Kirjoittaja Aihe: Seisoit mistelinoksan alla | K-11 | slash  (Luettu 3400 kertaa)

NicuQ

  • Vieras
Seisoit mistelinoksan alla | K-11 | slash
« : 26.12.2011 21:49:13 »
Nimi: Seisoit mistelinoksan alla
Kirjoittaja: Pyry
Genre: slash
Ikäraja: K-11
Summary: Olet juuri täydellinen minulle, vaikka se nainen jättikin sinut seisoskelemaan siihen haalea huulipunaläiskä poskessasi.
Warnings: kähmintää diskonurkkauksessa ja ranskalaisia kielisuudelmia
A/N: Kirjoitinpa sitten tälläisen illan piristykseksi, eikä siitä nyt kummoinen tullut. Siltipä laitoin sen tänne, kun on ystävällänikin kovin tylsää vailla iltalukemista. Tästä saatte te muutkin sitten jonkun sekavan slash-pätkän.



Päätäni särkee, kun puikkelehdin gasellimaisesti huorahtavissa asuissa keikistelevien naikkosten välistä,
tavoitteenani päästä diskon säälittävääkin säälittävämmän minibaarin luokse.
Punaista, vihreää, keltaista ja taas punaista. Neonvalot kirvelevät silmiäni ja stereot soittavat mitä paskinta musiikkia.
Olen väsynyt, enkä jaksa leikkiä robottia teknobiisin sattuessa kohdalle.

Diskossa oleskelevat ihmiset ja tanssilattialla typerästi heilahtelevat bilehileet ovat kaikki samanlaisia,
yhden luonteenpiirteen varaan rakennettuja yksinkertaisuuksia.
Tai sitten eivät, mutta ei minua kiinnostaisikaan tutustua heihin paremmin.
Ei niihin stereotyypisiin blondinaisiin, eikä sen enempää kaljamahaisiin hevarimiekkosiinkaan.

Leveilkää vain keskenänne niillä ilmiselvillä silikonirinnoillanne ja pakaroissanne sijaitsevilla tatuoinneilla,
en halua tietää niistä enempää, kuin en luonteistannekaan.
Älkää puhuko minulle, kun ette saa kuitenkaan diskovalon alle tanssimaan.
Älkää kuluttako turhaa aikaanne, jota teille on aivan liikaa anettu.

Räppibiisin tahdissa ei voi edes tanssia,
mutta silti näkökenttääni osuu yksi, joka saa artistin surkean rääkymisenkin unohtumaan kokonaan.
Sinä, seksuaalista vetovoimaa uhkuva mies mistelinoksan alla,
joka tanssit täysin harmoniassa kappaleen kanssa.
Kumma, miten yksi ainoa mies saa paskan biisin kuulostamaan melkein hyvältä tanssinsa sulavuudella,
mutta vain melkein.

Ei edes yläkerran ukko saisi sitä rääkymistä kuulostamaan oikealta musiikilta.
Huulieni välistä pääsee pikainen, pettynyt huokaus kun huomaan massasta tuskin erottuvan naisen vierelläsi.
Tanssit hänen kanssaan, vaikka nainen ei ole vertaisesi.
Ei, ei häntä voi edes verrata sinuun,
joka niin taitavasti käytät pienintäkin säveltä hyväksesi ja improvisoit uuden liikkeen heti sen kuultuasi.

Kappale loppuu ja sinä alat lopettelemaan jumalaista liikehdintääsi, kuten naisesikin tanssiaan.
Tekisi mieli huutaa vastahakoisuuteni eleeseesi ja alkaa mesoamaan kovaäänisesti,
heitellen minibaarin drinkkejä ympäriinsä.
Mutta enhän minä nyt niin voi tehdä.

Sehän olisi niin tavattoman typerää, kun lopulta diskon vartijat vain tulisivat
ja raahaisivat minut ulos kuin minkäkin häissä kuokkivan kakunsyöjän.
Näen huultesi liikkuvan, kun sanot tanssiparillesi jotakin.
En kuule ääntäsi voimakkaan puheensorinan yli, joten voin vain kuvitella äänesi olevan yhtä sulokas kuin kehosi.

Kun näen naisen lähtevän kevyen poskisuudelman kera luotasi, älyän tilaisuuteni tulleen.
Nyt saan tilaisuuden vahvistaa vahvan aavistukseni luonteestasi ja äänestäsi.
Askellan raskaasti luoksesi ja suon sinulle tavanomaisen, vinon hymyni.
"Missäs mies on noin oppinut tanssimaan?" aloitan kehumalla, sillä ihmiset haluavat aina kuulla kehuja.

