Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 50095 kertaa)

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Uaahh, kuolen uteliaisuuteen. Kuka hitto on tämä ärsyttävä vampyyri joka varastaa Bellan Edi-rukalta? Jatkoa nytt hei.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
A/N: AH OIH VOIH! :D voi mua typerystä. :D oon tainnut kirjottaa harvinaisen epäselvästi. :D

Eli teille kaikille: Edward ei ole, ei missään nimessä ole tuo ilkeä vampyyri. :D



Drinia: tiedän, teksti oli ilmeisen sekavaa tällä kerralla. :D noh, toivottavasti pidit silti. :)

anskuu: kiitos kommentista, ja yllä vastaus sinullekin. ;)

Vaivaiskoivu: Ymmärsit oikein! Hyvä että edes joku, enkä tunne itseäni täydeksi luuseriksi. ;D

vohveli: haha, melkein meinasin jo ilkimyksen paljastaa mutta enpäs niin tehnytkään. ;) kiitos ihanasta kommentistasi. :)

Ayos: Hah. :D Laitan mahdollisimman pian jatkoa. :)


Kiitos vielä kaikille!  :-*
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Mää ajattelinkin että mitä hemmettiä kun Edward heittelee bellaa päin seiniä. Mutta nyt tajusin. Lisää,lisää,lisää.
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

Tuhisija

  • Vieras
Ihanaa, jatkoa :D  Piti lukea aiemmin, mutta en kerinnyt, kun tässä ollut kaikkea hässäkkää.  Mutta tykkäsin, oli hyvä luku.  Minäkin menin sekaisin, että oliko se Edward, mutta ajattelin, että tuskinpa. 

Mutta kuka ihme se pahisvampyyri on?  Ja miksi hän tekee näin :(  Jatkoa tulemaan!

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Lainaus
Edward ei ole, ei missään nimessä ole tuo ilkeä vampyyri

No hyvä, sitähän minäkin  :D Enpä usko että Edward koskaan rupeaisi heittelemään ja satuttamaan Bellaa noin .
I'm ready to crawl on my knees to know it all

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
joo, tää on omalla tavallaan kiinnostava ja tähän jää koukkuun. : D
hyvä luku. pidän tästä kovasti.
kiitos, jatkoa? ;)
and paradise comes at a price

Smile^

  • Vieras
Oi ihanaa, taas yks luku :)
Nyt taisin kyl pudota vähän kärryiltä. Siis se tyyppi joka heitteli Bellaa pitkin keittiötä oli Edward? Vai olks se toinen ihan joku muu muisto? :D

Jatka pian, tosi ihana fic!

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
_Joutsen_: Kiitos kommentista. :) Lisää lisää lisää, yritän saada pian joskus. :) olisin itseeni tyytyväinen jos saisin ennen syyslomaa, mutta voi mennä pidemmällekin.

Tuhisija: Kiitos kommentista sullekin. :) No, tuo pahis-vampyyri on vielä pimennossa, en halua paljastaa ihan vielä ;)

anskuu: juuri näin. :D

essss: kiva kuulla että koukuttaa. ;) jatkoa, kyllä, joskus sitten tulevaisuudessa. ;D

Smile^: Kiitos kommentista. :) Joo, kaikki näyttää pudonneen kärryiltä. :D auttakaapas mua rakkaat ihmiset, missä kohtaa putoatte kärryiltä? Selventääkö alla olevat quotit/muunnokset mitään, vai missä mä olen töpeksinyt? :D

Ja vielä one more time. :D EDWARD EI HEITELLYT BELLAA KEITTIÖSSÄ! :D (vain sinne lehtikasaan myöhemmässä muistossa. ja senkin lempeästi ja varovasti. :))



A/N: Elikkäs, nyt muokkasin tuon hämäävän kohdan. (tai ainakin luulen että tämä teitä hämäsi?)

Lainaus
Käsi heitti minut ilmaan, ja tömähdin kaappia vasten. Edward, Edward, Edward

näin se oli aluksi ja nyt se on näin:

Lainaus
Käsi heitti minut ilmaan, ja tömähdin kaappia vasten. Edward, Edward, Edward,ajattelin,Minä tarvitsen sinua!


