Eeek, sama vika täälläkin, Hallasein. Oon koko päivän tehnyt kaikkee Sherlockiin liittyvään (kattelin ekaa kautta, kirjottelin ficciä, luin Doylea...) ja sit Johnin blogi päivittyi ja uus minitraileri ja jesus christ miten täällä voi kukaan säilyttää mielenterveytensä ja onko kolmoskausi muka oikeesti tulossa?! En vieläkään usko sitä, huolimatta näistä kaikista kuvista ja videopätkistä...
Ja eiks se Brittien oo sama ku Amerikan? Tai siis oon käsittänyt ku 15. pv joulukuuta on se ennakkonäytös 1. jaksolle (arggg) niin siitähän tasan kuukausi eli 15. tammikuuta nii pitäs tulla telkkaan se jakso? Tai siis ku viime kauden kaa se oli tasan kk ennakkonäytökses + it makes sense koska eiks Amerikas pitänyt olla 15. päivä? Vai puhunko mä nyt ihan omiani?
Luoja, mä aloin jo nyt pyöriä ympyrää ja kiljua tuolle minitrailerille, kädet on ihan hikiset ja mua tärisyttää. Mitä tapahtuu sitten kun saan nähtäväkseni vilauksen Moriartysta? Taidan näppäillä 112:n jo valmiiks puhelimeeni... asdfghjkl. <333
// Also mun Tv-sarjat topicissa aiemmin heittämäni teoriani* sopii yhtä kuvioon, itse asiassa vielä paremmin nyt, kun John selkeesti näkee Sherlockin ekaa kertaa silloin ravintolassa, ilmeen perusteella...
*Ehkä Sherlock huijasi Johnia ja sai sen uskomaan, että Mary on tulossa sinne... oon myös miettinyt tätä, että entä jos Sherlock menee ensin juttelemaan Marylle, "moi oon elossa" ja sitten hänen avullaan menee varovasti Johnin luokse... ehkä jos Mary vaikka soitti Johnille ja sanoi että nähdään ravintolassa, tärkeää sanottavaa, pue jotain kivaa päälle, ja sitten antoi Sherlockin mennä sinne paikalle, koska yleisellä paikalla John ei voi käydä suoraan Sherlockin kurkkuun kiinni. :DD