Kirjoittaja Aihe: Hetalia, Naistenilta, K-11 | K-11, osa 8/8 + epilogi. Valmis 3.4.  (Luettu 6751 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #40 : 06.04.2010 22:55:54 »
Kiitoksia Salmiakkityttö!

Kaikki loppuu joskus... Mutta hei, tässä piti olla alunperin neljä osaa ja lopulta niitä olikin kahdeksan plus epilogi... Joku ei osaa lopettaa. Mutta niin, Kreikka oli vähän yllätysmomentti neuvottelijana. Ehkä hän oli hiukan puolueellinen Japanin takia, mutta hänen luonteensa sopi paremmin kuin monien muiden. (ja voin kai nyt myöntää, että minä unohdin Kanadan kokonaan... Anteeksi)

Enköhän minä aina silloin tällöin kirjoittele edelleenkin. Onhan noita nytkin jo aika paljon tullut tehtyä. (järkytyin hiukan kun vilkaisin omaa ficci-listaustani, missä välissä minä nuo kaikki rustasin?)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #41 : 07.04.2010 19:22:31 »
Haluathan olla ystävällinen ja jossakin välissä rustaat vähän lisää niin että ilmoitat niistä minulle, vai mitä^^*puppyeyes*?
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #42 : 23.06.2010 10:42:26 »
Voi että, nythän minä ajaudun taas tänne kommentoimaan tätä samaista epilogia... Ei näin^^

Nythän minä tajusin, että Preussi on  itkenyt epilogissa, jos sen huulet maistuu suolaisilta. Ei muuten, piti tulla mainitsemaan tästä kivasta pikku pätkästä.. Oaaw, preussisöpsherkku itkee<3

Vyra, sä oot aika tosi, TOSI nero..

<3:llä
~Myrsis~
//Edit.. Minun käsitykseni mukaan itkenyt.. Tai sitten se on syönyt suolaisia snackeja.. Miten vain. Molempi parempi.
« Viimeksi muokattu: 23.06.2010 10:43:58 kirjoittanut MyrsyliuutE_96 »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vyra

  • Vieras
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #43 : 23.06.2010 11:18:54 »
Kiitoksia Myrsis, en nyt siitä neroudestani tiedä mutta kiitoksia paljon. Olet aivan oikeassa, Preussi oli itkenyt. Tuo oli ainoa keino jolla keksin kertoa sen, koska miehen tyyliin ei olisi tainut liiallinen herkistely sopia.

Nyt kun nostit tämän täältä, minun sormiani alkoi syhyttää kirjoittaa se jatko-osa... Se olisi enemmänkin UnkarixPreussia ja... Tuota, en tiedä vielä^^ Pitää kirjoittaa edelliset fikit valmiiksi ensin.

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #44 : 24.06.2010 22:00:42 »
Hei, hyvä vaan että  Myrsis nosti tämän, muuten en olisikaan löytänyt tätä (ainakaan näin nopeasti).  :) Ja minä kun niin pidän ficeistäsi, Vyra! Nytkään en osannut heti päättää, menenkö lukemaan sitä uutta lukua minkä kirjoitit ensitapaamiseen, vai jatkanko tätä  ;D Jatkoin nyt sitten tätä (vaan pahoin pelkään, että ensitapaaminen saa odottaa hiukan myöhempään, *nyyh*).
Ensimmäiseksi kommentoin sitä ihanaa Preussi x Unkari fluffia, ei voi muuta sanoa kuin aaawwww! ♥ (ja sie mokoma sanoit, ettet muka osaa kirjoittaa fluffia!) Ehdottomasti kuului lempi kohtiini, aivan kuten tuo Preussin pako omenapuuhun Sveitsiä pakoon.
Lainaus
”Sveitsi”, hän kutsui.

”Mitä, saasta, haluatko tulla jo alas?” Sveitsi vastasi töykeällä äänellä ja nosti katseensa ylöspäin, ”minulla on luoti sinua varten”.

