Kirjoittaja Aihe: Kaiken se kestää: Hiljaisuudessa (S, Tuukka/Luukas, romanceraapale)  (Luettu 2874 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Title: Hiljaisuudessa
Author: Swizzy
Beta: Nelxis ja Sirppi
Fandom: Kaiken se kestää
Genre: Romance
Rating: S
Pairing: Tuukka/Luukas
Disclaimer: Uma Karma omistaa pojat, minä vain kirjoittelen.

Luukas PoV

Hiljaisuudessa

Sinä, Tuukka. Vain sinä.

Katseesi vangitsee, äänesi lumoaa, hymysi kuin haavemaailmoistani. Hiljaisuus ympärilläni kuiskii minulle nimeäsi, kuiskii sinun äänelläsi, muodostaa näkymättömästi kasvosi sumusta. Hiljaa, äänettömästi kuin vain hiljaisuus osaa. Mutta mieleni ei ole hiljaa. Mielessäni, sielussani, sinä, sinä olet äänessä. Sydämeni ei ole hiljaa sinua kuunnelleesaan, saati sinua ajatellessani tai sinut nähdessäni.

Kasvojesi kuva on ikuisesti sielussani, se tunne kun huulesi koskettavat omiani, rakkauteni sinuun. Hiljaisuus vahvistaa kaikkea sitä, minua. Antaa minulle aikaa, ajatuksia. Kaikki sinuun liittyen. Sinuun ja minuun, meihin.

Ja kun kuulen sinun kuiskaavan nimeni, huulilleni kohoaa hymy, silmäni loistavat, sydämeni leimahtaa liekkeihin. Liekkeihin, jotka palavat ikuisesti kanssasi.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 14:09:39 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Raapaleet on kyllä hankalia kommentoida jotenkin järkevästi. Joka tapauksessa, kirja on tottu, luinpa sen silloin jo kun se täällä finissä oli, joten se helpotti sisään pääsyä. Vaikka tietysti katsoisin, että tämä kyllä aukenisi melko hyvin vaikka ei hahmoja tuntisikaan. Ja minullakin kirjan lukemisesta alkaa olla jo sen verran aikaa etten ihan hyvin mitään muistakaan.

Jokataoauksessa, tosi herkkä pieni raapale. Tulee jotenkin itselle lemmenkipeä olo, se sellainen tunne kun maailmaan ei mahdu kuin se yksi ja ainoa, jonka näkee unissaan ja jonka tuntee kaipuuna rinnassaaan. Tosin sitä mietin että Tuukka ja Luukas oli muistaakseni tosi nuoria, ja kirjoittamasi tapa on jotenkin niin kipeän romanttinen etten ihan tiedä kuinka se teinipoikiin sopii.

Mutta toisaalta, he ovat niin kovin söpöjä. Ja minä pidän überromantiikasta ja siitä kun sydämeen sattuu Siihen tämä sopii loistavasti. Olisin hei lukenut enemmänkin! Vaikka ficletin verran. Vaikka tietysti tiivistäminen on sekin taito sinänsä. En tarkistanut sanamäärää, luotan siihen että niitä oli se mitä pitää ;D

Kiitän tästä, oli mukavan vavisuttava kokemus.
T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
jossujb, kiitos! Iästä sen verran, että lopussahan ne oli jo aikuisia, tietty nuoria aikuisia, ja alussa lukioikäisiä, muistaakseni ehkä toisella luokalla. Mulla harvemmin riittää inspistä ficletteihin, ja keskimäärin mun ficletit syntyy silloin kun yritän kirjoitta oneshottia. :D Kiitoksia!


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Hei! Näin tämän ohimennen kommenttikampanjassa, ja vaikken sitä itse ehtinytkään napata kommentoin siitä huolimatta. Luin Kaiken se kestää kirjan ihan vähän aikaa sitten, ja rakastuin kirjaan todella. Teos oli siis ihan tuoreena mielessäni tätä lukiessa, ja aukeni siksi hyvin. Vaikka tässä ei nyt niitä hahmoja mainittu kuin kerran, jotakin tällaista oli silti helppo kuvitella Tuukan ja Luukaksen välille.

Tämä oli todella kiva teksti, vaikka ihan vain raapale olikin. Minäkin olisin lukenut mielelläni lisää, kirjoita ihmeessä pidempikin pätkä näistä kahdesta ;) Toisto toimi tässä hyvänä tehokeinona, ja kaunista tekstiä oli kyllä muutenkin. Ja tästä tuli itselle jotenkin hyvä mieli, ehkä siksi että tämän tunnelmaan pääsi niin hyvin sisälle.

Raapaleita tosiaan on aika vaikea kommentoida, ja jossujb tuossa aikaisemmin sanoi muutenkin kaiken tarpeellisen. Mutta siis kovasti tästä tykkäsin, piristi kyllä koulupäivää mukavasti, kiitos paljon siis! :)
Einmal ist keinmal


Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Kuurankukka, kiitos! En lupaa kirjoittavani mitään pitempää heistä, mutta katsotaan, katsotaan... Kiitos kommentistasi! :-*


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Sacrifice

  • Vieras
Et arvaakaan, kuinka iloiseksi tulin, kun huomasin, että joku on kirjoittanut Tuukasta ja Luukaksesta! Kaiken se kestää on uskomaton kirja, rakastan sitä ja nää kaksi on niin ihania yhdessä että aaaaa!! Siihen kirjaan ei kyllä koskaan kyllästy.

Ihana raapale, muuta en nyt pysty sanomaan. Ihana. Herkkä. Suloinen. Ja vielä monta muuta adjektiivia. Kiitos tästä. <3

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Sacrifice, aww, kiitos paljon! ♥


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä