
” Okei. Minä suostun, mutta jos saan naarmunkin suutun.” Vitsailin kuivasti iloisille kasvoille.
” Bella siitä tulee tosi kivaa, enköhän saa sinut ryöstettyä sinut tuolta ruipelo eddyltä.” Emmet karjui niin että talo helisi ja kaappasi minut halaukseen ja pyöritti ilmassa.  
” Emmet päästä minut alas ja Edward me lähdetään pakkaamaan”. sanoin Edwardille vaikka sanat oli enemmän tarkoitettu Alicelle joka kumminkin haluasi pakata tavarani.
” Mutta kun minä pakkasin jo kaiken mukaan.” Alice sanoi virnistellen.
” Arvasin olet uskomaton, mutta minun täytyy soittaa Charlielle.” Ärjyin Alicelle.
” Minä vähän niinkuin hoidin senkin jo, Charlie sanoi että sinun pitää nukkua minun vieressäni sillä hän pelkää että teidän teltassanne tapahtuu vähän jotain sellaista...” Alice selitti samalla, kun naamani rupesi punertumaan. Miten Charlie kehtasi selittää Alicelle jotain tämän tapaista.
” Jaahas niinpä tietysti, ihan vaan teille tiedoksi mitään ei tapahdu. Joten voit Emmett sulkea jo avonaisen suusi.” Huusin kihisten kiukusta.

Kun olin saanut naamani peruslukemille ja itseni rauhoitettua pakkasimme vielä minulle ruokaa mukaan sekä muita tavaroita, vaikken tiennyt puolistakaan tavaroista mitä Alicella on mukanaan, toivottavasti vaatteistani löytyisi jotain käyttökelpoista eikä Alicen pitsi hepeneitä. Vuoristoon ei pääse autolla joten päätimme matkata kävellen. Culleneiden tyylillä juosten kun pähkähullut ja minähän matkustin tietysti painavana reppuna mukana selässä joka oli minusta niin turhauttavaa. Lähdimme matkaan Edward oli nopein joten juoksimme ensimmäisenä. Itseasiassa Edwardin selässä oli mukava olla. Painoin pääni pojan niskaan ja hengitin hänen makeaa tuoksuaan joka sai joka kerta pääni sekaisin. Edward hymähti ja pysähtyi.

Taas tuli vähän tälläinen luku, mutta kelpaako ?  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.06.2011 17:52:33 kirjoittanut Nebella »

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #9 : 27.10.2010 20:42:15 »
Jes! Eka!

Joo kelpaa! Nyt alkaa sit kunnon juoni :) Jes!
Ihana luku tääki. Et eipä muutaku jatkoa odotellaan.

Aimtist
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #10 : 27.10.2010 20:48:47 »
Taas tosi ihana luku, mutta toi kielioppi... pilaa hyvän ficin! Lue ees itte noi kappaleet läpi pariin kertaan, niin paranee jo kummasti, tai jos haluat, niin määkin voin ruveta betaamaan. Betaus kyllä hidastaa ficin ilmestymistä jonkin verran, mutta niin siitä tulee paljon parempi ja kivempi lukee.  :)
Mutta juoni edelleen ihana ja kiva, kun kaikki Cullenit pysyy edelleen mukana  :) Jatkoo vaan peliin (Tälläkertaa ehkä paremmalla kieliopilla?)
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #11 : 27.10.2010 20:56:49 »
Kiitos molemmille <3 oot ihana Aimtist kun jaksast kannustaa mua ja kiitos culliina myös sinulle

jos voisit betaa :) yritin kyllä nyt olla tarkempi mutta näköjään en sitten ollutkaan

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #12 : 07.11.2010 22:16:32 »
sry kaikille ku luku on vähä kestäny,mutta huomenna laitan tänne ja siis betaajaa en nyt sitten näköjään saanutkaa (vai)? mutta joo... on ollut nyt vähän kaikkee koulu ja muita juttuja ja luku on melkein valmis :D

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #13 : 07.11.2010 22:54:35 »
Mmm. Ihan kivalta ficiltä tämä vaikuttaa, vielä jos on ensimmäisesi.

