Kirjoittaja Aihe: Weasley x 12 (K-11, 1. luku 29.12.)  (Luettu 2978 kertaa)

Nelxis

  • Eetvartin Emäntä
  • ***
  • Viestejä: 257
Weasley x 12 (K-11, 1. luku 29.12.)
« : 16.12.2010 19:19:42 »
Kirjoittaja:Nelxis
Ficin nimi:Weasley x 12
Ikäraja:K-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Beta: ihana sukkula lupasi betata.
Genre:Draama, Romance, vähäinen huumori
Päähenkilöt+paritukset:James, Albus, Lily, Hugo, Rose, Roxanne, Fred, Molly, Lucy, Dominique, Louis ja Victoire. Victoire/Teddy, Molly/Arthur, James/OC+ canon-parituksia
Summary:Weasleyn 12 serkusta viettämässä kesälomaa Kotikolossa? Voiko siitä seurata mitään hyvää?
Vastuuvapautus:J.K. Rowling omistaa kaiken hänelle kuuluvan, enkä minä saa tästä mitään rahallista korvausta.

A/N:En tiedä mistä tämä idea tuli, mutta teenpä nyt kumminkin. Ensimmäinen oikea pitkä ficcini... Antakaa siis armoa.

Weasley x 12

Tervetuloa Kotikoloon...
"Minä en voi sille mitään, jos siellä on heikko lattia!"

... kun 12 Weasleyn serkusta...
"Meitä on tusina! Miten me muka ikinä mahdutaan tänne?"
"Laihduttamalla?"

...viettävät siellä kesälomaansa.
"Ette te voi jättää minua tänne!"
"Minä luulin ettet sinä edes halua Ranskaan."
"En minä haluakaan."

Päosissa Victoire, Dominique, Louis, Molly, Lucy, Roxanne, Fred, Rose, Hugo, James, Albus ja Lily
"Hän on varmaankin menettänyt järkensä. Pitäisikö hänet viedä Pyhään Mungoon?"

Nelxis ylpeänä esittää:
Weasley x 12

Tulossa pian
"Hänestä on tullut Teddyholisti."

A/N2:Ja arvatkaa mitä. Minä niin tykkään niistä hassuista jutuista, joita kutsutaan kommenteiksi.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2015 20:40:09 kirjoittanut Scarlett »

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Vs: Weasley x 12
« Vastaus #1 : 16.12.2010 19:29:11 »
Trailerin perusteella tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten taidan jäädä taustalle seuraamaan tarinan kehittymistä. Idea on mielenkiintoinen, Weasleyt tykkäävät näemmä lisääntyä ihan kohtuu hyvin, kun tätä jälkikasvua löytyy näinkin paljon.

Lainaus
"Hänestä on tullut Teddyholisti."
No meikäläisestä ainakin on tullut! Hemmetti, syötävä jätkä<3

- Siiseli

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

carr0t

  • Vieras
Vs: Weasley x 12
« Vastaus #2 : 16.12.2010 19:30:20 »
Lainaus
Tervetuloa Kotikoloon...
"Minä en voi sille mitään, jos siellä on heikko lattia!"
:--- D

Traileri on aika lyhyt, mutta ytimekäshän on aina hyvä.
Tulee varmasti hauskaa, kun Fredkin on mukana. :--- )

Tuli laatu kommentti, mutta nyt ei oikein irtoa.
Ensimmäistä lukua odottelen.

Nelxis

  • Eetvartin Emäntä
  • ***
  • Viestejä: 257
Vs: Weasley x 12
« Vastaus #3 : 16.12.2010 19:37:58 »
Siiseli kiitos kommentista. Ja nuo nimet on ihan tarkistettu netistä, joten niitä on ihan hirveästi.

carrOt kiitos sinullekin, mutta joudunpa huomauttamaan: tuo Fred, joka tuossa on, on se Georgen ja Angelinan poika. (Miksi niiden pitää nyt NOIN paljon muistaa kuolleita?) Eli siis Victoire, Dominique ja Louis ovat Billin ja Fleurin, Molly ja Lucy ovat Percyn ja Audreyn(Ei, Percy ei mennyt naimisiin Penelopen kanssa.), (ja ei, Charliella ei ole lapsia. :() , Roxanne ja Fred ovat siis Georgen ja Angelinan, Hugo ja Rose taas Ronin ja Hermionen ja James, Albus ja Lily(YÖK mitä nimiä!) Harryn ja Ginnyn. Miksi niitä onkaan noin paljon?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2010 17:14:54 kirjoittanut Nelxis »

Nelxis

  • Eetvartin Emäntä
  • ***
  • Viestejä: 257
Vs: Weasley x 12
« Vastaus #4 : 29.12.2010 15:07:55 »
A/N: Tiedän, kesti kauan, kunnes ihana rakas sukkula rupesi potkimaan eteenpäin. Kommentit olisivat kivoja. Ja olen myös tietoinen siitä, että tämä on vähän lyhyt.

