Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 49956 kertaa)

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
 Author: minä eli lähde
 Beta: Tuhisija luvusta 8 eteenpäin.
 Pairing: Bella/Edward
 Rating: K-11 // Vanilje muokkasi korkeimman ikärajan alkutietoihin.
 Fandom: Twilight
 Genre: angst, surullinen, kaikkea, en ees genrejä osaa nimetä.
 Disclaimer: Maailma, idea ja hahmot kuuluvat kirjailija Stephenie Meyerille, enkä minä saa tästä mitään rahallista hyötyä. Kirjoitan vain omaksi ja muiden iloksi. Stephenie Meyer omistaa kaiken tämän kirjoituksen vain juoni on minun ja saa vapaasti käyttää sitä omiin tarkoituksiinsa.
 Summary: Tää on tällainen lyhyt ficci vähän hämärällä juonella. Bellan täytyy jättää Edward. (Näin jälkeenpäin kirjotettuna, ei niin lyhyt ficci ja ei niin hämärällä juonella. Etteköhän te kiinni pääse ;))
 A/N: Niin, tässä yöllisiä tuotoksia. Saa nähdä mitä tykkäätte. :P älkää välittäkö jos ette kaikkea saa tietää, ficin kuuluu olla salamyhkäinen. :) Tähän olisi myös helppo kirjoittaa jatkoa/alkua, mutta en nyt tiedä, riippuen siitäkin mitä pidätte. :)
Elikkäs, nauttikaa, lukekaa ja kommentoikaa jos jaksatte. :)

1.luku

"Jos todella rakastat häntä, jätät hänet." Niin.

"Jos hänen elämänsä on sinulle kallis, jos haluat pitää hänet elossa, jätä hänet, älä ikinä yritä nähdä häntä. Sinä et kuulu hänelle, hän ei kuulu sinulle." Niin.

Niin.

Hivelin sormillani vaahteran karheaa kaarnaa. Puoli tuntia. Painoin otsani puun vartta vasten ja annoin kyynelten valua. Valmistauduin olemaan uskottava, valehtelemaan.

Edward saapui. Tunnistin hänet jo kaukaa, en voisi ikinä erehtyä henkilöstä. Musta villakangastakki oli auki ja huivi oli kevyesti kiedottu hänen kaulaansa. Olin puoliksi puun peitossa. Sallin itselleni viimeisen katseen. Hänen sotkuiset hiukset. Hänen nyt hieman surullisen näköiset, kultaiset silmät. Suora nenä, täydelliset huulet, jotka nyt olivat tiukkana viivana. Vahva leuka, joka oli monesti painautunut minua vasten. Annoin katseeni liukua pitkin miehen koko pituutta.

Suljin silmäni. Talletin jokaisen yksityiskohdan. En unohtaisi mitään. Pudistin kaiken pois, epäilyksen, pelon, valheen. Suru oli ainut jonka annoin näkyä. Surua en voinut estää näkymästä. Suru oli liian syvällä minussa. Liian tiukkaan kietoutuneena sisimpääni, jo nyt, vasta alkumetreille.

Vedin syvään henkeä, ja astuin puun takaa, kahlasin punaisen lehtimeren läpi.

Edward tuli luokseni. Sydämeni jysähti ja hiljeni. Tässä se olisi. Viimeinen hyvästini.

Hänen silmänsä tutkivat minua, hänen lähestyessä askel askeleelta. Suruni loisti hänen kasvoiltaan, mutta se oli pientä verrattuna siihen miltä hänen tuskansa tulisi näyttämään.

"Hei rakkaani." Edward sanoi, ja kumartui suudellakseen, mutta astuin askeleen taaksepäin. Minä kuolisin tähän.

"Hei."

Onnistuin vaivoin estämään ääneni murtumisen jo siinä vaiheessa. Kohotin käteni, ja laskin sen.

Hänen silmistään näki että hän aavisti jotain.

"Halusit nähdä." tumma ääni enemmänkin totesi kuin kysyi.

"Meidän täytyy puhua. Minun täytyy tunnustaa jotain," kuiskasin ääni vavisten.

"Mikä hätänä Bella? Rakas, mitä on tapahtunut?" Aina niin huolissaan. Alahuuleni vapisi, ja vangitsin sen hampaideni väliin purien voimakkaasti. Ei vielä.

