Kirjoittaja Aihe: salailun petos k-11  (Luettu 1487 kertaa)

heartless

  • ***
  • Viestejä: 9
  • heartless attakcs <3
salailun petos k-11
« : 21.03.2011 19:37:55 »
// Alaotsikko: draama

Nimi: salailun petos
Tekijä: Heartless
Ikäraja: K-11 flawless lisäsi myös alkutietoihin
Laji: Draama
Paritus:Cat ja Justin(Drew)
Omistan hamot  ;D
Juoni pätkä:
Sanotaan , että yhden kesän aikana  ei voi tapahtua paljoakaan …
Tai sitten kyllä…
En voi vieläkään unohtaa kaikkea, sitä mitä tapahtui silloin. Olin sillä tavoin iloinen, mutta  syvällä sisimmässäni minussa paloi tuska, joka ei varmaan koskaan sammuisi. Kaipuu, tuska, pettymys. – Kaikki kolme kulkivat  käsikädessä.  Ainiin unohdin kirjoittaa kolmiodraama….  Jep kaikki nuo tulivat julki 2 viikon aikana.  Kumminkin halusin jakaa tämän kokemuksen, jonka haluaisin unohtaa ja samalla muistaa koko ikäni.  Eli this is ours story…..





1-luku.
Istuin tylsistyneenä tuolissani ja katselin ulkona satavia vesipisaroita. Tunnistin äärirajojaan myöten jokaisen vesipisaran . Tuntui että aika meni hyvin hitaasti. Käännyin katsomaan kelloa ja se oli vasta  kaksitoista päivällä. Katselin erityisesti viisaria jotka kulkivat hitaasti. Näytti kuin ne kulkisivat yhä hitaammin ja hitaammin . Olin juuri sulkenut silmäni ja alkanut ajatella kun säpsähdin puhelimen soittoääneen.  Siihen ihanaan soittoääneeni. Justin bieberin baby. Aloin tanssia ympäri huonetta kunnes tajusin että joku oikeasti soitti minulle ja nappasin puhelimen.
” Haloo. mites siellä menee.. Eikö se maksa ihan hitosti jos soittaa ulkomailta?” pälätin puhelimeen  kokajan enkä antanut Gabille  suunvuoroa koska minulla oli niin tylsää, etten halunnut puhelun loppuvan.
” Rauhoitu Cat.. CAT!  soitin vain sen takia että halusin kysyä sulta tulisitko mun  seuraks tänne Atlantaan”
Aloin kiljua hirveästi , osaksi siitä että pääsen pois täältä sateesta ja tiesin, että aivan sika ihana hottis justin bieber asuu siellä. sanoin vain.. Juu tulen varmasti ja suljin luurin. Syöksyin sängylleni ja otin yö vaatteeni siitä. Seuraava paikka oli vaatekaappi. Mietin hetken ja sitten vain vetäisin kaikki vaatteeni alas ja ahdoin ne laukkuuni. Otin pikku laukkuni ja tungin sinne kukkaroni ja muut tärkeät pikkutavarat. Kiljuin uudestaan ja hypin vähän aikaa huoneeni lattialla. Sitten minulle tuli tunne nyt on pakko tanssia ja laitoin Justinin biisin eenie meenien ja tanssin hurjasti. Hypin ja pompin ja kiljuin. Kohta huomasin, että kello oli jo paljon joten ryntäsin ovestani ulos ja vedin laukkuani portaat alas. Ryntäsin ulos ulko-ovesta ja tiputin laukkuni    ja huusin”TÄÄLTÄ TULLAAN YHDYSVALLAT!”
