Kirjoittaja Aihe: Finiläiset Tylypahkassa, S, [prologi+1/5] 14.2.09 | Hahmohakuficci  (Luettu 10510 kertaa)

Lallu

  • freak bitch
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • dynamite
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #20 : 14.02.2009 22:24:07 »
Kiitos taas rakkaat kommenteista <3

Sirina: Meitä on kaks kirjottamassa, joten kiva kuulla, että molemmat ollaan saatu sun persoonallisuus oikein esiin.  ;D (Ihmekaksoset, kyllä joo xD)

Puh: Sun obsessio oli pakko laittaa  ;) Se vaan on niin Puhia, että huh :D

Lily: Köh... Meillähän on siis lista, minkä mukaan porukkaa laitettiin tupiin, mutta näköjään kävi niin, että leikittiin liian tehokkaita ja siinä vaiheessa, kun olit kaks päivää pois niin merkattiin sut pois tästä. Hupsis. Nyt sie rakas oot siellä <3

Kiitos!!
[

Saasta

  • Vieras
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #21 : 14.02.2009 23:20:16 »
Rupesin nauraman heti ku näin että tähän edes oli tullu jatkoa, eli voitte kuvitella miten paljon nauroin terttuvitsille! :'DD Tätä on ihan parasta hupia lukea, kiitos tästä. Ja pääsin Puuskupuhiin, kiiiiitos !

Jatkoa jatkoa jatkoa vaan, odotan mielenkiinnolla !

> Saasta

Carmilla

  • ***
  • Viestejä: 545
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #22 : 15.02.2009 00:19:35 »
Hahhah ;D Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta ja hauskalta! En itse hakenut tähän, mutta seurailen kyllä suurella innolla, mitä tapahtuman pitää. Outoa, kun ficissä vilisee nimimerkkejä. Puhin täytyy ehdottomasti päästä Kalkaros-kultansa kanssa seuraavalle tasolle, ei tästä kyllä muuten tule mitään :D Jännältä vaikuttaa, naureskellen jään odottelemaan seuraavaa osaa.
If inconvenient, come anyway.

zougati

  • ***
  • Viestejä: 831
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #23 : 15.02.2009 12:17:31 »
Mielenkiintoista, ainoa miespuolinen finiläinen Puuskupuhissa.. Tästä tulee kivaa... Mutta toi sopii just niin muhun joo...

Mikea

  • oh so sweet
  • ***
  • Viestejä: 83
  • killercandy
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #24 : 15.02.2009 12:37:01 »
Nyt mua ärsyttää kun en ehtinyt kommentoida tätä ennemmin, sillä tämä on niin hyvä! Pidin tästä erittäin paljon, olitte saaneet hyvin kaikki hahmot tähän, myös minut. Olisitte kuullet sen kiljaisuntapaisen äänen kun minut mainittiin. :D

En itseasiassa osaa sanoa muuta, kuin että odotan innolla jatkoa, enkä voi odottaa sitä tarpeeksi ja jännittää jostain kumman syystä. Kiitos tästä, oli mahtavaa lukea tätä.

Yhden ainokaisen virheen löysin. (:

missä oli vapaata. niiina kikatti Lallulle sitä,
I love angst, but I love happy endings more.

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 599
  • Malfoysexual
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #25 : 15.02.2009 12:41:54 »
Lainaus
Yhden ainokaisen virheen löysin. (:

Lainaus käyttäjältä: LaLuna - Helmikuu 14, 2009, 21:41:34
missä oli vapaata. niiina kikatti Lallulle sitä,

Me tiedetään, että se on virhe.... ::) muttamutta... Niiina on niin ruman näköinen. :''D