Ehkä tämä selventää ajatuksia, ja Edwardia ei enää syytetä Bellan ruhjomisesta. ;)
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 20:49:41 kirjoittanut lähde »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Smile^

  • Vieras
Lainaus
Viitta liehui. Hän painoi minut kaappia vasten ja tuli lähelleni työntäen itseään minua vasten. Hän pidätti hengitystään, mutta haistoin huumaavan tuoksun. Kylmä väreili selkääni pitkin. Tämä ei ollut samanlaista väreilyä kuin Edwardin kanssa. Tämä ei ollut kiihkosta aiheutuvaa väreilyä. Tämä oli pelkoa. Täyttä, apua kirkuvaa pelkoa.

Ja silloin, silloin kuu lipui esiin ja kasvot paljastuivat. Henkäisin ja valahdin veltoksi hänen otteessaan.

Tämä ei ollut totta. Tämä ei voinut olla totta!

Värähdin ja vedin vetoketjun kiinni. Katsoin pimeään syysiltaan, kuinka kauniita punaisia lehtiä tippui puista.

"Edward, ei, päästä irti!" kiljaisin ja potkin hänen sylissään.

"Selvä," ääni nauroi lempeästi ja päästi irti. Päästi irti, tipauttaen minut suoraan valtavaan lehtikasaan.

Kiljaisin tahtomattani ja upposin tulipunaisiin lehtiin. Edward laskeutui viereeni sulavasti tömähtäen. Hänen silmissään oli ilkikurinen pilke, kun hän painoi minut syvemmälle lehtikasaan.

"Eihän sinuun sattunut?" kysyi viaton ääni, silmät kirkkaina.

"Niin kuin sinä siitä välittäisit," mutisin loukkaantuneena.

"Tottakai välitän!" Edward henkäisi kauhistuneena. Mukamas kauhistuneena. Todellisuudessa näin hänen tappelevan hymyä vastaan.

"Tottakai välität, tottakai välität," murahdin ja työnsin häntä kauemmas. Edward ei järkähtänytkään, vaan tuli lähemmäs. Kylmyys ei enää haitannut ja hengitykseni kiivastui.

"Bella?" hän kysyi painaessaan huulensa kaulalleni.

Tässä kohtaa mä putosin kärryiltä. :D Mut jos se ei kerta ollu Edward (onneks :D) niin ei sitte mitään :)

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Smile^: Okei, kiitos. :) Juu, tuossa oli toinen muisto jo kyseessä. :) lisään sinne vielä yhden sanan, vedin matkalaukun vetoketjun kiinni, niin ehkä ihmiset ymmärtävät että se tarkoittaa nykyhetkeä, ja uusi kursivoitu kappale on muistoa. :) ehkä. :D mun ajatukset ei aina tule selvinä. :D kiitos kun jaksoit laittaa ton kohdan. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Vanilja Taivas

  • ***
  • Viestejä: 35
Hmm, mitenköhän mä en ole ilmeisesti kommentoinut tätä Ficciä ennen? :o Kovin outoa, sillä mä pidän tästä hyvin paljon. Tää on vetäny mut täysin mukaansa: D

Mua nuo muistokohdat ei kyllä hämänneet missään vaiheessa, olin kokoajan ainakin omasta mielestäni täysin selvillä siitä, ettei kyseessä ole tosiaankaan Edward tuossa ensimmäisessä.

Mutta tahdon jatkoa <3

Rakentava hukkui nyt tuonne jonnekkin tälläkertaa, ehkä mä ensikerralla : D
Fuck me, I'm famous

Smile^

  • Vieras
Eipä tuo mitään :) Mä kyl aattelinki että vaihtuks se muisto, mut en ollu ihan varma :D Rupes mietityttää, vaikka joku järki tuolla päässä sanoiski et ei se oo Edward, ei voi olla, koska tossa muutamassa ekassa luvussa se kaipaa sitä niin kamalasti eikä se satuttais Bellaa missään tapauksessa. Olin vaan pakko kysyy :D Mut joo, nyt saatiin selvyys asiaan :P Taisinki jo sanoo et tosi ihana fic ja hyvin kaunista tekstiä osaat kirjottaa, jatkoa nopeastii! :):)

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vanilja Taivas: Kiitos kommentistasi. :)Ihanaa että pidät ficistä. :) Ja hyvä että ymmärsit tuon tekstin, edes joku ymmärsi. ;D Jatkoa tulee mahdollisimman pian. Itse asiassa tässä illalla intouduin kirjoittamaan, niin että voi olla että lisää tulossa hyvinkin pian. :)

Smile^: Aina saa varmistaa ja kysyä jollei oo ihan varma. :) Kiitos ja ihanaa että pidät. :) Jatkoa lupailen ehkä jopa tämän vkonlopun aikana! :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
A/N: niinkun sanoin, innostuin. :D ja tämän enempää ette sitten varmaan saakaan ennen syysloman loppua. Koittakaa kestää. :) (huomio: muokkasin myös luvut kappaleisiin että on helpompi pysyä perillä. :)



6.luku

Kovetin itseni. En itkisi. Päätin sen. Kovetin sydämeni. Nyt ei olisi itkun aika.