                                                                                                               ~

astuin autoon ja katselin ohi kiitäviä maisemia. Se oli kamalan näköistä. Mutta kohta olisin kaukana siitä kaikesta paskasta jota täällä sai sietää. Mutta nyt olen jo lentokentällä istumassa asemalla. olen niin iloinen että kohta halkean. Radioista kuuluu lentoni nimi ja hypähdän tuolistani ja hyppelin portille. Ennen kuin tajusinkaan olin jo puolessavälissä matkaa, niin innoissani ja luulin kohta yrjöäväni.  Yritin soittaa Gabille, mutta hän ei vastannut. Kai hänellä on jotain muuta kiinnostavaa tekemistä. Esim vaikka kundi, minulla ei ole. Tämän on syvältä. No kummiskin  helpotukseni on, että hänellä on jo kundi . Joka on aivan syötävän hyvännäköinen.. no mutta se on hänellä joten ei se onnistuisi hmmn.. löytäisinköhän tuolta kundin.. Mietin itsekseni paljon kysymyksiä ja vastauksia. Useimpiin vastauksiin vastaus oli. Mahdotonta, ei, ja jatka uneksimista. Mutta  kohta kuuluikin seuraava kuulutus siitä että olimme perillä. Olin taas ihan innoissani siitä että kohta näkisin ystäväni Gaben odottamassa minua valmiina halaukseen. Mutta kun astuin koneesta. Näin vain paljon ihmisiä, mutta yksi puuttui Gab ei ollut siellä. Yritin tähyillä ympärilleni, mutta ei häntä ei näkynyt. Olin pettynyt, koska hän lupasi ettei koskaan jättäisi minua yksin ja nyt se sitten kävi.. Voi harminpaikka. Kohta lentokenttä oli ihan tyhjä, no minua lukuun ottamatta. Kävelin ees taas kentällä. Kohta en jaksanut enää kävellä joten istahdin penkille ja tuntui kuin olisin istunut siinä tuntikausia. tunnen kuinka kyyneleet valuvat hitaasti poskiltani  vierien leukaani, kuin hellä kosketus. Tunnen tuulen hiuksissani, kuinka se leikkii niillä ja sekoittaa ne aivan solmuun.  Hymyilen vienosti  kun näen pariskunnan kävelemässä käsikädessä ulos lentokentältä. Tunnen itseni tyhjäksi, yksinäiseksi… Hylätyksi.  Katselen maisemia ja eteeni kurvaa taxi. Säpsähdän niin että nousen pystyyn. Huomaan  Gabi n  kauniit hiukset . Meinaan sännätä hänen syliinsä kun huomaan että joku nykäisee häntä ja meinaa viedä mukaansa . Halaisin ottaa Gabin toisesta kädestä ja vetää hänet itselleni. Mutta pysyin paikallani. Kun joku päästi irti Gabistä ja hän kääntyi hänen ilmeensä oli… ilmeetön. Kun hän käveli luokseni katsoin hänen kasvojaan ja kysyin ”ootko ok?” Hän ravisti päätään. Gab nyökkäsi ja lähdimme kävelemään hotellille päin. Koko illan Gab oli ihan hiljaa ja tuijotteli ulos hotellin ikkunasta. Mietin mikä hänellä oli. Mutta kun hän ei halunnut kertoa joten jätin asia  leijumaan. Olimme hiljaa koko illan. Joten päätin nukahtaa, ajattelin että huomenna on uusi päivä, ja juuri oikea päivä kundie ziigailuun. Hymyilin ja avasin tien mieleeni. Nukahdin saman tien ja kun aamulla heräsin  en nähnyt Gabiä missään. Mieleeni juolahti pelottavia asioita, mutta huokaisin helpotuksesta, kun näin Gabin tulossa veskistä.  