"Tämä ei toimi", kuiskasin, ja yritin hillitä ääneni  vapinaa. "En tunne oloani hyväksi, en tunne oloani turvalliseksi." Valheita, valheita, valheita. kuiskasi ääni pääni sisällä. Hänen vuokseen. vastasin äänelle.

"Mitä sinä puhut?" hän kysyi ymmällään, tuijottaen minua. Hän ei ollut odottanut tällaista.

"Minä en pysty tähän." kuiskasin.

"Mutta..." Hänen silmänsä. Kultaiset silmät leimahtivat tummempaan ja sitten vaaleampaan. Suru välähti.

Näin kuinka sanani alkoivat upota. Kyynel vierähti poskelleni, nähdessäni tuskan joka väänsi hänen sisällään.

"Minä rakastan sinua. Minä tarvitsen sinua. Et voi tehdä näin. Sinä rakastat minua." hänen äänensä oli niin tumma, silmät niin surulliset. Hän ei uskoisi.

Yritin piilottaa oman tuskani, mutten pystynyt.

"Minä en rakasta sinua enää," kuiskasin kyynelten tipahdellessa poskilleni. Valehtelija, valehtelija!

"Et rakasta-"

Jouduin estämään itseäni, kietomasta käsiäni hänen ympärilleen. Hänen murtunut ilmeensä. Hänen vuokseen!

"En rakasta. Minulla on toinen mies." tein kasvoistani pahoittelevan naamion, vaikka kaikki mitä olisin halunnut tehdä oli kertoa totuus.

Hän värähti. Kuin joku olisi lyönyt häntä. Miten hän saattoi uskoa!? Minä rakastin häntä!

"Bella älä tee tätä." Edward aneli.

"Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?" kysyin kyyneleen valuessa poskelle. Minä sanon!

"Bella-"

"Olen pahoillani." keskeytin kuiskaten, ja katosin. Juoksin pois, juoksin niin kauan kohti metsää kuin jalkani kantoivat ja lysähdin maahan itkien lohduttomasti. Tiesin että hän ei seurannut. Tiesin että olin satuttanut häntä. Tiesin kuitenkin, että olin pelastanut hänet särkemällä sydämeni.

"Hyvä tyttö." kuiskasi karhea ääni korvaani, ja jäätävän kylmä käsi hyväili poskeani.


A/N: kommenttia jos jaksatte niin kiittäisin kauniisti ja niiaisin. :)
« Viimeksi muokattu: 16.12.2014 01:53:46 kirjoittanut Beyond »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Lindsey.

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #1 : 12.09.2009 11:29:16 »
Ää.. sun on aivan pakko jatkaa tätä ! :D
Idea on loistava, enkä virheitäkään bongannut.

Toivottavasti kirjotat jatkoa :)

~Lindsey.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #2 : 12.09.2009 17:11:46 »
WAU! tää oli toooosi hyvä!!!
mua kiinnostaa tietää kuka toi toinen mies on!
JATKAA!!!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

liinau

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #3 : 12.09.2009 18:12:28 »
wow ! upeesti kirjotettu ! toivottavasti jatkat.. :)

Smile^

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #4 : 12.09.2009 18:33:28 »
JATKOA!
Mitä ihmettä? Kuka se karhee ääninen tyyppi oikeen oli? Miks Bella jätti Edwardin? Mitä? Häh?  ???:D
Mul on paljo kysymyksii ja haluun vastauksia :)
Joten, jatkoa pyydän! :)

Oot tosi hyvä kirjottaa, pidin tarinasta kovasti. Vautsi vau. :)

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #5 : 12.09.2009 19:47:17 »

"Halusit nähdä", Tumma ääni enemmänkin totesi kuin kysyi.


"Minä en pysty tähän", kuiskasin.

"Minä rakastan sinua. Minä tarvitsen sinua. Et voi tehdä näin. Sinä rakastat minua." Hänen äänensä oli niin tumma, silmät niin surulliset. Hän ei uskoisi.


"Minä en rakasta sinua enää", kuiskasin kyynelten tipahdellessa poskilleni. Valehtelija, valehtelija!

"En rakasta. Minulla on toinen mies." Tein kasvoistani pahoittelevan naamion, vaikka kaikki mitä olisin halunnut tehdä oli kertoa totuus.

"Bella älä tee tätä", Edward aneli.

"Olen pahoillani", keskeytin kuiskaten, ja katosin.