”En oikeastaan, täällä on hyvin hauskaa. Paljon raitista ilmaa ja nätit maisemat”, Preussi totesi kevyesti
Erityisesti tuo kohta sai minut nauramaan, kuten myös

Lainaus
”Älä luulekaan, että minä unohdan sinut”, Sveitsi ärähti valkohiuksiselle miehelle, joka nyt nyppi hajamielisesti puunoksista vihreitä lehtiä, ”me palaamme asiaan vielä”.

”Joo, joo, minäkin rakastan sinua”, Preussi sanoi naureskelleen ja sai Sveitsiltä osakseen hyvin tuimistuneen katseen.
tämä :D

Täytyy kyllä sanoa, että aikamoinen ongelmien vyyhti oli tämän tarinan takana, mutta sinä sitten osasit ratkaista kaiken parhain päin. Erityisesti pidin tuosta lopusta, sillä pidän itsekin PrussiaxHungarysta  ;) (tuo sinun lupailusi jatko-osasta btw kuulostaa hyvältä!)

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #45 : 26.06.2010 18:19:23 »
Kiitoksia Muuttolintu^^ Kaikki kunnia fikin nostamisesta Myrsikselle.

Minä luulin, että en osaa fluffia! Kai sekin on nyt sitten uskottava. Ja tämä oli kyllä yhtä sekamelskaa koko tarina välillä, liikaa hahmoja ehkä, mutta jotenkin minusta on kiva pyörittää isoa porukkaa... Suoraan sanottuna olin aika helpottunut, kun sain tämän loppuun asti.

Jatkoa olen kovasti suunnitellut. Itsenäinen fikki siitä kuitenkin tulisi, mutta tapahtumat viittaisivat Naisteniltaan ja varsinkin tämän UnkariXPreussiin^^ Ja Preussi (ja hänelle tapahtuva pikku onnettomuus...) olisi enemmän pääosassa. Kai minun on hänelle vihdoin ja viimein kirjoitettava "oma" fikki kun hän tuntuu aina vilahtavan kaikissa muissa.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Naistenilta, K-11
« Vastaus #46 : 26.06.2010 19:39:23 »
Voi että, minua kunnioitetaanO__O No kiitos kuitenkin^^ Kuulostaa muuten oikein hyvältä idealta, Vyra. Kyllä sinä osaat fluffya kirjoittaa, ja ihan oikein, että kirjoitat Preussista. En malta odottaa sitä tekstiä<3

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Joulutonttu

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Kaksi niin erilaista
Vihdoin sain luettua tämänkin sitten loppuun. Ihan hyvä oli.. En keksi rakentavaa kommenttia.. Johtuu osaksi siitä että olen hyvin väsynyt ja kipeänä.. osaksi siitä, että tarina oli niin hieno :D

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Nimi oli aivan koukuttava ja äärimmäisen ihana, naistenilta ooh heti tuli vain yksi ajatus: tästä tulee todella mielenkiintoista ja varmasti jossain kohdassa tapahtuu jotain hauskaa.  Mikäs sen hauskempaa kuin viettää kunnon yökyläilyä mutta sitten tätä varjostaa yksi asia nimittäin miehet!

Naisilla on ovela suunnitelma mutta siinä on yksi vastus nimittäin miesten ylpeys, joka tuntuu olevan valtioilla aika suuri ainakin joidenkin tapauksessa. Voi Sveitsi parkaa mutta mitäpä ei isoveli tekisi rakkaan pikkusiskonsa puolesta, hän on sentään valmis naamioitumaan naiseksi ja soluttautumaan näiden joukkoon. Täytyy kyllä nostaa hattua sillä kaikki ei olisi vaan kyenneet siihen. Voi Unkari parkaa ymmärrän hyvin miksi hän on kiukkuinen, itsekin olisin äärettömän raivoissani ja juoksisin varmasti ympäriinsä tuhoamassa jotain. Voi Itävalta, unohtaminen on pahinta melkeinpä mitä voi sattu, varsinkaan jos ei ota heti asiakseen selvittää sitä. Ja kuten aina tilanteet koetaan aivan erilailla eri henkilön näkökulmasta ja siksi myös luonnekin vaikuttaa paljon tuohon.

