Kirjoittaja Aihe: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, S  (Luettu 7195 kertaa)

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, S
« : 30.03.2009 20:24:30 »
// Alaotsikko: Sirius/Lily, James/Lily, Fluff,Humour & Drama

Title: Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä
Author: Hp-Fani4EveR
Beta: Ei tällä kertaa, joten virheitä on varmasti.
Genre: Fluff, vähän humor ja myöhemmin myös Draama!
Pairing: Lily/James(Lily/Sirius)
Rating: S
Summary: Lily lähettelee Jamesin kanssa kirjeitä kesälomalla ja syyskuun ensimmäisenä päivänä löytää vuoteeltaan lapun, jossa lukee.....
A/N: Sain inspiksen kun katsoin saman nimisen leffa, tämä tosin ei peritaatteessa liity mitenkään elokuvaa, pikkukohtia lukuun ottamatta. En jaksanut etsiä betaa, vaan betasin ns. itse, luulen, että virheitä löytyy. 
Hope You Like it!


Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä




Hei James,

tiedän, että et ikinä uskonut, että vastaisin sinulle, mutta tässä tämä nyt tulee(luulen, että olen tulossa hulluksi).

Kiitos kysymästä, kesäni on mennyt hyvin. Ja sain valvojaoppilas merkin.
Luulen, että en ensikään vuonna lähde kanssasi treffeille, mutta mikään ei ole mahdotonta.(esimerkiksi se, että tulisin katsomaan huispaus-treenejänne, ehkäpä saisit siitä lisä motivaatiota.)
Rakastan tietysti kukkasia, kukapa ei? Mutta mitä teet sillä tiedolla, että pidänkö juuri tulppaaneista?
No pidän kyllä, erityisesti punaisista. Ne muistuttavat yhdestä asiasta.

En usko, että jaksaisit lukea, jos kirjoittaisin vielä pidemmän, joten tämä taitaa olla tässä.

Hyvää loppukesää, James.

Terveisin, Lily


Rakas neiti Evans (Tuleva Potter, oletan.)

tiesin, että et voisi vastustaa kiusausta ja vastata minulle.
Arvasin, että pidät juuri punaisesta, onhan se minunkin lempivärini.
Vaikket lähtisikään treffeille kanssani, en lakkaa yrittämästä. Ja kyllä vain, saattaisin tosiaan saada lisämotivaatiota, jos istuisit katsomossa lähettämässä minulle lentosuukkoja.

Uskon, että olisin jaksanut lukea vaikka viiden sivun kirjeen, jos sen vain kirjoittaisit sinä, rakas Lily.

Sinun Jamesisi


Hyvä James Potter,

luulenpa, että tämä on viimeinen kirje tältä kesältä, sillä koulut alkavat pian.  Syyskuun ensimmäinen lähestyy ja silloin näen taas sinun virnistelevän naamasi.
Mitä muuten muille kelmeille kuuluu? Onko Sirius vielä yhtä villi vai onko hän jo leikannut lettinsä?
Entäs Peter, onko hän suorittanut laihdutuskuurin? Ja onko kuutamo kunnossa?

Hauskaa viistokujareissua,
nähdään ensimmäinen syyskuuta,

Lily.



Lily-kulta,

tämä tosiaan on viimeinen kirje.
Kuutamo on kunnossa, Sirius EI ole leikannut lettiään(joku jästityttö oli sanonut sen tekevän hänestä miehekkään) ja Peter EI ole laihtunut vaan pikemminkin LIHONNUT.
Kelmit ovat siis kunnossa, mutta miksi et kysellyt MINUN vointiani? Ajatteleppas jos olisin kuolemaisillani ja sinä kyselet Siriuksen hiusten tilannetta.
No saat anteeksi tämän kerran ja voin sanoa ,että olen kunnossa.

Nähdään pian, Lily.

rakkaudella James



Oli syyskuun ensimmäinen päivä, oikeastaan oli jo ilta ja kaikki olivat nyt tyytyväisinä makuusaleissaan, myös Lily.
Hän kuitenkin menetti yöunensa, koska joku oli laittanut hänen  sängylleen lapun, jossa luki: TIEDÄN MITÄ TEIT VIIME KESÄNÄ!
Kuka tiesi, että hän oli kirjoittanut Jamesille, jota niin kovasti "inhosi"?