"Hyvä tyttö", kuiskasi karhea ääni korvaani, ja jäätävän kylmä käsi hyväili poskeani.


Tol punasel merkkasin noi virheet, mut rupesin kuitenkin miettimään et, laitetaaks toi pilkku noitten "hiirenpipanoiden" jälkeen?  :D
Joo, mut toivottavasti korjasin noi ny iha oikein, et please don't kill me jos tonne on tullu jtn virheit  ;D


Mut hei, innostusin täst! Siistin tuntune juoni, jatkoa pukkailemaan  ;)
Mut pienenä vinkkinä, et voisit ain sitte tarkastaa, et ootko kirjottanu iha oikein  ;)

XOXO Jasmin

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #6 : 12.09.2009 20:18:03 »
OMG!!! SURULLINEN!! Mua alko itkettämään, saisit sakot siitä hyvästä, ankst. )--::
EI eddiee saa olla surullinen. )--:: EIEIEI!!!
Sanohan, onko tuo "toinen" mies joku uhkailija (tai siis kuin James uhkaili Bellaa että "tule tänne koska äitisi on täällä" tai jtn??).
Siis että "jätä Edward tai muuten.... " ET ÄLYNNYT, argh.
KIITOS! JATKOA!!! *pyörtyy heti komman jälkeen*
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #7 : 12.09.2009 20:27:10 »
APUA!! Vaadin vastauksia! Vaadin jatkoa!

Loistava idea, kaunista tekstiä, enkä virheitäkään huomannut. Niin surullinen, meinasin itekki ruveta itkeen...

Vaadimme jatkoa oy.

~Vaivaiskoivu

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #8 : 12.09.2009 21:43:59 »
Kerropa vain, kuka on tuo lopussa esiintyvä henkilö, tämä neiti tulee ja murhaa hänet, toisaalta nyt oliskin ihana tsäänssi mennä lohduttamaan ressukkaa ja sit tulis jo kohta kihlajaiset ja- sillä Edward tarvitsee vain Bellan.
En sano ihana, sillä en nauttinut Edward-paran olotilasta.
Mutta osasit kirjoittaa, tosiaankin.
to me you live in a world of chaos.

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #9 : 13.09.2009 00:15:58 »
JATKA!

TTÄÄ ON JÄNSKÄ!

JATKA!

(joo virolainen kaveri saa mutki puhuun sekavaa suomee)
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #10 : 13.09.2009 15:15:49 »
Lindsey: kiitos kommentistasi. :) kun näin paljon nyt on toiveita tullut, ajattelin jatkaa tekstiä. :)

Kotitonttu: kiitos. :) ja jatkan. :)

liinau: kyllä jatkan. :)

Smile^: Kiitos! :) hah, tarkoituksena olikin vähän salaperäinen aukinainen tarina. :) kiva jos heräsi kysymyksiä siis. :)

Jasmin: kiitos korjauksista! :) ja muutenkin. :) rupeanpa pitämään tarkempaa huolta, ja varmistaman että kaikki tulee oikein. :) ja korjata saa aina jos virheitä löytää! :)

Liinalotta: :) kiitos kommentistasi! Vastauksia tulee ajallaan. :) Haluan tästä salaperäisen. :)

Vaivaiskoivu: Kuten aiemmin sanottu, vastauksia tulee, ja jatkoa luvassa. :)

Cath: kiitos kommentistasi. :) saa nähdä miten tämä ficci tästä kehittyy. :)

Mutanttiorava: hah, kiitos kommentista. :) jatkan. :D



Eli jatkan kyllä, mutta tässä tapauksessa siis menemme asioissa taaksepäin. :) pyydän teitä odottamaan kärsivällisesti, en halua kiirehtiä. :) toisaalta, en halua paljastaa liikaa kerralla, joten luvuista voi tulla hieman lyhyitä. Kiitos vielä kaikille kommentoineille! ♥
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #11 : 13.09.2009 19:14:24 »
A/N: Noh, täytyy myöntää että innostuin ja jatkoin kirjoittamista jo tänä päivänä. :) eli tässä jatkoa, toivottavasti pidätte. :)



2.luku

Makoilin Edwardin huoneessa hänen sängyllään. Katselin lasiseinästä läpi, ja tuijotin tähtiä. Hän oli luvannut saapua pian, hänen oli täytynyt lähteä hakemaan Jasperia ja Alicea lentoasemalta, heidän monennelta kymmenenneltä häämatkaltaan. En ollut voinut kuin hymyillä. Alice oli väittänyt että halusi siitä juuri samanlaisen kuin ihmisillä. Ei juoksemista ja metsästystä. Mietin itsekseni naureskellen, kuinka mansikoiden ja suklaan syönti oli onnistunut.

