Kirjoittaja Aihe: Durarara!! | You're the one | K-11 | 3/3 | VALMIS  (Luettu 736 kertaa)

Greece

  • Vieras
Kirjoittaja: Greece
Ikäraja: k-11
Fandom: Durarara!!
Paritus/Hahmot: Shizaya (Shizuo x Izaya)
Vastuuvapaus: En omista ficin hahmoja tai paikkoja ja luulen myös, ettei kukaan tällaisesta maksaisi
Varoitukset: Tulossa luultavasti väkivaltaa sekä pienimuotoisia seksikohtauksia. Sulkekaa silmät lapset, tästä voi tulla rumaa.

Tiivistelmä - "And even if we're far apart, i still feel you in my heart.."

-------------------------------------------------------------------------------

Hän nousee varovasti istumaan. Hän yrittää olla herättämättä toista, kun heittää peiton pois päältään ja alkaa pukeutua. Hän vilkaisee vielä sänkyään. Siinä toinen nukkuu, niin viattomana. Hän ei tahtoisi jättää toista yksin nukkumaan petiinsä, mutta hän tietää, että kun hän palaa, toinen on täällä yhä.
 Tumma hiuksinen mies kävelee ovelleen, hyvin pieni hymy huulillaan. Hän ei tiedä onko se pirullinen hymy vai pieni virne.

"En voi uskoa, että tässä me olemme. Viimein..." Izaya ajattelee ääneen hiljaa. Miten kauan hän on odottanutkaan sitä.
 Herra astuu ovesta ulos, kävellen portaat alas, kerrostalon lopulliselle ulko-ovelle. Hän oli saanut Shizuon humalaan ja itselleen. He olivat viettäneet varsin mukavan illan pedissä. Kerrankin ilman väkivaltaa... Taino, lasketaanko se väkivallaksi, että Izaya sai mustelman kylkeensä, kun kiihkoissaan Shizuo painoi sitä liian kovaa ja hän melkein menetti kätensä, kun blondi meinasi painaa sen pois sijoiltaan. Pari mustelmaakin näkyy nuoremman kaulassa, mutta ei hän niistä välitä. Pikemminkin on ylpeä. Ne saisivat taatusti Shizuon pois tolaltaan ja taas Izaya saisi pitää hauskaa, kun Shizuo on raivoissaan.
 Orihara naurahtaa huvittuneena - osaksi kieroutuneena. Hän vain rakastaa ihmisiä ja heidän ärsyttämistään.
 Mies lähes tanssahtelee omalle toimistolleen onnellisena. Herran sihteeri kyselee hieman kaulassa olevista verenpurkauksista, mutta Izaya vain kertoo, että Shizuo kävi kuumana. Se on niin hänen tapaistaan. Mies saattaa Shizuon vielä helvettiin, kun koko kaupunki saa tietää. Sitä nuorempi ei malta odottaa.

* * *

" 'Cause when our all days are past, she will be my first and last. Even know, he is real, he's my dream. Miracle are hard to undestand when i see your smile and take my hand. You're the one..." Kuuluu hyräilyä ovelta. Blondi nousee sängyssä istumaan ja pistää kätensä ohimolleen. Päässä on jomottava kipu.

"Ah... Shizu-chan~ Heräsit jo~~" Kuuluu pirullinen ääni lähempää, mitä Shizuo ei juuri nyt jaksaisi. Miksi se ärsyttävä täi edes kutsuu häntä sillä nimellä?

"Mitä? Kerro minulle mitä teen täällä! Sin-!" Shizuo aloittaa vihaisena, mutta lopettaa nopeasti huutonsa, kun näkee ne jäljet Izayan kaulassa. Samassa hetkessä mies unohtaa pääkivun ja tajuaa istuvansa täysin alasti, vain peitto itsensä peitteenä.

"Mutta Shizu-chan, etkö sinä muista? Meillä oli melko hauskaa~~" Izaya virnuilee. Hän tulee kiusallaan istumaan parisängyn reunalle. Izayan koti on sen verran iso ja mies on sen verran rikas, että hän nukkuu normaalisti yksin siinä sängyssä. Nyt se on myös Shizuon.

"Ei. Sano, että tämä on vain painajaista.." Blondi manaa hiljaa, sulkien silmänsä vihaisena.

