Kirjoittaja Aihe: Twilight: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (Epilogi 20.01), K-11  (Luettu 104849 kertaa)

lohikäärme

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (40.luku 15.8), K-13
« Vastaus #440 : 18.08.2011 16:44:13 »
Ihanaa uus luku ja aivan mahtava sellainen. :D
Jälleen mahtava luku ja hyvin suomennnettu. Ihanaa ku jaksat suomentaa...
Olin jo odottanutkin tätä, mutta kärsivällisesti ja sitten en ehtinyt lukemaan tämän kuin vasta nytten...
Uutta lukua odotellessa.

lohikäärme

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (40.luku 15.8), K-13
« Vastaus #441 : 26.08.2011 22:00:01 »
Jee jatkoa!
Tää oli ihana tää luku, oli kiva lukee tää erilainen versio twilightista :)
Katoin just elokuvana ton epäilyksen ja vertasin sitä tähän, tää oli 1000 kertaa parempi ku elokuvana  ;D
Nomutta kuitenkin tykkäsin, jatka nopeeta, TYKKÄÄN EDELLEEN KAAAUHEESTI!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Sirocco

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (40.luku 15.8), K-13
« Vastaus #442 : 03.09.2011 14:40:53 »
Kiitoksia kaikille kommentoinneista, sekä little-monkeylle betauksesta :) Tässä kappaleessa on sitten aika paljon söpöilyä, joten varautukaa ;)


Luku 41 – Häät ja kuherruskuukausi


Viimeinen kouluviikko ei ollut kovin tapahtumarikas, mikä oli monella tapaa helpotus taistelun ja sen jännittyneen odottamisen jälkeen. Onnistuin estämään Alicea järjestämästä valmistujaisjuhlia kertomalla, että niin voisimme keskittyä paremmin lähestyviin häihin.

Viimein oli perjantai ja valmistujaisseremonian aika. Isä heitti minut ja Edwardin sinne autollani, koska olin kieltäytynyt menemästä hänen partioautollaan ja sulkemasta Edwardia sermin taakse takapenkille. Loput Culleneista tulivat Alicen kanssa. Päästyämme paikalle Alice tuli luokseni valittamaan: ”Bella, voitko uskoa, että meille puetaan keltaiset valmistujaisviitat! Eikö koulunjohtajilla ole yhtään muotitajua? Kuinka he voivat tehdä tämän meille?” Annoin hänen vuodattaa järkytystään, mutta toisaalta itseänikin harmitti värivalinta. Totta puhuakseni, mietin olivatko päättäjäkomitean ihmiset olleet humalassa, kun he olivat valinneet niin räikeän väriset kaavut. Mitä vikaa tavallisessa mustassa olisi ollut?

Lopulta jouduin eroamaan Alicesta ja Edwardista, sillä meidät laitettiin seisomaan jonoon aakkosjärjestyksessä. Jessica Stanley pulppusi kiihtymystä edessäni. ”Voi Bella! Voitko uskoa tätä? Me valmistumme vihdoinkin!” Hymyilin hänen innokkuudelleen ja yritin lisäillä hänen loputtomaan monologiinsa joitakin yksisanaisia vastauksia.

Viimein seremonia alkoi ja kuulimme sekä rehtorin, että Angelan puheet. Jälkimmäinen oli juuri ja juuri onnistunut lyömään Benin jäähyväispuheenpitäjän valinnassa. Sitten oli meidän vuoromme. Katselin Alicen ja Edwardin nousevan lavalle. He saivat kohteliaita taputuksia yleisöltä, jonka joukossa loput Cullenitkin olivat. Minä taputin heille äänekkäästi, vaikka tiesinkin, että he olivat tehneet tämän monesti ennenkin.

Vuoroni tullessa kuulin hurrauksia ja Emmett päästi äänekkään vihellyksen. Hymyilin nähdessäni isäni ja Cullenit – koko perheeni, hurraamassa minulle. En ollut ikinä tuntenut itseäni niin rakastetuksi. Käännyin poistuakseni lavalta ja katseemme lukittuivat Edwardin kanssa, joka oli odottamassa minua. Kävelin häntä kohti ja otin hänen kädestään kiinni, täysin tietoisena siitä kohta meidät sidoittaisiin toisiimme laillisesti ikuisiksi ajoiksi. En voinut odottaa.

Valmistujaiseni loppuivat viimein ja meidät oli kummatkin, Edward ja minut, hyväksytty Dartmouthiin. Ihmiselämäni oli lähestymässä loppuaan. Pieni osa minusta oli surullinen siitä, mutta suurempi osa odotti innokkaasti astumista kunnolla vampyyrimailmaan ja tietysti sitä, että viettäisin ikuisuuden Edwardin kanssa.

Hääpäivämme oli vain kaksi viikkoa valmistumisen jälkeen. Oli siis viimeistelyjen aika. Alice oli halunnut kutsua koko kaupungin, mutta minä ja Edward vakuutimme hänelle, että jotta häät olisivat täydelliset, vieraina olisivat vain läheisimmät ystävät ja perhe. Tosin panimme paikallislehteen ilmoituksen – Edward halusi kaikkien tietävän, että menimme naimisiin. Perheidemme lisäksi, vain Angela ja Ben oli kutsuttu. Minun täytyi kuitenkin myöntää harkinneeni kaikkien lukiomme tyttöjen kutsumista, jotta he olisivat nähneet, että Edward oli vain minun, mutta en ollut niin pikkumainen.

Volturiperheeni ei voinut tulla, koska se olisi voinut saada Renéen epäluuloiseksi. Asettelimme siksi pieniä, tarkkoja kameroita eri puolille hääpaikkaa, jotta Volturit voisivat katsella koko hääjuhlan suorana. Minä ja Edward halusimme myös säästää videot, jotta voisimme muistella onnellista päiväämme. Tiesin myös, että muuttumiseni jälkeen muistoistani saattoi tulla sekavia ja halusin muistaa hääpäiväni jokaista yksityiskohtaa myöten.

Äänitimme Edwardin kanssa meidän piano- ja harppuduettomme häihin ensimmäiseksi tanssimusiikiksi ja kävimme läpi myös muut kappaleet. Alice piti huolen tarjoiluista ja huonekalujen hankinnoista. Edward ja minä emme välittäneet kovinkaan paljoa, olivatko pöytäliinat pitsiä vai valkoista satiinia. Halusimme kuitenkin pöydille freesioita ja valkoisia ruusuja. Rosalie tarjoutui soittamaan pianoa, kun kävelisin alttarille ja me otimme tietenkin iloisina hänen tajouksensa vastaan.

Renée ja Phil saapuivat viikkoa ennen häitä, ja kuten olin olettanutkin, Renée tuli hyvin toimeen Esmen ja Alicen kanssa. Hän rakasti morsiankatalogien tutkimista heidän kanssaan. Viime viikon noloin hetki oli, kun Renee käveli Edwardin huoneeseen odottamatta puhuakseen hääkampauksestani ja löysi meidät kummatkin sängystä paidattomina.

Meidän tarkoituksenamme oli ollut vielä harjoitella viime hetkillä hääyötämme varten ja ottaa kiinni päivät, jotka olimme menettäneet Felixin ja Demetrin vartioinnin takia.

Koko perheen oli pitänyt olla poissa – Alicen ja Esmen piti viedä Renée katsomaan kakkua, jonka olimme tilanneet ja varmistamaan loput tarjoiluista. Carlisle oli töissä ja loput perheestä metsästämässä. Edward ja minä olimme iloisia, kun saimme viettää hieman kahdenkeskistä aikaa, miettimättä hääsuunnitelmia ja olematta perheen ylitarkkojen korvien kuuloetäisyydellä.

Olimme tyrmistyneitä, kun Renée ryntäsi huoneeseen. ”Bella”, hän pysähtyi oven rakoon, käsi vielä ovenkahvalla. Hän ei sanonut mitään, seisoi vain paikoillaan tuijottaen meitä laajentuneilla silmillään ja nimeni vielä huulillaan. Nousin nopeasti ylös Edwardin alta ja vedin paidan päälleni. Naamani tuntui olevan kirkkaanpunainen. Loin Edwardiin moittivan katseen ennen kuin käänsin katseeni takaisin äitiini.

Parissa sekunnissa hän näytti tokenevan järkytyksestä, vilkuillen silti arvostavasti Edwardin lihaksikasta rintakehää. Huokaisin ja ojensin Edwardille hänen paitansa ennen kuin hyppäsin ylös sängystä. "Tarvitsitko jotain, äiti?"

Hän näytti hetken säikähtäneeltä repiessään silmänsä Edwardista ja kohdatessaan tiedonhaluisen katseeni. ”Ööh... Joo. Niinhän se olikin. Halusin kysyä, kuinka ajattelit laittaa hiuksesi häihin.” Hän takelteli toipuen edelleen äskeisestä järkytyksestä.

”Tule, niin näytän sinulle piirrustukset. Niissä on muutamia erilaisia tyylejä, joista Alicen kanssa pidämme.” Minun oli alistuttava siihen, että en viettäisikään iltapäivää Edwardin kanssa. Ilmeisesti Renée oli ollut niin innoissaan puhuakseen minulle, että oli painostanut Alicen ja Esmen ajamaan hänet kotiin kakun näkemisen jälkeen sanoen, että he voisivat yksinkertaisesti vain soittaa ruokatarjoilun järjestäjille. Mikään ei ollut saanut Renéetä kääntämään päätään. Jollain tavalla olin onnellinen, että hän oli kävellyt sisään ennen kuin olimme ehtineet riisuuntua vielä enemmän.

Tietenkään äiti ei voinut olla kommentoimatta, kun kävelimme portaita alas. ”Hyvä jumala, Bella, onpa Edward komea! Jos olisin vähän nuorempi, antaisin sinulle kunnon kilpailijan. Ei ihme, ettet pysty pitämään näppejäsi erossa hänestä”, hän kuiskasi minulle, mutta kaikki talossa kuulivat ja kun saavuimme olohuoneeseen, pystyin näkemään hillityn huvittuneisuuden Alicen ja Esmen silmistä.

Myöhemmin Edward pyysi anteeksi ja myönsi, ettei ollut kuullut Esmen, Alicen ja Reneen kotiintuloa tai äitini kävelyä portaissa, koska oli niin keskittynyt minuun. Annoin hänelle anteeksi muutaman suostuttelevan suudelman jälkeen.

Charlie, joka ei selvästikään halunnut erota minusta, oli iloinen, että olin valinnut Edwardin, jonka hän uskoi olevan luotettava ja syvästi rakastunut minuun. Sanottuaan tuon hän halusi silti pysyä mahdollisimman kaukana hääsunnitteluista ja vietti suurimman osan ajastaan La Pushissa tai säälien Emmettiä ja Jasperia, jotka joutuivat auttamaan paljon häävalmisteluiden kanssa. Kaiken kaikkiaan häistä oli tulossa onnistuneet, emmekä olisi voineet olla Edwardin kanssa innostuneempia.

Muutamaa päivää ennen häitä, Alice ja Rosalie sieppasivat minut järjestämiinsä pienempiin juhliin. He olivat potkineet muut ulos Cullenien talosta ja kutsuneet Angelan. Renée ja Esmekin olivat siellä. Suuntasimme kylpylään, jossa saimme hoitoja ja hierontoja sydämiemme kyllyydestä. Rosalie, Alice ja Esme viettivät suurimman osan ajasta kuumassa mutakylvyssä, koska heidän kivenkova ihonsa olisi aivan liian silmiinpistävää, mutta meillä kaikilla oli mukavaa ja, kun me ihmiset liityimme heidän seuraansa kylpyläosastolla, kaikki olivat iloisia ja rentoutuneita. Meillä oli hauskaa roiskiessamme toistemme päälle kuumaa vettä. Olin iloinen, että Angela oli tullut mukaamme, sillä hän antsaitsi vähän hemmottelua.

Lähdimme haluttomasti takaisin talolle muutamaa tuntia myöhemmin, jossa avasin epäluuloisesti lahjoja, joita muut olivat minulle hankkineet. Alice ja Rosalie antoivat minulle kasoittain seksikkäitä ranskalaisia alusvaatteita. Suuri osa niistä oli sinisen sävyissä. Siinä oli korsetteja, yksiosaisia kokovartalotyyppisiä alusasuja, yöpaitoja, pitsiä, satiinia, silkkiä ja niin edespäin. ”Arvelimme, että tarvitsen paljon, koska Edward varmasti pitää niiden repimisestä päältäsi.” Rosalie ja Alice hihittivät ja Renee ja Esme hymyilivät tietäväisinä. Tunsin muuttuvani punaiseksi ja huomasin, että myös Angela oli hieman punastunut.
”Kiitos, kaverit.” Oikeastaan pidin alusvaatteista ja siitä ajatuksesta, että Edward repisi ne päältäni.
Angela antoi minulle kaksi mustan silkkistä aamutakin tyyppistä kaapua – suurempi Edwardille ja pienempi minulle. Omaani oli kirjailtu ’Isabella Cullen’ ja toiseen ’Edward Cullen.’ Kyyneleet vierivät poskilleni, kun liu’utin sormiani uuden nimeni päällä. ”Kiitos todella paljon, Angela, nämä ovat ihanat.” Halasin häntä lujasti ja hymyilin hänelle säteilevästi muiden kommentoidessa hänen mahtavaa lahjaansa.

Renee antoi minulle vanhoja hopeisia pääkampoja, joihin oli aseteltu safiireja. Ne olivat kauniita. ”Nämä ovat Charlielta ja minulta”, hän selitti. ”Ne olivat isoäitisi, mutta asetutimme alkuperäisten kiviän tilalle safiireja. Ajattelimme, että voisit pitää niitä häissä.” Hänen selityksensä oli koskettava ja tajusin nyt, miksi hän oli ollut niin kiinnostunut hääkampauksestani.

”Äiti, nämä ovat kauniita. Tottakai pidän näitä häissä!” Vakuutin hänelle ja annoin hänelle ison halin.

Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä, Esme ojensi minulle suuren laatikon. Hengähdin avatessani ja katsoessani sisälle. Vedin sen ulos muidenkin nähtäväksi. ”Voi, Esme”, huokaisin. Se oli suuri kristallinen kuutio, noin parikymmentä senttiä korkea. Sen sisällä oli laserinen 3D-tanssiaskuva, joka oli otettu meistä tänä vuonna. Seisoimme siinä vierekkäin Edwardin kanssa, käsikädessä, puoliksi kääntyneinä kameraan ja tuijotimme toisiamme keskittyneesti silmiin. Kuvan alla oli teksti: ’Edward ja Isabella Cullen, vihitty 27. kesäkuuta 2006.’

En voinut sanoin kuvailla, kuinka vaikuttunut olin hänen lahjastaan. En voinut odottaa, että saisin näyttää sen Edwardille ja minusta tuntui, etteivät halaukseni ja ylenpalttiset kiittelyni olleet tarpeeksi. ”Esme, tämä on totta puhuen yksi parhaista lahjoista, mitä olen koskaan saanut.” Hän näytti siltä, että itkisi, jos vain voisi. Hän veti minut halaukseen.

”Olet enemmän kuin tervetullut. Olemme niin iloisia, että liityt perheeseemme.”

Ihanan päivän jälkeen vain se, että Edward palasi kotiin pystyi tekemään siitä vieläkin paremman. Näytin hänelle saamani lahjat (paitsi alusvaatteet, halusin pitää ne yllätyksenä häämatkallemme). Kuten minä, hänkin oli koskettunut lahjoista ja Esmen oli hänenkin suosikkinsa.

Eräs erittäin erityinen lahja tuli Voltureilta, se oli paksu, nahkakantinen kuva-albumi ihmiselämästäni. Jokaisella sivulla oli kuvia minusta siitä lähtien, kun olin neljä. Kuvia oli koko varttumiseni ajalta Volterrassa ja myös Edwardista ja muistakin Culleneista. Lopussa oli vielä tilaa hää- ja kuherruskuukauskuvillemme. Kumpikin meistä piti lahjaa suuressa arvossa. Edward piti paljon lapsuuskuvieni katselusta ja minä rakastin sitä, että tultuani vampyyriksi, minulla olisi hyviä muistuttimia ihmiselämästäni tallessa. ”Näytät niin söpöltä ja ihanalta tuossa”, Edward sanoi ja osoitti kuvaa, joka oli otettu ensimmäisenä viikkonani Volterrassa, ”vaikea uskoa, että pystyit jo silloin heittelemään vampyyrejä seinille.” Mulkaisin häntä ja puhahdin, ristien käteni ärsyyntyneesti. Edward nauroi ja siirtyi seuraavaan kuvaan.

Volturinaiset olivat lähettäneet minulle myös paljon tavaroita häämatkallemme, muun muassa lisää alusvaatteita. Edward ehti nähdä muutamat niistä, ennen kuin nopeasti piilotin loput matkalaukkuuni. Hänen silmänsä tummentuivat rajusti hänen katsoessaan minuun. Minä en tietenkään ollut niin ilkeä, että olisin yrittänyt vietellä hänet viimeisenä iltana ennen häitämme, mutta yö oli silti erittäin miellyttävä.

Hääpäivä saapui viimein ja heräsin viimeistä kertaa sängystäni Charlien luona. Edward oli lähtenyt keskiyöllä, joten teknisesti hän ei näkisi minua ennen vihkimistä tänään. Jasper ja Emmett olivat vieneet hänet metsästämään – tyypilliset vampyyrien polttarit.

Tunsin piston sydämessäni, sillä kaipasin jo Edwardia, mutta iloinen jännitys virtasi suonissani, kun ajattelin häitämme – ja mikä parasta, hääyötämme! Loikkasin ylös ja hotkin aamupalan ennen kuin kiiruhdin Cullenien talolle. Alice ja Rosalie tulivat minua vastaan ovelle. Silmäni suurenivat, kun näin taloon tehdyt muutokset. He olivat selvästi puurtaneet ahkerasti töitä (tietenkin supernopeudesta ja siitä, ettei tarvinnut nukkua, oli hyötyä). Koko alakerros oli tyhjennetty huonekaluista. Tilalla oli valkoisia ruususeppeleitä, joissa oli siellä täällä värikkäitä freesioita, kameratkin olivat paikoillaan. Lyhyt käytävä johti portaikolta lasiselle seinustalle, jolta avautui näkymä joelle. ”Täydellistä”, hengähdin pysähtyen ihailemaan hääpaikkaa. Olin varma, että heti nähtyäni Edwardin seremonian aikana, minua ei enää kiinnostanut hääpaikan kauneus, joten oli paras ihailla sitä nyt.

He hymyilivät voitonriemuisina ja ohjasivat minut yläkertaan. ”Pojat eivät saa palata metsästämästä ennen kuin olet turvallisesti yläkerrassa ja ympäröinyt meidät kaikki kilvelläsi, jottei Edward voi lukea ajatuksiamme”, Alice selitti. Tottelevaisesti tein kuten pyydettiin ja suuntasin Alicen kylpyhuoneeseen kiertäen mentaalisen kilven heidän ympärilleen. Alice veti puhelimen taskustaan ja soitti Jasperille kertoakseen, että he voisivat palata. Me kävimme töihin.

Esme ja Carlisle viimeistelivät alakertaa, mukaan lukien kukilla koristettua vihkikaarta sekä seitinohutta rusettia, joiden alla seisoisimme Edwardin kanssa. He myös ohjasivat tarjoilijoita oikeisiin paikkoihin.

Tunsin jännityksen vain kasvavan, kun Alice ja Rosalie palmikoivat ja kiharsivat hiuksiani. En voinut lopettaa hymyilemistä. Kun olimme jo melkein valmiit, Esme ja Renee tulivat sisään nappaillen kuvia.

Vedin henkeä arvostavasti Rosalien vetäessä mekkoni esiin suojapussista. Se oli viikkojen suunnittelun tulos, siinä yhdistyivät minun ideani ja Alicen tietämys kankaista ja tyyleistä. Mekko oli olkaimeton valkoinen tafti-kankaasta tehty luomus, jossa oli vintagesilkin peittämä siro korsetti. Helma poimuttui hieman vasemmalta puolelta vyötäröä luoden pehmeitä laskoksia mekkoon. Esme oli kirjaillut lisäksi laskoksiin pieniä kevyitä kukkasia. Lopputulos oli sekoitus uutta ja vanhaa, niin kuin minä ja Edwardkin.

Vedin mekon ylleni ja odotin, että Rosalie ja Alice vaihtaisivat myös mekkoihinsa. Isoäidin safiiriset pääkammat oli aseteltu hiuksiini, Edwardin timanttinen sydän riippui kaulallani ja timanttinen,  platinainen käsikoruni oli tavallisella paikallaan ranteessani.

Halasin Alicen ja Rosalieta juuri ennen kuin Rosalie suuntasi alas paikallensa pianon luokse. Esme ja Renee halasivat minua ennen kuin seurasivat Rosalieta. Charlie astui sisään. Hän ei näyttänyt viihtyvän tummassa puvussaan, mutta en ollut koskaan nähnyt häntä niin komeana. Hänen silmänsä sumentuivat hieman hänen katsoessa minuun. ”Rakas, näytät niin kauniilta.” Ponnistelin kovasti, etten itkisi halatessani häntä.

”Kiitos, isä.”

Olimme viimeinkin valmiit. Innokkaina odotimme Alicen huoneessa ja seisoimme vain pienen matkan päässä portaista, jotka johtaisivat Edwardin luokse. Vaikka en ollutkaan nähnyt Edwardia tänään, se ei tarkoittanut, etten olisi pitänyt häntä silmällä. Siitä lähtien, kun hän oli astunut taloon, olin ympäröinyt hänet kilvelläni, jotta voisin tuntea hänet ja tietää, missä hän oli. Pystyin tuntemaan hänen seisovan käytävän päässä Angelan isän, pastori Weberin, kanssa. Rosalien alkaessa soittaa Alice siirtyi portaiden yläpäähän ja alkoi laskeutua niitä keveästi. Avasin mieleni Edwardille ja ympäröin muut kilvelläni, jättäen hänelle vain minun ajatukseni luettaviksi. ’Jotta voisit kuulla kuinka paljon rakastan sinua, kun meidät liitetään yhteen ikuisiksi ajoiksi’, ajattelin hänelle.

Liian pian oli meidän vuoro laskeutua portaita. Kiersin käteni Charlien käden ympärille hänen auttaessa minua korkeissa valkoisissa kengissäni. Hän johdatti minut alas käytävälle Edwardin säveltämän kehtolauluni soidessa taustalla, mutta kohdattuani Edwardin katseen, en voinut keskittyä enää mihinkään muuhun. Hänen vaaleat kermatoffeen värisevät silmät katsoivat inteevisesti omiini. Vaikka käytävä oli lyhyt, tuntui ikuisuudelta ennen kuin Charlie antoi käteni Edwardin käteen. Jo tutuksi tullut sähköinen värähdys kulki kehoni läpi koskettaessani häntä. Kumpikaan meistä ei kääntänyt hetkeksikään katsettaan seremonian aikana, sanoimme valamme toisillemme ja olimme sidottu toisiimme ikuisuudeksi. Hänen silmistään paistoi syvä riemu, ylpeys ja rakkaus, enkä pystynyt katsomaan muualle. ’Rakastan sinua’, ajattelin hänelle ennen kuin huulemme sinetöivät valamme ja olimme viimein naimisissa. Hemmottelin itseäni suudelmalla liian pitkään, unohtaen, että meillä oli myös yleisöä. Edward vetäytyi kauemmas omahyväinen hymy huulillaan ja kuulin Emmettin äänekkään naurun. Punastuin hieman, varsinkin, kun tajusin, että vanhempammekin olivat katsomassa.

Allekirjoitimme avioliittotodistuksen ja kävelimme käytävälle ystäviemme ja perheidemme hurraahuutojen saattelemana. En pystynyt irrottamaan silmiäni Edwardista ja hymy huulillani oli järkkymätön. Alice oli tilannut puisen tanssilattian, joka oli asennettu takapihan nurmikolle, Esmen kauniiden kukkapenkkien keskelle. Siirtyessämme ulos, näimme hääkakkumme. Se oli vaikuttavan näköinen ja kuten olimme Alicen kanssa sopineet se ei ollut puolitoista metriä korkea, vaan vain noin kolmekymmentäsenttinen. Kaksi joutsenta olivat kaartaneet kaulansa sydämeksi ja toisella niistä oli päässään jopa prinsessatiara; kuvastamassa asemaani vampyyrimaailmassa. En melkein suostunut leikkaamaan kakkua, kun aika tuli, koska se oli niin kaunis. Edward ymmärsi haluttomuuteni ja kuiskasi minulle, että oli pyytänyt Alicea ottamaan paljon kuvia ja videota siitä.

Edward syötti minulle hitaasti palan kakkua kaikkien katsellessa. Se oli herkullista ja nuolaisin hitaasti pientä murua myöten kakun Edwardin sormelta, katse tiiviisti lukittuna hänen silmiinsä. Katselin omahyväisesti hänen silmiensä tummentuvan, mutta punastuin taas, kun tajusin, että vanhempamme olivat edelleen paikalla. Nappasin nopeasti Edwardin kakun palan ja vein huomion muualle mäiskäyttämällä sen hänen naamalleen. Hän esitti nielevänsä osan siitä, kun hieroin sitä hänen naamalleen ja pian kaikki nauroivat.
Vieraiden ottaessa kakkua pyyhin Edwardin naaman kakusta ja imaisin kuorrutusta hänen huuliltaan. Vetäydyin nopeasti taaksepäin ja virnistin tyytyväisenä. Edward murahti hiljaa, silmät luvaten kostoa. Sydämeni hakkasi kovempaa mehukkaalle ajatukselle.

Kaikki ihmisvieraamme nauttivat erittäin herkullista suklaamutakakkua, joka tosin olisi ollut herkullisempaa, jos olisin voinut käyttää Edwardia lautasenani. Jokaisella perheenjäsenellämme oli jotain sanottavaa ja he pitivät puheita ja onnittelivat meitä. Sitten oli tanssin aika.

Tutut pianon ja harpun sävelet pyyhkivät ylitseni, kun Edward johdatti minut tahdikkaasti tanssilattian ympäri. Hameeni kieppui ympärilläni ja Edwardin käsillä onnellisuuteni pulppusi sisälläni. Olin viimeinkin naimisissa elämäni rakkauden ja kumppanini, Edwardin, kanssa.

Sitten tanssin isäni kanssa, samalla kun Edward tanssitti Esmeä. Kiepuimme hitaasti musiikin tahdissa. Katsoessani Charlien silmiin, ne olivat aivan sumeat, kuin hän olisi purskahtamassa itkuun. “Olen niin iloinen puolestasi, Bella, vaikka tulen kaipaamaan sinua niin paljon.”

Olin koskettunut. Me olimme tutustuneet toisiimme ja tulleet niin paljon läheisimmiksi täällä oloni aikana. ”Minä tulen kaipaamaan myös sinua, isä”, lupasin, tietäen, että se oli totta. Charlie oli aivan kuin minä monilla tavoilla ja me olimme tulleet loistavasti toimeen puolentoista vuoden aikana, jotka olin viettänyt Forksissa. Se oli ollut elämäni parasta aikaa tähän mennessä.

Charlie tiesi, että Edward rakasti minua ja että hän pitäisi huolta minusta. ”Hän on hyvä mies”, hän myönsi, ”Et olisi voinut valita parempaa, Bells.”
Halasin häntä, ”Tiedän”, sanoin ja käänsin katseeni aviomieheeni.

Tanssittuani Charlien kanssa tanssin vielä muutaman muun kanssa, ennen kuin palasin Edwardin luokse seuraavaa tanssia varten. Oli taivaallista olla hänen käsivarsillaan.
Juhlien lähestyessä loppuaan heitin hääkimppuni ilmaan. Alice ja Rosalie antoivat Angelan kaapata sen, tosin he esittivät yrittävänsä napata sitä innokkaasti itselleen. Alicen ja Rosalien ollessa jo naimisissa, he ajattelivat, että olisi reilua antaa Angelalle kimppu. Angelan säteilevässä hymyssä oli tarpeeksi todistetta siitä, että kimppu oli mennyt oikealle henkilölle ja olimme kaikki onnellisia hänen puolestaan. 

Edward johdatti minut sitten tuolille, jolle istuin. Yritin pitää visusti nautinnon tunteeni sisälläni, kun hän kurottautui hameeni alle ja lähestyi sisäreittäni. Pidättelin himon värähdyksen hänen suudellessa reittäni. Sitten hän nappasi sukkanauhan hampaisiinsa ja veti sitä alaspäin. Hengitykseni ja sydämeni hakkaaminen tihentyi ja tunsin Edwardin hymyn reittäni vasten hänen vetäessä nauhaa yhä alemmas. Oli puhdasta tahdonvoimaani, etten hypännyt hänen kimppuunsa siinä paikassa kaikkien katsoessa. Sukkanauhan tavoittaessa polveni aukaisin mieleni Edwardille, jotta hän tajuaisi kuinka lähellä itsekontrollini menettäminen oli. Hän heltyi ja veti nauhan nopeammin jalastani. Hän vinkkasi minulle silmää ja ampui nauhan Beniä kohti. Se laskeutui suoraan hänen yllättyneisiin käsiinsä ja hän kääntyi katsomaan Angelaa, joka oli alkanut punastella.
Jatkoimme vielä tanssimista ja pian löysinkin itseni Edwardin käsistä. Oli viimeisen tanssin aika. Huojahtelimme hitaasti sävelmäni tahdissa, katseet lukkiutuneina, tunteemme loistivat selvästi silmistämme. Huone sumeni ympäriltämme, kun nojasin päätäni taaksepäin ja Edward painoi huulensa omilleni. Jatkoimme suudelmaamme, kunnes kappale oli lopussaan ja se ehti jo loppua ennen kuin Alice onnistui kiinnittämään huomiomme. En enää jaksanut tuntea itseäni nolostuneeksi, vaan nautin vain Edwardin rakastavasta katseesta.

