Kirjoittaja Aihe: Vuosisadan rakkaus, Harry/Fred, Severus/Remus, S, angst, AU, draama...  (Luettu 1562 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Vuosisadan rakkaus
Ikäraja: S
Paritukset:Harry/Fred, Severus/Remus, Luna/Neville, Seamus/Hermione...
Yhteenveto: Sota on alkanut, Harry on Kalkaroksen poika ja hänellä on tehtävä; tuhoa Voldemort.
Kirjoittajan kommentit: Hemmetti. Miks mä aina päädyn ajattelemaan kaksimielisiä asioita sillon, kun mun pitäis siivota tai lukea? Niin tämäkin ficci sai alkunsa. Ajattelin vain jostain syystä lukiessani Liekehtivää Pikaria, että miten hyvin Fred ja Harry sopisivatkaan toisilleen. Ja tästä lähti idea; ensimmäinen, ensimmäinen ikinä Fred/Harry- ficcini, joten saa nähdä, mitä tästä tulee! Ja ai niin, olen muuttanut Rowlingin luomia henkilöhahmojen ikiä sen verran, että Fred, George ja Ron ovatkin kolmoset :D Ihan vain sen takia, että saan tungettua Fredin paremmin ficciin esille! :)

 Traileri

 Harrylla on ongelma...
 ”Ongelma nimeltä Hän-joka-jääköön-nimeämättä.”
 ”No... sekin.”

 … Hän on palavasti rakastunut...
 ”Oikeasti? Harry Kalkaros on rakastunut? Vuosisadan jymyjuttu!”
 ”Haista paska.”
 
 … Ja kun Voldemort lähestyy koko ajan...
 ”Koko roska täynnä juttua sinusta ja tiedät-kai-kenestä!”
 ”Anteeksi, kun olen olemassa.”
 
 … Kukaan ei ole turvassa!
 ”Hemmetti, ikään kuin emme tietäisi tuota jo.”
 ”Niinpä.”

 Kukaan ei tiedä, kummalla puolella on...
”Tuokin niin nähty.”

  … Tylypahka on vaarallinen...
 ”No tuo oli uutta.”
 
 … Harry seurustelee salassa Fred Weasleyn kanssa...
 ”Huudatko vielä vähän kovempaa? Ihan koko sali ei tainnut kuulla.”
 
 … Voittaako hyvä vai paha?
 ”Hitto, McGarmiwa esittää aina niin pirun vaikeita kysymyksiä!”
 ”Totta. Mistä me nyt tulevaisuuteen nähtäisi?”

… Tylypahkan suuri taistelu alkaa!
 ”Mennään jo, kohta on kaikki hyvät kuolonsyöjät varattuja!”
 ”Muistakaa, että Bellatrix on minulle. Haluan tappaa sen huoran.”
 ”Kovia sanoja, Weasley.”

 … Taistelu rakkaudesta...
 ”Harry...”
 ”Fred, Fred ei!”

 … Perheistä...
 ”Isä...”
 ”Harry, tiedät tehtäväsi. Mene jo!”

… Ystävistä...
”Hermione!”
”Harry, auta!”
”Yleensä tämä menee toisin päin.”

 … Taistelu tulevan sukupolven puolesta...
 ”Muistakaa minkä vuoksi me taistelemme.”
 ”Rauhan?”
 
 … Taistelu menneiden sukupolvien puolesta...
 ”He eivät onnistuneet siinä. Mutta me näytämme, mistä meihin on!”
 
 … Ole valmiina...
”Okei, me olemme menettäneet monta tärkeää ihmistä tässä sodassa.”
 ”Ei kovin rohkaisevaa.”
 ”Haluatteko menettää vielä lisää? Sillä niin käy, jos Voldemort saa vallan!”

 … Ja seuraa tarinaa...
 ”Sulje silmät.”
 ”Mitä?”
 ”Etkö luota minuun?”

 … Vuosisadan rakkaus!
"Eikös se ollut jo siinä jästielokuvassa, mikä sen nimi nyt olikaan..."
"Titanic."
"Juuri se!"

 Tulossa pian
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 19:39:10 kirjoittanut Arte »

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Hah, eka! :D Huomasin että puhuit tästä jo Räpellyksestä, ja kiinnostuin sen verran kovasti että piti tulla heti katsomaan, löytyykö ficci jo finistä. Näin alustavasti mukana paritusten takia, ja koska olen ficcejäsi ennenkin lukenut, uskon siis tästäkin tulevan hyvää jälkeä.