"Sanoit eilen, että suudelmani saavat sinulta hengen salpautumaan~~" Nuorempi kiusaa. Shizuo avaa silmänsä, mulkaisten tumma hiuksista nuorukaista. Hän pidättelee suurta vihaa sisällään, kun mies tarttuu Izayaa rinnuksista kiinni, vetäen lähemmäs itseään.

"Turpa kiinni! Syötä valheitasi muille!" Minä sitten rakastan sinua Izaya... Shizuo sanoo kaikkea muuta mitä tarkoittaa. Hän ei voi sanoa rakastavansa Izayaa, ei ikinä.
 Orihara virnistää.

"And even if we're far apart, i still feel you in my heart.." Izaya alkaa taas hyräillä tietäen, ettei blondi voi vastustaa häntä. Shizuo hymähtää hyvinkin vittuuntuneen näköisenä, mutta juuri siitä hymystä Izaya pitää kaikkein eniten.
 Shizuo ei sano enää mitään. Hän vetää vain nuoremman lähemmäs itseään ja suutelee rajusti, sekä armottomasti. Miksi hänen täytyi myöntää se itselleen? Miksi Shizuo ei voi olla rakastamatta sitä täitä?

* * *

Iltapäivä menee aivan normaalisti. Kaksikko riehuu kaupungilla ja Izaya on vähällä saada limukoneen niskaansa. Kaikki johtuu vain yöllisestä ja siitä, että nyt Erika on kokoajan kaksikon kimpussa. Tahallaanhan nuorempi toista ärsyttää ja virnuilee tälle. Shizuo vihaa sitä virnettä. Miksei Izaya voi olla normaali ja hymyillä sillä omalla kauniilla tavallaan, mikä saa tämän blondin silloin tällöin jopa huomaamaan miten suloinen tummahiuksinen mies onkaan. . . Suloinen? Ei, Izaya on itse piru!
 Blondi heittää samantien jonkin vihreän Hondan Izayan niskaan. Sääli, että toinen väistää sen. Izayastahan tämä on hauskempaa kuin itse seksi.

Greece

  • Vieras
Vs: Durarara!! | You're the one | K-11 | 3/3 | VALMIS
« Vastaus #1 : 14.01.2014 16:32:02 »
Paritus/Hahmot: KidaxMikado (Kida Masaomi & Mikado Ryuugamine)
Vastuuvapaus: Hahmot eivät ole omiani, enkä ota vastaan minkäänlaista maksua tästä kirjoitelmasta.

Tiivistelmä - Kun vilkaiset minuun suloisilla silmilläsi, sydämeni tuntuu jättävän yhden lyönnin välistä. Tai no, se tuntuu, että siellä olisi jotain ylimääräistä. Jotain mitä en ole aikaisemmin tuntenut. Se tuntuu huutavan nimeäsi.
 Kun olet noin lähellä, en tunne kaupausta, muttakun menet kauemmas, sydämen huudot vain voimistuvat. Etkö kuule niitä? Sydämessäni ei ole ketään muuta, kuin sinä.
 Tuoksut aina niin hyvälle ja olet lämmin. Miksi olet aina yhtä suloinen, painautuessasi minuun?
 Pysyn aivan hiljaa vain miettien miksi päädyin tähän. Rakastan sinua enemmän kuin mitään, mutta miksi sinä et rakasta minua?

Sinä kutsut sitä diiliksi, minä kutsun sitä rakkaudeksi. . .

---------------------------------------------------------------------------------------

Ärsyttävä kopina kantautuu korviini. Kuulen junan kiljuvan, kun se pysähtyy. Rautatieasema on aivan vieressä, mutta minä olen vain ohikulku matkalla. Olen menossa kouluun, se alkaa jo kahdeksalta. Haukottelen, mutta se jää lyhyeksi, kun takerrut jo minuun.

"Kida ei nyt" tuhahdan nopeasti, kun kiehnäät minussa. Yritän työntää sinua poispäin, mutta lopulta päädyn silittelemään blondeja hiuksiasi. Kun vilkaiset minuun suloisilla silmilläsi, sydämeni tuntuu jättävän yhden lyönnin välistä. Tai no, se tuntuu, että siellä olisi jotain ylimääräistä. Jotain mitä en ole aikaisemmin tuntenut. Se tuntuu huutavan nimeäsi.
 Kun olet noin lähellä, en tunne kaupausta, muttakun menet kauemmas, sydämen huudot vain voimistuvat. Etkö kuule niitä? Sydämessäni ei ole ketään muuta, kuin sinä.
 Tuoksut aina niin hyvälle ja olet lämmin. Miksi olet aina yhtä suloinen, painautuessasi minuun?
 Pysyn aivan hiljaa vain miettien miksi päädyin tähän. Rakastan sinua enemmän kuin mitään, mutta miksi sinä et rakasta minua?