Oveen kuului vaimea koputus. Luulin tulijaa Edwardiksi ja kutsuin hänet sisään. Hämmästyin kun tulija olikin Rosalie.

"Hei Bella", hän sanoi vaimealla äänellä, joka kuulosti tukahdetulta.

"Hei", vastasin ja kuulin ääneni värähtävän.

"Tahtoisin puhua kanssasi."

"Minä kuuntelen."

"Älä nyt käsitä minua väärin. Usko pois, ajattelen sinunkin parastasi. Tämä on teidän molempien hyväksi", Rosalie huokaisi ja jatkoi. "Minulla on sinulle neuvo. Jätä Edward. Sinä et ole hyväksi hänelle. Sinä erkaannutat hänet meidän maailmastamme. Hän tarvitsee meitä enemmän kuin sinua, ei toisin päin niinkuin hän luulee. Päästä hänestä irti, jos todella rakastat häntä."

"Rosalie, mitä sinä tarkoitat?" keskeytin hänet ääni värähtäen jälleen. Miksi hän puhui tuollaista? Miksi minun pitäisi jättää Edward? Tunsin kyyneleen, typerän kyyneleen vierähtävän poskelle.

"Hän on pulassa. Hän ei kuulu sinulle. Päästä hänestä irti."

"Missä pulassa?" tunsin hätäännyksen kuultavan äänestäni. "Rosalie, mitä on tekeillä!?"

"Bella, ei sellaisessa pulassa. Hänelle tulee vaikeuksia kaikki sen tietävät. Kaikki muut paitsi sinä. Sinä tulet aiheuttamaan ongelmia Edwardille. Hän ei vain itse tajua pysyä erossa sinusta."

"Mitä ongelmia Rosalie? Kerro mitä minä aiheutan!" anelin.

"Bella, sinä olet
ihminen. Hän on vampyyri. Ei se toimi, meillä on lakimme."

En pystynyt vastaamaan, jäin vain aloilleni.

"Olen pahoillani", hän kuiskasi ja lähti huoneesta pysähtyen vielä oven rakoon.

"Neuvoisin olemaan sanomatta tästä mitään Edwardille", hän kuiskasi. "Tee minkä oikeaksi koet. Jos todella rakastat häntä, jätät hänet."

Ja niin Rosalie oli poissa.


Palasin todellisuuteen ja yritin pitää itseni koossa.

Tunsin väristysten juoksevan selässäni. Minun olisi pitänyt uskoa Rosea. En olisi saanut, en olisi...

Ja minä tyhmä olin jatkanut elämää samalla lailla. Olin tietysti ajatellut Rosalien sanoja. Mutta ajattelin hänen olevan mustasukkainen, hänen tahtovan minut pois perheestään. Ja tässä minä nyt olin. Itkemässä. Yksin. Ainoa asia mikä esti minua juoksemasta takaisin, oli että tällä tavalla pitäisin Edwardin elossa.

Pyyhkäisin kyyneleen, ja karkasin käden kosketuksesta. Ääni naurahti, ja veti minut pystyyn painaen huulensa huulilleni.

"Melkein liian hyvää", hän kuiskasi ja lipaisi huuliaan vääntäen kaulaani niin että pystyin kuljettamaan huuliaan sillä.

Kyynel pusertui silmäkulmastani ja muistot täyttivät mieleni. Kidutin itseäni, mutta en halunnut unohtaa.

"Olet harvinaisen tyhmällä päällä tänään." Edward kuiskasi korvaani hengittäen ihoni tuoksua.

"Anteeksi?"

"Niin", hän vastasi. "Etkö huomaa kuinka kovasti tahtoisin nostaa sinut käsivarsilleni ja juosta ympäri maapalloa kuuluttaen rakkauttamme, ja sitten pidellä sinua hellästi sylissäni auringon laskiessa."

"Sinä se tässä tyhmä olet." kuiskasin nauraen ja kurottauduin suutelemaan hänen nenänpäätään ja pyörähdin sitten pois hänen sylistään.

