Kirjoittaja Aihe: Its starded out as feeling Lily/Remus(K-11  (Luettu 1304 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Its starded out as feeling Lily/Remus(K-11
« : 30.09.2016 15:11:36 »
Ficin nimi:Its starded out as feeling
Kirjoittaja:Groverin tyttö11
Ikäraja:K-11
Genre:Fluffy Romance
Paritus:Lily/Remus Lily/OC Remus/OC Sirius/James Peter/OC
Vastuuvapaus:Rowling omistaa kunnia hänelle. Minulle ei makseta.
A/N:Kirjoitus virheitä voi olla joten anteeksi etukäteen.
Summary:Viimeisenä vuonna Lilyn tekee pahaa kertoa Jamesille että hän on rakastunut Remukseen. Ja kuinka hän kertoo ystävilleen uskolliselle Remukselle? Löytääkö James rakkauden? Lily on myös pahoillaan että Remus seurustelee. Lily löytää myös jästimaailmasta kesälomalla poikaystävän. Päätyvätkö Lily ja Remus yhteen?

Luku 1
Jos jotain Lily ei tehnyt kuten jästimaailman koululaiset oli lomasta nauttiminen. Lily ei ymmärtänyt miten joku saattoi toivoa että koulua ei olisi? Silloin jästeistä tulisi sivistymättömiä tumpeloita minä velhomaailma heitä piti. Lily ei kuitenkaan kieltänyt että loma olisi huono asia. Sitäpaitsi aamupäivä oli kaunis. Hänen V.I.P:nsä olivat sujuneet hyvin. Hän oli saanut upean kaikista paitsi taikuudenhistoriasta. Se oli jo valmiiksi tylsä aina ja kuivakka opettaja professori Binnis ei auttanut asiaa. Binnis oli vielä kaiken lisäksi haamu. Lilyä karmi kun Binnis leijaili seläntakaa katsomaan miten työskentely edistyy.

Jäätelö oli Lilyn kesien suola. Tai pikemminkin sokeri. Ei ollut kesää jona Lily ei olisi syönyt jäätelöä.
-Hei haluaisin yhden vanilija jäätelön,Lily sanoi ja hymyili myyjälle. Myyjä oli nuori kiharahiuksinen poika. Lily mietti miksi poika näytti tutulta. Ja aika söpöltä ruskeine kiharineen,vihreine silmineen ja hauskan olemuksensa kanssa.
-Etkös sinä ole se Evans kolmannelta luokalta?,Poika kysyi.
-Joo olen Lily Evans,Lily esittäytyi. Nyt Lily muisti mistä hän tunsi pojan.
-Mitä koulua sinä nykyään käyt?,Poika uteli.
-Öö...,Lily ei ollut varautunut kysymykseen. Hän mietti kuumeisesti mitä keksisi.
-Januaryn high schoolia,Lily keksi.
-Ai sinusta on tullut kaunis,Poika kehui. Lily punehtui hieman.
-Tai siis olet aina ollut,Poika jatkoi.
-Muuten en muista nimeäsi,Lily muisti yhtäkkiä.
-Minä olen Roger,Poika esittäytyi.
-Haluatko tulla Nightwish yökerhoon kanssani?,Roger kysyi.
-Voin tullakin,Lily sanoi.
-Antaisitko puhelin numerosi niin tekstaan sinulle?,Roger pyysi. Lily näppäili numeronsa Rogerin kännykkään. Sitten hän lähti.

-EI KÄY!,Lilyn isä Tim huusi.
-Miksi ihmeessä?,Lily sanoi.
-Sinä et mene minkään ventovieraiden jäätelön myyjien kanssa diskoihin!,Tim raivosi.
-Mitä sinä huudat?,Lilyn äiti Samantha kysyi.
-LILY ON MENOSSA VENTOVIERAAN JÄÄTELÖKIOSKIN MYYJÄKLOPIN KANSSA DISKOON!,Tim karjui kurkku suorana.
-Ei hän ole ventovieras!,Lily sanoi.
-Hän on Roger kolmannelta luokalta jäs tarkoitan teidän maailmassanne,Lily huomautti.
-Ties mitä sillä klopilla liikkuu nyt päässä?,Tim marisi.
-Kyllähän Lilyn pitää sinne päästä,Samantha sanoi.
-Ja se on yökerho siellä on muitakin,Lily selitti.

Remus odotti tulevaa vuotta. Ei voinut sanoa kuin kuuta nousevaa koska sitä hän vähiten odotti.
Lily oli jostain syystä tiiviimmin Remuksen ajatuksissa. Poika oli alkanut toden teolla miettiä mitä oikein tunsi tyttöä kohtaan. Hän oli ollut Lilylle tähän asti ystävä tai tuttu. Ei hän oikein tiennyt. Hänestä tuntui että hän oli vähän ihastunut Lilyyn. Kuitenkaan hän ei aikoisi kertoa kenellekkään. Se saattaa mennä ohi. Mitä jos hänelle käy kuin Jamesille? Ja miten hän selittäisi tyttöystävälleen Emilylle? Hän olisi kysyttävä neovoja. Joltakulta kokeneelta. Kenellä on tietoa neitokaisten sielunelämästä? Vastaus ponnahti Remuksen mieleen. Sirius!

James oli juuri todennut että Lily Evans kyllä rakastuu häneen. Peter ja Remus olivat juuri astuneet Jamesin huoneen ovesta sisään.
-Kuule James,Remus aloitti. Nyt oli oikea aika ajaa Lilynkin etuja.
-Lily varmaan lähtisi ulos kanssasi jos hän pitäisi sinusta,Remus jatkoi.
-Hän ei vain ole vielä myöntänyt pitävänsä minusta!,James tiuskaisi.
-Niin mutta ottaen huomioon nämä kuusivuotta...,Remus jatkoi.
-Selvä nyt minä ymmärrän!,James huusi.
-Kaikki ovat vain Lilyn puolella ja minä luulin teitä ystäviksi!,James raivosi. Ja lähti ulos ovet paukkuen.
-Hävetkää!,Peter huusi ja lähti Jamesin perään.
-Remus kamu James saattaa pitää vähän aikaa mykkäkoulua,Sirius varoitti hyväntuulisesti.
-On yksityttö josta minä pidän,Remus aloitti.
-Kuka tämä onnekas on?,Sirius virnuili.
-Sirius!,Remus huusi.
-Älä nyt Kuutamo on hyvä että  tajusit!,Sirius nauroi.
-Minkä minä tajusin?,Remus hämmästyi.
-Että koululla on hitot väliä mutta tytöillä on jos niistä tyk...,Sirius sanoi ja läimäisi käden suulleen.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2016 11:19:53 kirjoittanut Groverin tyttö11 »
Welcome to my playground