Kirjoittaja Aihe: Percy Jackson/Olympoksen sankarit: Kyyneleitä ja sydämen sirpaleita, S| osa 2/?  (Luettu 1971 kertaa)

pringles

  • ***
  • Viestejä: 84
  • Joskus järki on järjetöntä.
Ficin nimi: Kyyneleitä ja sydämen sirpaleita
Tekijä: Minä, Pringles
Fandom: Percy Jackson/Olympoksen sankarit
Ikäraja: S
Paritus: Reyna/Nico, Will/Nico, joitain muita sivuosissa.
Genre: Hmm... Jonkinlainen draama, romance, ehkä välillä fluffy?

Summary: Moniosainen sarja Reynan ja Nicon tarinaa sodan jälkeen.

A/N: Halusin kirjoittaa Reycoa... Eka ficcini, älkää pliis tappako...

Osa 1
Päivitetyt kyyneleet


Reyna Ramirez-Arellano, Bellonan tytär,  Juppiterin leirin preettori, ja kaikkea muuta sellaista käveli Puoliveristen leirin metsässä. Reyna katseli ympärilleen ja etsi erästä tiettyä henkilöä. Syrjässä Puoliveristen leirin hälinältä seisoi puiden varjossa kaksi tuttua hahmoa. Will Solace ja Nico Di Angelo. Reyna katsoi hämmästyneenä poikia. Hän oli liian kaukana kuullakseen mitä he puhuivat mutta eleet kertoivat tarpeeksi. Kaksi poikaa halasivat tosiaan ja Preettoriin iski pettymyksen tunne. Nico Di Angelo. Poika josta hän luuli pitäneensä. Poika joka oli sanonut pitävänsä hänestä. Reyna kääntyi toiseen suuntaan,  juoksi kohti rantaa. Bellonan tytär istui puun juurlle. Kyyneleet valuivat maahan ja tahrivat hänen poskensa. Reyna katsoi laskevaa aurinkoa ja itki. Täältä kukaan ei etsisi häntä.

Afroditen tietokone alkoi hälyttää. Rakkaudenjumalatar napsautti hämmentyneenä roomalaisen tytön rakkauskaavion auki. Ruudussa välkkyi punainen teksti: 'Sydän särkynyt, päivitys vaaditaan.' Pieni halkeillut sydämenkuva näytön yläreunassa hajosi vieläkin pienemmiksi sirpaleiksi. Afrodite hyväksyi päivityksen ja tallensi uudet tiedot.

Nico astui sisään Haadeksen mökkiin. Poika rojahti sängylleen ja oli jo nukahtamaisillaan kun hänestä yhtäkkiä tuntui että hän olisi unohtanut jotain, tai enemmänkin jonkun.

A/N2: jatkan tätä jos edes joku kommentoi...
« Viimeksi muokattu: 04.04.2016 08:24:13 kirjoittanut pringles »
Jos nauru pidentää ikää, kuolemattomuus on mahdollista.

Welhokaniini

  • ***
  • Viestejä: 727
  • Kaninkoloon eksynyt
Iiip, ensimmäinen PJO-ficci, jonka koskaan luen. Itse en ole oppinut pitämään Reynasta ollenkaan, mutta jään mielelläni seuraamaan ficciä, jos vaikka tämän ficin Reyna mielyttäisikin minua :)

Sen verran vielä, että antiikin kreikkalaisen rakkauden jumalattaren nimi on Afrodite, ei Afroidite.
• 𝑰'𝒎 𝒂𝒄𝒓𝒐𝒏𝒚𝒎 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚; 𝑯𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝑨 𝑷𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝑷𝒂𝒊𝒏𝒇𝒖𝒍 𝒀𝒆𝒂𝒓 •

pringles

  • ***
  • Viestejä: 84
  • Joskus järki on järjetöntä.
Kiitos Welhokaniini♥ pitääkin korjata se virhe
Jos nauru pidentää ikää, kuolemattomuus on mahdollista.

pringles

  • ***
  • Viestejä: 84
  • Joskus järki on järjetöntä.
A/N:tässä olisi toinen osa... tiedetään, lyhyt on, mutta päätin lopulta rikkoa tämän luvun kahdeksi erilliseksi luvuksi, muuten olisi tullut melko pitkä

Osa 2
Kyyneltahroja paperilla

Frank Zhang otti juuri saapuneen kirjeen käteensä ja avasi sen. Nicon käsialaa olevassa tekstissä näkyi kyyneltahroja.

^Hei Frank, mitä Uuteen-Roomaan kuuluu? Minulle kuuluu huonoa. Will on kuollut. Sairaus paheni lopulta liikaa. Ironista, että Apollonin poika kuolee sairauteen, vai?
Puoliveristen leiriin en enää halua jäädä, joten voinko tulla Uuteen-Roomaan asumaan? Ei minulla muutakaan paikkaa ole.
~Nico Di Angelo^

Frank otti paperin ja alkoi kirjoittamaan vastausta.

^Hei Nico, täällä menee aika hyvin. Minun täytyy jutella vielä Reynan kanssa, mutta kyllä sinä voit tänne muuttaa. Laitan uuden kirjeen myöhemmin.
Tiedän miten turhalta tuntuu, kun kaikki sanovat: 'otan osaa.' Ymmärrän ettet halua jäädä Puoliveristen leiriin.
~Frank Zhang^
« Viimeksi muokattu: 02.04.2016 13:28:23 kirjoittanut pringles »
Jos nauru pidentää ikää, kuolemattomuus on mahdollista.

Korppitassu

  • TRoWn jäsen, TTn yp
  • ***
  • Viestejä: 12
  • ^^Fantasian ja Kauhun yhteinen tanssi^^
    • Tuulentoive
Päiviä sinne Korpin rakentavalta! Hauska tarina löytyi, vaikkakin toinen osa hieman lyhyeksi jäi. Suosittelisin kertomaan hahmoista enemmän, ihan vain mitä ne ajattelevat ja muuta. Esimerkiksi tuota:
Frank otti paperin ja alkoi kirjoittamaan vastausta. voisi muuttaa : Frank otti paperin ja mietti hetken. Mitä hän voisi ystävälleen kirjoittaa? Kaikki oli reilassa mutta... miten hän voisi ilmaista ottavansa osaa? Poika tiesi Nicon vihaavan sen sanomista. Tämä oli kuitenkin vain esimerkki, muista se! :).  Mutta siis, enemmän sisältöä ja lihotusta lauseille!

-Korppitassu
Älä koskaan jätä Fantasiaa omaan arvoonsa: kehu sitä yli äyräiden ja kuohuta se reunojen yli

Muistapa vilkaista myös tänne, sekä tänne. Myös tänne kannattaa kurkistaa!