Alice raahasi minut nopeasti pois pukeakseen minut valitsemaansa matka-asuun. Se oli sininen mekko, joka oli varsin mukava päällä. ”Kiitos niin paljon kaikesta avustasi häiden järjestämisessä, Alice”, sanoin vaihtaessani vaatteitani, ”Ne olivat suorastaan täydelliset.” Silmäni kostuivat kyynelistä halatessani häntä.
”Ole hyvä vain, Bella. On ihanaa, että olet nyt virallisesti siskoni”, Alice sanoi ja hymyili sädehtivästi siirtyessämme alakertaan odottavan Edwardin luokse.
Edward piti kättään kohollaan ja, kun tartuin siihen, hän johdatti meidät etuovelle. ”Valmiina?” hän kysyi. Vedin syvään henkeä ja nyökkäsin. Ulkona jouduimme riisikuuroon ihmisten heitellessä kourallisia päällemme. En pystynyt pidättämään naurua huomatessani Emmettin innokkuuden ja sitten hänen pettyneen ilmeensä, kun hän tajusi, että olin ympäröinyt meidät kilvellä. En vain voinut suututtaa Alicea sotkemalla mekkoani tai - vielä pahempaa - hiuksiani riisiin. Halasimme kaikkia hyvästeiksi. Sitten Edward auttoi minut Vanquishinsa kyytiin ja kiihdytimme pois.

Lähtiessämme Emmett huusi peräämme: ”Menkää ja tehkää lapsia!” Punastuin Charlien mulkaistessa Emmettiä ja suunnatessa varoittavan katseen Edwardin suuntaan. Olin iloinen, ettei isälläni ollut harmainta aavistusta suunitelmistamme jatkaa sukua häämatkallamme. Katselin onnellisena aviomiestäni ajaessamme pois. Olin suorastaan voitonriemuinen siitä faktasta, että minua voitiin kutsua nyt Edwardin vaimoksi.
Edward ei ollut kertonut minulle, minne olimme menossa. Olimme kyllä keskustelleet paikoista, joissa olin jo käynyt ja mistä pidin, joten luotin Edwardin kykyihin viedä minut ihanalle matkalle. Totta puhuakseni en niinkään odottanut pääseväni nauttimaan paikasta, vaan tuoreesta aviomiehestäni. Minua ei voisi syyttää siitä, ainakaan nähtyään Edwardin vartalon ja kasvot.

Saavuimme hämmästyksekseni ensimmäiseksi Houstoniin, Texasiin. ”Vain pysähdys matkan varrella”, Edward vakuutti.
Seuraava lentomme oli Rio de Janeiroon, mutta Edward vihjaisi taas, ettemme tulisi olemaan siellä kauaa. Luovutin spekuloimisen ja nukahdin Edwardin käsivarsille lentäessämme lähemmes lopullista päämääräämme ja kovasti odottamani ihanan häämatkamme alkua.

Saavuimme Rioon juuri ennen auringon laskua ja meidät vietiin suoraan satamaan, jossa Edward johdatti minut purjealukselle. Pystyin näkemään innostuneen odotuksen hänen silmistään, kun hän ohjasi minut kannelle ja seilasimme ulapalle. Nautin Edwardin katselemisesta, kun hän työskenteli purjeiden kanssa: hän oli käärinyt hihansa ylös ja näin sain suoran näkymän jännittyneisiin lihaksiin. Nuolaisin huuliani ja nojasin veneen kannella olevalle sohvalle nauttiakseni mieheni tarjoamista näkymistä paremmin. Hiljaa sisälläni kiljuin riemusta ajatukselle, että hän oli viimeinkin aviomieheni.

Edward tarjoili minulle ruokaa veneellä, mikä sai himoni ja rakkauteni vain kasvamaan, erityisesti kun hän syötti minulle suklaassa dipattuja mansikoita. Ollakseni rehellinen huomasin myös hänen silmiensä tummuvan halusta, kun hän katseli kieleni leikkiä mansikoiden kanssa. Vene osoittautui olevan erittäin romanttinen ja intiimi paikka, ja olinkin erittäin tyytyväinen matkaamme tähän asti.

Ennen pitkää Edward kehotti minua katsomaan eteenpäin ja aloin hahmottamaan taivaanrannassa pienen saaren muotoja. Hän kiersi kätensä ympärilleni kuiskaten korvaani: ”Tervetuloa Esmen saarelle, rakas.” Värisin innokkuudesta lähestyessämme kaunista saarta.

”Vau”, hengähdin.

“Se oli Carlislen lahja Esmelle jonkin aikaa sitten ja Esme antoi meille luvan käyttää sitä”, hän selitti päästäessään minusta irti ja aloittaessaan rantautumisen. Edwardin ohjatessa venettä laiturin viereen minä tuijotin saarta suuren kunnioituksen vallassa. Se oli kaunis. Aallot lipuivat hopeiselle rantaviivalle, jota reunustivat rehevät palmut. Se oli tyypillinen yksityinen paratiisisaari. Vesi oli kirkasta ja pystyin kuunvalossa näkemään jopa kaloja ja koralleja.

Veneemme tömähti kevyesti laituriin ja Edward loikkasi alukselta sitoakseen sen kiinni. Sitten hän auttoi minut veneestä ja pian hän jo seisoikin laiturilla meidän kummankin matkalaukut yhdessä kädessä. Vapaalla kädellään hän koppasi minut syliinsä ja naurahdin säpsähtäen. Katsoin ylös hänen innostuneisiin silmiinsä, kun hän kantoi minua palmujen välissä näkyvää taloa kohti.

Käperryin hänen rintakehäänsä vasten ja jatkoin kiehnäämistä häiritäkseni hänen kävelyään. Aloin näykkiä hänen kaulaansa ja leukaansa, kunnes kurotin hänen huulillensa. Vedin hänen alahuulensa hampaideni väliin ja hän päästi murahduksen, joka sai värähdykset kulkemaan koko kehoni lävitse. Painauduin hänen huuliansa vasten ja suutelin häntä rajusti. Hän vastasi suudelmaan ja, kun viimein vetäydyimme taaemmas, seisoimme talon edessä. Hän pudotti laukkumme verannalle avaten oven ja kantoi minut sitten kynnyksen yli.

Hän kantoi minut talon läpi napsautellen valoja päälle. Sain sumean vaikutelman kauniista sisustuksesta ja ehdin huomata hämärästi vaalean värimaailman, ennen kuin keskityin taas täysin Edwardiin. Suutelin hänen kaulaansa ja aloin avata hänen paitansa nappeja. Hän näytti tajuavan viestin, etten ollut tällä hetkellä kiinnostunut tutustumaan taloon. Edward nopeutti askeleitaan ja avasi pian suuten makuuhuoneen oven. Siellä oli valtava valkoinen sänky ja lasiovet, jotka johtivat ulos kauniille rannalle. Painoin mieleeni, että halusin tehdä tutkimusretken rannalle myöhemmin, mutta juuri nyt olin liian kiireinen saamaan paidan pois Edwardin päältä. Liu’utin käsiäni ympäri hänen lihaksikasta vartaloaan ja leveitä hartioitaan.

Edward laski minut hellästi sängylle vetäytyen sitten taaksepäin. Hän poistui huoneesta millisekunniksi ja palasi laukkujemme kanssa pudottaen ne lattialle. Mieheni katsoi minua nälkäisesti. ”Haluaisitko tehdä jotain ensin, rakas? Me voisimme mennä uimaan – vesi on todella lämmintä”, hän ehdotti.
Ravistin päätäni.  “Haluan sinut”, hengähdin katsoen hänen silmiinsä ja olin varma, että hän näki kuinka janosin häntä tavalla, joka minun oli pitänyt pitää niin kauan aisoissa. Hänen silmissään näkyi samanlaista himoa ja hetkessä huulemme jo kohtasivat. Viimeinkin saimme päästää himomme valloilleen. Kätemme vaeltelivat toistemme vartaloilla ja kiihkon vallassa revimme toistemme vaatteita.

Kun lopulta yhdyimme, tunsin olevani kokonainen. Tunne oli musertava meidän hukuttautuessamme mielihyvään. Nautinnon huipulla avasin mieleni Edwardille ja annoin hänen kokea kaiken sen murskaavan mielihyvän ja yhteenkuuluvuuden tunteen. Viimein saimme viimeistellä liittomme ja puolisoiden siteen.
Heräsin autuaana Edwardin juoksuttaessa sormiaan kevyesti ylös alas alastonta selkääni pitkin. Auringonvalo virtasi huoneeseen, nostin pääni Edwardin ihanalta ja viileältä rintakehältä katsoakseni hänen kimalteleviin kasvoihinsa. Hänen silmistään säteili edelleen se sama syvä ilo ja rakkaus, mikä oli loistanut hänestä häistämme lähtien. ”Huomenta”, kuiskasin.

”Huomenta, rakas, kuinka voit?” Huomasin kevyen huolestuksen hänen kasvoiltaan, mutta siihen oli sekoittunut myös iloisuutta ja itsetyytyväisyyttä, mikä epäilemättä johtui hänen kyvykkyydestään viime yönä.

Vilkaisin vartaloani ja huomasin tuntevani vain pientä särkyä. Mahassani muljahti, kun ajattelin, minkälaiseksi särky vielä tulisi ja himon tunteeni alkoi taas kihelmöidä kehossani. ”Loistavasti”, kehräsin alkaessani liu’uttaa sormiani pitkin hänen lihaksikasta rintaansa.

Pystyin lukemaan halun Edwardin silmistään, mutta hän vetäytyi hieman taaksepäin. ”Oletko nälkäinen? Minun pitäisi tehdä sinulle jotain aamupalaksi.”
Sormeni jatkoivat kulkuaan alemmas. ”Olenhan minä nälkäinen, mutta juuri nyt nälkääni ei tyydytetä ruoalla.” Himoni häntä kohtaan oli kasvanut tuntuvasti parina häitä edeltävinä viikkoina ja, vaikka viime yö oli tyydyttäny sen täysin, halusin häntä epätoivoisen paljon taas. Huomaavaisena aviomiehenä hän mielellään teki minulle palveluksen ja veti minut välittömästi rintakehänsä päälle niin, että olimme painautuneina herkullisesti toisiamme vasten.

Myöhemmin, kun viimein pääsimme ylös sängystä monen nälkää tyydyttävän session jälkeen ja Edwardin tarjottua minulle ruokaa, menimme kävelylle rannalle. ”Luuletko, että olemme tehneet jo kauniit kaksosemme?”, Edward kysyi; toivo ja jännitys paistoi hänen kasvoiltaan hänen ajatellessa meidän upeita tyttöjämme.
Hymyilin, varpaani upposivat hiekkaan kahlatessani lämpimässä rantavedessä. ”Luulen, että olemme, erityisesti viime yön jälkeen.” Silmäni lasittuivat, kun ajattelin ihanaa hääyötämme. ”Ja voimmehan me soittaa Alicelle, jos todella haluamme tietää”, jatkoin, ”mutta”, sanoin ja pysähdyin katsoen häntä kiusoittelevasti, ”niin kauan kun emme tiedä varmasti, meidän täytyy yrittää tehdä kaikkemme, että onnistuisimme. Oletko samaa mieltä?”

Hänen silmissään välkähti petomaisesti, kun hän katsoi minua. ”Ehdottomasti”, Edwardin sanoi karhealla äänellä kaapaten minut syliinsä ja juosten valtameren lämpimiin vesiin.

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (41.luku 3.9), K-13
« Vastaus #443 : 03.09.2011 22:10:58 »
Oi, ihanat häät. Pidin paljon enemmän näistä häistä kun kirjan. Jotenkin romanttisemmat ja intiimimmän oloiset. En nyt enempää osaa kommentoida muuta kun jatkoa pian.

Tutti frutti



Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (41.luku 3.9), K-13
« Vastaus #444 : 04.09.2011 11:36:08 »
Jep, nää oli ihanammat häät kuin kirjassa.
Lainaus
”Hyvä jumala, Bella, onpa Edward komea! Jos olisin vähän nuorempi, antaisin sinulle kunnon kilpailijan. Ei ihme, ettet pysty pitämään näppejäsi erossa hänestä”, hän kuiskasi minulle, mutta kaikki talossa kuulivat ja kun saavuimme olohuoneeseen, pystyin näkemään hillityn huvittuneisuuden Alicen ja Esmen silmistä.
:D Renee hillitse itsesi. ;) Toisaalta en ihmettele jos Edin läheisyydessä ajatukset vähän harhailevat.
Mukavaa et tässä ei tuu samanlaisia kiistoja lapsista kuin kirjassa. :)

Eli jäljellä 3 lukua + epilogi? En malta odottaa. :D

miiru_97
(:

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (41.luku 3.9), K-13
« Vastaus #445 : 06.09.2011 19:27:28 »
Ihanat häät! :-*
Nopeesti jatkoa käännät ja öö rakentavaa en laita koska mitään korjattavaa ei näkynyt tai kuulunut :)

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Walto

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (41.luku 3.9), K-13
« Vastaus #446 : 11.09.2011 22:44:08 »
Oih... Tämä on aivan mahtava käännös fici. Olen lukenut tätä aiemminkin, mutta sitten se jotenkin on vain jäännyt, enkä tiedä miten. Mutta tämä oli aivan loistava! Kiitos teille että olette jaksaneet kääntää tätä ja toivon jatkoa tulevan pian.
JATKOA!

Kiitoksin Walto
Kyynel tippui tytön silmäkulmasta. Se ei jäänyt ainoaksi sitä seurasi lisää kyyneleitä. Tyttö ei jaksanut taistella vastaan. Hän oli uupunut iänikuiseen taisteluun. Ketään ei kiinnostanut. Hänet oli jätetty yksin tähän maailmaan. Kukaan ei rakastanut tai välittänyt tytöstä. Tyttö eli joka päivä pelon kanssa. Hän oli päättänyt lähteä. Lopullisesti. Kukaan ei huomannut tytön lähtöä maanpäältä.

Sirocco

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (41.luku 3.9), K-13
« Vastaus #447 : 17.09.2011 22:05:53 »
Uutta lukua, kiitokset kaikille kommentoijille :)) Betauksesta kiitos little-monkeylle :D Tämän jälkeen tulee sitten vielä kaksi lukua + epilogi :)


Luku 42 – Raskaus
 

Loistavan häämatkamme aikana päädyimme käyttämään Emmettin New Yorkia varten antamia mustaa nahka-asua ja korkeita saappaita. Kävimme myös lävitse suurimman osan alusvaatteistani ja Edward oli riemuissaan saadessaan repiä niitä päältäni – eikä minullakaan ollut syytä siitä valittamiseen. Joka yö nukuin rauhallisesti, uneksien kaksostyttäristämme.

 

Olimme Esmen saarella, kunnes minulla alkoi olla aamupahoinvointia, eli noin 18 päivää sapumisemme jälkeen. Nopea puhelu Alicelle varmisti sen, mitä olimme toivoneet ja arvelleet – lapset olivat saaneet alkunsa hääyönämme. Kun aloin oksennella Edward varasi meille lennot ja raahasi minut Forksiin varmistaakseen, että pysyisin mahdollisimman terveenä odotusaikana. Alice vakuutti meille, että hänen näkynsä tyttäristämme olivat varmat ja että, hän pystyi näkemään raskauteni ja tyttärien syntymän. Tieto teki meidät erittäin onnelliseksi ja juhlistimme tapahtumaa omalla intiimillä tavallamme. Oli miten oli, tiesimme, että kaksospuolivampyyrien kantaminen tulisi olemaan rankaa ja, että pian tulisin tarviamaan Cullenien minua ja lapsiamme varten rakentamaa veripankkia.

 

Edwardin mieliala ailahteli onnellisuuden ja huolestuneisuuden välillä. Alicen näyistä huolimatta tiesimme, että moni asia saattoi mennä vikaan. Edward oli pitänyt itsensä kiireisenä sillä välin, kun olin nukkunut häämatkallamme, lukemalla odotus- ja vanhemmuuskirjoja. Joka aamu herätessäni olin löytänyt hänet lukemassa uutta kirjaa. Hän tiivisti minulle tärkeimpiä kohtia ja luimme jotain yhdessä, kun ehdimme rakastelulta ja saaren tutkimiselta.

 

Edward kokkasi minulle koko häämatkamme ajan, hän tyrkytti minulle suuria annoksia herkullista ruokaa, jolle en vain voinut sanoa ei. Hän väitti, että minun täytyi lihoa, että odotusajasta tulisi helpompaa, enkä voinut kieltääkään – varsinkaan, kun ruoka oli niin herkullista.

 

Saapuessamme lentokentälle koko perhe oli odottamassa: innostunut odotus ja jännitys oli käsin kosketeltavaa heidän ympärillään. Alice pomppi ylös alas innostuksesta ja Rosalie naputti jalkaansa maahan levottomana etsien meitä väkijoukosta. Kun hän huomasi meidät, hänen kasvonsa kirkastuivat ja muutama mies pysähtyi hänen lähettyville tuijottamaan tyrmäävän kaunista näkyä.

 

Heidän kaikkien silmät putosivat mahalleni lähestyessämme heitä. Hiuksenhienon kummun pystyi jo erottamaan. Edward ja minä olimme huomanneet sen muutama päivä sitten ja olinkin vitsaillut, että olin vain lihonnut hänen syötettyään minua niin paljon, mutta Alicelle soiton jälkeen olimme vain seisoneet peilin edessä tuijottaen kumpua, jossa pienet ihmeemme olivat.

 

Emmett oli ensimmäinen, joka onnitteli meitä. Hän löi Edwardia selkään, ”Hyvin tehty, jätkä, pamautit vaimosi paksuksi!” He löivät leikkisästi nyrkit yhteen minun pyörittäessä silmiäni Edwardin itsetyytyväiselle ja kopealle ilmeelle – hmph miehet. Muut onnittelivat meitä vähemmän tökeröllä tavalla, kaikki sädehtien iloa.

 

Pian kiihdytimme jo takaisin Forksia kohti Carlislen ja Esmen kanssa. Carlisle alkoi tulittaa minua kysymyksillä voinnistani. ”No, olen ollut hyvin pahoinvoiva ja minulla on ollut ongelmia, pitää muutamat viime ateriat maltillisina, mutta muuten oloni on hyvä”, vastasin rehellisesti.

 

”Hyvä, heti kun pääsemme kotiin, saat verta. Toivottavasti se auttaa sinua ja lapsia saamaan ravinteita”, Carlisle suunnitteli. Nyökkäsin hyväksyvästi ja laskin käteni takaisin Edwardin käteen, pienen kumpuni päälle. Aina silloin tällöin pystyimme tuntemaan nopeasti kehittyvien lastemme liikkeet.

 

Päästyämme kotiin kerroimme kaikille häämatkastamme kuvailimme muun muassa kaunista saarta. Soitimme myös Volterraan kertoaksemme hyvät uutiset ja Alice ilmoitti heille lapsien syntymäpäivän, jonka oli nähnyt jo näyissään. Erityisesti Aro ja Didyme olivat riemastuneita uutisesta. He kehuivat myös ihania häitämme, jotka kaikki olivat nähneet. ”Se oli niin kaunista, Bella”, Didyme sanoi ääni tavallista korkeampana.

 

”Mekko oli ehdottomasti täydellinen sinulle”, Heidi suitsutti, ”ja rakastin kakkua.”

 

Kulutin muutaman tunnin vain heidän kanssaan juttelemiseen ja kuulumisten vaihtoon. Kun viimein sanoin hyvästit, Carlisle tuli alakerrokseen kupin kanssa. Nuuhkaisin ilmaa ja tunnistin veren ruosteisen suolaisen hajun. Joskin tällä kertaa pyörtymisen sijaan tunsin haluavani tuota kirkkaanpunaista nestettä.

 

Kurotin sitä kohti ja Carlisle ojensi kupin minulle hitaasti. Huomasin, että koko perhe oli ympärilläni seuraamassa tilannetta keskittyneesti. Nuuhkaisin uudestaan nyt jo herkulliselta tuoksuvaa nestettä ja otin pienen siemauksen. Veren saavuttaessa kurkkuni voihkaisin hurmiosta. Tämä oli parempaa kuin suklaa! Kulautin loput alas mahdollisimman nopeasti ja ojensin kupin takaisin Carlislelle. ”Lisää?” kysyin toiveikkaasti anovin silmin. Hän otti kupin kädestäni ja naurahti, silmät täynnä mielenkiintoa ja lumousta.

 

Emmett nauroi, ”Siinäs näit Bella – tiesin, että tulet rakastamaan harmaakarhuja!”

 

Punastuin tajutessani, että he kaikki olivat nähneet sairaan hurmioni verestä. Carlisle lähti takaisin ylös ja palasi hetken päästä kuppi täytettynä. Nielin senkin ja viimein tunsin, että olin saanut tarpeekseni. Äkkiä tunsin, että nyt halusin palavasti kananmunia. ”Nyt minulla on nälkä”, huomautin.

 

Edward oli hetkessä paikallaan vieressäni sohvalla. ”Mitä haluaisit, rakas?”

 

”Munia, kiitos”, sanoin hymyillen.

 

Hän valmisti hetkessä annoksen ja minä hyökkäsin sen kimppuun hotkien koko lautasellisen nopeasti. Tällä kertaa en voinut pahoin. Kerroin tästä muille ja Carlisle hymyili. ”Näyttää siltä, että tarvitset molempia, jotta lapset pysyisivät iloisina.” Edward näytti tyytyväiseltä siihen, ettei minun tarvinnut tällä kertaa juosta vessaan oksentamaan hänen laittamaansa ruokaa. Pystyin näkemään pienen huojennuksen pilkahduksen hänen silmistään.

 

Auringon laskeutuessa Alice alkoi pomppia innostuneena ympäriinsä. Edward kurtisti kulmiaan. ”Alice, piilotteletko sinä jotain?” Alice hymyili viattomana ja kieltäytyi vastaamasta.

 

Esme nousi sohvalta ja hymyili, silmät hohkaten innostunutta odotusta. ”Meillä on teille kahdelle yllätys”, hän julisti johdattaen meidät sitten ulos. ”Se on pienen matkan päässä, joten sinun täytyy kantaa Bellaa, Edward.” Se oli kaikki, mitä hän ehti sanoa, ennen kuin löysin itseni turvallisesti Edwardin käsivarsilta singahtaessamme metsän läpi Esmen kintereillä. Loppu perhe seurasi jäljessämme.

 

Pysähdyimme ja Edward laski minut varovaisesti alas. Käännyin ympäri ja olin  tyrmistynyt nähdessäni kivisen mökin, jota pienet kukkapenkit ympäröivät. Rakastuin siihen oikopäätä. ”Onpa se kaunis”, hengähdin ihastuksesta.

 

“Se on häälahjamme teille”, Esme sanoi sädehtien, “Me ajattelimme, että haluaisitte omaa rauhaa – ainakin ennen kuin muutamme muualle.”

 

Halasin häntä tiukasti. ”Kiitos Esme, se on mahtava!” Astuin takaisin Edwardin käsiin ja katsoin mökkiämme kunnioittavasti.

 

”Siirsimme jo tavaranne, kun olitte poissa, joten voitte asettua mökkiin jo tänään – saatte tutustua siihen itseksenne”, Carlisle sanoi ja ajattelevaisesti johti muut takaisin talolle.

 

Heidän mentyä nappasin Edwardin kädestä innokkaasti kiinni ja kävelin ovelle. Pysähdyin siihen ja käännyin häntä kohti, ”Haluatko avata sen?”

 

Vastaukseksi hän nappasi minut käsivarsilleen ja kantoi minut kynnyksen yli. Sisäpuolelta talo oli kaunis ja kodikas. Pystyin jo selkeästi näkemään minut, Edwardin ja lapsemme asumassa siinä. Se oli täydellinen. ”Vau”, hengähdin.

 

Edelleen pitäen minua sylissään Edward nyökkäsi. ”Minulla ei ollut aavistustakaan, että he remontoivat tätä meille”, hän myönsi, ”heidän on täytynyt salata se erittäin hyvin.”

 

Mökissä oli hirsistä tehty sisäkatto, maalaismainen takka ja pehmeät kivilattiat. Olohuoneen sisustukseen kuului divaani, nojatuoleja ja sohva, sekä kirjahylly, joka oli täytetty jo kirjoillani. Piirrustuksiani oli tuotu Charlien talolta ja ne riippuivat seinillä saaden mökin tuntumaan vielä enemmän kodilta.

 

Seuraava huone oli suuri lastenhuone. Siellä oli jo kaksi yhteensopivaa kehtoa ja paljon muita tarpeellisia lastenhoitotarvikkeita. Ei ollut vaikea arvata, että Alice oli sisustanut tämän huoneen, koska sen yhteydessä oli suuri vaatehuone täynnä tyttövauvojen vaatteita. Naureskelimme Edwardin kanssa vaatehuoneelle ja katselimme toiveikkaina tyhjiä kehtoja, molemmat hieroen kumpuani.

 

Meidän huoneemme oli suunniteltu näyttämään melkein samanlaiselta kuin makuuhuone saarella. Siellä oli matala, vaalea hirsisänky ja lasiovet, jotka johtivat terassilla olevalle vuodesohvalle. Sohvalta oli kauniit näkymät pieneen aidoitettuun puutarhaan ja lammelle. Se oli täydellinen. Huokaisin onnellisena. Elämä ei voisi muuttua enää paremmaksi. Minulla oli mahtava, rakastava aviomies ja perhe, täydellinen koti sekä kaksi lasta tulossa.

 

Tietenkin Edwardin lähellä oleminen herätti minussa pian nälkää sanan toisessa merkityksessä. Käännyin ympäri ja tein aloitteen suudelmalla, joka pian muuttui kuumaksi ja kosteaksi. Edwardilta ei kestänyt kauaa tajuta tilannetta. En vastustellut yhtään hänen repiessä mekon ja alusvaatteet yltäni. Hänen vaatteensakin olivat pian tipotiessään ja kohta jo testasimme intohimoisesti uutta sänkyämme.

 

Seuraavana aamuna Edward yllätti minut verestä, pihvistä, munista ja tomaateista koostuvan aamiaisen jälkeen. Olin Cullenien talolla ja katsoin televisiota rentoutuen, kun Edward katosi äkkiä ja ilmestyi sitten takasin suurten kuulokkeiden ja iPodinsa kanssa. Katsoin häntä hämmästyneenä. ”Mitä nuo ovat?”

 

“Vauvat pystyvät kuuntelemaan musiikkia”, hän selitti innostunut hymy huulillaan. ”Tutkimukset ovat osoittaneet, että he pystyvät kuulemaan jo melko aikaisessa vaiheessa kehitystään ja että he pitävät siitä – sillä näyttää olevan hyödyllisiä vaikutuksia. Ajattelin, että he voisivat kuunnella joitakin sävellyksiämme.” Kyyneleet nousivat silmiini, kun Edward asetti kuulokkeet hellästi mahalleni ja painoi iPodinsa päälle. Ensimmäinen laulu, jonka lapsemme kuulivat oli kehtolauluni. Heidän liikkeensä tuntuivat lisääntyvän musiikin soidessa. Katseemme lukkiutuivat Edwardin kanssa kyyneleiden valuessa poskilleni. Hänen silmänsä olivat täynnä ihastusta, onnellisuutta ja rakkautta.

 

Siitä lähtien aina, kun istuin paikoillani, Edward valitsi kanssani lapsillemme musiikkia. Halusimmehan sentään, että heillä on hyvä musiikkimaku, kun he kasvaisivat. Puhuimme myös lapsillemme jatkuvasti, jotta he tottuisivat ääniimme. Tietenkin, kun loput perheestä huomasivat, hekin kerääntyivät ympärillemme puhumaan lapsille.

 

Iltaisin Edward kantoi minut takaisin mökillemme. Jos ei ollut pilvistä, minä lepäsin usein terassin vuodesohvalla sähköpeiton alla katsellen kuun heijastuksia puutarhalammessamme ja luin lempitarinoitani lapsillemme Edwardin sylissä. Hän hieroi hellästi tasaisesti kasvavaa kumpuani.

 

Aamuisin minulla oli edelleen hirveää pahoinvointia, mitä mikään verimäärä ei hellittänyt. Huomasin kuitenkin pian, että uusi himoni inkiväärillä maustettuun suklaaseen auttoi pitämään aamupahoinvoinnin siedettävänä. Se tarkoitti sitä, että Emmett ja Jasper lähetettiin etsimään minulle inkiväärillä kuorrutettua suklaata jokaisesta kauppakeskuksesta 300 kilometrin säteellä, sillä tilaamamme suurempi paketti tulisi vasta viikon kuluttua.

 

Himoitsin melkein koko ajan inkivääriä, aivan kuin se olisi jokin juoma. Edward oppi nopeasti, ettei hänen kannattanut tulla minun ja inkiväärini väliin, sillä muutuin nopeasti arvaamattomaksi. Käytin inkivääriä itseni rauhoittamiseen. Välillä saatoin suutahtaa Edwardille, varsinkin jos hän huolehti liikaa – mitä hän teki paljon. Mielialojen heittelehtimiseni aiheutti myös sen, että purskahdin itkuun, jos Edward oli poissa kymmentä minuuttia kauemmin,  ja aloin surra, ettei hän ehkä palaisikaan. Onneksi Edwardilla ei ollut mitään aikeita jättää minua, vaikka hänen täytyi välillä lähteä metsästämään. Vastentahtoisesti erosin hänestä ja suostuin viettämään päivän Carlislen ja Rosalien tiukassa valvonnassa, molemmilla heillä oli lääketieteen tutkinto suoritettuna. Edward ei kuitenkaan suostunut ja loppujen lopuksi Jasper ja Emmett ottivat kiinni muutaman hirven ja toivat ne talon lähettyville. Edward tapasi heidät vajaan kahden kilometrin päässä minun ympäröidessä hänet koko ajan kilvellä, etta pystyisin tuntemaan hänet.

 

Verikokemuksieni kasvaessa tuli selville, että minä ja lapset jaoimme Edwardin maun: puumasta tuli pian suosikkini. Ollakseni rehellinen on kuitenkin pakko sanoa, että harmaakarhu tuli hyvänä kakkosena.

 

Yllättävää oli, että viikon kuluttua häämatkaltamme palaamisesta huomasin, että himosin Edwardin myrkkyä. Edward oli aina hellä suudellessaan minua, mutta seksielämäämme kuumensivat nyt raivopäiset seksihormonini ja Edward antoi minulle ennennäkemättömiä vapauksia kanssansa. Usein heräsinkin keskellä yötä hyökätäkseni liian halukkaan aviomieheni kimppuun, joten oli hyvä, ettei hän väsynyt koskaan. Minulla oli aina ollut terveet halut, mutta yhdistettynä raskaushormooneihini ne nousivat pilviin – eikä haitannut, että Edward oli niin hyvännäköinen. Tuloksena huomasimme pian, että himoitsin hänen myrkkyään jopa verta enemmän. Joka päivä imin hänen suustaan kaiken hänen tuottamansa myrkyn – mikä osoittautui olevan nautinnollinen tehtävä, mikä taas johti siihen, että revimme vaatteet innokkaasti toistemme yltä.