"Ehei, neiti hyvä." hän kuiskasi, veti minut ranteestani takaisin lähelleen ja taivutti kohti maata. "Ei tuo riitä", hän jatkoi suudellen huuliani pitkään.

Sormeni kietoutuivat hänen hiuksiinsa, ja kehoni yritti kohota lähemmäs häntä. Hänen huulensa lipuivat hellän viileinä kaulaani pitkin ja suutelivat tietään rinnalleni.

"Ei riitä läheskään", hän kuiskasi ja kaatoi minut sohvalle, tullen itse perässäni.


Hätkähdin todellisuuteen kun tämä vieras, kylmä, kipeää tekevä huulipari työntyi omilleni. Kyyneleet jatkoivat kulkuaan kohti maata.

En pystynyt liikkumaan, en pystynyt väistämään. Kaikki mitä tein, tein hänen vuokseen. Edwardin vuoksi. toistin itselleni. Edwardin vuoksi.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 20:36:48 kirjoittanut lähde »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?
« Vastaus #12 : 13.09.2009 19:35:37 »
ahh. <3 ihana. vaikka kylläkin itkin tän aikana. kuuntelin viel samal apulannan trauma kappaletta. se oli niin surullinen. en saa järkevii lauseita ton jälkeen.

siis se oli ihana. kaunis. hyvin kirjotat. siis sairaan hyvin.

kiitos todella paljon. kiitos. jatkoa?
and paradise comes at a price

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #13 : 14.09.2009 15:45:15 »
Nonii, NYT MÄÄ ITKEN!!!

Älysurullinen, mutta sitäkin kauniinpi. Ei tästä voi sanoo mitää muutaku et jatkoa pliis!

Oot ihana, kiitos tästä <3

~Vaivaiskoivu

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #14 : 14.09.2009 15:59:12 »
Joo moro vaa Rosalie, oot poltettu roviolla huomenna..
Aaaww ihanasti pidät jännityksessä, ku tekis kaikkien varmaa mieli tietää kuka on tuo mystinen mies x. :D
to me you live in a world of chaos.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #15 : 14.09.2009 21:49:58 »
essss:Kiitos kommentistasi. :) tiedän, musiikki tekee paljon. Kauheet vesiputoukset itelleki joskus tulee kun kuuuntelee jtn surullista biisiä ja sitten lukee edes hitusen surumielistä ficci tms. :) jatkoa kirjoittelen kun ehdin. :)

Vaivaiskoivu: Kiitos kommentista. :) ihanasti alkaa hymyilyttää näitä lukiessa. :) jatkan kyllä, jahka ehdin. :)

Cath: No, tää nyt on vaan mun juttu, jännityksen yllä pitäminen. :D mitä käy, kuinka ja koska? :D
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #16 : 14.09.2009 22:04:37 »
Cath tarviitko apuu Rosalien polttamisessa,kkoska ajattelin tehä ihan saman että moido vaan rosalie ja mäki haluun tietää ettei herra x oo jacob ;S team edwardin leivissä  olen joten moido vaan jacob senhän vois polttaa myös rosen kanssa mutta joo hyvä ja hyvä siis hyvä mutta haikee tai jotain emmä tiiä jaatka vaan kyllä mä luen.
If you can live forever what do live for? Twilight<3

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #17 : 15.09.2009 14:57:05 »
Mäkin tuun polttaan Rosalien. Ja eihän Herra x voi olla Jake koska sillä oli kylmä käsi kun se silitti bellan poskee vai mitä se teki? mut joka tapauksekka jatkoo!!!!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #18 : 15.09.2009 15:19:45 »
Tosi kaunista tekstiä taas kerran  ;)
Löysin sieltä taas vähän samantapaisia virheitä mitä edellisestä luvusta, mut en jaksanu ruveta vääntämään niitä  ;D
Tää jäi hieman pimeeks mulle mitä tapahtuu, mut tykkään siit ku tuntuu kutkuttavalta :---D
Et jätä tälleen vähän mystiseks  :D
Ja nyt teki mieli tehdä Rosalielle näin: J90ey0329ehgopi34u9ergrgu3wg3u89 !!   ::)
Ja jatkoaaaa, täc =)

XOXO Jasmin

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #19 : 15.09.2009 17:49:40 »
kamala Rosalie, tuun mukaaan polltamaan sen  >:---D
Pidin kovasti, jatkuuko vielä?
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää