Kirjoittaja Aihe: Säälittävää! || S  (Luettu 1756 kertaa)

matsi

  • ***
  • Viestejä: 4
Säälittävää! || S
« : 06.08.2010 23:21:36 »
Ficin nimi: Säälittävää
Kirjoittaja: matsi
Fandom: Harry Potter
Tyylilaji: Draama
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Harry
Yhteenveto: Harryn verivihollinen on keksinyt aivan typerän idean, mutta Harry saakin läimäyttää Dragoa suoraan korville!
Vastuuvapautus: J.K. Rowlingin hahmot


Oli joululoma. Kouluun ei ollut jäänyt kuin muutama koululainen Harryn ja Ronin lisäksi. Jopa Hermione oli mennyt kotiin joulua viettämään. Ron oli halunnut mennä kirjastoon etsimään tietoa Nokipeikoista joita he olivat nähneet Mc Garmivan tunnilla. Harry meni sillä aikaa auttamaan Hagridia viemään joulukuusia isoon saliin. He päättivät käydä kermakaljalla Tylyahossa. Harry? Hagrid sanoi. No? Harry kysäisi. Jos tehtäis yks testinen,  koska jotkut väittää että olet adoptoitu. Ite en usko siihen sanaan ollenkaan, mutta näytettäisiin niille!  Harry: Tottakai voin tehdä pienen testin, mutta haluaisin vaan tietää kuka tätä vammaista ja säälittävää  juorua levittää?  Hagrid: Dragon isä puhui jollekkin vanhalle noidalle kapakassa.  Harry: Olen isäni ja äitini verta, siitä olen varma, mutta tahdon näyttää testin tuloksen Dragolle ja hänen isälleen ja katsoa mitä he siihen sanovat.  Hagrid: Tässä se on. Laita vaa sormenjälkes tähä nii tää mun vanha Mynkistin kyllä kertoo tuota pikaa tuloksen. Ei Harry ehdi edes kysyä mistä Mynkistin nimi tulee, kun he saavat jo tuloksen.  Harry: Positiivinen, olen Potter! Minä tiesin sen! Drago ja hänen isänsä ovat niin säälittäviä! Hagrid: Annan tän sille joku päivä, nyt mennään takasin linnaan.  He menivät takaisin linnaan ja siellä Ron jo odottikin heitä. Joulun jälkeen, kun Drago tuli kouluun, Harry meni suoraa päätä kertomaan tulokset. Dragon ilme hyytyi ja hän lähti kovistelemaan muualle. Myöhemmin Harry vain mietti Dragon tyhmää testiä, hän tokaisi: Säälittävää!

// Neme siirsi oikealle osastolle.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:30:25 kirjoittanut Pops »

Marja Tyrni

  • Suun makeuttaja
  • ***
  • Viestejä: 19
  • Suut makias vaan koko Suomen kansalle!
Vs: Säälittävää!
« Vastaus #1 : 07.08.2010 14:34:58 »
Unibear ilmestyy paikalle viipyäkseen vain hetken verran

Nyt on pakko jollain tavalla kommentoida Epikkiä.
Minulle pisti harvinaisen ikävästi silmään tämä Drago, erittäin pahasti.
En tiedä miksi se häiritsi niin paljon, mutta niin se teki.

Ja repliikit, nekin olivat sekavia koska teit vain : sen sijasta että tekisit :" . Tuo olisi selventänyt tekstiä, myös kappalejaon ohella. En saanut näiden takia oikein ficistä mitään irti.

Mutta, älä lopeta kirjoittamista tai ota tätä pahalla. Varmasti kehityt lopulta taitavaksi kirjoittajaksi ja sehän vaatii vain harjoitusta.

Unibear on vielä hetken täällä, jonka jälkeen pienien tähtien ja poksahduksen saattelemana katoaa takaisin myytteihin

Suut makiaks koko Suomen kansa!
Uuni on kuumana aamusta asti, Team Tyrni kun ryhtyy hommiin..

Jalkapallomaat, joita kannatan: Etelä-Afrikka, Kamerun, Englanti, Hollanti ja hieman Espanja..

South-Africa & Kamerun oih

Avatar © Ambra
Banner © Lady Dynamite

matsii

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Säälittävää! || S
« Vastaus #2 : 01.08.2011 16:17:04 »
Heh joo olin aika huono kirjottamaan kun ekankerran tulin tänne. Ja kiitos vain kritiikeistänne :) Nykyään osaan jo vähä enemmän :))