Nostin laukkuni, hengitin syvään, avasin oven ja laskeuduin portaat. Ääneni oli kylmä ja mahdollisimman jäätävä.

"Charlie, minä lähden nyt."

"Bella, olen miettinyt…" Tietenkin. Tietenkin hän aikoi estää minua lähtemästä.

"Charlie, älä!" ääneni oli jyrkkä ja ilkeä. "Minä olen päätökseni tehnyt. Lähden pois. En kuulu tänne."

"Bella, vaikka erositte Edwardin kanssa, se ei merkitse, että sinun täytyisi lähteä!" isän ääni alkoi muuttua vihaiseksi. "Hänellä ei ole mitään oikeutta ajaa sinua pois kodistasi! Hänellä ei ole oikeutta, hän ei voi tehdä niin! On jo tarpeeksi että hän jätti sinut-"

"Mitä!?" ärähdin, "Kuka sanoi että Edward jätti minut? Kuka sanoi että hän ajaa minut kodistani?"

Näin kuinka Charlie nielaisi. Hän jähmettyi aloilleen ja katseli minua kummastuneena. Tiesin että hän oli luullut, kuvitellut, etten koskaan omatahtoisesti jättäisi Edwardia. Niin, en koskaan, jos hän ei olisi vaarassa.

"Mutta, miksi sinä sitten-"

"Minä tarvitsen tätä. Jätä Edward ulos tästä, hän ei ole tehnyt mitään väärää." Päinvastoin. Hän oli antanut minun elää elämäni parhaat vuodet, muistaen ne myös elämäni viimeisellä hetkellä.

"Mutta Bella, entäs Jacob? Tai Mike? Se Newtonin poika? Etkö sinä pitänyt hänestä? Etkö sinä halunnut-"

"Isä, anna olla jo. Jacob ei kuulu elämääni! Ei ole kuulunut pitkään aikaan, ja tiedät sen! Anna minun olla!" keskeytin ja vedin henkeä. "Ja mitä Mikeen tulee, hän voi käydä luonani jos hän haluaa. En minä välitä. En kummastakaan heistä."

"Et välitä? Miksi sitten annoit heidän luulla muuta? Kostaaksesi Edwardille? Mitä hän meni tekemään? Minä saan Edwardin kiinni, älä yritä suojella hänen tekojaan! Tiedän että et jättäisi häntä syyttä!"

"Charlie nyt riittää!" tunsin itkun kurkussani. Tyhmä, tyhmä, tyhmä, tyhmä Bella! sätin itseäni."En jättänyt häntä syyttä. Meillä oli ongelmamme, ihmiset muuttuvat. Kasvoin ulos siitä suhteesta." vastasin kylmästi ja käänsin selkäni.

"Ihmiset todellakin muuttuvat." Charlie mutisi vihaisesti. Jähmetyin aloilleni. Jää valui selkääni pitkin ja nielin kyyneleitä. En halunnut jättää isälleni tällaista kuvaa itsestäni. En pystyisi enää koskaan korjaamaan sitä.

"Charlie…," aloitin ja käännyin hänen puoleensa mutta pysähdyin. En voisi, en saisi jättää miellyttävää muistoa. Hän kaipaisi minua liikaa, hän soittaisi jälkeeni, hän ihmettelisi poissaoloani.

Puristin suuni tiukaksi viivaksi, ja nyökkäsin päätäni.

"Kunpa voisinkin sanoa että minun tulee ikävä sinua. Mutten voi valehdella. Olen pahoillani. Ehkä me tapaamme joskus vielä." Minä en itke. vannoin, minä en itke.

Charlien ilme valahti. Hänen vihaiset kasvonsa vääristyivät tuskasta, piirtyivät ikuisesti mieleeni. Ehdin nähdä sen muutoksen. Kuinka punertava veri pakkautui hänen kasvoihin, ja samalla sekunnilla valui pois. Hän valahti valkeaksi ja otti tukea seinästä puristaen sydänalaansa. Seuraavassa sekunnissa hän hengitti syvään ja suoristautui ilme mustana, mutta silti hillittynä. Sydämeni vääntyi katkerasta kivusta. Kuinka saatoin, kuinka ikinä saatoin satuttaa häntä niin pahasti.