1. luku

Tylypahkan pikajuna kolisteli matkallaan kohti Lontoota. Suurin osa oppilaista oli onnellisia lukuvuoden päättymisestä, paitsi S.U.P.E.R.- tason juuri suorittaneet oppilaat, jotka hyvästelivät haikeina toisiaan.

Eräässä vaunuosastossa istui kolme henkilöä; Roxanne Weasley sekä James ja Albus Potter, joka oli painanut nenänsä kiinni kirjaan, eikä jaksanut kuunnella kahden muun kinastelua.

”Johan minä sanoin: Olen pahoillani! Montako kertaa minun pitää se sanoa, että se uppoaa sinun paksuun kalloosi?” Roxanne raivosi kiukkuisena serkulleen.
”Ja nyt sinä alat haukkua minuakin? Voisitko joskus pitää sen turpasi tukossa?” James kysyi katsomatta tyttöä silmiin. Samassa joku ilmestyi ovelle. ”Saanko tulla tänne? Muualla ei oikein ole tilaa”, sanoi Louis, joka istui heti Albuksen vastapäätä. ”Tietenkin, mutta missä sinä olet koko alkumatkan ollut?” Albus kysyi, ja sulki kirjan. James ja Roxanne olivat molemmat liian vihaisia keskustelemaan, joten kumpikin katseli ulos ikkunasta. ”Äh, olin Victoiren kanssa samassa vaunuosastossa, mutta hän höpisee koko ajan Teddystä. ’Teddy sitä, Teddy tätä’. Ei sellaista voi kestää kukaan! Hänestä on tullut Teddyholisti”, Louis sanoi ja pyöritteli silmiään. ”Mikä noilla kahdella on?” hän kysyi ja nyökkäsi ikkunaan päin. ”He ovat riidelleet koko matkan jostakin. En jaksanut kuunnella. Ja mitä Victoiren tulee, niin joudut kestämään häntä koko kesän”, Albus sanoi. Louis katsoi serkkuaan järkyttyneenä. ”Mitä sinä oikein höpiset? Minä luulin, että hänen piti mennä jonkun kaverinsa luo kesäksi” hän sanoi. Albus virnisti ja sanoi viattomasti: ”Etkö muista? Mummi pyysi meidät kaikki kotikoloon kesäksi. En kylläkään tiedä, että mitä siitäkin tulee, kun ottaa huomioon, mitä sinä ja James teitte yläkerran kylpyhuoneelle.” ”Minä en voi sille mitään, jos siellä on heikko lattia!” Louis puolustautui. Vaunuosastoon lankesi hetkeksi hiljaisuus.

Noin kahdenkymmenen minuutin päässä Lontoosta Louis avasi taas suunsa. ”Mitähän mummi oikein ajatteli? Hän on varmaankin menettänyt järkensä. Pitäisiköhän hänet viedä Pyhään Mungoon? Onhan meitä sentään 12”, hän tuumi. Albus kohautti olkapäitään. ”No, minun on nyt mentävä takaisin hakemaan matka-arkkuni. Nähdään!” Louis hyvästeli ja pyyhälsi pois. Albus, Roxanne ja James, joka oli nukahtanut jossakin välissä, jäivät kolmistaan vaunuosastoon.

Juna hidasti ja pysähtyi lopulta asemalle. Albus tökki veljensä hereille. Heti, kun he olivat päässeet laiturille 9 ja ¾, heidän äitinsä ryntäsi halaamaan poikiaan. ”Miten vuosi meni?” hän kysyi. ”Ihan hyvin, mutta voisitko nyt päästää irti?” James pyysi, ja hänen äitinsä irrotti otteensa. ”Tulkaa. Isä ja Lily odottavat jo autossa”, hän sanoi ja johdatti poikansa pois laiturilta jästien keskelle.

carr0t

  • Vieras
Vs: Weasley x 12
« Vastaus #5 : 29.12.2010 18:06:19 »
Oo, jatkoa. Ja joo, oli tosi lyhyt. Mutta ei se mitään. :--- )

Hei muutes, tässä ei varmaan ole mainittu noiden henkilöiden ikiä? Siis Weasleyn lasten ikiä. Varmaan se vielä mainitaan, mutta mietinpäs vaan.
Vaikka olikin noin lyhyt luku, olisin jotenkin kaivannut kuvailua vähän enemmän.

Nelxis

  • Eetvartin Emäntä
  • ***
  • Viestejä: 257
Vs: Weasley x 12
« Vastaus #6 : 30.12.2010 09:48:32 »
Anteeksi, että oli lyhyt, mutta oli nyt pakko julkaista tuollaisena. Ja tuo kesä on sen epilogin jälkeinen. Voin nyt luetella tuohon ne iät, mutta en ole niitä kaikkia netistä tarkistanut, ja kaikki siis täyttävät tuon verran ennen 1.9.(noi on siis minun mielipiteitä)
Victoire:18
Dominique:16
Louis:14
Molly:16
Lucy:15
Fred:15
Roxanne:14
Rose:12
Hugo:10
James:14
Albus:12
Lily:10

Yritän kuvailla seuraavassa osassa enemmän.