***

Kävelet edestakaisin edessäni. Kenkäsi aiheuttavat kopinaa koulun lattiaa vasten, mutta se ei häiritse minua. Kaikkialla on ihan hiljaista - lukuunottamatta kenkiesi kaikuvaa kopinaa. Mietin mitä asiaa sinulla mahtoi olla, kun kutsuit minut koulun jälkeen tänne portaiden luokse. Minä istun portailla ja sinä kävelet ympäriinsä.
 Avaan suuni, että sanoisin jotain, mutta juuri silloin sinä käännyt ja osoitat minua sormellasi.

"Mikado! Nyt minä keksin sen, miten saamme ne huhut pysäytettyä!" Viime kuussa on levinnyt huhuja Ikebukurossa siitä, että Kida olisi korviaan myöten rakastunut Izaya Oriharaan. Siihen mustahiuksiseen piruun, joka on aika itsepäinen ja rohkea.

"Hä? O-oliko se asiasi?" Kysyn hämmentyneenä, tuijottaen vain sinua. Pysyn aivan hiljaa. Silmäni ovat ainakin parin Ramen lautasen kokoiset ja suuni on raollaan.

"Kyllä! Mikado! Sinusta tulee poikaystäväni!" Luulin, ettei silmäni voisi enää suurentua, mutta olin väärässä. Nyt ne ovat ainakin parin kymmenen Samonin tekemän sushin kokoiset. Minulla menee hetki, ennenkuin tajuan mitä sanoit, sitten punastun täysin, pudistaen päätäni täysin.

"E-eihän se käy! Sitten minustakin liikkuisi huhu!"

"Onhan se nyt parempi kuin Izaya. Tämä on vain pieni diili Mikado pieni~~" Sanot oikein vihjaavalla äänellä ja myhäilet tyytyväisesti. Minä puristan laukkuani vasten rintakehää yhtä punaisena, kuin laskeva aurinko. Tuleeko minusta sinun rakastettusi? Ehkä opit joskus oikeasti rakastamaan minua samalla tavalla, kuin minä rakastan sinua...

***

Näin kaikki siis alkoi. Meidän suhteemme.
 Et tunnu tahtovan kouluun. Hän ei yleensä lintsaa ja toivon, ettei tästä tule ensimmäinen kerta.

"Mikado~ Miksi olet noin surullinen? Et sinä ole yksin, ajattele minuakin! En jaksa kokoaikaa jos vain angstaat jossain nurkassa" valitat minulle. En ole allapäin, minä vain mietin milloin kertoisin sinulle oikeat tunteeni. Voisin pyytää sinua sulkemaan silmäsi ja näkemään kaiken. Rakkauteni, minut ja sen, että unelmissasi voit lentää, kuin tähdet.
 Huokaan nopeasti ja pudistan päätäni. Hymähdän tyytyväisenä sinulle.

"En minä ole surullinen. Unohda suruni ja naura niinkuin aina!" Käsken nopeasti, yrittäen piristyä hieman. Päästät minusta viimein irti ja juokset eteeni. Virnistät sillä omalla, rakastettavalla tyylilläsi ja vinkkaat silmää.

"Meidän kuuluu nauraa niin kauan, kunnes itkemme!" Huudahdat ja minä pudistan päätäni. Ei meidän kuulu itkeä. Otan sinua kädestä, lähtin viemää kohti koulua, vaikket siitä pidäkkään. Kun saan koskettaa sinua, tunnen itseni eläväksi. Mutta elän silti yhä unelmissani. Unelmissani, missä olisi vain sinä ja minä.
 Yhtäkkiä käännyt ja näytät kieltäsi minulle. Hämmenyn niin, että pysähdyn. Mistähän tuokin tuli?

