Kirjoittaja Aihe: Sherlock Holmes: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson ~ K11  (Luettu 7238 kertaa)

Penber

  • Vieras
Title: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
Author: Penber
Raiting: k11
Genre: huumori?, oneshot
Fandom: Sherlock Holmes
Pairing: Holmes/Watson
Disclaimer: Arthur Conan Doyle omistaa.

Summary: Holmes haluaa tietää kaiken seksistä.

A/N: Osallistunee otpkymppiin (Holmes/Watson)



Eräänä yönä, kun John Watson oli viimein nukahtanut, hän heräsi hätkähtäen outoon tunteeseen. Juuri sellaiseen, kun joku tuijottaa taukoamatta, päästämättä katsettaan irti kohteestaan. Kääntyen ympäri, Watson huomasi sänkynsä edessä kyykkivän Sherlock Holmesin.

“Holmes? Mitä sinä tähän aikaan?…”

“Ystäväiseni, minulla on pienoinen dilemma… Ja ajattelin, että voisit auttaa minua.”

“Ilomielin, jos uskot että minusta on apua.”

Holmes tuli lähemmäs silmiään hierovaan Watsoniin ja kuiskasi sitten:

“Eräs nainen tarjosi minulle tänään seksiä.”

“Kuules Holmes, sellaiset naiset ovat prostituoituja”, totesin tohtori yllättävän närkästyneenä kuullessaan ystävänsä asian. “Hyvää yötä.”

“Watson…”

“No?”

“Sinä tiedät, että olen tieteenystävä.”

“Kyllä, tiedän sen…”

“Joten. En oikeastaan koskaan ole… harrastanut seksiä. Se on minun luonteeni vastaista. En tee moisella mitään.”

“Niin?”

“Millaista seksi sitten oikeastaan on?”

Watson hiljeni. Hän katsahti edessään kyykkivää Holmesia. Jos tohtori joskus aikoi saada lapsia, oli ehkä korkea aika harjoitella, miten käydä tervettä keskustelua kukista ja mehiläisistä. Mutta, että sellainen harjoittelu tapahtuisi Sherlock Holmesin kanssa! Erittäin absurdi ajatus!

“Se on…”, Watson aloitti pohtien, “eräänlaista nautintoa.”

“Nautintoa?” toisti Holmes kulmiaan kohotellen. “Kuin olisi ottanut juuri sopivat annoksen kokaiinia?”

“Kokaiinia?” parahti tohtori. “Siitäkö tästä on taas kyse? Olet taas ottanut kohtuuttoman suuren annoksen.”

“En, tohtori hyvä. En suinkaan.”

“No mistä sitten on kyse?”

John Watson alkoi jo hermostua. Hän oli kovin väsynyt pitkän päivän jäljiltä, mutta Sherlock Holmes ei ollut aikeissakaan päästää häntä vähällä.

“Haluaisin kokeilla sitä.”

“Mitä?”

“Seksiä.”

“No mene sen naisen luokse. Nyt, anna minun nukkua!”

Watson käänsi selkänsä. Hetken oli hiljaista. Mutta se hetki kesti vain jokusen sekunnin.

“Holmes… Taidat olla yhä siinä.”

“Kyllä, Watson. Olen yhä tässä.”

“Etkö voisi vain mennä nukkumaan?”

“Watson… Haluaisin harrastaa seksiä sinun kanssasi.”

“Minun?… Holmes… Kai tajuat, että sinä olet mies. Ja minä olen mies. Me olemme miehiä.”

“Se on todistettu jo moneen kertaan.”

Jos huoneessa olisi silloin ollut yhtään enempää valoa, Holmes olisi todistanut kuinka puna hiljalleen kohosi Watsonin kasvoille.

“No… sehän hienoa, Holmes. Ymmärrät siis, ettemme voi harrastaa seksiä. Hyvää yötä!”

“Watson…”

“No mitä!?”

“Sitten varmaan voisin harrastaa seksiä vaimosi kanssa?”

“Holmes… Jos kosket häneen, lyön sinun naamasi ruttuun.”

“Asia ymmärretty, ystävä hyvä. Mutta sittenhän voisin tehdä sen rouva Hudsonin kanssa.”

Watsonin naama väännähti epämukavaan asentoon. Tai ainakin siltä se näytti.

“Rouva Hudsonin!? Hän voisi olla äitisi!” tohtori parahti ja huokaisi sitten. “Hyvä on, Holmes. Jos tämä on ainoa tapa saada sinut minun kimpustani, niin tehdään se.”

“Ha! Tiesin, että suostuisit! No… Mitä teemme?”

“Ota ensin vaatteet pois.”

Holmes totteli, samalla kun Watson lysähti laiskasti mahalleen.

“Sitten?”

“Tule päälleni ja nytkytä.”

Holmes teki työtä käskettyä. Hetken ajan kuluttua sängyn natina täytti huoneen.

“Holmes?”

“Niin?”

“Mitä sinä teet?”

“Harrastan seksiä.”

Sherlock Holmes jatkoi touhujaan. Hän makasi Watsonin päällä, pomputellen vartaloaan tätä vasten. Ylös, alas, ylös, alas. Tohtori pyöritteli silmiään.

“Koska minun tulisi lopettaa?”

“Öähm. Silloin kuin siltä tuntuu.”

“Hmm. Siinä tapauksessa uskon olevani valmis.”

“Hienoa, Holmes. Oli erittäin… antoisaa seksiä.”

“Kiitos itsellenne, tohtori! Hyvää yötä.”

“Hyvää yötä, Holmes.”



A/N2: Hyvää päivää.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 20:00:10 kirjoittanut Beyond »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #1 : 07.05.2010 11:29:45 »
Nimi herätti mun huomion. Ihan hyvä vaan. Repesin niin pahasti tohon loppuun. :D

Mutta ymmärrettävää Holmesilta, pitäähän sitä asioista selvää ottaa. Ei sitä muuten voi tehdä päätelmiä kaikista ihmisistä. Watsonin reaktio ymmärrettävissä. Joskin yhyy, olis se voinu olla innokkaampi :D

Nyt mun mieltä jäi häiritsevästi koristamaan kuva Holmesista ja Hudsonista, voi ei :D

Mutta kiitän, tämä oli oikein mukava pieni tarina lukea!
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Sädekehä

  • Hömelö otus
  • ***
  • Viestejä: 1 180
  • Until you believe
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #2 : 07.05.2010 11:40:56 »
Hihiih. Bongasin tämän OTPkympistä ja kun otsikko oli niin.. hmm.. houkutteleva, päätin lukaista. Ja hyvä niin, sillä tämähän oli varsin hupaisa! ,)

En ole lukenut muita Watson/Holmes ficcejä, mutta pidin heti parituksesta. Olit onnistunut kiteyttämään molempien persoonat tähän hyvin, ja tuo dialogi oli niin mainiota! Sai kyllä virnuilla täällä typerästi.

Lopussa ehkä miikin olisin kaivannut hieman räiskyvämpää nautiskelua ja innostusta, mutta ehkäpä tämän hauskuus juuri tässä piilikin. Kiitos siis. (:
All I wanted was you

Ava by Sinderella

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #3 : 07.05.2010 15:55:40 »
Okei tää on ihan kaheli xD
Älyvapaata ;D
Kaheli
Okei alku oli ehkä vie uskottava, mut loppu meni jo huumoriksi.
Mahtava pikku fic :D
*yrittää olla nauramatta*
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Fell

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #4 : 07.05.2010 18:19:03 »
Lainaus
Bongasin tämän OTPkympistä ja kun otsikko oli niin.. hmm.. houkutteleva, päätin lukaista. Ja hyvä niin, sillä tämähän oli varsin hupaisa! ,)
Sama juttu kuin Sädekehällä. Olisin tosin lukenut tämän, johtuen kirjailijasta, vaikka otsikko ei olisi ollutkaan näin loistava : D

Älä taaskaan odota mitään järkevää.

Eli. Joo. Tuota noin. Ensinnäkin, nauroin tälle ihan katketakseni :,D
Lainaus
“Watson… Haluaisin harrastaa seksiä sinun kanssasi.”
Viimeistään äskeisen lauseen kohdalla repesin ihan täydellisesti :´D Oikeasti, osaat tehdä juuri sopivan humoristisia näistä, et mitään ääliöhuumoria : D Vaikka eipä sillä, kyllähän minä ääliöhuumoristakin kohtuullisissa määrissä pidän.

En keksi mitään muuta. Olet loistava kirjoittaja ja sitä rataa ja Watson/Holmes on ihana paritus ja sitä rataa :3

Minä niin tykkään näistä ♥

Penber

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #5 : 07.05.2010 20:26:45 »
Winga: Hohoo! Sainpas aikaan hyvän otsakkeen! >8D oon niin ylpee itsestäin! Kiitos kommentista.

Sädekehä: Uu! Kiva ku löysit tämän parituksen pariin! (: Kiitos sinullekin!

Nukkemestari: Taitaa kuulua vähä luonteeseen tällaisen sekoilun rustaaminen :'D. Kiitos kommentista ! :3

Fell: Sinä senkin vekkuli! Kai tiedät, että hemmottelet minut ihan pilalle! :'O<3 Iiiiih! Kiitos kiitos kommentista!

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #6 : 07.05.2010 21:27:00 »
Voi juma^^
Oikeesti, mun aivot putosivat lattialle enkä saa aikaseksi kertoa mitään fiksua. Voi elämä. Olipas siinä huonoa seksiä xD

Jotenkin minusta on ehdottoman IC, ettei Holmes tiedä seksistä mitään. Tämän vuoksi yleisestiottaen olen sitä mieltä, että sängyssä Watsonilla on ohjakset käsissä, jos muuten Holmes onkin se joka juoksuttaa Watsonia miten tahtoo.
Ja miten tämä liittyi mitenkän mihinkään? En tiedä ;D Mutta ihana ficci kuitenkin <3

Kiitoksin: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #7 : 07.05.2010 21:53:04 »
Lainaus
Jotenkin minusta on ehdottoman IC, ettei Holmes tiedä seksistä mitään. Tämän vuoksi yleisestiottaen olen sitä mieltä, että sängyssä Watsonilla on ohjakset käsissä, jos muuten Holmes onkin se joka juoksuttaa Watsonia miten tahtoo.

Minakin olisin lukenut vaikka otsikko ei olisikaan ollut nain mahtava XD <3 Oikeesti.  Naurattaa vaan ajatuskin kun mietin mita asken oikein luin,  taa oli just sellasta aivot narikkaan, etta oksat pois :''D Tack Watson. Taa oli jotenki arkisuudessaan ja yksinkertaisuudessaan aivan luvattoman ja vallattoman hauska.


Veit sanat suustani jjb  ;D Taa oli kylla aivan mahtavan ihana <3 Hah kerranki asia josta Holmes ei tie mitaa ^^

Lainaus
“Hienoa, Holmes. Oli erittäin… antoisaa seksiä.”

“Kiitos itsellenne, tohtori! Hyvää yötä.”



Sinun,

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Penber

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #8 : 07.05.2010 22:58:30 »
Kiitos jjb sekä Milgia! Senkin hassuttelijat! <3

Roshwua

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #9 : 09.05.2010 23:33:51 »
Siis oikeasti voi herranjumala kiitos! Mä en ole pitkään aikaan nauranut näin paljoa, tämä oli oikeasti ihan huippu! Vaikken paljoa Sherlock Holmesia seuraakaan, mä osasin niin hyvin kuvitella hahmoille juuri tällaiset luonteet ja repliikit. Nerokasta! Kaikki tuo sarkasmi, Holmesin tietämättömyys, Watsonin väliinpitämättömyys ja sellainen 'huoh, taas sitä mennään asenne' kruunasivat kaiken. En harrasta näin lyhyitä kommentteja, mutta kun en oikeasti keksi enempää. Olen sanaton! Mahtavaa, KIITOS!

