Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuollut ruusu, K-11, oneshot, E/B, angst  (Luettu 7256 kertaa)

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Kuollut ruusu
« Vastaus #20 : 05.01.2010 14:07:40 »
Mitä Edwardille oikein tapahtui? :( Miksi hän kuoli?
Ja sinä piru sotkit meikkini. Tää oli niin älyttömän surullinen ja hyvin kuvailtu että pääsi itku. Voi minua.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuollut ruusu
« Vastaus #21 : 08.01.2010 21:24:53 »
Kiitokset jälleen vastauksistanne! Oon hämmästyneen yllättynyt kuinka paljo tännekki on tullu kommentteja. Tunnistan jo monta finiläistä :) Kiitokset kovasti tuestanne, ootte ihania ♥

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Kuollut ruusu
« Vastaus #22 : 08.01.2010 21:33:11 »
VOI KAKKA!! *pyyhkii kyyneleet nopeasti*
Sä sait mut itkee. :-( Hmm. Mua kiehtoo aina ja iankaikkisesti angst. ja huumori. Sen takia pidin, ja muutenkin, vaihtelua tähän uusikuu angstiin jota olen lukenut aika monesti..

Pidin. Bellan muistot vain sekoittuivat hieman toisiinsa/oliko se tarkoituksella tehty? :'o

Jokatapauksessa kiitos tästä.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuollut ruusu
« Vastaus #23 : 11.03.2010 20:31:35 »
Kiitos kommentista Liinalotta. Ja kyllä, se oli tarkoituksella tehty niin että Bellan muistot sekoittuivat. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.