Trailereita on niin vaikea kommentoida, koska ne ainakin alussa paljastaa ficistä melko vähän ja on yleensä keskenään aika samanlaisia. Mutta, taas vähään aikaan en olekaan lukenut ficciä jossa Severus olisi Harryn isä ja olisi yhdessä Remuksen kanssa, jään siis oikein innolla odottamaan mitä tässä tapahtuu. Ensimmäistä lukua siis odottaessa! Niin ja pointsit myös siitä, että paritat Harryn Fredille, siihenkin liian harvoin törmää. Kiitos trailerista, tuolle Hän on palavasti rakastunut kohdalle naureskelin pitkän aikaa :D
Einmal ist keinmal


Miusamo

  • Vieras
Kuurankukka, Tässä ensimmäisessä luvussa on enemmän Harry/Frediä, mutta kyllä Sev/Remustakin tulee olemaan. XDD Kiitos itsellesi kommentistasi!

 Anteeksi, että tämä on kestänyt (onko?)

 Luku 1,
 Paluu Tylypahkaan

Harry Kalkaros seisoi hämmentyneenä Tylyahon juna-asemalla. Nyt alkaisi hänen viimeinen vuotensa Tylypahkan velhojen ja noitien koulussa. Viimeinen vuosi, josta tulisi paras.

”Uskomatonta, että me ollaan oltu täällä jo seitsemän vuotta!” Hermione Granger, yksi Harryn parhaista kavereista sanoi.

”Nyt kaikki on muuttunut”, Ron Weasley, Harryn paras kaveri totesi.

”No, veliseni, älä nyt ala synkistelemään”, Fred Weasley totesi virnistäen ja hymyili Harrylle salaliittolaisin elkein. Harry punastui.

 Kukaan ei tiennyt, että Harry oli seurustellut Fredin kanssa jo kaksi vuotta. He olivat osittain Harryn isän takia salanneet suhteensa. Harryn isä Severus Kalkaros inhosi kaikkia Weasleyn perheen lapsia. Ja nyt Severus oli ylennetty Tylypahkan rehtoriksi edesmenneen rehtorin Albus Dumbledoren tilalle.

”Uskomatonta”, Hermione toisti. ”Tänä vuonna Tylypahka on varmasti erilainen”, tyttö jatkoi haikeasti.

”Voi olla, että muutos on parempaan päin”, George Weasley ehdotti yrittäen luoda iloista tunnelmaa.

”Tuskin, kun Kalkaros on rehtorina”, Ron mutisi. Sitten hän huomasi Harryn katseen ja tunsi Fredin potkun jalassaan. ”Ei millään pahalla, Harry”, hän jatkoi ja haroi punaista tukkaansa.

”Hei, Harry, tiedätkö mitään uudustuksia, joita Kalkaros on tehnyt?” George kysyi ystävältään.

 Harry pudisti päätään.

”Isä ei ole kertonut mitään. Mutta kai se puolen tunnin sisällä meille selviää”, hän sanoi ja yritti luoda kasvoilleen hymyn.

”Tietysti”, Ron sanoi.

”Eteenpäin! Ei saa jäädä lorvailemaan Tylyahoon! Rehtorilla ei ole koko päivää aikaa!” joku uusista opettajista karjaisi. Harry kääntyi katsomaan ja huomasi opettajan tuijotuksen. Tämä oli ilmiselvästi joku isän ystävistä, joku kuolonsyöjistä. Mutta nimeä Harry ei saanut päähänsä. Kasvot olivat tutut: mies oli käynyt heillä useastikin kesän aikana.

”Ei varmasti ole”, Ron tuhahti kävellesään vaunuja kohti. Uusi opettaja sattui kuulemaan tuhahduksen.

”Mitä sinä sanoit? Sinä punapää siellä!” tämä raivostui.

”Minäkö? Sanoin vain, ettei varmasti rakkaalla rehtorillamme ole koko päivää aikaa”, Ron vastasi viattomana. Harry otti ystäväänsä olkapäästä kiinni.

”Ron, rauhoitu. Älä aloita mitään tappelua”, hän pyysi.

”Mustatukkainen on fiksu. Ei kannata lietsoa kapinaa heti vuoden alussa”, opettaja totesi teennäisesti hymyillen.

”En sanonut sitä ystäväni tai kapinan takia. Sanoin sen teidän takianne. En usko, että te haluaisitte sairaalasiipeen heti ensimmäisenä päivänä”, Harry vastasi kapinaalisesti ja kohautti olkapäitään. ”Vaikka ei asia minulle toki kuulu.”

 Rohkelikot nauroivat. Opettaja tutki Harryn ilmettä ja tuli siihen tulokseen, että tämä oli tosissaan.

”Nimesi? Teen sinusta ilmoituksen rehtorille”, opettaja tokaisi lopulta.

 Harry huokaisi.

”Voi, isä on tottunut ilmoituksiin minusta”, hän sanoi ja iski silmää.

 Uusi professori pudotti matka-arkkunsa.

”Olet rehtorin lapsi?” hän kysyi aivan eri äänensävyllä.

”Kyllä. Harry Kalkaros, vieläkö haluatte tehdä ilmoituksen?” Harry kysyi.

 Uusi professori lähti raivoissaan kävelemään Tylypahkaa kohti.

”Ilmeisesti hän ei aio tehdä ilmoitusta”, Fred sanoi nauraen. Hän heitti ylävitosen Harryn kanssa.

 Hermione mulkaisi poikia.

”Harry, et saisi käyttää isäsi uutta asemaa hyväksesi!” tyttö moitti.

”Miksei saisi? Jos meidän isämme olisi Tylypahkan rehtori minä ainakin käyttäisin hänen asemaansa hyväkseni”, Fred puolusti Harrya. Harry virnisti.

”Meillä taitaa tosiaan olla muutoksen vuosi edessä”, hän sanoi.

”Perun sanani. Tästä voi tulla hauskaa”, Ron sanoi.

 Kaikki nauroivat, jopa Hermione. He istuutuivat vaunuihin ja käänsivät katseensa eteenpäin.

”Tästä ei pelkästään voi tulla hauskaa, vaan tästä tulee hauskaa”, Fred korjasi veljensä sanoja ja pamautti tätä nyrkillä päähän.

 Fred, George ja Ron olivat ainoat Weasleyn sukuun syntyneet kolmoset. He olivat keskenään tismalleeen samannäköisiä, ainoana erona oli vain se, että Ron oli hivenen pidempi veljiään. Harry oli tutustunut Weasleyihin ensimmäisenä kouluvuotenaan. Aluksi Weasleyt olivat katsoneet häntä nenänvartta pitkin, koska hän oli Kalkaros ja koska kaiken järjen mukaan hänen olisi pitänyt olla luihuisissa. Olihan hänen isänsä sentään luihuisten tuvanjohtaja. Ensimmäisen vuoden aikana Ron, Fred ja George olivat kuitenkin tutustuneet pikkuhiljaa Harryyn ja askel kohti suurta ystävyyttä oli alkanut. Viidentenä vuonna Fred ja Harry olivat aloittaneet seurustelun.

”Tylypahka”, Ron sanoi hymyillen. Harrykin käänsi katseensa suureen puiseeen linnaan ja hymy levisi hänenkin kasvoilleen.

”Ihan kuin näkisit Tylypahkan ensimmäistä kertaa”, Fred totesi hypätessään ulos vaunuista. ”Tulkaa jo, minä haluan syömään”, hän jatkoi.

”Hei kaikki!” Ginny Weasleyn ääni kuului Harryn takaa ja Fred kirosi hiljaa. Fred oli tietoinen siitä, että hänen sisarensa oli ihastunut Harryyn ja se teki Fredin mustasukkaiseksi. Pelkkä Harryn hymy Ginnylle teki hänet mustasukkaiseksi. Harry sanoi usein, miten huvittava Fred oli, mutta Fred ei voinut tunteilleen mitään.

”Moi, Ginny”, Harry tervehti tyttöä.

”Ai, sinuakin näkee”, Ginny vitsaili hymyillen.

 Harry nauroi ja haroi mustia hiuksiaan sormillaan. Fred lähti harppomaan Tylypahkaa kohti. Sen huomatessaan Harry lähti juoksemaan pojan perään.

”Enkö saa edes puhua sisarellesi?” Harry kysyi.

”Anna mennä”, Fred mutisi.

”Olet mustasukkainen”, Harry härnäsi.

 Fred puristi kätensä nyrkkiin.

”Entä sitten?” hän tuhahti. ”Ole kenen kanssa lystäät! Mitä se minua liikuttaisi?” hän jatkoi.
 
 Nyt Harrykin vakavoitui.

