Kirjoittaja Aihe: Pahat sanat || Raapale, draamaa, Sirius/Amy, sallittu  (Luettu 1619 kertaa)

Vodkamartini

  • ***
  • Viestejä: 153
Kirjoittaja: Vodkamartini
Tyylilaji: Draamaa, ehkä asetelmassa pikkuisen romancea.
Paritus: Sirius/Amy
Ikäraja: S
Yhteenveto: Jälleen on Sirius vienyt toisen omaa.
Vastuunvapaus: Ikävä kyllä en omista Siriusta.
Varoitukset: Fetissini Siriuksen tupakoinnin suhteen ilmenee tässäkin tekstissä.

***

”Sirius, minä rakastan sinua” Vaaleat kiharat levisivät kauniisti täydelliselle rintakehälle joka kohoili tasaisesti hengityksen tahtiin. Tyttö, vain viidentoista kesäinen, pyöritteli tuon miehistä ihanimman tummia suortuvia sormiensa välissä. Siniset silmät katsoivat niin anovasti tummiin kaltaisiinsa toivoen että tunnustuksista suurin saisi edes jonkinlaista vastakaikua. Ei hän ollut ensimmäinen joka pääsi Siriuksen sänkyä lämmittämään. Sanoista huolimatta mies tuijotti vain kattoon edes vilkaisematta nuorta naista joka lepäsi hänen rintansa päällä ja toivoi. Oli pitkään hiljaista. Tukahduttavan pitkään. Se katkesi kun Sirius kurottautui yöpöydälle ja otti tupakkiaskin ja sytkärin. Pimeässä leimahti. Savukiehkurat erottuivat vain hieman pimeydestä kurottautuessaan kohti kattoa. Hiljaisuus. Sanat.

”Amy, mene pois” Hiljasuus.


// Sprig lisäsi ikärajan otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:54:47 kirjoittanut Pops »
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
Siltikin lytyssä.

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Pahat sanat
« Vastaus #1 : 16.03.2010 15:42:00 »
Hei, täähän oli ihan hyvä.

Vähän ensin arvelutti toi Siriuksen asenne, mutta kun kerran luin niin päätin sitten kommentoidakin.  Ja pakko myöntää että kyllähän siitä Siriuksesta aika lailla tollasen kuvan saa niistä kirjoista, kun vaan osaa oikein rivien välistä kaunistelematta lukea. Anteeksi teille, jotka pidätte Siriusta kaiken hyvän ruumiillistumana, mutta se on fakta.

Kuvailu oli mun mielestä todella kaunista. Vähän tämä olisi toki saanut olla pitempikin, mutta toimii kyllä oikein hyvin näinkin. Virheitä en tainnut huomata.  :)

Kiitosta tästä!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Vodkamartini

  • ***
  • Viestejä: 153
Vs: Pahat sanat
« Vastaus #2 : 16.03.2010 23:17:58 »
Salla, mukavaa että tykkäsit : D Itse olen aina mieltänyt Siriuksen enemmän tai vähemmän naisten kierrättäjäksi, varsinkin kun kirjoissa ei ole yhtään mainintaa siitä että hänellä olisi joskus ollut pidempi suhde
Älä kahlitse kättäni lyttyyn,
olenhan monestikkin vierelläsi.
Siltikin lytyssä.