Hän oli ollut outo näinä päivinä.. mikäköhän häntä oikein vaivasi, tänään otan siitä selkoa! Mietin päättäväisesti eri vaihtoehtoja kysyä mikä mättää. Mutta en löytänyt oikein sopivia sanoja. En ehtinyt kuin avata suuni kun Gab kiskaisi minut isoon rutistukseen. En ollut varma mitä hän tarkoitti mutta halasin takaisin. Hetken halailun jälkeen hän kuiskasi korvaani ”Kiitos” hämmennyin, mutta onko sillä väliä. Tartuin Gabiä kädestä ja huudahdin ”Nyt me mennään ettimään joku sika hyvä kahvio, juodaan kahvit ja sitten vietetään kokopäivä ostarilla” hymyilin ja vedin hänet ylös sängyltä. ”Nyt parhaimpia pälle, täällä pitää näyttää hyvältä” sanoin ja iskin silmää. Lampsin omalle kassilleni ja heittelin vaatteita ympäri huonetta kunnes löysin täydellisen paidan ja siihen sopivan hameen. Lainasin kyllä Gaben kenkiä, mutta kuka sitä muka huomaa. Ne kengät olivat upeat, tuliterät ja vielä isokorkoiset. Ihan minun tyyliäni. Hymyilin kun astelin peilin eteen. Voi kunpa sä oot kaunis Cat! Ajattelin ja nauroin itsekseni peilikuvalleni. Sitten Gab tuli taakseni ja katsoi myös itseään peilistä. Tunnin sotkemisen ja laittautumisen jälkeen olimme valmiit. Juuri kun astuimme hotellihuoneestamme pois siivooja tuli ja pyörtyi saman tien huoneemme nähtyään. Nauroimme hervottomasti ja jatkoimme matkaa. Jukra tuntuipa hyvältä kävellä vaihteeksi auringon porottaessa suoraan kasvoihin. Tuntui niin niin… kotoisalta, ihan kuin kuuluisin tänne. Mietin ja hymyilin kaikille .Kun katsoin muita tyttöjä tunsin oloni niin isoksi ja kauniiksi. Olin niin iloinen. Kävelimme hetken ja huomasin söpön pienen kahvila. Osoitin sitä ja huusin ”kato miten söppänä!” minun tuurillani ohi käveli poika joka luuli että tarkoitan häntä. Hahaa poika valahti ihan punaiseksi ja koventi vauhtiaan. Nauroimme mahat kippurassa, kunnes kävelimme kahvilaan. Gab istui ikkunapöytään ja minä otin meille appelsiinimehut. Kävelin hänen luokseen ja sanoin ” katsoppas tätä, ei ollu kahvii niin otin mehuu, kelpaaks?” sanoin ja istuin pöytään. Yhtäkkiä Gab kalpeni ja hän yritti peittää kasvojaan. Tajusin että kyse oli pojasta joten käännyin katsomaan. En nähnyt kyllä ketään joten kohautin olkiani ja aloin hörppiä mehuani. Juotuamme kävelimme isolle aukealle torile. Katselin itseäni peilistä.. siis korjasin meikkejäni  ja sitten näin jotakin aivan upeaa. Tai no kuulin ainakin.  Kuulin vähän kimeähkön mies äänen takaani peili tippui kädestäni ja käännyin pikavauhtia puhujaan päin. Kun näin hänet en voinut uskoa silmiäni.


                                                                                                                        ~
kirkua niin lujaa kun vain ääntä lähti. Poika katsoi ensin mua oudosti, mutta sitten alkoi nauraa. Aloin kikattaa kuin hullu ja huutaa niin kauan että henki meinasi loppua. Silloin mun oli pakko istua joten istuin suihkulähteen reunalle. Huomasin siinä samalla söpön pikku putiikin ja ryntäsin sinne. Toivottavasti Gab ei huolestu katoamistani.  Näin kaupassa aivan fantastisia vaatteita. Kävin kokeilemassa jokaista vaatetta. Löysin kymmenen ihanuutta. Katsoin hintoja ja huomasin miten halpoja ne olivat joten päätin ostaa ne kaikki. Hymyilin omahyväisesti kun kävelin kassaa kohti. Kohta tunsin jonkun tönäisevän minua seuraava asia jonka tajusin oli ,että istun kaupan punaisella samettisella lattialla ja joku ojentaa kätensä minulle. Tartun siihen ja hän nykäisee minut ylös. Kumarrun vielä ottamaan vaatteeni , sitten tunnen käteni koskettavan jonkun lämmintä kättä ja molemmat vilkaisevat toisiinsa. Näin edessäni upean ilmestyksen! Ruskeat fruidet, siniset silmät, täydelliset kasvot ja vielä mahtava asenne! Kunnon herrasmies. Hymyilen hänelle ja hän antaa minulle vaatteeni takaisin. Kun nousemme ylös huomaan ,että käteni on vielä hänen kädessään ja punastun suunniltani. lasken käteni varovasti hänen kädestään ja kiitän häntä ystävällisesti, mutta flirttailevasti. Kävelen hitaasti kassalle päin ja olen juuri ojentamassa korttiani kun se poika työntyy eteeni ja sanoo olkansa yli ” älä huoli minä maksan” ja iskee silmää. Olen hieman tyrmistynyt, mutta imarreltu. Hän ojentaa kassin jossa vaatteet olivat ja tartun siihen vaivihkaa. Olen juuri aikeissa sanoa kun hän keskeyttää minut omalla puheellaan . ” Muuten olisitko kiinnostunut mennä kanssani kahville tai jotain” hymyilee ja katsoo minuun. ”Öö..  joo, mutta mikä sun nimi oikein on?” katsahdan häneen ja hän sanoo hymyillen ”Oon Ed , entäs sinä kaunokaiseni?” Hän lepertelee, mutta se ei tehoa minuun. ”Olen cat” Sanon ja jatkan epäröiden ” Minun ei ehkä pitäisi liikkua seurassasi” meinaan revetä nauramaan, mutta nyt ei saa nauraa. Toistan mielessäni ”älä naura, älä naura!!”  ”mutta miksi et voi ?” hän kysyy ihmeissään. ” No minulla oli jo tapaaminen joten heippa” vastaan ja lähden kävelemään ylväänä poispäin. Hän jää seisomaan taakseni. Vaistosin sen, mutta nyt ei saa katsoa taakse, muuten hän alkaa epäillä tai jotain. Kävelen samalle aukiolle jossa tapasin justin bieberin. Ja olinkin ihan unohtanut ,että tapasin hänet. Miten se on mahdollista. No kuitenkin tähyilen ympärilleni enkä näe Gabea missään taasko hän teki näin.. No joo kyllä minäkin lähtisin ilman sanomista, mutta se onkin ihan eri juttu.. No nyt ainakin tiedän missä hotelli on, joten päätin kävellä sinne. Kun olin huoneemme ovella avasin oven kortti avaimella ja astelin pimeään huoneeseen. Laitoin valot ja istahdin sängylle. Kohta jo makasin siinä ja tuijotin kattoa. ” Missähän Gab viipyy?!” mietin tohkeissani. Oli mennyt jo kauna ja olin liian väsynyt odottamaan joten nukahdin. Heräsin kuitenkin kun kuulin oven kolahduksen. Juoksin tohkeissani eteiseen kertoakseen mitä päivällä oli oikein tapahtunut, mutta näinkin Gabin ja JUSTIN BIEBERIN pitelevän käsistä. Sain järkytyksen. Katsoin heitä suu ammollaan ja vilkuilin vähänväliä Gabiin, Justiniin ja heidän käsiinsä. Olin hyvin järkyttynyt. Myös siitä että Gab ei ollut kertonut vaan myös siitä , että Justin on nyt meidän huoneessa. Olin sokaistu. Raivo ja ilo kulki suonissani. Mutta se