”Haluan olla sinun kanssasi”, hän sanoi hymyillen.

 Fred kääntyi ja katsoi Harrya suoraan silmiin.

”Haluatko?” hän kysyi. Ehkä vastaus ei olisikaan niin varma.

 Harry nauroi.

”Haluan. Minä rakastan sinua, hölmö”, hän sanoi ja jos he eivät olisi olleet niin keskellä ihmismassaa Fred olisi suudellut poikaa.

”Minäkin rakastan sinua.”

 Harry hymyili ja pujotti kätensä Fredin käteen.

”Illalla Tarvehuoneeseen?” Fred ehdotti.

 Harry nauroi.

”Sehän on jo perinne”, hän hymyili.

”Paras perinteistämme”, Fred totesi.

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Ihanaaaaa! En olis uskonut pitäväni Fred/Harry parituksesta, mutta perun sanani!

Lainaus
”Hei, Harry, tiedätkö mitään uudustuksia, joita Kalkaros on tehnyt?” George kysyi ystävältään.
Ainut virhe pisti silmään, uudistuksia?

Lainaus
Harry nauroi.

”Haluan. Minä rakastan sinua, hölmö”, hän sanoi ja jos he eivät olisi olleet niin keskellä ihmismassaa Fred olisi suudellut poikaa.

”Minäkin rakastan sinua.”

 Harry hymyili ja pujotti kätensä Fredin käteen.

”Illalla Tarvehuoneeseen?” Fred ehdotti.

 Harry nauroi.

”Sehän on jo perinne”, hän hymyili.

”Paras perinteistämme”, Fred totesi.
Awwss.. suloista. Paljon se Harry nauraa  :D

Jatkoa odotellen
Jahma
Demons and Angels

ava by Swizzy

Miusamo

  • Vieras
Kuten jo räpellyksessä eräs ystäväni ilmoitti, niin minä lopetan ficcaamisen kokonaan. Lisäksi poistan kaikki ficcini sanotaanko kesään mennessä. MUTTA tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että ficcini katoavat täältä tai että minä poistan ne sanomatta mitään tai kiittämättä ollenkaan. Jokainen, korostan, jokaikinen, saa minkä tahansa ficin (tai vaikka kaikki, jos siltä tuntuu) omaksi luettavakseen ja ilokseen. Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat jollain tapaa auttaneet minua ficcaamisessa eteenpäin, jollain tapaa kommentoineet tai edes lukeneet ficcejäni.
 
 Syy, miksi lopetan ficcaamisen on yksinkertaisesti se, että olen kasvanut siitä yli. Ja se, että kun jossain vaiheessa, ei ehkä tänä vuonna, ei ehkä vielä kymmeneen vuoteen, mutta jossain vaiheessa, musta tulee kirjailija, niin sillon mun olis pakko lopettaa. Mieluummin lopetan näin omasta tahdostani, kuin pakotettuna ja hätiköidysti. Ja vaikka mä en lopettaisikaan, vaikka voisinkin jatkaa ficcaajana vielä silloin, kun kirjoitan jo romaaneja, silti ficcaaminen ei yksinkertaisesti tunnu enää samalta, kun silloin 12-vuotiaana, kun luulin typerästi kirjoittavani jatkoa Harry Pottereille. Paljon on tapahtunut tässä neljän vuoden aikana, mutta silti tämä elämänvaihe on jo ohitse. Vaikka mä kuinka toivoisin, et J.K.Rowlingin upeat hahmot ja upea maailma olisi minun ja vaikka kuinka yritän parittaa Harrya ja Dracoa keskenään tai kirjoittaa jälleen uutta Severitusta, silti tiedän koko ajan, ettei se maailma, ne hahmot, ole minun. Ja lisäksi monissa ficeissäni on upeita Mary Sue - hahmoja (Sepaleus, Stewart, Shana, Cyralin...) joita haluan käyttää omissa tarinoissani.
 
 Nyt mä haluan kiittää teitä kaikkia ja lisäksi niitä henkilöitä, jotka ovat tukeneet minua ja auttaneet eteenpäin, lukeneet ficcejäni ja olleet aina vierelläni kulkemassa elämäni polkua eteenpäin.
 
 Kiitos. Olette tärkeitä ja rakkaita, muistakaa, että jokainen saa minkä tahansa ficcini koneelleen, heti, kun pyytää. Saa vaikka kaikki, jos näin haluaa.
 
  - Flo