---
A/N2: Kommenttii?


« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 09:26:05 kirjoittanut Kaapo »

Flora Chubb-Baggins

  • Random Hero
  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #1 : 31.03.2009 21:26:00 »
voi tämä oli ihan kiva. virheitä löysin paljon, mutta ihan ymmärrettävää se on, jollei ole betaa.

1. kirje: esimerkiksi loppukesä on yhdyssana, tuon (luulen,  että olen tulossa hulluksi) lopusta puuttuu piste. sulkujen ulkopuolelle, siis. :D
tuo yksi lause kuulostaisi paremmalta, jos se olisi esim. Sain valvojaoppilasmerkin, ilman ja-sanaa & yhdyssanana.
Terveisin- sanan jälkeen voisi käyttää pilkkua, se olisi hyvin kirjemäistä. (?)
2. kirje: Ja kyllä vain, saattaisin saada... (pilkku sinne).
3. kirje: yhdyssanoja: laihdutuskuuri, viistokujareissu.
4. kirje: jästityttö on yhdyssana.

tuossa löytämäni kirjoitusvirheet. pidin ideasta, mutta teksti tökki paikoitellen, ja noita kirjoitusvirheitä todellakin löytyi. n__n mutta kiitos ficistä, kivaa iltalukemista.
I am unbroken, I'm choking on this ecstasy.

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #2 : 01.04.2009 16:50:34 »
Flora Chubb-Baggins(vaikea nimimerkki)
Kiva, että pidit. Hyvä kun huomautit virheistä, menenkin tästä korjaamaan, teksti tosiaan saattoi olla töksähtelevää, tämä oli aika nopeasti kirjoitettu.. No eipä tässä muuta.

Susan Potter

  • Vieras
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #3 : 03.04.2009 23:48:34 »
oih vähänks söpö toi James<333 hyvä muutenki

Larísa

  • ***
  • Viestejä: 70
  • NOH8. com - Equality is for all
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #4 : 04.04.2009 10:14:57 »
Oi tääkuulostaa milenkiintoselta :D
Jatkoa toivottavasti pian!
<3:lla
Larissa
« Viimeksi muokattu: 04.04.2009 21:16:53 kirjoittanut Larissa »

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #5 : 04.04.2009 16:49:45 »
Joo, tää kuullostaa hyvältä.
Toivon jatkoa.. (:

Of Course.... xD

if you die now, how would you feel about your life?

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #6 : 05.04.2009 18:31:33 »
Ooh, Kommentteja! ;D

Susan PotterKiva, että tykkäsit ja kiitos, että kommasit.
Larissaajattelin, ettei tähän tule jatkoa, mutta kun noin kauniisti pyydät niin pakko kai se on ;D
Nyappy-Chan samat sanat, kaipa täytyy lähtee kirjottelemaan jatkoo......

Kiitos kaikille<3

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #7 : 06.04.2009 09:23:19 »
Oi tämä oli söpö :D
Ihanaa miten James ei luovuttanut vaan jatkoi itsepintaisesti Lilylle flirttailua kirjeissä ;)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #8 : 06.04.2009 15:54:01 »
Tiarakiitos, että kommenttoit ja kiva,että tykkäsit.. (varmaankin eka ficci josta oikeesti tykätään ;D)<3

Koitan kirjottaa jatkoa, mutta se saattaa venyä, kun en alkuksi tarkoittanut jatkettavaksi.

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #9 : 13.04.2009 10:02:59 »
No niin, kakkos osa ois nyt valmis, MUTTA vailla Betaa!
Elikkäs oisko halukkaita? Jos niin, ilmoitelkaa.
Tästä eteenpäin alkaa paritus muuttua enemmän Lily/Sirius painotteiseksi kuin Lily/James, eli tavallaan paritus vaihtuu.

Seuraavissa luvuissa/osissa paritukset tulevat olemaan seuraavat:

Lily/Sirius(James/Lily, Sirius/Alice)
Remus/Tonks, Peter/Lucius

no mutta nyt ois siis tärkeetä saada beta!

Jennie

  • Vieras
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #10 : 13.04.2009 12:30:02 »
no mutta nyt ois siis tärkeetä saada beta!

Jos betaa etsiskelet, niin tässä topicissa on monia ilmoittautuneita siihen hommaan.

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #11 : 13.04.2009 12:51:32 »
kiitti vinkistä, Jennie

lollypop

  • Vieras
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #12 : 13.04.2009 15:37:13 »
Aik hyvä repesin paris kohas! :D

Laita mitä nopeammin se 2 osa, odotan kovasti !!!!


// Ancka muokkaili jälleen tuplapostauksen pois.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2009 17:33:51 kirjoittanut Ancka »

Larísa

  • ***
  • Viestejä: 70
  • NOH8. com - Equality is for all
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #13 : 14.04.2009 14:57:23 »
Tuota kun kerroit uusista parituksista tarkoititko Remus/Tonks parituksella Nymphadora Tonksia? Koska jos tarkoitit saanen korjata erään pikku seikan. Tonks on melkein kymmenen vuotta nuorempi kuin kelmit. Lähinnä Billin ikäluokkaa...  En halua, että pidät minua pilkun******na, mutta tuo vähän pisti silmään...
Larissa

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #14 : 16.04.2009 15:08:34 »
Ai juu.. Hups.. Sitten se ei käykkään, sori, en ottanut tuota huomioon, mutta hyvä kun Larissahuomasit sen, kiitos<3

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #15 : 19.04.2009 14:08:35 »
Nyt sitten jatkoa, toivottavasti tykkäätte.
Niin ja mainittakoon vielä, että betana toimi Silinteri kiitos hänelle<3

Ja Sori ett tää on näin lyhyt, koitan väsätä pidemmän ens kerraks.

--------------------------------------------------------------------------------
"Hei Lily! Lähdetkö aamiaiselle?" Alice kysyi pirteästi, hän oli aamuvirkku, toisin kuin Lily.
"Mhhh.." Lily mumisi vastaukseksi.
"Sinä olet toivottoman aamu-uninen! Menisit nukkumaan ajoissa tai jotain, niin et olisi niin väsynyt aamuisin. No minä odotan sinua oleskeluhuoneessa, tosin en koko päivää." Alice tokaisi ja lähti hiukset hulmuten makuusalista.

Lily oli tosiaankin valvonut myöhään ja miettinyt, kuka mahtoi olla salaperäisen lapun kirjoittaja.
Nyt oli kuitenkin noustava, jotta ehtisi aamiaiselle ja ensimmäisille tunneille.
Hän veti kaavun päälleen, laittoi kengät jalkaan ja lähti aamiaiselle.

"Evans! Miten kesä sujui?" Lily kuuli Jamesin huutavan ja pian hän jo näki tämän virnistelevän naaman edessään. "Näytätpä uniselta. No ei hätää, lähde kanssani aamiaiselle, niin heräät varmasti."
"Sori James, lupasin mennä Alicen kanssa."
"No mutta hän voi tulla mukaan." Sirius puuttui puheeseensa saavuttuaan hänkin oleskeluhuoneeseen.
"No hyvä on, käyn kysymässä häneltä."

Lopulta he istuivat kaikki Suuressa Salissa syömässä aamiaista, James, Lily, Alice, Sirius, Remus ja Peter.
"Saako olla paahtoleipää?" James kysyi kohteliaasti.
Sirius tyrskähti ja ojensi maitokannun Alicelle.
"Ei kiitos, otan mieluummin puuroa", Lily vastasi ja kauhoi puuroa lautaselleen.
Pian McGarmiva pyyhälsi heidän ohitseen ja toimitti heille lukujärjestykset.
"Jes, tuplatunti liemiä!" Lily huudahti katseltuaan sen päivän tunteja.
"Eikä, olen ihan toivoton liemissä! Mutta ehkäpä sinä voisit auttaa minua, Lily." Sirius sanoi.
"No katsotaan nyt. Kuhnusarvio antaa varmasti sinulle tukiopetusta, jos sitä tarvitset." Lily sanoi ja katsoi Jamesia, jonka silmät näyttivät vihaisilta.
"Luuletko, että haluan mieluummin tukiopetusta joltain vanhalta kääkältä, kuin sinulta?" Sirius kysyi muka loukkaantuneena.
"Jaa-a. Mutta nyt täytyy mennä, minun on haettava laukku vielä ennen kuin lähden tunneille." Lily sanoi nousi pöydältä ja puhdisti kaapunsa leivänmurusista jotka olivat lentäneet Siriuksen suusta tämän tyrskähtäessä.
"Tulen mukaan." Sirius sanoi ja nousi hänkin pöydästä. "Nähdään, kaverit."

*
"He nousivat portaita ylös kun Sirius kysyi: "Mitäs pidit lappusestani?"
Lily hakkoi henkeä. "Mit..."
"James kertoi kaiken, näytti kirjeetkin. Ja arvaapa mitä?" Sirius kysyi.
"No?" Lily kysyi pelokkaalla äänellä, sillä Sirius oli lähennellyt häntä.
"Minä en oikein pitänyt niistä kirjeistä." Sirius sanoi ilkikurinen hymy huulillaan. "Katsos kun asia on niin, että sinä..."
Loppua Lily ei saanutkaan kuulla, sillä Professori Kuhnusarvio käveli juuri ohi.
"Huomenta nuoret, eikös teidän pitäisi olla jo matkalla tyrmiin? Tunti alkaa melko pian. Minä haen tässä muutaman kirjan ennen tuntia. Pitäkääs kiirettä, hophop", hän sanoi ja marssi pois.
Koululaisia alkoi tulvia heidän ohitseen eivätkä he voineet enää keskustella. Lilyä jäi mietityttämään se, mitä Sirius oli sanomaisillaan.
*
Illalla Lily mietti päivän tapahtumia. Nythän ainakin tiesi kuka oli lapun kirjoittaja, mutta hämärän peitossa oli mitä Sirius oli aikonut sanoa.
Juuri kun hän oli nukahtamaisillaan, hän kuuli kuinka Alice kuiskasi: "Lily, minulla on sinulle viesti, en tiedä kuka sen lähetti, mutta se oli tuolla pöydällä."
Alice antoi ryppyisen pergamentin palasen, jonka päälle oli suttuisella käsialalla kirjoitettu "Lilylle".
Lily avasi sen varoen ja luki:

Ihana Evans,
tulisitko kanssani palkintohuoneeseen keski yöllä, niin voisin kertoa mitä olin silloin päivällä sanomassa.
En haluaisi kirjoittaa sitä tähän, mutta olet ollut ihastukseni jo kauan.
Toivon että et tee ohareita.
Sinun,
Sirius.


Lily oli kauhuissaan, mitä hän tekisi? Pitäisikö hänen mennä? Hän ei ainakaan voisi kysyä Alicelta, koska hän tiesi Alicen pitävän Siriuksesta.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2009 22:43:10 kirjoittanut Hp-fani4EveR »

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #16 : 19.04.2009 15:07:48 »
Hui, ei Sirius saa varastaa Lilyä Jamesilta. xD Joo, kivaa kun tuli uusi luku. Muutamia kirjoitus virheitä löyty, mutta ne koski enemmikseen vuoropuhelua.
"Ei kiitos, otan mieluummin puuroa," Lily vastasi ja kauhoi puuroa lautaselleen.
Siis kun joku sanoo jotain, sen jälkeen tulee pilkku, ja lainausmerkki (joka siis totta kai on myös edessä). (:

Ja sitten mua jäi hieman häiritsemään noi kaiksi ja-sanaa. Hän veti kaavun päälleen ja laittoi kengät jalkaan ja lähti aamiaiselle.

Mutta muuten oli hyvä luku. Jatkoa niin pian kuin mahdollista. (:
if you die now, how would you feel about your life?

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #17 : 24.04.2009 16:15:15 »
Nyappy-Chan kiitos, että jaksoit lukea.. Jatkoa on tulossa, kunhan kerkeän sitä kirjoittamaan, saattaa mennä aika kauan vielä, mutt toivottavasti ootte kärsivällisiä.<3

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #18 : 24.04.2009 16:23:42 »
Jee, jatkoa. :D
Tämä osa oli hyvä, jään innolla odottamaan mitä Sirius oli sanomassa Lilylle ennenkuin hänet keskeytettiin. ;)

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Tiedän Mitä Teit Viime kesänä, K7
« Vastaus #19 : 24.04.2009 20:28:27 »
Tiarakiitos kommenttistasi, mutta luulen, että jatkoa saa odotella vielä jonkin aikaan, pidän teidät jännityksessä ja ilmoittelen kun kolmas osa valmistuu.