Mutta ihanaa kun olette pitäneet! Voin vannoa, että tämän tekeminen on ihan hullua kun on niin monia finiläisiä muistettavana ja saa kokoajan kirjottaa kamalien listojen kanssa, että olemme pahoillamme, jos välillä tulee jotain ihan puuta heinää. Pakko nostaa Lallulle kyllä hattua, se tässä enemmän on raatanut. ;)

niiina

niiina
Dramione

Susihukka

  • Vieras
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #26 : 15.02.2009 13:06:53 »
Ihanaa, ihanaa, ihanaa!
Ihastuin prologiin, mutta itse ensimmäinen osa...  :o
Alkoi heti naurattamaan ja ihme ettei kukaan tullut kysymään mitään...  :D

Banaaniterttu vitsissä vedet lehahti silmiin. Voi minä...  ::)

Lainaus
Giladra kiitti onneaan, että oli päässyt aiempana iltana söpöksi toteamansa Traversin kanssa samaan tupaan, kun taas Puhilla oli opettajat mielessään.
”Kalkaros... Kalkaros tulee pomottamaan minua, tulee hallitsemaan minua… Fantasiani toteutuu”, Puh puhui transsissa ja sai muut finiläiset nauramaan huvittuneena.

”Pitihän se arvata”, Sirina Black tuhahti huvittuneena. Tästä se alkaisi. Finiläiset Tylypahkassa. Shit.

Tämä oli selvästi lempikohtani. Finiläiset Tylypahkassa. Shit.  ;D

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #27 : 15.02.2009 13:18:10 »
Jes, ihanaa että on tullut näinkin nopeasti jatkoa! Tätä onkin taas odotettu kuin kuuta nousevaa :)

Aivan mahtavan ihana luku! Lajittelu oli jotakin niin parasta ja mukavasti oli kirjoitettu miten suhtauduttiin toisiimme ja mihin tupaan kukakin lajiteltiin.
Olen niin sanaton nyt luettuani, etten oikein keksi mitään järkevää sanottavaa :D
Tosi mukavasti soljui tapahtumat eteenpäin ja Finiläiset kuulostaa hyviltä. Ja oma "nimi" oli kiva bongailla :D
Niin ja tämä oli myös hauska, naureskelin useampaan otteeseen ja tääl varmaa ihmeteltiin, et miks naureskelen ja miks välil taas on typerä virne kasvoilla..
Innolla odotan seuraavaa lukua ja kaikkia tapahtumia <3

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #28 : 15.02.2009 13:23:58 »
Ah, ihanaa, kiitos! Mäpäs olen fiksu, ja pääsin Korpinkynteen! Jonkun mikä/joka virheen bongasin, mutta en enää muista missä se oli. No jaa.

Tykkäsin siitä, että niin moni oli saatu samaan lukuun niin luontevasti. Homma ei vaikuttanut mitenkään pakotetulta ja teksti eteni suoraan. Olen ihan vamrma, että jos me oikeasti päädyttäisiin Tylypahkaan, ei siinä turhan paljon selittelyitä vaadittaisi.

Onnittelut onnistumisesta ja pikaista jatkoa toivomme.
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

Roshwua

  • Vieras
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #29 : 15.02.2009 16:50:06 »
Pakko sanoa, vaikken mukana olekaan (koska en päässyt tekemään hakemusta, kun oli juuri loma koneesta :( , että tämä on AIVAN MAHTAVA! Prologissakin hymyilytti, siihen oli napsittu aikas hyviä paloja. Itse ensimmäinen luku oli hulvaton, monien hahmojen tunkeminen samaan lukuun sujui hyvin ja tekstiä oli helppo lukea (aluksi ajattelin, että tästä tulee raskasta, mutta ei). Eri ihmisten persoonat tulee hienosti esille, se vasta onkin vaikeaa hommaa. Tykkään myös siitä, miten ihmisten ajatuksiakin on tungettu väliin eikä teksti ole pelkkää dialogia tai yhteistä kertomista. Onnittelut mielenkiintoisesta tarinasta, jatkoa odottelen kyllä innolla ;)

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #30 : 15.02.2009 16:58:37 »
Kun alunperin kuulin, että kaikki ilmoittautneet pääsevät mukaan ficciin olin ihan "miten?" todella kätevästi ja taidokkaasti saitte kaikki/lähes kaikki jo ensimmäisessä luvussa :)

innolla odotan seuraavia lukuja :D

//: muoks. ihanaa pääsin rohkelikkoon ;)
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

Afael

  • Filosofi
  • ***
  • Viestejä: 263
  • Madness is highly epidemic.
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #31 : 15.02.2009 17:46:27 »
Okei, prologista kun en saanut ollenkaan revittyä asiaa, niin tungetaampas ainakin puumerkki vieraskirjaan, ellei muuta. ;D

Teksti on kevyttempoista, eikä liian vakavasti otettavaa, mikä on varmaankin juuri sopivanlainen tyyli tällaiseen humoristiseen ficciin (tai ainakin minä miellän sen humoristiseksi). Dialogi toimii, mistä pidän todella paljon.
Oman nikin bongaaminen tekstin seasta oli muuten melko outo kokemus, täytyy sanoa. Hassua lukea "itsestään" toisen kirjoittamana. (Laittaa miettimään, miltä jostain oikeasta henkilöstä tuntuisi, jos se sattuisi törmäämään itsestään kirjoitettuun RPF:ään. ::) ;)) No, lopputulos oli kaikean kaikkiaan oikein hyvä, joten enemmittä mutinoitta.
Pimeys voi piilottaa monet silmät, mutta se piilottaa myös sinut.
Valo vain paljastaa kaiken.


"People say that life is the thing, but I prefer reading" - Logan Pearsall Smith

Indigo

  • Rohkelikkotar Zera
  • ***
  • Viestejä: 262
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #32 : 15.02.2009 17:47:06 »
Lajittelu <3 Jostain syystä minua kiehtoo suuresti aina lajittelu. ^^ Tässä tosin se oli melkoisen nopeasti ohi, onhan se ymmärrettävää kun meitä on niin suuri määrä. :D
Äääh. :D Marisen, kirjoittaja on typottanut ja kirjoittanut nimeni Indikona, g:llä kiitos. ;)

Mutta pidin tästä ja hyvin oli yhdistetty tuo vaihto-oppilas idea ynnä muut. ^^ Odottelen innolla muiden kanssa seuraavaa osaa. :)
Hän pelaa aikaa miettiäkseen tekosyitä. Oikeuttaakseen kipua sisällään.
Luulen että hän tietää hymyistä, ja katseista. Että kaikilla on teoria paremmasta.

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #33 : 17.02.2009 14:55:57 »
No niin.. pääsinpäs nyt vihdoin ja viimein lukemaan tämän ensimmäisen luvun!
Harvinaisen intensiivisesti luinkin tämän luvun, johtuen kenties juurikin siitä, että tämä kertoo finiläisistä. Itsestään oli myöskin erittäin mielenkiintoista lukea, ja minusta minä itse olin tässä varsin onnistunut - melko lailla vaikutin juuri sellaiselta kuin todellisuudessakin. Melkein unohdin, että minua paritetaan tässä Traversille. :D Kieltämättä erittäin mielenkiintoista lukea tätä siltäkin osin. :)

Teksti oli minusta onnistunutta. Varsinkin, kun ottaa huomioon sen, kuinka monta hahmoa tässäkin luvussa esiintyi ja kuinka paljon muistiinpanojen tekemistä moisen hahmomäärän ahtaminen samaan ficciin aiheuttaa. Siitä en voi kuin kiittää syvästi kirjoittajia, jotka tuohon urakkaan ovat ryhtyneet!

Jatkoa odottelen valtaisalla mielenkiinnolla. Kiitos vielä kerran valtavasti tästä!
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #34 : 17.02.2009 18:19:52 »
Härregyyd, minäkin siellä. Vau. Hih (: Ja Korpinkynnessä, mahtavaa, Kuuran kanssa :D Ja Snapunkin! *selaa nopeasti uudelleen Korpinkynteen lajitellut ja hihkuu innosta*

Olipas kyllä kiva luku, lajittelu on aina mielenkiintoista. Odotan innolla jatkoa.
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Lauren

  • Piirakkatyttö
  • ***
  • Viestejä: 200
  • Ava: Karakuri
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #35 : 23.02.2009 11:12:30 »
Oih! Olisin minäkin hakenut, mutta joku osaa katsella palstoja, ja huomasi asian liian myöhään. No, päätin kuitenkin lukea tämän ficin.
Kyllä siellä tuttuja nimiä vilahteli (siis finiläisistä), mutta osasta en ole (vielä) kuullut.
Ja Dinaa lainaten sanon, että lajittelu on aina mielenkiintoista :)
Save me
Somebody take my hand, and lead me
Slow me down

Jennea

  • Vieras
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #36 : 26.02.2009 23:38:16 »
Nyt vasta eksyin tänne ja innolla luin ensimmäisen osan läpi! Huisin hyvä. Jees, minäkin olin siellä =)

Apua, tästä tulee ihan ihkutusviesti, mutta kyllä tällainen ficci iskee lujaa, kun kertoo tyypeistä, jotka itse tietää. Tarina menee rattoisasti eteenpäin ja mielestäni ficci kuvastaa melko hyvin rentoa ja ystävällistä meininkiä, joka Finissä vallitsee. Kirjoittajat ovat kyllä onnistuneet hyvin!

Huutaisin tähän isolla, että jatkoa, mutta maltan itseni ja sanon vain, että kiitos ensimmäisestä osasta ja odotan innolla seuraavia. :-)

theycallmeHeaven

  • Death Eater
  • ***
  • Viestejä: 280
  • Team Sass
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #37 : 28.02.2009 14:07:00 »
HAH HA HAA!! Ihan paras! :D Koukutitte mut saman tien. En olettanut että tää on näin hyvä. pelkäsin vähän että tästä olis tullu hidas ja vaivalloinen, kun on noin paljon porukkaa mukana, mutta hyvinhän se toimii. :)

Jatkoa odottelen. En nyt osaa sanoa muuta.... ;D
Kylmimpien kuorien alta löytyy eniten hillittävää intohimoa.

Nilla

  • ***
  • Viestejä: 103
    • Hopeinen pimeys -kirjallisuusfoorumi
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #38 : 01.03.2009 20:20:51 »
Oih! Mitenkähän tämä onnistui menemään minulta ohi, kun kuitenkin odotin tämän ilmestymistä niin kovasti?

No, kuitenkin. Kaikki finiläiset ovat jotenkin tosi finiläisiä, räkätin täällä ihan hulluna.  ;D Voin hyvin kuvitella kaiken tämän oikeasti tapahtuvan. Varsinkin kun olen joitain finiläisiä nähnyt, kaikki tuntuvat tosi tutuilta ja aidoilta hahmoilta.

Loistavaa!

Voi harmi kun minulta meni hahmohaku ohi...  Vaikka minä olen sen verran tuntematon ja hiljainen että tuskin kuitenkaan.

Ja anteeksi, että tuli tällainen epämääräinen viesti. Melkeinpä sisällötön ihkutusviesti...  ;D
Sometimes people run away just to see if anyone cares enough to follow

 Gryffindor, you know?

Augurey

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Finiläiset Tylypahkassa [prologi+1/5] 14.2.09
« Vastaus #39 : 17.03.2009 15:24:18 »
Voih! En oo huomannu  tälläseen ficciin haettiin hamoja. :(  Kun en yleensä liiku sulkakynässä, mutta hyvin olit saanut mahutetuu noi kaikki nimet. Eikä se tuntunut siltä että ne ois väkisin tungettu sinne. No ficciä  jään kummiski seurailee.