 

Carlisle keksi, että ehkä nielemäni myrkky teki minut vahvemmaksi ja auttoi puolivampyyrilapsiamme kasvamaan, koska aina saatuani myrkkyä lapsemme olivat aktiivisempia.

 

Kasvoin niin vauhdilla, että eron pystyi huomaamaan päivittäin. Alice ja Rosalie vaativat saavansa kuvata ja mitata kumpua vähän väliä. Nukuin nyt noin kaksitoista tuntia päivässä ja aina herätessäni huomasin Edwardin laulavan tai puhuvan lapsille. Tyttövauvoistamme tuli myös aktiivisempia – ne pyörivät mahassani kuin se olisi nyrkkeilykehä.

 

Soitin pari kertaa Charlielle ja Renéelle ja vakuutin heille omatunto kolkuttaen, että olimme asettumassa Edwardin kanssa asumaan uuteen kotiimme Darthmouthin lähistöllä. Lähetimme heille muutamia kuvia saarelta, joissa meillä itse asiassa oli vaattee päällä. Olin jo kirjautunut suorittamaan Dartmouth-kursseja internetissä, koska en halunnut hukata hetkeäkään seuratessani lapsiemme kehitystä – tulisi olemaan helppoa opiskella, kun lapsemme nukkuisivat ja Edward auttaisi minua. Toivoimme, että muutaman vuoden sisällä, kun jo ehkä pystyisin olemaan ihmisten lähellä, voisin kutsua Renéen ja Charlien seuraamaan valmistujaisiani Dartmouthista ja he näkisivät minun saavan tutkinnon. Siihen mennessä pienellä pronssisella meikillä he ehkä uskoisivat muutokseni vanhenemisen piikkiin.

 

Olin hieman huolissani muutoksesta – en ollut kivun suuri ystävä ja itseni vapaaehtoinen heittäminen liekkeihin ja kivussa palaminen ei ollut kovin houkutteleva ajatus. Mutta halusin olla Edwardin ja lapsieni kanssa ikuisesti ja tiesin, että heidän takiaan kestäisin mitä tahansa – palaisin mieluusti vaikka vuoden heidän vuokseen, mutta onneksi se veisi vain kaksi päivää.

 

Olin myös hieman kateellinen ensimmäisestä kahdesta päivästä, kun muuttuisin, sillä en näkisi lapsiamme sinä aikana. Pakotin koko perheen lupaamaan, että he ottaisivat videoita ja kuvia heistä jatkuvasti. En ollut huolissani siitä, että vahingoittaisin heitä tultuani vampyyriksi – ensinnäkin, he olivat lapsiani ja rakastin heitä nyt jo niin paljon, että tiesin, joten koskaan voisi satuttaa heitä. Toiseksi Volturit olivat vakuuttaneet minut, että muutamat puolivampyyrit, joita he olivat tajunneet, eivät olleet tuoksuneet ruualta.

 

Lähestyessäni raskauden loppua, Edward vahti minua haukan lailla, enkä voinut enää piilotella sitä, että olin niin suuri, että se kävi jo epämukavaksi. Kokoni kävi selälleni ja jaloilleni ja kaksoset – jotka olivat osoittautuneet olevan innokkaita potkijoita – painoivat pahasti rakkoani. Eräänä päivänä maatessamme vuodesohvalla tunsin ennennäkemättömän kovan potkun. Minun oli painautua sykkyrälle ja hieroa kohtaa, josta kipu säteili.

 

Edward katsoi ensin huolestuneena minua, mutta puhutteli sitten lapsia rauhoittavasti pehmeällä äänellä. He lopettivat potkimisen ja henkäisin helpotuksesta. Joka päivä he potkivat yhä kovemmin ja mahaani muodostui jo vaaleita mustelmia. Ainoa hyvä asia oli, että he olivat kohta valmiita tulemaan ulos.

 

Vain muutaman kuukauden päästä hedelmöityksestä Alice soitti meille innoissaan ja kutsui meidät heille. Alice ei suostunut kertomaan, mitä asia koski, mutta kaikki tiesivät, että jotain tärkeää oli tapahtumassa tavasta, jolla Alice pomppi paikoillaan silmät hehkuen innostuksesta. Hän käski meidän pysähtyä ensin ja otti kuvan. Sitten hän ohjasi minut ovesta sisälle ja istutti sohvalle vetäen sitten Edwardin viereeni. ”Istukaa alas”, hän käskytti muita. Kun kaikki olivat totelleet, hän istui viereeni ja vilkaisi kelloa. Hän nyökkäili ja näytti tyytyväiseltä. ”Nyt, Bella, ympäröi kaikkien muiden ajatukset Edwardilta. Muut; olkaa hiljaa.”

 

Tein kuten käskettiin, ympäröiden kaikki paitsi Edwardin kilpiini. Sitten pysyin paikoillani vilkuillen Alice epäluuloisesti. Äkkiä Edward veti nopeasti henkeä ja me kaikki käännyimme häntä kohti. Hänen silmänsä loistivat ihmetystä ja hymy lähenteli yhtä leveää kuin hääpäivänämme. Hän tuijotti keskittyneesti mahaani silittäen sitä pehmeästi. ”Hei, ihanat tyttäreni, pystyn kuuleman teidät”, hän kuiskutti. Hengähdin nopeasti ja Edward nosti katseensa silmiini. Säteilin varmasti niin leveää hymyä, että se veti varmasti vertoja hänen ilmeelleen. Hän pystyi kuulemaan lapsiamme.

 

”Mitä he ajattelevat?” kysyin. Kaikki Cullenit katselivat meitä haltioituneina.

 

”He rakastavat meitä kaikkia, erityisesti sinua ja minua. He näyttävät tietävän, että sinä olet heidän äiti ja minä isä ja he tunnistavat jo äänemme. He rakastavat meitä todella paljon ja ovat onnellisia.” Hänen kasvoillaan oli jumaloivan isän ilme hänen silitellessä kumpua kauniiden pienten tyttäriemme päällä.

 

”Tottakai olette”, kuiskutin lapsille, ”kuinka ette voisi olla onnellisia, kun teillä on maailman ihanin isä ja perhe ympärillänne.” Häidemme ja kuherruskuukautemme jälkeen olin miettinyt, voisinko koskaan olla onnellisempi kuin niinä kuukausina, mutta tämä voitti jopa ne.

 

”Vau”, Jasper hengähti. ”En ole huomannut aikaisemmin, mutta nyt kun kaikki ovat rauhallisesti paikoillaan pystyn tuntemaan heidän tunteensa. Sinusta kumpuaa tavallinen rakkautesi ja onnellisuutesi, mutta nyt pystyn tuntemaan kaksi muutakin rakkauden, onnellisuuden, jumaloinni nja uteliaisuuden lähdettä.” Hän hymyili suorastaan kylpien onnellisissa tunteissa, jota meistä huokui. Olin sanaton. Älykkäät lapseni osasivat jo ajatella ja tuntea.

 

“He tunnistivat sinunkin äänesi – he rakastavat teitä ja he eivät voi odottaa, että tapaavat meidät kaikkia”, Edward sanoi hiljaa.

 

Alice nyökkäsi hyväksyvästi. ”Kaksi päivää”, hän lupasi. Olin äkkiä yllättynyt, kuinka nopeasti raskauteni oli edennyt ja tunsin oloni äkkiä nostalgiseksi. Tietenkin olin tiennyt, että raskauteni tulisi olemaan lyhyt lapsiemme nopean kasvun takia. Enkä todellakaan tulisi koskaan ikävöimään aamupahoinvointia, mutta äkkiä olin huolissani. Lapseni eivät olisi enää turvassa sisälläni – he olisivat ulkona, jossa monet yliluonnolliset olennot saattaisivat yrittää satuttaa heitä. Sitten rauhoitun. Tiesin, etteivät Cullenit taikka Volturit antaisi ikimaailmassa tapahtua mitään pahaa kaksosille.

 

”Kaksi päivää”, toistin ja nyökkäsin. Kahden päivän päästä näkisin lapsemme ensi kertaa. Äkkiä kaikki huoleni väistyivät innostuneisuuden tieltä. En jaksanut odottaa heidän näkemistään – tietenkin se olisi vain vilaus ennen kuin minut pitäisi muuttaa, mutta se olisi tarpeeksi, että kestäisin palavan kidutuksen.

 

Loput perheestä kuiskuttelivat vielä vuorotellen lapsille. Edward naurahti pehmeästi, ”He ovat nälkäisiä.” Carlisle katosi heti yläkertaan ja palasi kupillisen kanssa. Join sen nopeasti ja hetken päästä Edward nyökkäsi. ”He ovat jo hieman tyytyväisempiä, mutta minusta tuntuu, että he haluavat jotain muuta.”

 

”Himoitsen kalkkunaa ja inkivääriä. Ehkä he haluavat sitä”, sanoin virnistäen.



Esme katosi huoneesta ja oli vampyyrimaisen pian takaisin ruokani kanssa. Hotkin annoksen kaikkien katsellessa ja jatkoimme sitten kaksosiin tutustumista. Myöhemmin lapsien liikkeet vähenivät. ”ilmeisesti he tarvitsivat juuri rakkautta ja he ovat nyt erittäin tyytyväisiä”, Edward kuiskasi, ”He nukkuvat nyt.”

 

Haukottelin ja Edward tajusi minunkin olevan väsynyt. Hyvästelimme mahdollisimman hiljaa muut perheenjäsenemme ja Edward kantoi minut takaisin mökillemme. Nukahdin sekunneissa hänen syliinsä ja heräsin myöhemmin sängystä Edwardin hyräillessä tytöillemme. Tyytyväisyyden aalto pyyhki ylitseni katsellessani häntä.

 

Myöhemmin illalla viimeistelin Volturien antaman ihmismuistoalbumin. Viimeisiin kuviin kuului kuvia häistämme – joissain poseerasimme muodollisesti ja toiset olivat hauskoja, kuten kuva, jossa iskin kakun Edwardin naamalle. Lempikuvassani me tanssimme yhdessä. Vartalomme olivat lähekkäin, emmekä välittäneet ympärillä olevasta maailmasta tuijottaessamme toisiamme silmiin. Hääkuvien jälkeen tuli vielä kuvia häämatkaltamme ja viimeisenä Alicen ottama kuva tältä aamulta.. Edward seisoi siinä takanani, kädet lukittuina yhteen suuren mahani päällä, molemmat hymyilivät onnellisena kameralle.

 

Seuraavat kaksi päivää viuhahtivat ohi yllättävän nopeasti ja pian olimme valmiita synnytykseen. Jasper ja Emmett olivat lähteneet, koska eivät olleet varmoja pystyivätkö kestämään tuoreen vereni tuoksua. Emmekä halunneet, että Jasper joutuisi kokemaan hirveät tuskat, joissa olisin, kun muuttuisin ja Emmett pitäisi hänet poissa.

 

Makasin pehmustetulla pöydällä ja Edward piti käsistäni kiinni, hänen silmissään loisti ahdistuneisuus. Hymyilin hänelle heikosti. ”Näytä nyt vähän iloisempaa ilmettä, Edward – pian näemme lapsemme ja parissa päivässä olen vampyyri ja mikään ei enää pysty erottamaan meitä – ei edes kuolema.” Hän hymyili vaisusti takaisin ja tiesin, että hän kiduttaisi itseään nähdessään jokaisen kivun vääntelyhteni ja kirkumiseni palaessani tuskissani. ”Pidä hyvää huolta tytöistä muuttuessani”, määräsin.

 

Hän nosti käteni huulilleen ja suuteli sormiani kevyesti. ”Tiedät, että pidän ja me kolme odotamme sinua, kun muutut.”

 

Carlisle tuli sitten sisään Rosalien kanssa. Kumpikin heistä oli hyvin vakavana. ”Oletteko valmiita?” Carlisle kysyi. Epäröin hetken ennen kuin nyökkäsi. “Emme tiedä, auttaako morfiini tai edes paikallispuudutus kipuihin, mutta yritämme niitä kuitenkin.” Nyökkäsin varovasti. Epäilin, ettei se auttaisi, mutta kannatti tietenkin yrittää.

 

”Okei, olen valmis”, sanoin ja puristin Edwardin käsiä tiukasti ennen kuin päästin niistä irti. Carlisle nyökkäsi ja he vetivät paidan mahani päältä. He vetivät eteeni pienen näköesteen, koska en todellakaan halunnut nähdä heidän vetävät lapsiamme ulos.

 

Tunsin nipistyksiä, kun minuun ruiskutettiin piikeillä puudutusainetta ja sitten turran olon alakehossani. ”Miltä tuntuu?” Carlisle kysyi.

 

”Jalkani ja koko alakehoni on täysin tunnoton”, mutisin hiljaa.

 

”Hyvä.” Ymmärsin siitä, että niin oli tarkoituskin.

 

En tuntenut Carlislen tekemää viiltoa, mutta tiesin mitä tapahtuisi seuraavaksi, kun Carlisle kutsui Edwardin luokseen. Tunsin kihelmöintiä, kun Edward upotti hampaansa kovaan suojaavaan kalvoon, joka ympäröi lapsiamme. Arolta olimme oppineet, että tuo kalvo oli yhtä vahva kuin vampyyrien iho ja vain lapsien terävät tai toisen vampyyrin hampaat voisivat rikkoa sen.

 

Pystyin tuntemaan vain palavaa kihelmöintiä jossain alapuolellani, mutta olin liian tunnoton paikallistaakseni tarkalleen. mistä se tuli, joten vielä kipu ei ollut niin pahaa, etten sitä kestäisi. Kuuntelin huolestuneena ja viimein kuulin sen – äänekkäiden kaksosten huudon. Vedin nopeasti henkeä viimeisten kyyneleiden, joita tulisin ikinä vuodattamaan, vieriessä kasvoillani. Carlisle ompeli mahani ja peitti sen vetäen näköesteen tieltäni Edwardin ja Rosalien puhdistaessa lapsia.

 

”Kuinka voit Bella?”

 

”Olen niin onnellinen”, sanoin ja jätin huomiotta palavat kivut Edwardi ja Rosalien tuodessa sekuntteja vanhat lapset minulle.

 

Aivan kuten Alicen piirrustuksissakin, lapsemme olivat ehdottoman kauniita. Heillä oli päässään jo vaalean suklaaruskeita haituvia ja heidän avatessaan silmänsä pystyin näkemään heidän pähkinänruskeat silmänsä; täydellinen sekoitus maitosuklaata ja smaragdin vihreää. Hymyilin voitonriemuisena Edwardille. ”Me teimme sen Edward – katso pieniä ihmeitämme!”

 

Hän suorastaan loisti, kun hän katseli palvovasti heitä. ”Tiedän, rakas – he ovat täydellisiä.”

 

Hän asetti heidät kummatkin rinnuksilleni ja katsoi alas jumaloiden tyttäriämme. He olivat erittäin lämpimiä. ”Tervetuloa maailmaan Charlize Rosemary Cullen ja Jemma Renesme Cullen.” Kumpikin lapsista katseli meitä ja pystyin jo näkemään rakkauden heidän silmistään. Huokaisin ojentaessani heidät vastentahtoisesti Rosalielle ja Carlislelle. Pystyin jo tuntemaat lisääntyvän kivun mahassani. Minun oli aika muuttua. ”Nähdään pian, kullannupukat”, kuiskasin lapsille ennen kuin heidät vietiin tapaamaan muuta perhettä ja ruokittavaksi verellä.