"Mikado. Olemmehan me aina yhdessä? Minä ja sinä?" Punastun. Näytän varmasti yhtä punaiselta kuin. . . Ei mikään ole niin punaista kuin minä nyt. Tämä tuli sinulta hieman äkkiä, mutta lopulta en voi kuin hymyillä. Hymyillä ja nyökätä. Ensimmäistä kertaa saan olla kanssasi niin, etten pelkää menettäväni sinua. . .

Greece

  • Vieras
Vs: Durarara!! | You're the one | K-11 | 3/3 | VALMIS
« Vastaus #2 : 14.01.2014 16:33:23 »
Paritus/Hahmot: Shizuo Heiwajima ja Izaya Orihara
Vastuuvapaus: En omista hahmojani, eikä kukaan maksa rahaa tällaisesta pienestä kirjoitelmasta.
Varoitukset: Murhaa. Murhaa. Murhaa.

Tiivistelmä - Kaikki sanat mitkä sanoit. Ne vainoavat minua. Ne tulevat uniini ja tuottavat painajaista. Ne kaikuvat päässäni, enkä pääse niistä eroon. Se johtuu murhanhimosta sisälläni. Olen murhanhimoinen.

Kiitos kaikille! (:
------------------------------------------------------------------------------------

Pysähdyn. Sydämeni alkaa lyömään nopeammin. Nopeammin ja nopeammin. Tuntuu kuin tukehtuisin.
Puristan käteni nyrkkiin. Rystyseni ovat valkoiset ja kynnet painautuvat kämmentä vasten, tehden siihen haavoja. Voisin repiä sinut kappaleiksi. Pieneksi silpuksi. Työntää paperikoneeseen ja sulloa sushin väliin.
Sinä kutsuit minua valehtelijaksi. Minä? Valehtelija? Ei, valehtelija olet sinä itse. En pysty kontrolloimaan voimaani ja siksi rikon aina kaiken suuttuessani. Nyt en ole suuttunut. Olen vihainen. Hyvin vihainen. Olen murhanhimoinen.
Minulla on yllätys sinulle. Enkö olekin kiltti?
Sinä olit se, joka pisti minut kärsimään. Pidän huolen siitä, että sinäkin kärsit.
Kuuntele tarkasti
Tarkemmin
Kuuntele minua!
Sinä et saa rikottua minua. . .
Kaikki sanat mitkä sanoit. Ne vainoavat minua. Ne tulevat uniini ja tuottavat painajaista. Ne kaikuvat päässäni, enkä pääse niistä eroon. Se johtuu murhanhimosta sisälläni. Olen murhanhimoinen.
Aion maksaa kaiken takaisin. Silmä silmästä, hammas hampaasta. Kidutit minua sisäisesti, mutta et enää, sillä en tunne kipua. En juuri nyt. Aion maksaa kaiken takaisin. Kaiken sen kivun minkä aiheutit. Pidän huolen siitä, että sinäkin kärsit.
Sinä et pysty tappamaan minua!
Tänä iltana taivas on punainen. Verenpunainen. Se on kostoni merkki. Mitä nyt? Miksi niin yllätyit? Olen ihmeissäni. Miten noin yllättynyt ilme?
En tajua mitään. Näen silmilläni eri tavalla. Kaikki on punaista. Näen maailman eri tavalla. Kuolenko minä?
Ei, olen vain murhanhimoinen.
Menen vesisateen tuottamalle pienelle lammelle. Vesi on likaista. Pesen silti käteni. Ei millään ole kuitenkaan mitään väliä enää. Ilman ajatuksia tai mietteitä. . . Ilman tietoa siitä mitä teen tai ilman ajantajua. . . Katoan jälkiä jättämättä.
Kuuntele tarkasti
Sinä et rikkonut minua
Kaikki sanat mitkä sanoit, katoavat päästäni. Ne hiljenevät ja lopulta katoavat kokonaan. Murhanhimoni on poissa.
Maksoin kaiken takaisin. Kaiken tuskan ja sain mielelleni rauhan. Kaikki kipu kehostani lähtee nyt pois. Enää en tunne tuskaa. Maailma muuttuu normaalisti. Murhanhimoni on poissa.
Pidin huolen siitä, että sinä kärsit. Sinä kärsit ja sait tuomiosi.
Viimeinen asia mitä kuulit, oli murhanhimoinen nauruni.
Sinä et pystynyt tappamaan minua.
Murhanhimoni on poissa.