Olen myös tuijottanut kaikki mahdolliset videot ties miten monta kertaa ja tykkään jaksosta jo nyt. Daryl pääsi ehjänä Hilltopiin ja Maggie on söpö, puhumattakaan Jesusista, ja Sashan päättäväinen määrätietoisuus on ihailtavaa katseltavaa. Tosin pientä haikeutta oli nähtävissä sen katseessa yhdessä sneak peekissä, tämä oli tosin ennen Rositan saapumista.
Musta tuntuu, että sarjassa tulee ihan varmasti joku samantasoinen sota kun sarjakuvassa, All Out War'ko sen nimi oli vai mikä? Että ehkä ne ei sitä niin suuresti pätkäise, tämä kausi kun on ollut ensin menetyksistä ja uudesta antagonistista toipumista ja sitten liittolaisten etsiskelyä.
Siis tuo on niin kamalaa, kun ajattelen, että taasko siinä menee yksi suosikeistani ihan noin vaan. Enkä tykkää Rositasta ollenkaan, epäilen sitä koko ajan, että se joko jotenkin paljastaa Sashan piilostaan tai on tosiaan (kuten täälläkin joku mainitsi) on tehnyt jotain sille aseelle ja Sasha paljastuu sen takia. Ei siitä Rositasta ikinä tiedä. Voi ehkä haluta kostaa, kun nainen "vei" Abrahamin. Kauheeta, lopettakaa.
Voisiko se olla Eric? Se keskustelu nimittäin siinä yhdessä jaksossa, ja Ericin kuoleman vaikutukset Aaronin tekoihin ja persoonaan tulisi siinä sitten esiin.
SARJAKUVA SPOILER Odotan kauhulla, mitä Shivalle käy, en halua, että se kuolee niin kuin sarjakuvassa. Tosin sehän pelasti Ezekielin, mutta en mä kestä nähdä semmosta, Buttons oli jo tarpeeksi kauheaa. En edes, vaikka ajattelisin koko ajan, että se on tietokonetiikeri.
Ja niin oli! Siis en mäkään, katsoin vain, että mitähän hän nyt tuli Ezekielille kertomaan ja siinä sitten naureskelin sille, kuinka hän suhtautui Shivaan. Komppaan sua
Fiorella tossa, että siellä on niin erilaisia hahmoja, ettei sitä nyt jokaisen ilmestymiseen niin suurta huomiota kiinnitä.
Niin tulee, taas. Ja jos kausi päättyy vielä samanlaiseen cliffhangeriin kuin edellinen, en tiedä mitä teen, tulenko hulluksi vai yritänkö vaan elää
Joo, katsotaan vain! Olisikin ehkä korkea aika jo etsiä se käsiini ja vilkaista vähän, että millanen tarina sieltä löytyy.
Ja kyllä, 7x14 on useiden mukaan tosissaan se jakso, jossa Jesus "avautuu". Ei tosin (lukemieni spoilereiden mukaan, jotka voivat olla väärässäkin) sano suoraan, että "I'm gay", vaan jotenkin sivulauseessa. Mikä olisi musta melkeinpä parempi, vaikka tiedän että hirveen haloonhan tää aiheuttaa, varsinkin Desus-shippaajien keskuudessa. Koko juttu on ollut tiedossa jo pitkään, mutta nyt kun siitä tulee totta, koko ship varmaan räjähtää käsiin, ellei ole jo räjähtänyt. Tykkään siitä, miten tässä sarjassa on niin monia erilaisia hahmoja.
Herran jestas, Sasha/Paul?! Nyt mä innostuin
Tahdon lukea sen heti, kun saat sen ulos, koska... No joo, ehkä sä tiedätkin miksi haha! Siis Maggie ja Jesus on mun ultimate brotp ja joku mun sisällä shippasi Sashaa ja Jesusia aluksi, mutta lopulta se kaatui siihen, kun tajusin asioiden oikean laidan. Näinkin voi käydä
Musta Aaron/Jesus asetelma voisi olla ihan hauska, mutten tiedä, miten hyvin se sitten toimisi. Tähän Desus-shippaukseen olen jo tottunut ja sen verran liittynyt, että yritän tässä katsella voisiko se toimia haha. Ja niinpä, kyllähän sitä on olemassa Rickyl ja Regan ja ties mitä kaikkea niin mitäs pienistä!
Englanninkielisessä ficcimaailmassa se tuntuu olevan hirveä rikos, mutta sanoisin, että niin kauan kuin sitä tehdään toisinkin päin, ei sekään ole suuremman luokan rikos. (Olen tähän itsekin syyllistynyt ja vähän pelotti, mutta onneksi mun lukija oli sinut asian kanssa ja jopa sanoi, enhän mä nyt homosta heteroa tehnyt, vaan ehkä bi:n. Että jos sulle tullaan siitä huutamaan, huuda takasin - ficcien kirjottaminen on kumminkin vaan ficcien kirjottamista eikä vaikuta mihinkään suuremmin.) Menipä offiksi, anteeksi.