 

Katsoin heidän peräänsä, kunnes he katosivat ja käänsin katseeni sitten Edwardiin. ”Rakastan sinua”, muistutin.

 

Hän hymyili takaisin pehmeästi, ”Ja minä sinua.”

 

Suljin silmäni hänen ruiskuttaessa lisää morfiinia ympäri kehoani ja tunsin muuttuvani erittäin uniseksi. Avasin silmäni ja Edward suuteli minua hellästi ennen kuin ruiskutti injektioruiskulla myrkkyä suoraan sydämeeni. Välittömästi palava kipu levisi liekkimeren tavoin rintakehääni. Puristin suuni kiinni pidätelläkseni huudon ja yritin parhaani mukaan lukittaa leukani kiinni. Yritin olla huutamatta Edwarsin purressa nopeasti ranteitani, sisäreisiäni, niskaa ja jalkoja. Kun hän oli lopettanut suljin silmäni, jottei hän pystyisi näkemään sitä kuolemantuskaa ja kärsimystä niistä. Olin päättänyt, etten päästäisi ääntäkään muuttumiseni aikana – en halunnut Edwardin kärsivän kanssani.

 

Säälimättömästi kipu vavisutti koko kehoani ja olin varma, että sain maksaa kaikkesta tuntemastani onnellisuudesta viimeisten kuukausien aikana äärimmäisen kovalla tuskalla.

 

Oli vaikeaa keskittyä mihinkään muuhun kuin kipuun, mutta onnistuin ajattelemalla Edwardia, Charlizea ja Jemmaa – kolmea tärkeintä henkilöä maailmassani. Hämärästi tunsin hänen nostavan minut ylös ja siirtävän minut huoneeseensa – olimme suunnitelleet tämän. Hän asetti minut makuulle ja puki ylleni hänen mukavia vaatteitaan. Sitten hän alkoi puhua – antaen minulle jotain vahvaa, johon pystyin keskittymään.

 

 

Edwardin näkökulma

 

Makasin hänen vieressään ja silittelin hänen hiuksiaan. Huolimatta siitä, ettei hän ollut huutanut, tiesin Jasperilta, että hän oli tuskissaan. Jasper oli kertonut minulle myös, että hän oli kuitenkin tajuissaan ja jopa tiedosti hämärästi ympäristöään.

 

”En tiedä, pystytkö kuulemaan minua juuri nyt, mutta muistan, mitä Rosalie ja Emmett ajattelivat, kun he muuttuivat ja joskus he pystyivät jopa ymmärtämään, mitä heille puhuttiin. Joten haluan sinun tietävän, että kuulen, mitä alakerrassa tapahtuu – Emmett ja Jasper ovat tulleet takaisin ja tavanneet kauniit tyttömme. Jasper onnistui tulemaan sisälle ja hän sanoi, ettei kipusi ole lähelläkään sitä, mitä vastasyntyneet tunsivat Etelän Sodissa – se sai minut tuntemaan oloni vähän paremmaksi.” Se todella auttoi kuulla, ettei Bella kärsinyt niin kuin minä muistan kärsineeni.

 

”Lapsemme ovat selvästi perineet makutottumukseni, koska he pitävät jo nyt enemmän puumasta kuin peurasta.” Oli ihmeellistä kuulla tyttäriemme ajatukset, kun he ensi kertaa maistoivat verta ja heidän ihannoivat ajatukset sisaruksistani ja vanhemmista, kun he kaikki kerääntyivät lapsien ympärille. ”Carlisle yrittää antaa heille juuri nyt äidinmaidonkorviketta, mutta he näyttävät ajattelevan, että se haisee kauhealta”, naurahdin ja alakerrasta kuului lisää naurunpurskahduksia, kun he kuulivat sanani.

 

Jatkoin alakerran tapahtumien kertomista muutaman tunnin, kunnes tytöt nukahtivat Rosalien ja Esmen käsivarsille. Sitten keskityin enemmän Bellaan. Tunsin jo hänen ihonsa kovettuvan ja näin muitakin muutoksia.

 

Alice ryntäsi yhtäkkiä huoneeseen hymyillen iloisesti. Nostin kulmakarvaani hämmästyneenä, mutta hän ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota, vaan otti Bellan kädestä kiinni. ”Hyviä uutisia Bella. En tiedä miksi tai miten, mutta tähän aikaan huomenna muutoksesi on ohi – enää alle 20 tuntia kestettävänä.”

 

Pääni nousi ylös yllätyksestä ja toivosta. ”Oikeasti?” Alakerrasta pystyin kuulemaan perheen epäuskoiset ajatukset.

 

Alice hymyili. ”Kyllä." Sitten hän näytti minulle näkynsä Bellasta vampyyrinä huomenna.

 

Huokaisin helpotuksesta. Se tarkoitti, ettei Bellan tarvitsisi kärsiä palavaa kipua liian kauaa.

 

Carlisle ilmestyi huoneeseen – silmät sädehtien uudesta havainnostamme. ”Ehkä kaikki lisämyrkky ja se, että hän on niellyt myrkkyäsi jo pari kuukautta nopeuttaa muutosta.”

 

”Totta”, Alice myönsi. ”En nähnyt tätä aiemmin, koska kun viimeksi näin näyn Bellan muutoksesta, se oli ennen kuin hän aloitti myrkkysi juomisen. Nyt kun katson, se kestää alle vuorokauden.”

 

“En itse asiassa välitä miksi tai miten, olen vain kiitollinen, että hänen muutoksestaan tulee nopea”, sanoin tyytyväisenä.

 

Heidän palatessa takaisin alakertaan katsomaan lapsiamme käänsin äänilaitteet päälle ja valitsin Bellan kehtolaulun. Toivon, että se hellittäisi hänen kipuaan, mutta se rauhoitti ainakin minua. ”Kulta, olen varma, että olet iloinen, kun kerron, että kummatkin lapsemme näkevät unta perheestämme, varsinkin meistä. He ovat hyvin onnellisia ja tyytyväisiä ja he nukkuvat rauhallisesti. Luullakseni he eivät ole perineet sinun mielikilpiäsi, eivätkä minun ajatustenlukutaitoa, koska pystyn kuulemaan heidän ajatuksensa, mutten pysty kuulemaan muiden ajatuksia heidän ajatustensa kautta. Olen iloinen siitä – ei ole helppoa kuunnella ajatuksia kaiken aikaa, mutta minulle sinä teet sen paljon helpommaksi, rakas. En tiedä, kuinka onnellisia tyttäremme tulevat olemaan ja pystyn silloinkin kuulemaan heidän ajatuksensa, joten olen varma, että on asioita, joita he eivät halua minun tietävän. Joten jos he koskaan löytävät kumppaninsa, lupaa, että ympäröit heidät kilvelläsi, koska on asioita, joita en halua koskaan kuulla tyttölapsieni mielistä”, puhelin ja nauroin kuivasti.

 

Pidin hänet ajan tasalla ja puhelin hänelle kaiken aikaa. Kun kaksoset heräsivät seuraavana päivänä, kahdeksan tunnin sikeän unen jälkeen, annoin Bellalle kommentteja heidän ja lopun perheen ajatuksista. Kerroin hänelle kuinka lapsemme näyttivät jo viikkojen ikäisiltä ja kuinka Carlisle mittaili lapsia säännöllisesti, jotta meillä olisi tietoja heistä ja yleensäkin puolivampyyreistä, koska ainoat aiemmat tiedot olivat Aron keräämiä tietoja Etelä-Amerikan vampyyreiltä.

 

Kuten Alice oli sanonut, pystyin kohta jo kuulemaan Bellan sydämenlyöntien tihenevän hänen muutoksensa loppusuoralla. ”Olet kohta valmis, rakas”, vakuutin. Alakerrasta Jasper, Emmett ja Carlisle tarjoutuivat tulemaan avuksi ylös siltä varalta, että Bella villiintyisi, mutta minä ja Alice vakuutimme heille, ettei tarvitsisi. Bellan sydämen tykytys nopeutui nopeutumistaan ja sitten pysähtyi. Seurasin huolestuneena vierestä, kun Bella veti ensimmäisen hengäyksen vampyyrina.

 

Sitten hän aukaisi hitaasti verenpunaiset silmänsä.

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (42. luku 17.9), K-13
« Vastaus #448 : 18.09.2011 15:48:39 »
Jiihaa!

Vihdoinkin saadaan lukea kaksosista ja Bellasta vampyyrinä. Mä jäin miettimään et miten Bella voi imeä vampyyrimyrkkyä muuttumatta? Onks salaisuus siinä et myrkkyä ei tuu kuin vähän kerrassaan, vai siinä et se imee sen, eikä se mene näin ollen suoraan vereen?
Mukavaa lukea miten eritavalla kaikki käy tässä kuin Twilightissa, vauvojen odotus menee paljon paremmin kun ne tietää mitä on tulossa eikä Jacob ole sekoittamassa pakkaa.
Mukavaa että Bellalla menee niin vähän aikaa muuttumiseen. :)

Leimautuuko Jacob jompaankumpaan?.....
Nimet on ihanat. <3

oi vitsi mä haluun lukea millainen Bella on vampyyrinä, ja eiks lahjatkin vahvistu kun ihminen muuttuu vampyriksi? Laajentuuko Bellan kilven koko, vai onko hän treenannu sen niin huippuunsa et se ei siitä parane????

jatkoa! ;D
miiru_97
(:

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (42. luku 17.9), K-13
« Vastaus #449 : 18.09.2011 22:32:36 »
Kiitos, että sait taas jatkoa tänne... Ei mitään järkevää nyt, sori...
Odottelen jatkoa

tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (42. luku 17.9), K-13
« Vastaus #450 : 20.09.2011 20:17:45 »
Ää hittolainen! Tää jäi niin kauheeseen kohtaan ja kun luin ton lopun, ja sitten kommentit alko nii mun sydän varmaan pysähty järkytyksestä. Ainaki se tuntu siltä hetken aikaa. ;D
Nomutta nopeesti lisää suomennusta nii Ansku on happy girl! 8' ) :-*

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

Walto

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (42. luku 17.9), K-13
« Vastaus #451 : 24.09.2011 19:51:27 »
Oi! Ihanaa päästä taas lukemaan tätä! Oli oikein mukava saada tähän jatkoa, kiitos teille siitä. Järkevää en millään saa tällä hetkellä ulos päästäni, pahoittelen  :D

Kiitoksin Walto
Kyynel tippui tytön silmäkulmasta. Se ei jäänyt ainoaksi sitä seurasi lisää kyyneleitä. Tyttö ei jaksanut taistella vastaan. Hän oli uupunut iänikuiseen taisteluun. Ketään ei kiinnostanut. Hänet oli jätetty yksin tähän maailmaan. Kukaan ei rakastanut tai välittänyt tytöstä. Tyttö eli joka päivä pelon kanssa. Hän oli päättänyt lähteä. Lopullisesti. Kukaan ei huomannut tytön lähtöä maanpäältä.

Sirocco

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (42. luku 17.9), K-13
« Vastaus #452 : 11.10.2011 17:10:46 »
No niin, nyt tulee tokavika varsinainen luku :) Tässä luvussa paljon kaksosista! :D Kiitokset kommentoijille ja betauksesta little-monkeylle.


Luku 43 – Tyttäret
 
Bellan näkökulma
 
Avasin silmäni herätäkseni täysin erilaiseen maailmaan kuin jättämääni. Tuntui kuin olisin katsellut maailmaa aiemmin mustavalkoisena ja nyt näin värit. Kaikki oli kirkasta ja minun ennenkin hyvä kuuloni erotti nyt jokaisen henkäyksen ja sydämenlyönnin lähistöltä. Tunnistin eräät tyttärieni sydämiksi. Katsoin Edwardin vaalean kultaisiin silmiin, joista paistoi huolestuneisuus. Hän puristi kättäni ja tajusin samassa, ettei hän enää tuntunut kylmältä. Ruumiinlämpömme olivat nyt samalla tasolla. ”Bella-rakas, kuinka voit?”
 
Vedin henkeä ja oli yllättynyt, kun se ei tuntunutkaan samalta. Pystyin maistamaan vivahduksen herkullista makua suussani ja kurkkuani kihelmöi. Ohitin tunteen tajuten, että se oli vain oman vereni tuoksu, jota oli edelleen elimistössäni. Muuten tunsin oloni loistavaksi; pystyin tuntemaan raa’an voiman virtaavan suonissani ja kaikki raskauskivut olivat kadonneet. Tunsin olevani kuin feeniks-lintu – nouseminen liekeistä ja sitä rataa.
 
Keskityin Edwardiin. Nostin hitaasti käteni hänen kasvoilleen, tietoisena siitä, että nopeuteni ja voimani olivat muuttuneet. Hän nojasi sitä vasten silmät pehmentyen. Tiesin tasan tarkkaan, mitä haluaisin sanoa ensimmäisiksi sanoikseni vampyyrina. ”Rakastan sinua”, sanoin uudella melodisella äänelläni. Jos kuuntelin tarkasti, pystyin edelleenkin tunnistamaan ihmisääneni siitä.
 
Edwardin vastaushymy oli sokaiseva ja viimeinkin, tarkemmalla näölläni, pystyin todella arvostamaan sitä, kuinka komea aviomieheni oli. ”Minäkin rakastana sinua”, hän nojasi minua kohti ja minä liikutin varovasti kättäni hänen poskeltaan kaulalle. Suutelin häntä nautinnon värähdellessä kehoni lävitse. Antauduin täysin suudelmaan unohtaen kokonaan uudet voimani. Ilman hapen tarvetta heittäydyin suudelmaan ehkä vähän liiankin rajusti, äkkiä Edward vetäytyikin taaksepäin. Katsoin häntä ihmeissäni. ”Varovasti, kulta, olet voimakkaampi kuin minä juuri nyt.”
 
”Oho”, sanoin nolostuneena. Hän naurahti ja ojensi minulle kättään vetääkseen minut ylös. Liikkuminen vampyyrina oli naurettavan helppoa. Minun piti tietoisesti hidastaa liikkeitäni, koska kun halusin siirtyä, huomasin, että olin jo siirtynyt. Katsoin syvälle Edwardin iloisiin silmiin. ”Kiitos, että puhuit minulle, kun muutuin – kuulin jokaisen sanan ja se auttoi minua keskittymään sinuun ja tyttäriin.”
 
Hänen hymynsä leveni ja pystyin näkemään helpotuksen hänen kasvoistaan. ”Toivon vain, että olisin voinut tehdä enemmän, rakas – mutta olen niin onnellinen, että se on ohi nyt ja, ettei mikään voi viedä sinua enää ikinä minulta.” Hän puristi minut tiukasti rintaansa. Sulin häntä vasten ja juoksutin sormiani hänen lihaksikkaalla selällään. Näytti siltä, etteivät seksihaluni olleet ainakaan muuttuneet. Hän huokaisi ja vetäytyi taaksepäin. Minä mutristin suutani hänen nauraessa. “Olen pahoillani, kulta, mutta olen varma, että haluat tavata tyttäremme.”
 
Keskityin oitis uudelleen, tosin mieleni oli nyt laajempi: suunnittelin samalla taustalla, mitä aikoisin tehdä Edwardille myöhemmin, kun pääsisimme takaisin mökillemme. Nyökkäsin innokkaasti. ”Kuinka he voivat?”
 