meni ohi. Tarjouduin tervehtimään ojentamalla käteni jotta hän voisi ravistaa sitä ja sanoa herrasmies maisesti ”iltaa”, mutta hän vain tuijotti kättäni kuin idiootti. Vetäisin käteni pois ja sanoin kovaan ääneen ”TERVE!” He säpsähtivät joka sai minut hymyilemään.. No ilta meni hyvin sujuvasti. Minä ja Jusitn istuimme sohvalla kun Gab oli vaihtamassa vaatteitaan. Juttelimme kaikenlaista, kuten miksi en saisi kertoa Gabille että tämä oli oikeasti julkkis yms. Nyökkäsin varovasti hänen pyyntöönsä olla kertomatta ja silloin hän halasi minua kiitollisena. Tuijotin häntä, ja se oli hyvin outoa. Koska yleensä nyt olisin jo pyörtynyt. No kuitenkin sitten hän sanoi jotain että Gab on hänelle erityisen tärkeä ihminen yms pullamössöä. Aloin nauraa omille ajatuksilleni, mutta sitten heräsin maan pinnalle. Tajusin että hän oli kysynyt minulta jotain joten äkkiä vaihdoin puheen aiheen. ” ODOTAPPAS!” huudahdin ja juoksin äkkiä huoneeseeni. Hain sieltä vanhan kitaran jonka olin ottanut mukaan.. en kyllä tiedä miksi. Mutta halusin nyt hänen soittavan minulle kitaraa. Esitin toiveen hänelle. Oman biisinsä ”favourite girl”. Katsoin kun hän lauloi, silmissäni kiilui ja olin kuin puullapäähänlyöty. Laulun jälkeen hän suuteli kevyesti poskeani. En enää tiennyt mitä tehdä. Apua hälytys! Olen rakastumassa parhaankaverini poikaystävään.. Katsoin Justinia tyrmistyneenä ja sitten äkkiä nappasin kaukosäätimen  ja avasin telkun.

                                                                                                                               ~
Selailin kanavia varmaan kuuskyt kertaa ja sitten pysäytin sen vain johonkin. Se osui Star kanavalle. Aloinkin kiinnostua ohjelmasta ja sitten huomasin että siinä tuolissa vieraan paikalla istui Justin. Katsoin häntä hassun näköisenä. Hän virnisti ja jatkoi taas katselemista. Tuijotin häntä pariminuuttia kunnes käänsin pääni telkkuun. Vaikka kuinka keskityin en saanut sitä pirullista viittä sekkaa pois mielestäni ,se oli tuskaa. Olin ihan omissa maailmoissani kunnes säpsähdin kun Gab kysyi minulta jotain. Vastasin myönteisesti ja jatkoin telkun katselua. Haukottelin parikertaa joten sanoin hyvä yöt ja lähdin nukkumaan. En kuitenkaan saanut hyvin unta koska mielessäni pyöri kamalia ajatuksia. Torkahdin hetkeksi kunnes heräsin Gabin helisevään nauruun. Raotin silmiäni ja huomasin kuinka he menivät Gabin huoneeseen ovi suljettuna. Hitsi en todellakaan haluaisi  nukkua siellä. Heräsin seuraavan kerran aamulla. Sekin oli kun Justin lauloi suihkussa. Potkaisin seinää niin lujaa kuin pystyin ja sitten tunsinkin koston siitä. Jalkaani jomotti. Kävelin tokkurassa keittiöön.. En edes tiennyt, että tässä huoneessa oli sellainen. Se oli hyvin pieni, mutta oli siellä sentään kahvinkeitin. Laitoin kahvin tippuman. syvennyin taas ajatuksiini ja sain melkein sydärin kun säikähdin niin pahasti. No olin omissa mietteissäni kunnes Justin tulee huutamaan korvan juuren ”HUOMENTA!” kahvimukini tippuu käsistäni. Onneksi siinä ei ollut mitään sisällä, mutta posliininen Pariisista ostettu muki oli nyt pirstaleina lattialla. Huomasin kuinka Justin nauroi. Katsoin häntä murhaavasti, mutta sitten hellyin. ” saat kyllä maksaa tuo” sanoin hänelle, kun kurotin uutta mukia kaapista. ” entäs jos en” hän jatkoi ivallisesti ” silloin.. silloin, silloin ryöstän sinut ja rikon myös kaikki posliini mukisi” vastasin ja näytin kieltä hän näytti takaisin ja me vain jatkoimme kinastelua. se oli itse asiassa ihan hauskaa.. ääx mitä minä ajattelen tämä ei saa tapahtua uudestaan.

                                                                                                                          ~
No Tässä sitä nyt ollaan, istumme Justinin autossa.. eikun siis Drew autossa.. en ole enää varma kumpi hän nyt oikein on. Katselen häntä ja hänellä oli yllään valkea t-paita ja mustat shortsit. Miksiköhän hän oli pukeutunut noin siisteihin vaatteisiin. No totta kai me olimme menossa  Justinin perhettä tapaamaan. Ja pitäähän nyt näyttää hyvältä kun tyttöystävän ja sen parhaan kamun vie perheensä luo. Voi  Gab parkaa hän ei tiedä että hänen kundinsa on mega julkkis. Kuinkakohan kauan Justin ,ei kun siis Drew aikoo pitää tämän salassa. Mietin lisää tyhmiä kysymyksiä päässäni. Kuten mitäköhän mieltä hän OIKEASTI oli uusista ripsistäni. Mutta se ei kestänyt kauaa , koska olimme jo hänen talonsa pihalla. Kun nousin autosta ulos järkytyin suuresti. Olimme pienen tiilisen kerrostalon pihassa. Olin vähällä pyörtyä kauhusta.  Katsoin Justinia tyrmistyneenä. Hän lausui huuliltaan sanan  ”ei”  nyökkäsin ja katsoin taas taloa kauhuissani ja  astelin taloon sisälle. Katselin kauhuissani  asuntoa, se jotain aivan muuta kuin siisti ja kallis ennemminkin roskaista ja tunkkaista.  Katselin inhoten ympärilleni, kunnes törmäsin johonkuhun. Katsoin taakseni ja näin järkytyksen! Se oli Ed ,en voinut uskoa silmiäni aloin huutaa ja juoksin vessaan piiloon. Kun tulin ulos vessasta hän oli häipynyt  ja huokaisin helpotuksesta. Juoksin Justinin ja Gabin luokse ” Hei justmmm” Justin peitti kädellään suuni ja vetäisi minut keittiöön. ” Hei tää ei oikeasti ole mun kämppä ja älä kerro mun nimeä Gabille, koska se ei oikeesti tiiä että oon  tois upea hottis julkkis Justin bieber”  ” mutta miks sä et kerro sille et oot julkkis hei se on sun tyttökamu ja silleen miks oikeesti et kerro?” kysyin ihmeellisesti . ”No hän on ainut tyttö josta olen koskaan pitänyt millaisenaan hän on ja en halua menettää häntä” hän jatkoi. Sydäntäni särki niin että se olisi voinut räjähtää kokonaan moneksi pirstaleeksi. Nyökkäsin vaisusti ja kävelin ilmeettömänä takaisin olohuoneeseen. ” Hei muuten mehän voitaisiin mennä yksiin bileisiin ne ovat tuossa ihan lähellä eikä mun porukat oo kotona ” Justin sanoi  ”JIHUUUU!! ” huusin ja ryntäsin ovelle.  ” mennään jo ” huusin tohkeissani ja riuhdoin ovea auki. Minä ryntäsin jo autolle kun ne kaksi kyyhkyläistä tulivat ovesta ulos käsikädessä. Katsoin heitä ja tunsin sydämessäni viillon.  Minun oli pakko katsoa poispäin. Koko ajomatkan olin hiljaa enkä katsonut edes ulos ikkunasta. Tuijotin vain omia jalkojani.


                                                                                                         
« Viimeksi muokattu: 15.05.2012 11:47:21 kirjoittanut flawless »