Kirjoittaja Aihe: No. 6, Kipulintuina pimeydessä | S  (Luettu 819 kertaa)

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
No. 6, Kipulintuina pimeydessä | S
« : 09.09.2011 23:09:15 »
- Kirjoittaja: jennumiu
- Fandom: No. 6
- Beta: noup
- Ikäraja: S (en ollut tästä ihan varma, kun on kuitenkin maininta väkivaltaan sun muuta, saa nostaa jos tuntuu siltä)
- Paritukset ja hahmot: Shion/Nezumi
- Genre: änkst , raapale
- Disclaimer: En omista hahmoja enkä mitään muutakaan, vain teksti on omaani
- Haasteet: -

- A/N: Jee, numero kutosta! Kommentit olis jees, ja näkökulmahan on Shionin.

Kipulintuina pimeydessä

Kätesi kaulallani eivät antaneet armoa, mutta pettivät jokaisella viimeisellä sekunnilla vangiten minut pelkoon ja tähän maailmaan, vaikka kieleni (huuliasi tutkiskeleva) oli verillä pidätellyistä huudoista jotka halusin sinulta salata.

Pois täältä, pois sinun luotasi, pois koska rakastit muttet rakastanut. Pimeä huone, ja ahdistuneisuus hukkui toivonkipinöiden loimuun, kun kuiskailit korvaani kauniita sanoja jotka uskoin hiljaisuudessa, itkien yksin riittämättömyyttäni.

Miksi en voinut tehdä sinua onnelliseksi?

Joka päivä sinä romahdit, kuihduit, hukuit epätoivoon jota ajatus minusta oli pitänyt kaikki ne vuodet loitolla. Mutta minä olin pettymys, liian heikko mieleltäni kannattelemaan meitä molempia ja me eksyimme kai yhdessä.

Kipulintuina pimeydessä, pidät kädestäni ja toivon kuolemaa.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 20:58:57 kirjoittanut Beyond »
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

saghapo

  • Vieras
Vs: Kipulintuina pimeydessä | No. 6 , K-7
« Vastaus #1 : 11.09.2011 21:15:16 »
Moiksuli rakas, täs on nyt sit tää odotettu kommentti <:

Tykkäsin tästä. Ihanan synkkä, mutta silti äärettömän kaunista tekstiä. Sun kuvailus ja kirjotustyylis iskee muhun aina, ja jokasesta kommentista tulee tällästä ihkutusta. Ala kirjottaa huonommin jos haluut kritiikkiä ;)

Men tyksi siittä kun käsket mun kommata näihin tälläsiin tekeleisiin joitten fandomista mulla ei ole mitään hajua, ja siks kommenteista tulee tälläsii ihanan asiarikkaita. Mut ei se mitään, saat anteeks :3

Lainaus
Joka päivä sinä romahdit, kuihduit, hukuit epätoivoon jota ajatus minusta oli pitänyt kaikki ne vuodet loitolla. Mutta minä olin pettymys, liian heikko mieleltäni kannattelemaan meitä molempia ja me eksyimme kai yhdessä.

Kipulintuina pimeydessä, pidät kädestäni ja toivon kuolemaa.

Tää oli ihan sairaan kaunis pätkä, ja toi loppu oli mun lemppari. Kiitokset tästä  :-*

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: No. 6, Kipulintuina pimeydessä | S
« Vastaus #2 : 29.01.2018 19:03:24 »
Tämä on odotellut kirjanmerkeissäni jo pidemmän aikaa. Kiivain No. 6 vaiheeni on ollutta ja mennyttä, mutta ajattelin tänään iltani kuluksi palailla tämän pariin ja herätellä vanhaa innostusta. Pitäisi varmaan lähiaikoina katsoa No. 6 uudestaan, jotta ficcausintokin syttyisi.

No. 6:n maailma on kovin synkkä ja kierolla solmulla, ja niin on vähän Shionin ja Nezumin suhde. Nezumi on niin kurja Shionia kohtaan ja vaikka hänkin oppii Shionia arvostamaan sarjan edetessä, mun on silti vaikea uskoa, että Nezumi tosiaan olisi oikeasti rakastanut Shionia. Ja vaikka se ei ole Shionin vika, että Nezumi kohtelee sitä huonosti, Shion silti kokee syyllisyyttä siitä :c Komppailen saghapoa siinä, että tämä on todella kaunis pätkä. Omat preferenssit nojaa aina kaiken iloisen ja mukavan puoleen, mutta No. 6 maailmaan kyllä tällainen synkistely sopii paremmin kuin nenä päähän.

Kiitoksia o/

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"