Hymyilet minulle kuitenkin huvittuneena ja vastaat:
"Enhä mä nyt missään oo mitään oppinut, ihan ekaa kertaa."
"Jos toi on totta, niin mä oon Jeesus."
"Samuli", esittäydyt ja ojennat kättäsi hymyillen ystävällisesti.

"Hauska tavata, Jeesus", jatkat ja naurahdat perään.
Tartun paljaasta kädestäsi ja huomaan heti sen olevan kylmä, liian kylmä.
"Kamujen kesken Roope."
"No nytpähän tiedän Jeesuksen todellisen nimen", toteat ja kohotat vapaan kätesi suojaamaan silmiäsi neonvaloilta.

Niin minäkin tahtoisin tehdä, mutta viileä ensivaikutelma täytyy säilyttää,
sehän on ihan itsestäänselvä homma.
"No mut tanssit hyvin, ei uskois ensikertalaiseks", jatkan imarteluasi.
Vastenmielistä omastakin mielestäni, mutta saanpahan enemmän aikaa ihailla muotojasi.

Eipä kasvoissasikaan ole valittamista, juuri sopivan sirot kasvot
kaltaisellesi seinäruusujen sekaan eksyneelle tulipunaiselle ruusulle.
Pääsi ei näytä liian isolta, eikä liian pieneltä. Se on juuri sopiva.
Hiuksesi näyttävät pisteleviltä, mutta voisin vaikka vannoa tuntevani niiden pehmeyden näpeissäni,
jos vain kurottaisin ja ujuttaisin ne seikkailemaan suklaanruskeilla suortuvillasi.

Silmiesi väri ei ole mitenkään erikoinen, vihreää lähentelevä turkoosi,
mutta katseesi ei päästä minua vallastaan.
Katseessasi on jotakin niin unelmoivaa ja kaunista, onko se niiden kiilto?
Sitäkö kutsutaan elämän kiilloksi?

Niin tai näin, olet se ihanteellinen hahmo, jonka minä kuvittelin lapsena unelmakumppanikseni.
Olet juuri täydellinen minulle, vaikka se nainen jättikin sinut seisoskelemaan siihen haalea huulipunaläiskä poskessasi.
Minä en tyydy poskisuudelmaan, enkä ole unohtanut mistelinoksaa yläpuolellasi.
Miten voisinkaan olla huomaamatta asiaa,
joka aivan selvästi kannustaa minua olemaan paha poika ja vetämään sinut mukanani alas?

Et vastaa kehuuni. Annat hymysi, joka saattaa johtua ilosta, hoitaa puhumisen puolestasi ja mielestäni se on ihanasti tehty.
Olet muutenkin aika ihana, kirkkaine silminesi ja imartelusta vaivaantuneine hymyinesi.
"Oho, hitaat", sanot naurahduksen kera ja mielessäni käväisee ajatus siitä,
että saattaisit vihjailla toteamuksellasi jotakin.

Voisinpa jopa suostuakin, jos tosiaan vihjailisit sitä, mitä toivon sinun vihjailevan.
"Tahtookos herra tanssimaan?" kuulen kysymyksen omalta taholtani ja kiroan tahdittomuuttani.
"Ai mitä? Miehen kanssako?" vastaat epäuskoisella kysymyksellä.
"Niin", vastaan yksisanaisesti, vakavamielisenä vangiten sinun katseesi omallani, en päästä vapaaksi.

"No mikäs siinä", kohautat hartioitasi ja annat minun johdattaa sinut tanssilattialle.
Ja siinä me tanssimme pianomusiikin tahtiin, aivan hiljaa.
Saatamme kerätä oudoksuvia katseita puoleemme, mutta helvettiäkö sillä on väliä?
Se hetki on ja pysyy, ainakin biisin loppumiseen asti, mutta siihenhän nyt on vielä aikaa.

Annan käteni vaeltaa hieman alemmas selästäsi, etkä näytä piittaavan alaselkääsi tutkivasta kädestäni.
Ehkä sinä ajattelet samaa kuin minäkin, tai sitten et. Mitä väliä, mitä minä menetän?
Tuon ajatuksen myötä annan pääni lähestyä omaasi,
kehoni nojautua eteenpäin saaden sinun omasi värähtämään, huulteni painautua hitaasti omillesi.

Et vastustele ollenkaan ja vaikka se saattaakin johtua puhtaasta järkytyksestä, niin se antaa minulle puhtia jatkaa.
Ujutan kieleni tanssahtelemaan suuhusi, aivan kuten sinäkin vielä hetki sitten tanssahtelit elämäniloisena ja kauniina.
Ohjaan meidät molemmat hitaasti ja huomaamattomasti pimeään nurkkaukseen.
Annan oikean käteni kohota ohimollesi ja ohuiden sormieni sipaista kevyesti etuhiuksia pois otsaltasi.

Painan sinua seinää vasten, antaen suuren kehoni kätkeä omasi taaksensa.
Pian kielesi yhtyykin tanssiin ja varmasti ranskalaiset naistenmiehetkin olisivat kateudesta vihreitä meidän taidokkaasta kielisuudelmastamme.
Irrottaudun suudelmasta ja kohtaan kysyvän katseesi. Virnistän.
"Seisoit mistelinoksan alla."
« Viimeksi muokattu: 04.11.2014 18:03:06 kirjoittanut Pyry »

NicuQ

  • Vieras
Vs: Seisoit mistelinoksan alla (K-13)
« Vastaus #1 : 28.12.2011 18:32:27 »
Giril: Oho, kiitos jälleen kerran ihanasta kommentista ja kehuista, ne saavat olon heti tuntumaan paremmalta.
Kirjoittaminen on tosiaan intohimoni ja kaikkeni, mutta opettelen silti vasta alkeita. Etsin oikeaa tyyliä, kai ...
Kiitos silti tuosta lauseesta, jota olen jo kauan odottanut.  :)
Roopen oli oikeastaan tarkoituskin olla hieman epämääräinen hahmo, mutta ehkä hänestä tulikin vähän liian vaikeaselkoinen.   :-\
Jos nyt totta puhutaan, niin omasta mielestäni parin suudelma tuli jotenkin äkkiarvaamatta. Mutta pakkohan se oli tulla, muutenhan tämä olisi jatkunut ja jatkunut ja kohta tämä olisi ollut viisiosainen sarja.  :D

Kiitos kuitenkin kehuistasi ja siitä, et olet lukenut muitakin tekstejäni. ^^

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Seisoit mistelinoksan alla | K-13 | slash
« Vastaus #2 : 25.06.2012 22:06:34 »
AAAAAAAAAAAAAA LE FUUUUUUUU-----
HIENON KOMMENTIN MUTTA TÄÄ MUN HOMOSEKSUAALIPUHELIN LAGAS JA SE KATOS, *raivoisaa kiroamista* mutta yritän uudelleen!

Oh sweet Jeesus (vai pitäiskö sanoa Roope) MITEN SÄ OSAAT?
Onnistut joka hemmetin kerta yllättämään mut. Tää oli niin suloista, mut kuitenki erilailla suloista ja äwäwäwäwä en muista mitä kaikkee mun piti sanoa. :(

Mä oikeesti aluksi vähän häiriinnyin noista naisista. Karmivia akkoja, hrrr... En ees tiedä miksi, mutta kuitenkin. XD Kylmiä väreitä meni selkää pitkin.

Roope vaikutti aluksi tosi sellasta tyypiltä, joka vaan kylmästi tekee mitä haluaa, mutta sitten se käsitys kuitenkin muuttui nopeasti. Jätkähän on ihan hyperaww! Ja toi lopetus, toi virnistys, se muutti kaiken ja teki tästä niin hellyyttävän! Samoin toi Samulin tietynlainen epävarmuus(?) loi ihanaa tunnelmaa tähän!

Mä en vieläkään oo sisäistänyt, että miten hitossa sä osaat kirjottaa näin hyvin? Aina vaan tuntuu paranevan, vaikken edes lue missään järjestyksessä! Näissä on aina jotain uutta ja ihanaa, toivottavasti nää ei oikeesti ikinä lopu. Tai sitten vaan alotan lukemaan kaikki läpi uudestaan! XD