Tässä tuli muuten kivasti esille se miten miehet ja naiset kokevat eritavalla asiat ja ajattelevat ne myös välillä aivan erilailla kuin toinen.  Preussi oli äärettömän suloinen kun lohdutti Unkaria jolla oli menossa tunteiden kanssa pienoinen kriisi kun Itavalta käyttätyy holtittomasti, onneksi vanhat ystävät tukevat silloin kun on vaikeaa.  Preussin puku oli kyllä aivan mahtava kohta samoin kuin se ettei asu oikeastaan huijannut Unkaria ollenkaan, ajatus että Unkari on pahempi kameran kanssa kuin paistinpannun sai hymyn huulille mutta kun alkaa miettiä niin onhan se totta että paistinpannua vastaan voi taistella mutta kameraa vastaan on hieman vaikeampi taistella. Ficissä oli hyvin toimiva kuvailu, hahmot olivat uskottavia ja juoni oli minusta kerrassaan nerokas tälläinen asettelu kuin naiset vs miehet on siksi niin mielenkiintoinen kun hetaliassa on suuri naishahmo vähemmistö mutta toisaalta nämä naiset korvaavat vähemmyyttään luonteenlujuudellaan.

”Ai, sehän hienoa”, Sveitsi sanoi tarkoittaen sitä todella. Liechtenstein oli vielä niin nuori ja hän varmasti tarvitsi naiskavereita, sillä Sveitsi ei edes uskonut ymmärtävänsä kaikkia tyttöjenjuttuja. Eikä hän oikeastaan edes halunnut ymmärtää niitä kaikkia.
Tässä oli jotenkin ihanaa miten Sveitsi ymmärsi ystävien/kavereiden merkityksen ja sitten myönsi vielä ettei kykene ymmärtämään kaikkia tyttöjenjuttuja samalla tapaa kuin joku tyttö ei ymmärrä millään kaikkia poikien juttuja yrittipä kuinka kovasti tahansa.

”Mitä olet tehnyt hänelle!” Sveitsi huusi, ”kerro heti niin ehkä säästän kurjan henkesi”.
”Sveitsi!” Saksa huudahti tyrmistyneenä samalla kun Italia hiipi takavasemmalle ja Preussi yritti peitellä hekotustaan huonolla tuloksella. Hän nimittäin oli nähnyt ikkunasta erittäin vihaisen Sveitsin lähestyvän ja osannut odottaakin jotain tämän tapaista.
”Mitä tarkoitat?” Itävalta ähkäisi Sveitsin kuristavasta otteesta.
”Liechtensteinia”, hän vastasi edelleen vihaisena ja välittämättä mitään muista ympärillään, ”sinä estät häntä tulemasta kotiin, minä tiedän sen!” Saksa tarttui kiinni Sveitsin käsivarresta ja kiskoi hänet irti Itävallasta.
Voi Sveitsiä tavallaan hänen isoveljen velvollisuus tuntonsa on suloista mutta samalla myös hieman ärsyttävää koska hän on aivan liian ylisuojelevainen välillä.

”Paitsi hän, joka juoksi taas kerran alueitteni läpi keskellä yötä”, Sveitsi korjasi kärkevästi ja osoitti Italiaa.
”Mutta hänestä ei olisi sieppaamaan ketään”, Itävalta totesi ja Sveitsi nyökkäsi myöntävästi.
Niin Italia taitaa kyllä olla aivan liian kiltti sieppaamaan ketään, enkä tiedä olisiko hänestä siihen jossain tapauksissa varmaan ja toisissa taas ei ollenkaan.

Viiden minuutin kuluttua järjestettiin äänestys Saksan toimesta eivätkä tulokset yllättäneet ketään. Yksikään miehistä ei suostunut toteuttamaan asetettuja vaatimuksia,
Voi miehet, miksette voi nöyrtyä edes kerrankin ja heivata ylpeytenne jorpakkoon? Toisaalta ehkei se ole niin helposti tehty kuin on sanottu.


Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!