Kirjoittaja Aihe: Pöllön varjo Vauhkomieli/? ,tuplaraapale, Sallittu (S)  (Luettu 2276 kertaa)

majoram

  • ***
  • Viestejä: 60
  • wings of a butterfly
Title: Pöllön varjo
Author: Klovni
Beta: Ei ole
Genre: tuplaraapale,
Pairing: Alastor Vauhkomieli/ ?
Rating: Sallittu
Disclaimer: En omista hahmoja tapahtumia paikkoja tms. kaikki kuuluu  Rowlingille.
Summary: Sinä yönä, päivää ennen Vauhkomielen kuolemaa tumma hahmo lähestyi pimeydessä...
A/N: Kirjoitin tämän ikäänkuin Vauhkomielen muistolle. Tämä on ensimmäinen oma ficcini joten kaikki saattaa vähän tökkiä. Pahoittelen, en ole käyttänyt betaa.
Kommentit enemmän kuin tervetulleita ja kirjoitusvirheistä saa ja pitääkin huomauttaa. :D










                                     Pöllön varjo



      Hän ei tiedä sinunkin olevan täällä, öisessä metsässä.

      Kuun kelmeä valo siivilöityy läpi tammien oksiston miehen kasvoille.

      Lukuisten arpien halkomille kasvoille. Ja kasvojen jokaisesta arvesta, jokaisesta syvään

      syöpyneestä uurteesta kuvastuu suru. Katso tarkkaan noita rujoja kasvoja, sillä vain harva on

      nähnyt läpi tyyneyden naamion joka tavallisesti verhoaa Alastor Vauhkomielen olemusta.

     Nyt tuo mies on käynyt istumaan kuolleiden lehtien matolle ja vaipunut ajatuksiinsa. Yleensä

    niin valpas ja kirkkaana hehkuva taikasilmä ei voi nähdä sinua sillä se katsoo kauas

    menneisyyteen, etäisiin muistoihin. Ja voi, sinä luet noiden silmien peilistä ne katkerat

    ajatukset jotka vellovat miehen sisällä.Jos voisit - ja sinä et siihen kykene - kietoisit kätesi

    Vauhkomielen ympärille ja kertoisit, että kaikki on anettu anteeksi.

    Mies huokaisee raskaasti ja ravistaa paksuja punaisia hiuksiaan. Mutta sinä et voi enää jäädä.

    Nouset yönmustille siivillesi ja jätät tammilehdon.

    Huutosi on yössä kaikuvaa pöllön huhuilua. "Minä annoin anteeksi, rakas!

    Minä en kadu mitään!", mutta se on lintujen kieltä jota yksikään ihmissielu ei ymmärrä.

    Toivot niin kovasti että voisit olla jälleen ihminen. Huomenna on jo liian myöhäistä sillä Alastor

    Vauhkomielen on täytettävä hänelle määrätty kohtalo.


                                     ***

    Ja mies jäi istumaan yksin lehtoon, kuolleille lehdille.

   Alastorista tuntui kuin joku olisi kutsunut häntä. Mutta yössä kaikuu vain

    pöllön surullinen valitus.






"When I´m 80 years old and sitting in my rocking chair, I´ll be reading Harry Potter. And my family will say to me: ´After all this time?´ and I will say: ´Always.´" -Alan Rickman

babys-

  • Vieras
Vs: Pöllön varjo Vauhkomieli/? ,tuplaraapale, Sallittu (S)
« Vastaus #1 : 13.03.2009 18:15:14 »
Wihii, sä vihdoin laitoit tän tänne!: D Mä en ainakaan löytänyt virheitä (Tai sit siel oli, mut mä en vaan tajunnu niitä...)  Tää oliki parempi ku muistin. : )
Huutosi on yössä kaikuvaa pöllön huhuilua. "Minä annoin anteeksi, rakas!

Minä en kadu mitään!", mutta se on lintujen kieltä jota yksikään ihmissielu ei ymmärrä.

Toivot niin kovasti että voisit olla jälleen ihminen.

;___________________________; Toi oli kaunista!

majoram

  • ***
  • Viestejä: 60
  • wings of a butterfly
Vs: Pöllön varjo Vauhkomieli/? ,tuplaraapale, Sallittu (S)
« Vastaus #2 : 14.03.2009 12:07:45 »
Kiitos kommentista babys! ;D
Puuh! Luuli ette teksti olisi täynnä ärsyttäviä virheitäni mutta...
jänitti laittaa tämä tänne  :D
"When I´m 80 years old and sitting in my rocking chair, I´ll be reading Harry Potter. And my family will say to me: ´After all this time?´ and I will say: ´Always.´" -Alan Rickman

ML5

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Pöllön varjo Vauhkomieli/? ,tuplaraapale, Sallittu (S)
« Vastaus #3 : 16.05.2009 12:39:54 »
Ekana mahdollisia virheitä. En ole varma onko se tarkoituksella.
Vauhkomielen ympärille ja kertoisit, että kaikki on anettu anteeksi. Korjaukset:
annettu.


Luin moneen kertaan läpi <3
Kerrassaan mainiota tekstiä!
« Viimeksi muokattu: 28.08.2009 15:35:51 kirjoittanut ML5 »