Lainaus
“Nautintoa?” toisti Holmes kulmiaan kohotellen. “Kuin olisi ottanut juuri sopivat annoksen kokaiinia?”
“Kokaiinia?” parahti tohtori. “Siitäkö tästä on taas kyse? Olet taas ottanut kohtuuttoman suuren annoksen.”
“En, tohtori hyvä. En suinkaan.”
Hihii paras!

Penber

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #10 : 09.05.2010 23:45:47 »
Roshwua: Ole hyvä ja kiitos toki itsellesi mahtavasta kommentista! ^^~

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #11 : 26.05.2010 01:58:50 »
Oikeesti, mun aivot putosivat lattialle enkä saa aikaseksi kertoa mitään fiksua. Voi elämä.
Voisi sanoa, että itselläni on tällä hetkellä täydellisesti juuri tällainen olo!

Lainaus
“Holmes… Taidat olla yhä siinä.”
“Kyllä, Watson. Olen yhä tässä.”
Tämä oli yksi niistä monista kohdista joissa tipahdin aivan totaallisesti nauramaan. Tuo tyyli jolla se on kirjoitettu ja kun ajattelinkin vain kyseistä hetkeä - en kykene olemaan nauramatta. Oli kyllä erittäin oiva humoristinen lukukokemus. :D
« Viimeksi muokattu: 26.05.2010 02:01:01 kirjoittanut Anzu »
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Penber

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #12 : 27.05.2010 10:19:46 »
Anzu: Hihi~ ^^ Kiitos kommentistasi!

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #13 : 30.05.2010 18:16:39 »
luinpa tämäm ohimennen, eikä paritus iskenyt, mutta Holmes oli niin uskomaton että pidin :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #14 : 03.06.2010 17:07:19 »
Oi ei. Tämä oli noita sivistyssanoja myöten erittäin osuvasti kirjoitettu, pakko revetä :D

Penber

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #15 : 03.06.2010 18:44:43 »
Resonanssi: Kiva että luit ja kommasit, vaikka paritus ei iskenytkään (: Kiitos siis~

Tuulevi-Hillevi: *ojentaa liiman* Hih, kiitoksia (:

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #16 : 10.09.2010 15:14:38 »
Hyvät päivät ja sitä rataa :D
Todellakin, minustakin on erittäin IC, ettei Holmes ole perehtynyt seksin saloihin millään lailla, tai että tätä edes kiinnostaisi moinen ihmisten välinen tunnehömppä. Watson joutui erittäin ahtaalle Holmesin kysymyksen myötä, vaikkei se ensin tuntunutkaan olevan kovin suuri juttu. Holmes vaan tiesi, kuinka saada ystävänsä nalkkiin ja teki tämän varsin taidokkaasti :D Watson-raukka yritti tehdä asiasta simppelin, mutta eihän Holmes pelkkään teoreettiseen puoleen halua keskittyä. Pitäähän sitä olla konkreettistakin kokemusta, jotta tietää, mistä puhuu ^^
Lainaus
“No mene sen naisen luokse. Nyt, anna minun nukkua!”

Watson käänsi selkänsä. Hetken oli hiljaista. Mutta se hetki kesti vain jokusen sekunnin.

“Holmes… Taidat olla yhä siinä.”

“Kyllä, Watson. Olen yhä tässä.”
Tää oli vähän tohtorimme puolesta epätoivoinen kohta :D Pidin muutenkin hirveästi ilmeikkäästä kirjoitystyylistäsi, lyhyistä, ytimekkäistä lauseista ja siitä, ettei asioita kuvattu hirveästi. Lukijalle itselleen jäi paljon valinnanvaraa kuvitella ilmeet ja tapahtumat, mikä oli tässä tapauksessa hirveän iso plussa. Liika kuvailu olisi saattanut pilata kaiken ja kuten jo totesinkin, lyhyessä virsi kaunis ;)
Lainaus
“Sitten varmaan voisin harrastaa seksiä vaimosi kanssa?”

“Holmes… Jos kosket häneen, lyön sinun naamasi ruttuun.”

“Asia ymmärretty, ystävä hyvä. Mutta sittenhän voisin tehdä sen rouva Hudsonin kanssa.”

Watsonin naama väännähti epämukavaan asentoon. Tai ainakin siltä se näytti.

“Rouva Hudsonin!? Hän voisi olla äitisi!” tohtori parahti ja huokaisi sitten. “Hyvä on, Holmes. Jos tämä on ainoa tapa saada sinut minun kimpustani, niin tehdään se.”
Hohohoo ;D Holmes tietää, mihin iskeä! Ei tohtorilla paljoa vaihtoehtoja tainnut olla ja Holmes tiesi tämän varmasti jo ensimmäistä kertaa miettiessään, keneltä seksistä kysyä.
Lainaus
Sherlock Holmes jatkoi touhujaan. Hän makasi Watsonin päällä, pomputellen vartaloaan tätä vasten. Ylös, alas, ylös, alas. Tohtori pyöritteli silmiään.
Watson pääsi loppujen lopuksi aika helpolla tilanteesta ja Holmes tuli tyytyväiseksi ^^
Tykkäsin ficin rakenteesta, se oli simppeli ja alussa suhteellisen tosissaan otettavissakin, mutta loppua kohden meno meni humoristisemmaksi! Ylimenoa ei kuitenkaan ollut näkyvissä ja siitä huolimatta tämä oli todella hauska! Nyt vain tahtoisin nähdä Holmesin "harrastamassa seksiä" sen naisen kanssa...


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

pepsiii

  • Leolandian tirehtööri
  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #17 : 20.11.2010 19:10:38 »
aww bongasin tämän tarinan luultavasti sen nimen houkuttelevuuden takia ;D aivan ihanaa, kun Holmes on "tiedonjanoinen" ja loppu oli mahtavasti keksitty, luin yhä uudelleen sen ja nauroin koko ajan! ;D kiitos tästä tarinasta! :D

And the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back! -Herb Brooks

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #18 : 25.11.2010 19:42:49 »
Hohoo, täähän oliki ihana :D Holmes oli kovin sulonen kun ei tienny mitään ja Watson ihan epätoivosena koittaa selittää. Ihan niinku pikkulapselle nimenomaan. Mjoo, tästä tulee taas yksi näitä äärimmäisen laadukkaita kommentteja. Lopulle siis nauroin vaikka kuinka paljon, se tuli ehkä vähän puun takaa, mutta oli justiinsa niin loistava ;D Watsonia taisi kovasti väsyttää kun ei jaksanut korjata Holmesia. Voi, siitähän saiskin hienon tekstin kun Holmes esittelee taitojaan jollekkin raukalle ::) Tää oli oikeestaan eka Holmes-ficci mitä oon lukenut, ehkä pitäs koittaa jotain muitakin :D

Muttajoo, kiitos hienosta ficistä :D

Mya Musta
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Keba

  • Vieras
Vs: Seksin ABC, kirjoittanut tohtori Watson
« Vastaus #19 : 02.12.2010 21:00:52 »
Ei hyvää päivää, oikeesti :D

Tän löysin täältä finin uumenista, ja otsikko oli sen verran mielenkiintoinen että oli pakko lukea. Jessus kuinka repeilin parissa kohtaa, MÄ TYKKÄSIN TÄSTÄ IHA SIKANA!

Lainaus
“Watson… Haluaisin harrastaa seksiä sinun kanssasi.”
täs repeäminen number uno. Ja tuo loppu oli jotain niin... mä raukka kuvittelin jo likaisessa mielikuvituksessani Watsonin ja Holmesin sängyssä tuolla tavalla, ja näin jälkeenpäin kadun sitä  :P. Mutjoo, toi kirjakieli sopi hauskalla tavalla tähän todella hyvin, meikä tykkää ;) Höh, tulipas outo kommentti.

- Kebababababa