Edwardin silmistä loisti isällinen ylpeys. ”Rakas, he ovat täydellisiä. Heitä on hemmoteltu koko eilinen piloille ja nyt he odottavat malttamattomina, että näkevät sinut uudestaan. He ovat jo erittäin valppaita ja tunnistavat kaikki.”
 
Olin pakahtumaisillani onneen. ”Voinko nähdä heidät heti?” Purin huultani, äkkiä kovin huolissani siitä, etten voisi pitää lapsiani sylissä uusien supervoimieni takia.
 
Edward nyökkäsi. ”Odota täällä kulta, tulen kohta takaisin.” Istuin sängylle ja odotin tyytyväisenä siitä, ettei Edward ollut huolissaan, että satuttaisin vahingossa lapsiamme.
 
Hän palasi pian pitäen kummallakin kädellään vauvaa. Sen sijaan, että he olisivat näyttäneet päivän ikäisiltä, he näyttivät enemmänkin viikkojen ikäisiltä. Lumouduin heti heidän kauneudestaan. He näyttivät aivan siroilta enkeleiltä, kauneus säteili heistä. Heidän kirkkaan pähkinänruskeat silmänsä kohdistuivat minuun vetäessäni ihastuneena henkeä. Heidän kasvoillaan näkyi tunnistamisen riemu ja kumpikin heistä hymyili kurotellen minua kohti, kun Edward istuutui sängylle. Malttamattomana ojensin käsiäni heitä kohti ja kumpikin heistä tarrasi toiseen käteeni. Laajensin mentaalisen kilpeni meidän kaikkien ympärille, jotta Edward pystyisi tuntemaan rakkauteni ja ihmetykseni. Miten olimmekaan onnistuneet tekemään kaksi näin hämmästyttävän ihanaa pientä enkeliä.
 
”Tiedän, rakas”, hän kuiskasi kunnioittavalla äänellä katsellessamme ihastuneina Charlizea ja Jemmaa. Vaikka he näyttivät identtisiltä ihmissilmin, vampyyri pystyi helposti erottamaan heistä pieniä eroavaisuuksia.
 
”Hei, pienet tyttöni”, kuiskasin pehmeästi. Charlize kohotti pientä kättään ja kosketti poskeani. Yhtäkkiä näin kuvia minusta makaamasta nääntyneenä sängyllä toisessa huoneessa katsellen alas kunnioittavasti ja rakastavasti, Edward vierelläni. Vetäydyin taaksepäin säikähdyksestä. ”Mitä tuo oli?”
 
Kohtasin Edwardin yllättyneen katseen. ”Näyttäisi siltä, että hänellä on lahja – hän juuri näytti sinulle ajatuksensa”, hän kuulosti yllättyneeltä.
 
”Vau”, en ollut edes ajatellut aiemmin, että lapsillamme olisi lahjoja. Tosin tuskin oli yllättävää, että minun ja Edwardin ollessa vanhempina, lapsilla oli kykyjä.
 
Charlize kurkotti uudestaan ylöspäin ja annoin hänen näyttää eilisen päivänsä. Hänet oltiin viety synnytyshuoneesta alas Rosen ja Esmen kanssa. Hän muisti, kuinka häntä ja Jemmaa oli syötetty verellä tuttipulloista, mikä sai kurkkuni kihelmöimään janosta hieman. Peitin kuitenkin janon ja keskityin taas siihen, mitä hän minulle näytti. Hän näytti minulle hänet ja Jemman tutustumassa perheeseen, mukaanlukien hänen ensivaikutelmansa kaikista. Hän piti Jasperia hiljaisena, mutta täydellisenä halityynynä ja Emmettiä ihastuttavan hauskana. Edward tuhahti jälkimmäiselle. Charlize muisti, kuinka Carlisle oli yrittänyt ruokkia kaksosia äidinmaidonkorvikkeella. Nyrpistin nenääni sympatiasta, kun hän muisti miltä se oli maistunut ja nauroin pehmeästi, kun hän näytti, kuinka he olivat sylkeneet korvikkeet Carliselen päälle. Olimme onnekkaita, että Carlisle oli niin hyväluontoinen. Pian Charlize oli käynyt läpi kaiken, mikä minulta oli jäänyt väliin muuttuessani. ”Kiitos, kulta”, kujersin ja iloitsin, siitä että olin sittenkin saanut kokea päivän, jonka luulin missanneeni. Hän veti kätensä pois ja minä silitin hellästi hänen poskeaan.
 
Äkkiä kiiltävä hopeinen nuotinmuotoinen koriste-esine lensi hyllyltä Jemman käteen. Silmäni laajenivat ja Edward nauroi. ”Näyttää siltä, että tyttärellämme on kyky liikuttaa tavaroita ajatuksen voimalla ja hän halusi näyttää sinulle, että hänelläkin on kykyjä”
 
”Tottakai sinulla on”, vakuutin toiselle tyttärellemme, ”olette kumpikin niin erityisiä.” Otin varovaisesti koriste-esineen hänen kädestään. Olin ylpeä siitä, että pystyin kontrolloimaan itseäni sen verran, etten rikkonut sitä.
 
”Kaikki muut kuuntelevat alakerrassa”, Edward mutisi, ”Alice halusi heidän kykyjensä olevan yllätys. Carlisle on lumoutunut”
 
Nauroin ja ojensin sitten käsiäni varovasti tyttäriäni kohti. ”Luuletko, että voisin pitää heitä?” En ollut varma, oliko se hyvä idea, mutta halusin toivottomasti pidellä lapsiani.
 
Edward nyökkäsi rohkaisevasti. ”Heidän ihonsa on yhtä vahingoittumaton kuin meidän”, hän vakuutti. Se sai minut rentoutumaan hieman ja Edward asetti lapset varovaisesti käsivarsilleni. Säteilin onnellisuutta lapsillemme. Istuessani siinä lasteni ja Edwardin kanssa, tunsin olevani kokonainen. Katsoin ylöspäin ja näin Edwardin katsomassa meitä jumaloiden ja rakastaen. Onni paistoi hänen kasvoiltaan ja hänen silmänsä säteilivät ylpeyttä. ”Minun kolme kaunista tyttöäni”, hän kuiskasi kunnioittaen.

Nähden sen ja kuullen hänen sanansa sydämeni täyttyi rakkaudesta ällistyttävää aviomiestäni kohtaan, toista puolta minusta, toista puolta kolikostani. Olin valssannut hänen elämäänsä ja kääntänyt sen ylösalaisin. Edward oli kuitenkin rohkeasti ottanut jokaisen askeleen jaetulla matkallamme, minne ikinä olinkaan halunnut mennä. Hän oli osoittanut sellaista kiintymystä, että se jätti minut sanattomaksi. Kiitos, ajattelin katsoen syvälle hänen silmiinsä.
 
”Ei, rakas. Kiitos sinulle. Ennen kuin tapasin sinut elämäni oli elämätöntä olemassaoloa. Sinä herätit minut henkiin ja näytit minulle, mitä on olla onnellinen, annoit minulle rakkautesi ja kaksi ihmettämme. Kaikki tämä on enemmän kuin ikinä uskalsin edes uneksia ja minulla on nyt kaikki, mitä olen ikinä toivonut ja enemmän.” En pystynyt sanomaan mitään, mikä olisi riittänyt kuvaamaan tunteitani sillä hetkellä, joten nojasin vain yksinkertaisesti päätäni taaksepäin. Edward nojautui minua kohti ja suuteli minua hellästi ja rakastavasti.
 
Vietimme vielä aikaa lapsiemme kanssa, kunnes oli heidän ruokintansa aika. Annoin tyttäret vastahakoisesti Edwardille vietäviksi alakertaan tietäen, etten voisi syöttää lapsia, ennen kuin olin metsästänyt itse. Vaarana oli, että haistettuani veren hyökkäisin sitä kohti janoisena ja lapset loukkaantuisivat siinä rytäkässä.
 
”Kyllä he pärjäävät Bella, mene nyt metsästämään”, Alice huusi alakerrasta Edwardin kiivetessä portaita takaisin ylös.
 
”Okei”, mutisin Edwardin tullessa huoneeseen. “Ennen kuin menemme haluan nähdä, miltä näytän.” Valmistauduin sisäisesti punaisiin silmiin vetäessäni Edwardin kylpyhuoneeseen. Vedin henkeä nähdessäni kuvani peilistä. Kirkkaanpunaiset silmät tuijottivat takaisin. Kaiken kaikkiaan olin melko samannäköinen. Olin kalpeampi ja kasvonpiirteeni olivat kaunistuneet, mutta pystyin silti näkemään peilistä vanhan kuvajaiseni. Hengähdin helpottuneena. Näytin edelleen itseltäni – vain kauniimpana. En olisi jaksanut odottaa, että punaiset silmät katoaisivat.
 
”Mitä ajattelet?” Edward kysyi.
 
“Olen kaunis”, mutisin.
 
Edward pyöritteli silmiään, “Bella, olet aina ollut paljon enemmän kuin kaunis.”
 
Virnistin hänelle, ”Olet mieheni, sinun täytyi sanoa tuo”, kiusasin. ”Mennään, minulla on nälkä”, julistin ja kännyin pois peilin luota.
 
Hän otti kädestäni kiinni, hänen silmissään tanssi jännitys. ”Oletko valmis ensimmäiseen metsästykseen, kulta?”
 
Nyökkäsin. Olin nähnyt Felixin ja Demetrin metsästämässä, joten minulla oli karkea käsitys siitä, mitä piti tehdä. ”Mennään”, hymyilin. Hän virnisti ja johdatti minut lasisille oville ikkunassa, josta avautui näkymä metsään. Pitäen kädestäni kiinni me hyppäsimme.  Pysäytin itseni vaistomaisesti kilvelläni ja laskeuduin sitten jaloilleni, uusi vampyyrikehoni sulautui hyvin kilpeeni. Edward katseli huvittuneena, kun tutkin uutta kehoani. Hän tempaisi minut mukaansa kädestäni ja ryntäsimme metsään. Olin aina rakastanut vauhtia, mutta tämä oli suurin koskaan saamani nautinto siitä. Jaoimme yhteisen rakkautemme vauhtiin, kun kiihdytimme vieri vieren hiljaa läpi metsän. Oli hämmästyttävän hienoa juosta sokaisevalla vauhdilla läpi kirpeän ja raikkaan metsäilman.
 
Aivan liian pian Edward pysähtyi. Irrottaen otteensa kädestäni hän nosti kätensä poskilleni. ”Kulta, mitä haistat?” Nuuhkaisin ilmaa varovaisesti ja havaitsin myskisen tuoksun meistä pohjoiseen. Se tuoksui tutulta.
 
”Kauris?” kysyin varmana, että olin juonut jotakin samanlaista raskauteni aikana. Edward nyökkäsi rohkaisevasti. ”Kuinka monta?”
 
Tutkin metsää kilvelläni ja tunsin ne. ”Kuusi.”
 
”Hyvä. Anna nyt vaistojesi viedä.”
 
Vedin tottelevaisesti syvään henkeä. Kurkkuni syttyi liekkeihin ja ryntäsin kohti saalistani. Tuulensuunta muuttui odottamattomasti ja haistoin paljon herkullisemman tuoksun. Pysähdyin. Vaistoni käskivät minun juosta tuon härnäävän hyvän tuoksun luokse, mutten tunnistanut sitä. Yritin hillitä janoani Edwardin ilmestyessä viereeni. Puoliksi toivoin, että tuoksu tuli tavallista herkullisemmasta leijonasta tai karhusta, mutta yksi katse Edwardin hätäisiin kasvoihin ja tiesin vastauksen. Ihmisiä.
 
”Bella, ei! He ovat ihmisiä!” Edwardin äänessä kuului pelko. Nostin kulmakarvaani ja hänen silmänsä laajenivat shokista. ”Sinä pysähdyit”, hän sanoi epäuskoisesti, joka rehellisesti sanottuna tuntui hieman loukkaavalta. Hän näytti siltä kuin haluaisi kuulustella minua, mutta sen sijaan hän otti kädestäni kiinni ja sanoi: ”Tule, emme voi metsästää täällä”
 
Juostuamme kauas herkullisesta tuoksusta Edward pysähtyi ja kääntyi minua kohti. ”Bella, sinä onnistut aina hämmästyttämään minut. En voi uskoa, että pysähdyit! Olen niin pahoillani, etten varmistanut tarpeeksi hyvin, ettei alueella ollut ihmisiä ennen kuin päästin sinut irti – se olisi ollut minun syyni, jos olisit lähtenyt heidän peräänsä.” Kun tajusin, mistä hän puhui, olin aikamoisen ylpeä itsestäni. Vuosikymmenen ajan olin kuullut tarinoita vastasyntyneiden verenhimosta ja teoriassa minun ei olisi pitänyt pystyä pysähtymään. ”En tiedä miten tai miksi, Bella, mutta tuo oli ällistyttävää.”
 
Kohautin olkiani, ”En minäkään tiedä, tiesin vain, että en ollut aiemmin juonut verta, joka tuoksuisi siltä. Pelkäsin, että tuoksu olisi ihmisen, joten pysähdyin odottamaan, että kertoisit minulle, mikä tuoksu oli”, selitin.
 
Hän näytti ällikällä lyödyltä. ”No puhutaan siitä myöhemmin, rakas, mutta hankitaan sinulle nyt jotain syötävää.” Nyökkäsin ja keskityin uudelleen.
 
Haistoin idässä jotakin hyvää – parempaa kuin peura, muttei lähellekään niin houkuttelevaa kuin ihmisen tuoksu. Tällä kertaa heitin kilpeni ja luotasin metsää hetken. ”Huh”, tuumin uudelle löydölleni. ”Kilpeni kantoalue on kaksinkertaistunut”, mutisin, olin jopa hieman vaikuttunut. Kuittasin asian toistaiseksi olankohautuksella ja keskityin saaliiseeni nyt, kun olin varma, ettei alueella ollut ihmisiä. Kilpeni avulla tunnistin saaliini puussa istuvaksi puumaksi. Juoksin sitä kohti huomaten pian kellanruskeaa turkkia. Sen onnistui huitaista minua kerran tassullaan ennen kuin loikkasin sen kimppuun ja löysin helposti sen sykkivälle kaulavaltimolle. Hampaani pureutuivat turkin ja lihaksen läpi valtimolle juomaan lämmintä herkullista verta. Voihkaisin imiessäni eläimen kuivaksi.
 
Kun olin valmis pudotin raadon ja käännyin huomatakseni, että Edward seisoi parin askeleen päässä tuijottaen lumoutuneena rintaakehääni. Vilkaisin alas ja tajusin, että puuman huitaisu oli repinyt mekkoni yläosasta suikaleen pois antaen Edwardille melkein esteettömän näkymän. Huomatessaan, että minä huomasin hänen katseensa keskittyi kasvoihini. ”Vielä nälkä?” Nyökkäsin. ”Lähistöllä on hirvilauma – neljä hirveä.”
 
“Mennään”, lähdin juoksuun tunnistaen uusilla aisteillani saaliini sydämen lyönnit ja myskisen tuoksun. Hyökkäsin pienempien kimppuun juoden ne kuiviksi nopeasti. Kääntyessäni ehdin nähdä Edwardin viimeisen hirven kimpussa – se oli valtava uroshirvi. Hän näytti niin raa’alta ja voimakkaalta, lihakset väreillen vielä toistaiseksi puhtaan paidan alla. Oli oudon kiihottavaa katsella hänen villiä puoltaan, jota hänen ei tarvinnut enää hillitä, kun minä olin paikalla. Hän lopetti pian ja kääntyi minua kohti. Edwardin silmät mustuivat, kun hän katsoi minua kohti ja huomasi himokkaan katseeni.   
 
Ei aikaakaan, kun huulemme sulautuivat yhteen ja vartalomme painautuivat toisiamme vastaan epätoivoisina ja kuumina. Riemuitsin parantuneista aisteistani, kun jatkoimme ensimmäiseen kertaamme vampyyreina.
 
Myöhemmin katselin häntä leikkisästi, kun juoksutin kättäni ylösalas hänen rinnallaan makoillessamme metsässä. ”Sinä jarruttelit.”
 
Hän virnisti, ”Vain vähän, vain koska olet vieläkin särkyväinen”, hän protestoi, ”Voit olla varma, etten enää ikinä jarruttele.”
 
”Hyvä.”
 
Poimimme entisten vaatteidemme riekaleet ja suuntasimme juosten takaisin, katseeni kierrellen enimmäkseen Edwardin alastomissa muodoissa. Nopea vaatteidenvaihto mökillämme ja olimme pian palanneet Cullenien talolle jumaloimaan kauniita tyttäriämme.
 
Aika tuntui kiitävän, kun tyttäremme kasvoivat nopeasti. Aivan liian nopeasti lapset osasivat jo puhua – ei muodostellen äänteitä, kuten normaalit lapset, vaan ääntäen kunnolla kokonaisia lauseita. Samoin kävely onnistui heiltä täydellisellä tasapainolla jo ennen kuin he olivat kaksiviikkoisia. He eivät koskaan lopettaneet hämmästyttämästä meitä ällistyttävällä kehityksellään. Koko sen ajan Carlisle pani muistiin tutkailujaan, Rosalie ja Alice valokuvasivat kaikki suuremmat tapahtumat ja me loput hemmottelimme heitä. Lapsien Emmett-setä oli suosikki – hänen hauska rakastava persoonallisuutensa teki hänet luontevaksi lasten kanssa.
 
Kumpikin Jemma sekä Charlize pystyivät helposti manipuloimaan meitä kyvyillään ja kävi pian selväksi, että he pystyivät jakamaan lahjansa koskettamalla toisiaan. Carlisle ja Aro ajattelivat, että se oli sivuvaikutus siitä, että he olivat kaksosia.
 
Ennen pitkää oli heidän aikansa opetella metsästämään itse. Verivarastot olivat melkein tyhjät, koska Charlize ja Jemma tarvitsivat paljon verta tukemaan heidän nopeaa kasvuaan. Niinpä Carlisle ilmoitti eräänä päivänä, että he voisivat aloittaa metsästysharjoitukset. Luonnollisesti minä epäröin yrittäen epätoivoisesti päästä eroon mielikuvista, joissa lapset olivat vastatusten harmaakarhun tai puuman kanssa.
 
Emmett oli tohkeissaan ”Älkää huoliko tytöt, Emmett-setä näyttää mallia!” Mulkaisin häntä, mutta hän jätti minut huomiotta hymyillen tyttöjen innostuneille ilmeille.
 
Edwardin käsi kiertyi ympärilleni rauhoittelevasti, ”Älä välitä rakas, heidän ihonsa on melkein yhtä läpitunkematon kuin omammekin ja he aloittavat pienillä saaliilla”, rentouduin vähän ja huokaisin nyökäten vastahakoisesti. ”Ei harmaakarhuja ennen kuin he ovat vanhempia, Em”, varoitin.
 
Seurasimme Edwardin kanssa Emmettiä ja tyttöjä, kun he juoksivat metsään – vaikka he näyttivät vasta noin kuusivuotiailta he olivat tulleet isäänsä nopeudessaan – he pysyivät jo Emmettin tahdissa. Me jättäydyimme vähän taaemmas ja huokaisin helpotuksesta huomatessani, että Emmett oli johtamassa tyttöjä pienien peurojen laumaa kohti – mielestäni paljon turvallisempaa kuin harmaakarhut.
 
Kaiken kaikkiaan he olivat metsästäessään kuin ankat vedessä – he tappoivat ensimmäiset saaliinsa näppärästi ja tehokkaasti, kuten isänsäkin, tahraten vaatteitaan vain muutamilla laikuilla. Minä taas harjoittelin edelleen vaatteiden pitämistä edes suhtkoht kuivina metsästäessäni.
 
Koko perhe auttoi tyttäriemme kasvatuksessa. Esme, Rose ja Alice hemmottelivat ja rakastivat heidän pukemistaan, Carlisle jumaloi heitä ja kertoi heille tarinoita. Jasper opetti heidät lukemaan ja pelaamaan shakkia. Emmett näytti heille, kuinka pitää hauskaa.
 
Jemma ja Charlize kehittyivät suloisiksi, hyväluontoisiksi ja hauskanpitoa rakastaviksi tytöiksi. Jemmassa oli enemmän ilkikurisia ja urheilullisia piirteitä ja hän tarjoutui aina auttamaan musiikillisesti ja muodillisesti lahjakkaampaa siskoaan tekemään jekkuja heidän lempikohteelleen – Emmettille. Näytti siltä, että lapset olivat perineet piirteitä meiltä kummaltakin emmekä voineet olla ylpeämpiä heistä. Edward rakasti heidän onnellisten ajatustensa kuuntelemista, sekä tietysti heidän kieroja suunnitelmiensa Emmettiä varten.
 
Edward oli ilahtunut, koska Charlize oli niin kiinnostunut musiikista. Sillä välin kun Edward opetti häntä soittamaan, minä usein autoin Jemmaa kehittelemään uusia jekkuja. Kerran löysin Jemman istumassa mukavasti sohvalla katsellen Emmettin yrittävän napata peliohjaimen, joka lenteli ympäri huonetta Jemman kykyjen ansiosta. En voinut olla nauramatta ja pian loput perheestä ilmestyivät katsomaan, mistä oli kyse. ”No niin Emmy! Pompi kuin tiikeri!” Jemma huusi ja loput perheestä repesivät myös nauruun. Hän oli ainakin tullut minuun ilkikurisuudessaan.
 
Jemma ja Charlize pitävät paljon myös Playstationin, Wiin ja Xboxin pelaamisesta Emmettiä vastaan. Kummallakin heistä oli omat keinonsa voittaa hänet.Charlize saattoi kesken peliä kurottautua varovasti Emmettiä kohti ja näyttää hänelle kuvan hänestä häviämässä. Tämä sai Emmettin yleensä häiriintymään niin, että Charlize pystyi voittamaan. Jemmalla oli erilainen menettelytapa. Hän istui ja liikutti ohjaimensa leijumaan heidän eteensä. Sitten hän sanoi ”Katso Emmett! Ilman käsiä” ja Emmett kääntyi katsomaan ohjainta. Jostakin syystä temppu onnistui aina, koska Emmett ei voinut olla katsomatta ohjainta, joka leijui ilmassa. Tämä häiriö maksoi Emmettille vääjäämättä pelin. En voinut olla ylpeämpi tytöistäni.
 
Volturit rakastivat kuunnella lapsista ja lähetimme heille säännöllisesti kuvia heistä. Suunnittelimme myös matkustavamme heidän luo vierailulle  - meidän täytyi vain varmistaa, että pystyisin pitämään kontrollini ihmisten lähellä ja selvittää, kuinka lapset suhtautuisivat ihmisiin. Carlisle keksi pian ratkaisun. Hän toi kotiin luovutusverta eräänä päivänä sairaalasta testatakseen meitä. Hengähdin syvään, mutta epäröivästi. Kurkkuni tuntui palavan janosta, mutta se oli hallinnassani. Tajusin, että oli helpompaa, jos jatkaisin vain hengittämistä tavallisesti. ”Loppujen lopuksi, ei ollenkaan niin paha”, mutisin.   
 
Tytöt selvityivät vielä paremmin. He nuuskaisivat verta ja kohauttivat olkiaan. ”Puuma maistuu paremmalle”, Jemma sanoi. Minä käännyin katsomaan Emmettiä syyttävästi.
 
Hän nosti kätensä ylös puolustavasti. ”Hän selviytyi hyvin, Bella, ja hän ei halunnut peuraa, koska puuma tuoksui paremmalta.” Minä ärisin hänelle hänen peruuttaessaan hitaasti.
 
“Se on periaate Emmett – sinun olisi pitänyt kertoa minulle”, minä tiukkasin.
 
”Minä tiedän ja olen pahoillani – lupaan, että kerron sinulle ensi kerralla.” Huokaisin ja katsoin takaisin Jemmaan. Emmett oli oikeassa – hän oli kunnossa. Nyökkäsin Emmettille ja rentouduin rauhoitellen vastasyntyneen äkkipikaisia tunteita.
 
Koska veritesti oli mennyt niin hyvin me aioimme vierailla Volturien luona kuukauden sisällä. He olivat kaikki innostuneita – Heidi, Didyme, Sulpicia, Jane ja Renata sisustivat kilpaa torniani ja ostivat tyttärillemme pedit. Minäkin odotin heidän näkemistään innokkaana.
 
Kaikki meni niin hyvin ja perheemme ei olisi voinut olla onnellisempi, joten minun olisi pitänyt arvata, että jotakin menisi vikaan. Minusta oli kuitenkin tullut niin tyytyväinen.
 
Pian sen jälkeen, kun aloimme suunnitella matkaamme Italiaan Emmett ja tytöt palasivat metsästysretkeltä hämmentyneen näköisinä. ”Tanya ja Irina olivat tulossa vierailemaan luonamme, mutta kun he näkivät meidät he kääntyivät ja juoksivat pois”, Emmett selitti.
 
Alice nyökkäsi. ”Näin heidän olevan tulossa pyytämään anteeksi – he halusivat tehdä sovun varsinkin, koska me olemme läheisissä väleissä Volturien kanssa, mutta he eivät olleet päättäneet, milloin tulisivat, joten en kertonut siitä”, hän mumisi. Sitten hän kalpeni entisestään. Vieressäni Edward jäykistyi. He napsahtivat äkkiä liikkeelle kasvoillaan kauhistuneet ilmeet. “Romanialaiset”, Alice kuiskasi.
 
“He ovat rakentaneet armeijaa Voltureita vastaan. Nyt Tanya ja Irina ovat antaneet heille syyn käyttää joukkojaan – he tulevat tänne.”
 
Silmäni laajenivat, ”Miksi?”, kysyin vaativasti, ”Mikä syy heillä muka on?”
 
Edward käänsi surulliset silmänsä minuun. ”He näkivät lapsemme ja luulivat heitä kuolemattomiksi lapsiksi.”
 
Vedin henkeä. En ollut ikinä edes ajatellut, että joku voisi luulla meidän kauniita tyttäriämme kuolemattomiksi lapsiksi. ”Ainakaan he eivät ainakaan tule voittamaan”, sanoin päättäväisesti.
 
Muut nyökkäsivät yksimielisesti.

Walto

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #453 : 11.10.2011 18:28:28 »
Vuhuu! Jatkoa! Tämä oli upea luku, tälläisiä lisää. Pidin kun tytöt "kiusasivat" Emmettiä, se oli jotenkin suloista. Ja koska en osaa kommentoida mitään rakentavaan, niin jätän sen niille, jotka sen hallitsevat  ;) Ja kipitän tästä kiltisti jatkamaan läksyjen tekemistä, että saan ne huomiseksi valmiiksi. Kiitos tästä ihanasta luvusta ja jatkoa odottelen, joten sitä taas mahdollisimman nopeasti  :D

Kiitoksin Walto
Kyynel tippui tytön silmäkulmasta. Se ei jäänyt ainoaksi sitä seurasi lisää kyyneleitä. Tyttö ei jaksanut taistella vastaan. Hän oli uupunut iänikuiseen taisteluun. Ketään ei kiinnostanut. Hänet oli jätetty yksin tähän maailmaan. Kukaan ei rakastanut tai välittänyt tytöstä. Tyttö eli joka päivä pelon kanssa. Hän oli päättänyt lähteä. Lopullisesti. Kukaan ei huomannut tytön lähtöä maanpäältä.

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #454 : 11.10.2011 19:19:03 »
Mmmm... tää on niin ihana fici ja tosi hyvin mun mielestä ainaskin suomennat. Tytöt on niin ihania. Toi oli aivan loistava luku. Noi tyttöjen kyvyt on niin siistei. Oikeen super siistei. Romanialaiset ei millään tuu voittaa. Niillä on Bella, muut volturit ja cullenit ja jopa ehkä Jemma ja Charlizea voi auttaa. Toivoin pian jatkoa koska aah tuun ihan hulluks täällä. Sokeri humala :D ja innostuin vähän liikaa
joo rakentavat lähti lomalle.
-Gin
xoxo
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #455 : 11.10.2011 21:48:52 »
Uu... Ihanaa, jatkoa...
Seuraavaa lukua vain kehiin ja järkevä katos

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #456 : 13.10.2011 18:21:18 »
Tytöt on ihania! <3 Mukavaa kun tytöt kiusaa Emmettiä.  ;D
Lahjat ovat mahtavia, ja se että Bellan kilpi kaksinkertaistui.
Arvasin että Bellalle ei tulisi ongelmaa ihmisveren kanssa! Hyvä Bella! :D

Taistelu. Jee! Mä kaipasinkin toista taistelua, ja kuulla Bellan taidoista. Musta on vaan jostain syystä niin mukavaa kun yksi tyttö voittaa kaikki.  :)
Harmi että tätä on näin vähän jäljellä....
jatkoa!
miiru_97
(:

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #457 : 14.10.2011 23:50:31 »
Aww, ne tytöt kuulosti tosi söpöiltä :)
Nojoo mä oon lukenu ton enkuks jo nii tiiän mitä tapahtuu mutta tykkään silti kun voi lukee suomeksi jotta saa selvää :D
Nopeesti jatkoo käännäs!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

lohikäärme

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #458 : 16.10.2011 17:49:38 »
Uu... IHANAA!!!

Tää luku oli aivan mahtava.
Hihii... Tosi kivaa et kaksoset "kiusaa" Emmettii  ;D
Mä odotinki et tuleeks täs sitä toista taisteluu, ku tää menee vähän erilailla ku kirja.  :D Mut aivan mahtavaa et se tulee  :) ja odotan nyt innolle että seuraava luku ilmestyy.

Sori ku en kommannu kahta edellistä. En keksiny mitää järkevää. Mut laitan tähän kommat niistki:
häät oli aivan ihanat ja se niitte kuherruskuukaus  :D
raskaus seki oli aivan ihana. Oli kivaa ku ne sai sen mökin, muistaakseni ne sai sen siin kirjas vast sit ku Bella oli vampyyri. Vähäks on söpöö et ne sai kaksoset. Oli todella kivaa et Bellan muutos oli normaalia lyhempi.

Tää on niin ihana ficci <3

Jatkoa!!! ;D

nasku

  • ***
  • Viestejä: 3
  • We can change the World together
Vs: KÄÄNNÖS: Voiman kilvet (43. luku 11.10), K-13
« Vastaus #459 : 12.11.2011 20:50:16 »
Uuus luku ois tosi kiva;DD
"If you can forever, what do you live for?"