Kirjoittaja Aihe: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11) || Ron/Draco  (Luettu 2497 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Nimi : Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla
Kirjoittaja : minä, teidän iän ikuinen kiusaaja, Ruskis
Ikäraja : K11 (se yksi vaivainen kirosana!)
Paritus : Ron/Draco (yllätys, yllätys<3)
Genre : Drama, Slash, Romance, PoV, hivenen Fluff, tuplaraapale
Haaste(et) : Satanen (044. Ympyrä.), spurttiraapale vol.2 (maanantai 6.12.2010), Raapalehtinen

Vastuuvapaus : En valitettavasti omista ketään hahmoista, vaan he kaikki kuuluu muun Potterversumin kanssa jumalaiselle ihmiselle nimeltä J.K. Rowling. Minä ainoastaan leikin ja omistan juonen.

Omistus : Odoshille <3 Koska annoit kiltisti sanoja, ja vaan oot ihana ihminen :-*

A/N : Niin, öö... Tää on outo. Sitä kukaan ei voi kieltää, mutta ite pidän tästä paljon. Jostain syystä näin. En tiedä onko tällä päätä tai häntää, mutta jonkinlainen sanomakin tästä löytyy. Juha Tapiota kuuntelin tässä samalla kun kirjoitin, joten kiitos häelle inspiksestä sanoituksiltaan ja aivan mahtavasta kirjoitusmusasta (eritoten kipaleet: saippuakuplat, kaunis ihminen, toiset kaatuu me ei milloinkaan, mull on ikävä sua). Kommenteilla saa ruokkia <3

Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla

Asfaltti on märkä jalkapohjien alla, se saa ne kutisemaan. Vesipisarat maistuvat makealta ja kätesi iho karhealta. Olethan siinä vielä, kun avaan silmäni ja kohtaan maailman julmuuden? Haluan, että pidät kädestäni kiinni, kun elämän ympyrä alkaa vetää omaa naruaan sormien ympärille. Se ei anna omaa armoaan (vaan nauraa paskamaisesti niskaan ja käskee unohtamaan vesipisaroiden raikkauden!).

Sinä hymyilet aina ja sanot: “ei elämällä ole omaa ympyräänsä”. Kyllä sillä on. Oma noidankehänsä, joka pirstaloi hengityksen ja katkoo ripset kutittamaan silmiä. Se saa pisamat haalistumaan poskillasi, värin katoamaan hiuksistasi ja sinä et edes huomaa. Sanot, että olen kaunis ja virnistät päälle. Joskus myös sanot, ettet olisi uskonut, että meistä olisi voinut tulla tätä. Minusta me olemme olleet aina tätä (mitä se ‘tätä’ edes on?). Suikkaat huulilleni suukon ja kerrot minun olevan jäärä. Kerrot kuinka harmaiden silmieni katse ei ole enää niin täynnä jääkiteitä, vaikka se on edelleen yhtä persoonallinen.

Kuiskaat, että rakastat, enkä voi olla vastaamatta: “niin minäkin sinua”. Muista se on vähättelevä lause ilman tunnetta. Sinulle se riittää. En osaa rakkaudentunnustuksia, etkä sinä vaadi.

Elämällä on noidankehä, jota juoksemme koko ajan eteenpäin, vailla selkeää päämäärää.
Kuolemalla on taas köysi, joka kietoutuu ympärillesi voimakkaana. Se lupaa huomiselle kauniin tulevaisuuden: valhetta!

Mutta silti liian totta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:42:10 kirjoittanut Vanilje »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 540
  • 707
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #1 : 06.12.2010 23:39:01 »
oAOUDGU DO oSIH oMISTUN OMILLE! ....siis omistus minulle! Oot ihana mussu.  :-*
Minun pitää palkkioksi kirjoittaa sinulle pian se Ron/Draco ja jotain muuta pientä mukavaa, vaikka se Ron/Fenrir!
Ja mä rakastan tätä paritusta<3 Oikeasti sä oot juurruttanut sen jotenkin todella syvälle, niin syvälle, että väittelin aiheesta galleriassa, että Dron on parempi kuin hoodee. :''D Mutta tää on liian ihuna paritus, kiitus sinun!

Mutta mullao n kiire mennä katsomaan tuota jaksoa, jossa Shou tekee sen kimairan, koska se on ihan kamala, kun Ed sekoaa, kun ne on hävinnyt ja Shou Tucker on ihan sekaisin, joten kommentoin pikaisesti ja kämäisesti, sorry!

Mutta ihanan tunnepitoinen teksti, rakastan tuota kuvailuasi, kuten tiedät ja teksti soljuu aivan liian ihanasti eteenpäin leikkien vertauskuvilla ja kaikilla. Pieneen pakettiin mathtuu paljon tunnetta ja sait tuon ympyräsanan käytettyä liian hyvin! Itse oon miettinyt, miten se on mahdollista toteuttaa. Ja sä vaan "naps" ja teksti syntyi, vau! mutta siis tykkäsin ihan hirmuisesti ja Dron on <3.

