Kirjoittaja Aihe: Husky vai mäyräkoira?, K-11  (Luettu 1861 kertaa)

Belus

  • Eräs hattivatti
  • ***
  • Viestejä: 10
  • Tunnevamma
Husky vai mäyräkoira?, K-11
« : 22.08.2010 19:25:07 »
// Alaotsikko: K-11, Angst, One-shot, Kuinka päihteet vaikuttavat elämään...

Ficin nimi: Husky vai mäyräkoira?
Kirjoittaja: Belus
Genre: Angst, One-shot
Ikäraja: K-11
Yhteenveto: Päihteiden vaikutuksesta ihmissuhteisiin

A/N: Vaikka sulla olis hetkellisesti hyvä olla tuskin on pysyvästi. Päihderiippuvuus todennäköisesti tuhoaa kaikki terveet ihmissuhteesi ja sun ympärilles jää ne muut alkkikset ym sekopäät. Sitten lopettaminen on vielä vaikeampaa. Sry, ei oo betaa...



Husky vai mäyräkoira?

Me tykättiin molemmat syksystä. Me istuttiin kahestaan kuistilla, katseltiin sadetta ja sitä kuinka keltaiset, oranssit, punaiset ja ruskeat lehdet lentelivät maahan. Me vitsailtiin, että me laastaroitais ne takaisin niin kuin Herra Huu. Me tykättiin Housesta ja Volbeatista ja me kuunneltiin koko ajan I only wanna be youta. Me oltiin hirveen onnellisia ja rakastuneita, mutta vain niin kauan kuin lehtiä riitti puissa.

Vaikka me tykättiin monista samoista asioista, oli asioita, joista me oltiin eri mieltä. Sä tykkäsit koirista ja mä vihasin niitä. Mä tykkäsin juomisesta ja sä vihasit sitä. Ja mä aina sanoin, että me ei ikinä oteta koiraa ja sä aina sanoit, että lopeta toi juominen. Silti sä jauhoit siitä koirasta. Sanoit, että haluat huskyn. Mäkin join, vaikka kielsit. Sanoin, että huolin vain mäyräkoiran.

Sitte sillon joulukuussa meillä oli se hirvee riita, kun sä huusit puhelimeen, että juo ittes vaikka hengiltä Saatana, ku et sie miusta välitä. Niin sä huusit. Mä huusin, että minäpä juon, että ota sinä vaikka sitte koira riesakses, ku mä en enää vaivaa sua. Mä hommasin itelleni vielä viinapullonki jostain ja join sen, vaikka olin jo valmiiksi kännissä. Vatsahuuhteluunhan mä jouduin. En kyllä juonu vähään aikaan. En sit nähny sua sairaalassa. Etkä sä vastannu enää puheluihin tai viesteihin. Kuulin kyliltä, et sulla on koira. En sit tiedä husky vai mäyräkoira. Oli mulla ikäväkin. Enää en oo varma. En oo ollu pahemmin selvänä, että osaisin sanoa todellisuudesta mitään.

« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 14:10:06 kirjoittanut Pyry »
"Oh, while we've been chatting away I forgot to tell you: I'm brilliant."