Kiitos taas tästäkin ja keep going on! :3
-tomorowr
ava © Luella

NicuQ

  • Vieras
Vs: Seisoit mistelinoksan alla | K-13 | slash
« Vastaus #3 : 26.06.2012 00:07:28 »
tomorowr: Et voi kuule yhtään aavistaa, miten iloiseksi tulin kommentistasi. Kuinka jaksatkaan kommentoida kaikkia tekstejäni, vaikka ne olisivatkin ihan unohtuneita ja tässä tapauksessa jouluaiheisia. No, mikäs siinä .. jouluslashia keskellä kesää, mukavaa vaihtelua, hm? :D Jeesuksen oikea nimi on Roope, wut. Olen ihan hiton iloinen, kun kehuit kirjoitustaitojani. Jos olisin yhtään herkempi tyyppi, niin vieräyttäisin kyyneleen onnesta. Onneksi en sentään niin paha itkupilli ole. ;D Mutta lisää slashia juu kirjoittelen, kun vaan saisin inspiraation tulemaan. Varmaan tuhat ja yksi one shottia aloitettuna, mutta sitten se inspiraatio on päässyt vain karkaamaan johonkin. Mutta kiitos ihan valtavasti kommentistasi taas, tämä pitää kirjoitusblokin loitolla! :)

Mansikkalimu

  • Ärsyyntynyt kakara
  • ***
  • Viestejä: 157
  • Sapienti sat.
Vs: Seisoit mistelinoksan alla | K-13 | slash
« Vastaus #4 : 29.06.2012 19:48:56 »
Vau ;> Sä kyllä osaat kirjoittaa koukuttavaa tekstiä.. paljon sanottu, kun olen lukenut vain yhden tuotoksen sinulta (muistaakseni...). :DD

Aiemmat kommentit ovat olleet ihania ja todella kannustavia. Minä en siihen pysty. Yritän kuitenkin parhaani ^^
Sä sait mut myydyksi todella pian. Pari ensimmäistä riviä oli ehtinyt mennä ja jatkoin, olisin jatkanut, vaikka maailmanloppu olisi kohdannut. Halusin tietää miten tämä päättyy! :))
Lainaus
Diskossa oleskelevat ihmiset ja tanssilattialla typerästi heilahtelevat bilehileet ovat kaikki samanlaisia,
yhden luonteenpiirteen varaan rakennettuja yksinkertaisuuksia.
Sykähdyttävä kuvaus, ilman turhia sanoja.

Muutenkin koko teksti oli aika vähäsanaista. Pidin. Mielessä sai muodostaa oman maailman, jossa tapahtumat tapahtuivat :)) ja haittaneeko vaikka teema olikin hieman enemmän joulun puolella kuin kesän? Sääkin tänä päivänä on enemmän talven kuin kesän puolella :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
- Dr. Seuss
ava: raitakarkki

NicuQ

  • Vieras
Vs: Seisoit mistelinoksan alla | K-13 | slash
« Vastaus #5 : 29.06.2012 20:20:33 »
Mansikkalimu: Heeeei, kiitos kommentistasi. Olihan tuo kannustavaa ja tulin todella hyvälle tuulelle sanoistasi. Olen oikeastaan ihan onneni kukkuloilla, jos tekstini on sananmukaisesti koukuttavaa. :) Ja kyllähän näitä tekstejä voi lukea minä vuodenaikana tahansa, pikkujoulut keskellä kesää, jee. Mutta kiitos palautteesta näin epätoivoisen pelimaratonin keskellä, annoit juuri voimaa olla pyörtymättä tähän paikkaan. ;D

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Seisoit mistelinoksan alla | K-13 | slash
« Vastaus #6 : 06.07.2012 18:11:34 »
Ajatuksia, ajatuksia. Alku oli jotenkin mielenkiintoisen synkkää ja... jotain, en mä osaa kuvata sitä millään sanalla.

Mutta loppu toi kuitenkin hymyn huulille:
Lainaus
... ja varmasti ranskalaiset naistenmiehetkin olisivat kateudesta vihreitä meidän taidokkaasta kielisuudelmastamme.
Irrottaudun suudelmasta ja kohtaan kysyvän katseesi. Virnistän.
"Seisoit mistelinoksan alla."

Teksti oli hyvää ja mielenkiintoista luettavaa, virheitä ei löytynyt.

kiittäen

Jahma
« Viimeksi muokattu: 06.07.2012 18:13:25 kirjoittanut Jahma »
Demons and Angels

ava by Swizzy

NicuQ

  • Vieras
Vs: Seisoit mistelinoksan alla | K-13 | slash
« Vastaus #7 : 06.07.2012 21:34:40 »
Jahma: Mistäköhän johtunee, että ihmiset lukevat jouluaiheisia tekstejä keskellä kesähelteitä? No, yksinkertaista, rakas Watson: rakkaudesta slashiin tietenkin. Sherlock Holmes suosittelee, jes. :D Kiitos jälleen kommentistasi ja alkuko synkkä? Sen piti olla sellainen väsyneen ensivaikutelman antava, yhyy, mutta lukijan vapaus tietenkin. :)