Äää telkussa on Scar! Eli kohta tulee Jean kaivamaan kiviä... Maes lässyttää Elysia sylissä, nyt on viimostaan pakko juosta!
Koska en kykene viksuun kommentointiin, uk telkku on auki, joten nähdään poulikkaan jakson päästä!  :-*

Kiitti mussukka!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #2 : 06.12.2010 23:55:29 »
Mitä, missä oli semmonen väittely!! o.o Dron on ehdottomasti parempaa, kun joku hoodee, joten oon ihan ylpee itestäni, että oon saanu sen siuun juurrutettua. Nyt enää loput ihmiset käännyttämättä! *liimaa turpansa umpeen, ettei muut saa vallotussuunnitelmista selkoa* Mutta oikeesti, hoodee on kulunu paritus, josta on oikeesti vä'lillä vaikee uskoo miten ne ois päätyny yhteen! Okei, ehkä Ronista ja Dracostakin on, mutta ne nyt on sulosempia keskenään, kun joku Harry helvetin Potter ja Draco. ;D

Kuka mitään fiksuudesta välittää. Kommentit on ihania kaikki ja niistä tulee hyvälle tuulelle. Joten minä kiitän ja kumarran :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 011
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #3 : 07.12.2010 12:19:55 »
sun ficcis on niin monimutkasia, etten pysy enää perässä :-\
ei kiva, mää en ole Sherlock...

mutta pakkohan tää oli lukee.

pitäisin kuitenkin enemmän jos tää olisi vaihteeksi Ronin näkökulmasta, eikä aina Dracon.

En osaa rakkaudentunnustuksia, etkä sinä vaadi.

tuo niin Dracoa ja Ronia :D

Olethan siinä vielä, kun avaan silmäni ja kohtaan maailman julmuuden? Haluan, että pidät kädestäni kiinni, kun elämän ympyrä alkaa vetää omaa naruaan sormien ympärille.
ihana<3 :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #4 : 07.12.2010 17:00:39 »
Mitä monimutkasta näissä on? o.o Mie en huomaa, että moista olis, mutta toisaalta, eihän sitä omia virheitään aina huomaa :D Ronin näkökulmasta tän eka piti tullakin, mutta se käänty kirjottaessa jotenkin tohon Dracoon, joten se, ettei Ronin näkökulmasta oo vähään aikaan tullu mitään tekstiä niin voi johtua siitä, että se on paljon siitä kiinni, miltä kirjottaessa tuntuu. Eli jostain syystä on ollu helpompi päästä Dracon pään sisään, kun Ronin, mutta kyllä tää tästä. Itseasiassa yks ficci ois tulossa, jossa mennään Ronin näkökulmasta, mutta sen valmistumisesta en osaa sanoa yhtään :D Kiitos kuitenkin kommentista <3
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

sukkula

  • Vieras
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #5 : 07.12.2010 20:54:43 »
Tää oli kyl niin mahtava ja ihana ja täydellinen ja tunnepitoinen ja kaikkee. Dron on EHDOTTOMASTI parempi/hauskempi kuin hoodee, vaikka tietty riippuu myös kirjoittajasta. Teksti solju eteenpäin ja oli tosi vaivattoman ja luonnollisen oloista. Hahmotkin oli tosi hyvin kirjotettu ja kuvailu oli just sopivaa. Eikä mitään outoja kirjoitusmokia. Miten tälläisia pystyy kirjoittamaan? :D

<3 sukka

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 539
  • Mock me.
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #6 : 07.12.2010 21:07:45 »
Ihania tuollaiset kommentit! Vaikka kippeenä täällä oonkin (oksennustauti, maailman turhin asia!), niin pakko kyllä hymyillä korvasta korvaan hymyä. Ihanaa, että joku muukin on sitä mieltä, että Dron on parempi paritus kuin hoodee. Mutta joo, se kyllä riippuu kanssa aika paljon kirjottajastakin, mutta hoodee jää silti kakkoseks Dronille <3 :'P Kiitos, että kommentin jaksoit kirjoittaa ja vielä pidit tästä :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Renttu

  • Hooked
  • ***
  • Viestejä: 463
  • ©Haava
Vs: Valheellinen huominen noidankehän asfaltilla (K11)
« Vastaus #7 : 30.01.2011 13:20:20 »
Kommenttikampanjasta päivää!

Ihan alkuun, oi miten jotenkin kauheen ihana otsikko! Kiinnitti huomion, vaikka sinällään on vähintään yhtä monimutkainen kuin itse tämä teksti. Hmm.

Toisaalta ymmärrän tällaisia vähän abstrakteja tekstejä hyvin, ja varsinkin sitä, että niitä on ihana kirjoittaa kun kerran olen itsekin samanlainen. :D Toisaalta taas tästä oli aika vaikea saada otetta, ja ylipäätään tässä olisi voinut täsmentää sitä, mihin tuolla elämän noidankehällä viitataan. (vai menikö multa vaan jotain ohi, ei olis ensimmäinen kerta) En oikein tiedä viitsinkö mutista mitään siitä että tätä paritusta olisi voinut vähän pohjustaa, kun kuitenkin rarea on, kun ottaa huomioon, että jos tämä olisi esim perus H/D-teksti, jolla on jo oma pohjansa niin en ihmettelisi mitään. Äh. Ja olipas hiton pitkä lause.

Kuitenkin pidän todella paljon kuvailustasi, ja kun nyt tuppaan aina metsästämääm teksteistä sellaisia kirjallisia oivalluksia, ihan pieniäkin vain, niin tuo oli ihana:
Lainaus
joka pirstaloi hengityksen ja katkoo ripset kutittamaan silmiä
Awws, jotenkin niin kaunis mielikuva.

Samoin tuo
Lainaus
Muista se on vähättelevä lause ilman tunnetta. Sinulle se riittää. En osaa rakkaudentunnustuksia, etkä sinä vaadi.
oli ihana. Kovin dracomaista, ajatus toimii hahmolla todella hyvin, jos tajuat mitä yritän selittää. :D

Randommuminasta huolimatta pidin tästä, kiitoksia. :)
 

Headstrong, today I feel headstrong.

banneri by raitis