"Hyvä on, mene," ääni oli ja terävä, mutta teräksen kovan äänen alta pystyin kuulemaan kuinka hän kärsi. Ei, en ollut halunnut tätä. Nielaisin kyyneleet. En saisi, en voisi.

"Mene tiehesi. Mutta muista Bella. Ovi on aina avoinna. Aina."

"Älä pelkää. En minä aio käyttää sitä." vastasin kylmästi. Tämä oli liikaa! Millainen tytär minä olinkaan!

Juuri silloin, puhelin soi. Aioin kävellä puhelimen ohitse, vastaamatta, lähteä pois tästä elämästä, mutta en voinut olla pysähtymättä. Ainut mitä halusin, ainut mitä kaipasin, oli hänen äänensä. Kestäisin kaiken, kunhan tietäisin että hän on turvassa, kunhan kuulisin hänen äänensä viimeisen kerran.

Kohotin käteni ja tavoittelin luuria.

"Charlie Swanilla." vastasin tarkoituksella, vaikka tämä aiheuttikin uuden tunnepuuskan.

"Saisinko päällikkö Swanin puhelimeen?" ääni tiedusteli.

Ojensin luurin isälle, ja tunsin pettymyksen aallon kulkevan lävitseni. Miksi minä olin edes kuvitellut että Edward soittaisi? Olin nimenomaan kieltänyt häneltä kaikki yhteydenotot.

Isä tarttui luuriin ja katsoi minua. Vakavasti, surullisesti, vaativasti ja isällisesti.

"Hyvästi isä." kuiskasin ja pakenin talosta.

Auto kurvasi aivan liian suurella vauhdilla tiemme reunaan. Nielin kyyneleet, tartuin oveen ja astuin sisälle.





A/N: Elikkäs, nyt oli aikasta paljon kuvailevampi pätkä, eikä ollenkaan muistoja. Tuossa taisi myös se salaperäisyys hälventyä. :/ No, kertokaa mitä piditte, voin paljastaa että 99% varmuudella seuraavassa luvussa, herra X tulee ilmi. ;)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Tuhisija

  • Vieras
Wuu, jatkoa.  Oli hyvä luku vaikkei takaumia ollutkaan.  Tuo Charlien reaktio oli hyvä, ei liian räjähtävä mielestäni.  Ja Bella... Olisipa se ollut Edward.  Olisipa Edward soittanut!  Mutta ei  :(
Teksti oli selkeää, joitain virheitä bongasin, mutta eivät ne haitanneet lukemista.  Ja toivottavasti, kuka ikinä herra X sitten onkaan, paha saa palkkansa!  Paitti.. noh, voihan tässä huonostikin käydä eikä se haittaisi.  Ei aina tarvitse olla onnellista loppua :)

Jatkoa, kiitos.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Oijoi! Ihanaa taas! Charlie-raasu... Mutta se reaktio oli just sellanen charlie-tyyppinen, tosi hyvä silleen... Herra x:n paljastumista oottelen, et pääsen möyhentämään sen...

jatkoa odotellen,

~Vaivaiskoivu

Smile^

  • Vieras
Voi kamalaa, siis ihanaa, tai.. joo :D

Siis kamalaa: se että kävi Charlieta sääliks ja muutenki hirveen surullista ja.. ja :(
Ihanaa: Se et osaat kirjottaa niin kauheen hyvin ja tarinaan uppoutuu hirveen hyvin!

Kuka se paha tyyppi oiken on? Miks se tekee tollee? :(:( Tällä kertaa en pudonnu kärryiltä, heräs vaan kysymyksiä ja silleen :) Ja sä aattelit kiduttaa meitä ja olla kirjottamatta viikkoon! :D Apua

Jatkoa odotellen :)

vampirecobra

  • ***
  • Viestejä: 31
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KERRO HETI KUKA SE HERRA X ON!!!!!! JOOOOOOOOOOOOOKOOOOOOOOO???????????????????

tahtoo tietääääääää!!!!!

pane jatkoa, älä kiduta meitä vaan päätä meidät pahasta ja pistä seuraava osa mahd pian....

joooooooko, joooooooooooooko, joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookooooooooooo

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Yyyh, tässäkään luvussa ei tullut tämän kamalan tyypin nimeä ilmi. Mutta jatkoa tuli ja kiitos siitä.

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Tykkään ihan älyttömästi!Ihana!Seuraavassa kuvussako ilmenee siis se herraX? :)
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy