Kirjoittaja Aihe: Rotan varjo perässäsi || FF10, S, Peter Piskuilan, tuplaraapale, songfic.  (Luettu 2637 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Rotan varjo perässäsi
Author: Jennea
Rating: S
Henkilöt: Pääosassa Peter, mutta myös muut kelmit mukana.
Genre: Drama ja angst. Tuplaraapale, sekä songfic.
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. Kappale ei myöskään kuulu minulle. En saa tästä korvausta.
Summary: “Voi luoja, Peter. Sinä et ole sitten mitenkään kovin välkky.”

A/N: Tajusin tänä aamuna, ettei minulla ole yhtään ficciä FF10:ssä, jossa pääosassa olisi Peter, joten päätin korjata asian. Muutenkin on niin vähän ficcejä Peteristä, joka on kuitenkin melko mielenkiintoinen hahmo. Itse kuvasin hänet tähän ficciin uhmakkaana poikana, joka on kyllästynyt jäämään jalkoihin.
Kuuntelin vanhaa Maria Menan biisiä Shadow, joka kuvaa mielestäni hyvin Peterin tunteita.
Osallistuu siis FF10, sanalla Varjo.


Rotan varjo perässäsi


“Peter, et voi olla tosissasi! Onko sinulla aivoja vai ei?”

“Luulen, että meidän täytyy näyttää mallia pikku Peterille miten tämä oikein tehdään.”

“Voi luoja, Peter. Sinä et ole sitten mitenkään kovin välkky.”


Olen kyllästynyt siihen, kun he vähättelevät minua. Enkä aina edes ymmärrä miksi. Tiedän, etten unissanikaan yllä heidän tasolleen. Kaikki tytöt pitävät heistä. Kaikki opettajat pitävät heistä, vaikka aiheuttavat harmia. Eivätkö he ymmärrä, että joskus minäkin haluaisin osaksi sitä ihastelua mikä heille on jo arkipäivää?

Tiedän, että he ovat todella ystäviä, että he tekisivät minun takia melkein mitä vain, mutta olisi hauskaa kuulla se edes välillä heiltä. Saan kuulla vain vitsejä ja pilkantekoa minusta.

Tunsin olevani onnekkain poika koko koulussa, kun he pyysivät minua liittymään seuraansa. En tänäkään päivänä ymmärrä miksi. En edes miettinyt. Halusin vain niin kovasti olla kelmi. Olla osa jotakin. Enkä enää olla yksin.

Minä olen viettänyt heidän kanssaan niin hauskoja aikoja, mutta välillä tuntuu kuin olisin pelkkä taakka heille. Että seuraan kuin varjo heidän perässään. Kuin olisin yksi fani lisää heidän ihailijakerhoonsa.

Mutta he eivät ole hylänneet minua. Eivät vielä ainakaan.

Mutta vielä minä näytän heille. Näytän, etten ole pelkkä rotta. Olen oikea mies, joka osaa ajatella. Näytän, että minäkin osaan olla fiksu. Että osaan taistella vastaan.

Eivätkä he enää siinä vaiheessa osaa aavistaa mitään, ennen kuin on liian myöhäistä.

I wish you'd see it on my face
But I'm caught up in those long lost days
And how can I then make you see
When I don't even know me

Following my footsteps home
This time I'm walking alone
Trying hard to be someone
I don't even know

I feel like a shadow
Walking behind who you think I am
Just like my shadow
Wanting to see the sun again
I'm your shadow
And I'm lost
Just like my shadow

Thought I'd light me bright and new
But my candle burnt out long before you
Now I'm the one who's got to pay
I'm finding me a better day
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:45:46 kirjoittanut Pops »

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Rotan varjo perässäsi
« Vastaus #1 : 27.07.2008 20:07:42 »
Tämä oli hyvä.
Tuli nuo Peterinkin tunteet esille. Ei ihme että hän on sitten kyllästynyt. Mutta ei se silti niitä pahoja tekoja olisi käskenyt tekemään. Sanoisi vain muille miten asia on.
Mutta joo, tämä oli todella hyvä.

-night eagle-
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."