Kirjoittaja Aihe: Twilight: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (Epilogi 20.01), K-11  (Luettu 104569 kertaa)

Elayne

  • suden sisar
  • ***
  • Viestejä: 179
  • vihreä ajah
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (Epilogi 20.01), K-13
« Vastaus #480 : 17.02.2012 13:14:47 »
Tämä oli ehdottomasti paras Twilight-fici, mitä olen lukenut  ;D. Tai no, en minä niitä nyt muutenkaan ole paljon lukenut   ::), mutta siitä huolimatta tämä on aivan ihana.

Tämän tarinan Bellasta pidin paljon enemmän kuin kirjojen, eli olen samaa mieltä muidenkin kanssa. Tämä on jotenkin paljon hauskempi tarina ja Emmettin huumorintaju tulee paremmin esiin tässä, kuin kirjoissa. On lisäksi hauskaa, kun Bella on mukana kepposissa, eikä istu sivussa. Kaiken kaikkiaan mahtavaa käännöstyötä  ;)
Fred&George<3<3       Riesu <3      Harry <3
Draco <3                      Tom<3

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (Epilogi 20.01), K-13
« Vastaus #481 : 24.02.2012 18:02:17 »
Oih miten ihana twiligh ficci.

En ole lukenut kovinkaan monia mutta tämä oli ehdottomasti yksi suosikeistani :D
Todella hyvä käännös,en itse jakasaisi kääntää näin paljon.

Bella oli minusta paljon eloisampi ja ihanampi tässä kuin kirjoissa.Edward oli kyllä ihanan isällisen suojeleva tyttäriään kohtaan. :D
Pidin paljon tästä!
En nyt viitsi ruveta kommentoimaan jokaista lukua koska siinä menisi loppu vuosi,joten tämä oli todella hyvin käännetty ja hauska.Se toi myös mukavasti tuttuja kohtauksia mieleeni :D

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!