Minunkin silmiini sattui noita virheitä, mitä eniten taisi olla pilkku- sekä yhdyssana virheitä. Toisessa luvussa ne olivat hieman karsiutuneet, mutta beta voisi silti olla kätevä apukeino. Ja voi kyllä, Emmett kirjoitetaan kahdella t-kirjaimella.
Tekstiä olisi huomattavasti helpompi lukea kun se olisi jaettu ''kappaleisiin''.
Sekä omaan silmääni jotkut virkkeet olivat paisuneet aika pitkiksi. Virkkeiden jakaminen muutamiin lauseisiin miellyttäisi itseäni henkilökohtaisesti, sekä ja -sanan vähentäminen. Mutta tosin, tämä on vain oma mielipiteeni ;)

Toivottavasti et masennu, vaan saat ehkä joitain pieniä vinkkejä tekstin kehittämiseen. Kirjoittaminen on hirmu vaikeaa, eiköhän meistä jokainen ole sen todennut aloitellessaan ;--) jatkoa odotellessa!

mouu

team Edward♥
Dramione♥

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #14 : 08.11.2010 00:29:17 »
mouu: Emmett juttu on jo vanha ja sitä olen korjannut jo tuolta ja muutenkin vastasin siihen jo tuolla. loppu kommentistasi oli rakentavaa mutta alku samaa mistä olen jo saanut joten ei tarvitse toistaa muita : ) anteeksi jos kommenttini on nyt törkeä mutta kiitos kumminkin palautteesta!

-nebella
« Viimeksi muokattu: 08.11.2010 01:35:40 kirjoittanut Nebella »

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #15 : 15.02.2011 14:27:35 »
Herran jestas olin unohtanun koko fikin ja tämäkin  luku oli koneellaani valmiina kun sen avasin nyt lupaan kirjottaa tämän loppuun jos tätä enää kukaan lukeekaan. :s

3. luku

Bpov
” Miksi me pysähdyttiin? ” Kysyin ihmeissäni, kun Edward laski minut alas eteensä.
” Koska olemme perillä kulta.” Edward sanoi ja painoi huulet huulilleni. Sydämmeni hakkasi hulluna ulos rinnasta, niin vahvoja tunteita hänen jokainen kosketus minussa herätti. Metsästä rupesi kuulumaan maanjäristystä muistuttavaa naurua joka ei voisi kuulua, kuin yhdelle henkilölle Emmettille. Pian jo puiden lomasta ilmestyi isokokoinen mustapäinen poika jonka suu oli korvissa. Tiesin jo ilmeestä että suusta tulisi taas liuta ivailuja minusta.
” Hähää, Eddie on niin tylsää matkaseuraa että Bella nukahtaa.” Emmett hohotti.
” Emmett sinuna olisin hiljaa jos haluat että nallekalsarisi ovat vielä ehjät tämän reissun jälkeen ja muutenkin olet vaan kateellinen kun voin nukkua.” Sanoin takaisin sillä tiesin että nallekalsarit olivat Emmettin lempparit.
”Bellaa ei, ei nalle kalsareita! Lupaan etten kiusaa.” Emmett kiljui pikku tytön äänellä.
”Miten vaan et kumminkaan pidä lupausta.” heitin takaisin ja nappasin maasta kävyn ja viskaisin sen täydellä teholla Emmettiä naamaan sillä tiesin ettei se satuttaisi häntä. Minun tuurillani käpy kimposi Emmettin kivi naamasta omaan otsaani ja kaaduin maahan.
” AHAHAHAHAH, Bella miten se sananlasku menikään joka toisille ansaa tekee se ansaan itse tippuu.” Emmett hohotti ja keräsi reppuni ja teltan maasta ja jatkoi matkaa aukiolle ja alkoi kasaamaan telttaamme tai no minun telttaani.
” Odotappa vaan, kun kostan sinulle tai pyydän Alicea avuksi.” huusin kiljumiseni lomasta, koska olin kaatunut muurahaiskekoon. Shortsini kuhisivat muurahaisia juuri tällaisten tilanteiden takia suosin pitkiähousuja.
” äääh, inhottavaa, Edward viitsisitkö antaa pitkät housuni laukustasi.” Marisin Edwardille joka ei ollut tapaistani.
Kun olin saanut housut vaihdettua, päätin mennä etsimään joitain marjoja metsästä. En olisi päässyt lähtemään jos Edward olisi nähnyt mutta hän teki minulle ahkerasti lettuja nuotiolla ja se oli ensimmäisiä kertoja Edwardin hiukan tuskastuvan sillä letut eivät olleet Edwardin alaa vaikka hän jonkun verran ruokaa osasikin tehdä. Olin vetänyt jalkaani kumisaappaani ja lähdin talsimaan metsään kompastellen käpyihin ja juuriin. Löysin paikan jossa kasvoi paljon mustikoita ja päätin kerätä niitä paljon jotta voisin pistää niitä lettujen päälle. Hetken kerättyäni ämpäri oli jo täynnä ja päätin vielä jäädä mutustelemaan mustikoita. Metsästä kuului iso räsähdys ja säikähdin sitä. Kuulin jonkun tulevan lähemmäksi. Jo kohta joku kiisi pääni ylitse toiselle puolelleni. Sain käännettyä itseäni juuri ja juuri sen verran että näin mustina kiiluvat ja vauhkoontuneet silmät ja huulen alta paljastuvat valkeat hampaat. Sain vedettyä henkeä juuri sen verran että saisin huudettua sen yhden ja ainoan nimen.
”EEDWAARD.” Kiljuin heikolla äänellä.
” Bella.” Sanoi enkelini ääni ja pelottavat kasvot silenivät enkelini kasvoiksi. Ääni oli käheä janosta.
Istuin järkyttyneenä paikallani, mutta heti turvallinen olotila palasi takaisin ja siirryin Edwardin eteen ja painoin kasvoni tämän olkapäätä vasten.
” Bella, mitä minä sanoin metsään menemisestä ja missä välissä sinä tänne tulit?” Edward sanoi kiihtyneellä äänellä.
”No kun minä tulin poimimaan tänne näitä!” Jolloin katseeni osui ämpäriini joka makasi maassa. Mustikat olivat liiskautuneena maassa.  
”Voi hitto joudun keräämään nämä uudestaan.” huokasin ja olin poimimassa uudestaan niitä kunnes keksin idean.
”Menen tuonne muitten seuraksi niin saat metsästää ja KERÄÄ MINULLR UUDET MARJAT.” Kiljaisin kikatellen ja juoksin pois metsästä Edwardin jääden tuijottamaan minua jähmettyneenä kori kädessä jonka hänelle olin viskaissut.

Kun pääsin takaisin nuotiolle, telttani oli koottuna ja sen vieressä oli retkipöytä katettuna kaikilla herkuilla ja Edward seisoi jo mustikka kipon kanssa paikalla. Kirosin mielessäni Edwardin vampyyri ominaisuuksia ja lähdin talsimaan nyrpeänä teltalleni turhautuneena siitä että luulin kerrankin olevani etevä. Näin vielä sivusilmällä, kuinka Edwardin naamalla ollut virne hiipui samaa tahtia kun minun mielialani.
”Bella odota, mikä sinulla on sattuuko sinuun, onko sinulla huono olo, voinko jotenkin auttaa?” Edward huusi hätääntyneenä perääni ja juoksi minut kiinni. Tunsin kylmien käsien tarttuvan olkapäistäni ja kääntäen minut itseään kohti. Vaalea käsi tarttui hellästi leuastani ja nosti päätäni ylös. Kohtasin kultaiset surulliset silmät.
”Bella tiedän että säikähdit minua ja ajattelit että pysyn kauemmin pois jos kerään marjat. Keräsin marjat nopeasti ja halusin että saat miettiä rauhassa joten päätin että saat kulkea yksin”. Edward sanoi surullisena.
”No se minua ärsyttääkin, että olit nopea ja et kulkenut kanssani. Enkä minä sinua pelkää, pelkään sinun menettämistäsi. Älä enää ikinä tee niin että luulen että jätät minut taas.” Sanoin ja painoin pääni Edwardin olkaa vasten. Edward kietoi kätensä ympärilleni.
 
mitäs tykkäsitte ? kertokaa virheistä niin korjaan ne!
« Viimeksi muokattu: 15.02.2011 14:33:28 kirjoittanut Nebella »

JustMe...

  • Vieras
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #16 : 15.02.2011 18:29:36 »
Oon nyt jo ihan hurahtanu tähän ficciin <3  Odotan jatkoa innolla.

Juuh, pari virhettä bongasin, mut eihän se nyt koko maailmaa kaada  ;D
   
Terkuin,
                 
JustMe...

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #17 : 15.02.2011 20:48:51 »
justme: oii, kiitos olen todella iloinen että luit ja jopa pidit tästä. Varmaan huomenna laitan seuraavan luvun se on jo työn alla. :)

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #18 : 05.06.2011 20:39:58 »
Ihana !
Tää oli tosi kiva mutta välillä en pysynyt tekstin perässä koska meni vähän nopeasti.. mutta ei se haitannut melki yhtään :)
Jatkoa pian please ?

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Nebella

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Edward ♥ Bella
Vs: Telttaretki K-13
« Vastaus #19 : 10.06.2011 01:57:54 »
Oho kiitos että täällä joku lukee tätä, mutta joo jos lukioita riitää kirjoitan kyllä ja mulla olikin jo 4 luku valmiina koneella. hups mitenhä se sinne oli jääny.

-nebella