Kirjoittaja Aihe: Herra Viaton itse? [H/D, K11]  (Luettu 7607 kertaa)

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Herra Viaton itse? [H/D, K11]
« : 06.03.2010 22:48:25 »
// Alaotsikko: Katkelmia maailmalta- ja Kaiken maailman ficlettejä- ("dialogi") haasteisiin

Title: Herra Viaton itse?
Author: Hapanpastilli eli minä itse
Genre: Fluff, humour
Pairing: Harry/Draco
Rating: K11
Disclamer: Ikävä kyllä nämä ovat Rowlingin luomuksia:(
Warnings: Slash (mutta eihän se nyt ole mikään varoitettava asia?)
Summary: "Sitä paitsi, sinun pitäisi olla tässä ikään kuin minun poikaystäväni."

A/N: Osallistuu siis Katkelmia maailmalta - haasteeseen Alice In Wonderlandista otetulla sitaatilla ("You don't know much", said the Dutchess. "And that's a fact") ja Kaiken maailman ficlettejä tämän hetkisellä aiheella "dialogi".
Tuli pienen pieni puolen tunnin inspiraatio (joka on myös aika kliseinen), jolla ei ole kerta kaikkiaan MITÄÄN ideaa, joten olkaa helliä ;) Mitenköhän näistä minun 20-30 minuutin jutuista tulee aina HooDeetä ::)

____________________________

- Kiltti?
- Tiedätkö sinä mitä tarkoittaa sana EI? Ymmärrätkö sinä, että minulla on töitä?
- Tiedätkö sinä, että olet ilkeä? Ymmärrätkö sinä, että se satuttaa minua?
- Ei seksistä kieltäytyminen kello 9.30 keskiviikkoaamuna ole ilkeää, se on vain normaalia. Varsinkin jos joku on valvottanut sinua juuri saman asian kanssa viimeyönä varsin myöhään. Ja muuten, koiranpentu silmäsi eivät toimi minuun.
- No ei se sinua silloin yöllä näyttänyt haittaavan. Sitä paitsi, sinun pitäisi olla tässä ikään kuin minun poikaystäväni.
- Ja missäs lakikirjassa tämä paneskelupykälä oikein lukee?
- Dracon parisuhdesäännöissä, idiootti.
- Onko kyseessä suurikin mestariteos?
- Kyllä vain, mutta säästääkseni sinulta lukemisen vaivan, voisin sen sijaan esitellä sitä sinulle itse… No, miten olisi? Aivan ikioma promo-tilaisuus.
- Älä yrittääkään!
- Sinun ei pitäisi ajatella kaikkea niin kaksimielisesti. Minulle alkaa tulla melko perverssi kuva sinusta.
- Minkä minä sille voin, että verkkokalvoillesi on jämähtänyt fantasiasi minusta panemassa sinua dominoivasti sidottuna?
- Ja kukahan niitä kuvia minulle oikein syöttää? Ettei vain olisi herra Viaton itse?
- Mikä helvetin herra Viaton?
- Tämä ystäväni tässä vieressäni.
- Anna minun nyt keskittyä, minulla ei ole aikaa kuunnella juttuja mielikuvitusystävistäsi.

 ---

- Mm, hartiasi ovat melko tiukat. Annahan kun hiukan hieron sinua.
- Draco. Päästä. Irti.
- Sinä olet ihan tylsä. Ilonpilaaja!
- Mielestäni todistin aivan kiitettävästi viimeyönä, etten ole ilonpilaaja. Joten pitäisitkö nyt turpasi kiinni.
- …
- Tiesitkö, että kätesi ovat tällä hetkellä vatsalihaksillani? Hartiani ovat ne siinä muutama kymmenen senttiä ylempänä.
- Kappas. Liukas paita, käteni varmaan valuivat.
- No jos ne vielä vähän valuvat, niin minä en vastaa teoist- Ahh. Minä… O-ota kätesi pois! En p-pysty Ahh… puhumaan.
- Hmm, pitäisiköhän sinut viedä lääkärille? Havaitsen tuollaisia tarkkojen-äänteiden-muodostamisvaikeuksia aina silloin tällöin. Varsinkin öisin.
- Auts. Tuo sattui Draco, tiedätkö, että tuon artikkelin deadline on ylihuomenna.
- No Ahh Harry, tiedätkö, että ylihuominen on kahden päivän kuluttua.
- Kuinka typeräksi minua oikein luulet?
- “You don't know much, and that's a fact.”
- Draco, oletko sinä joskus lukenut ”Liisa Ihmemaassa”?
- Harry, oletko sinä ikinä lukenut Dracon Parisuhdesääntöjä.
- …
- Et, ei se mitään, minä kerron sinulle sen pääsisällön nopeasti: ”KUN POIKAYSTÄVÄSI HALUAA SEKSIÄ, HÄN MYÖS SAA SITÄ!”. Ja jos et vielä tajunnut, niin minä ikään kuin haluaisin NYT.
- Mutta kun…
- Harry...
- Mut-
- Harry, minä varoitan sinua. Ylihuominen on kahdenpäivän kuluttua. Ja minulla on käsi sinun housuissasi kahden sekunnin kuluttua. Vieläkö haluat tapella?

____________________________

Kommentit on melkein pakollisia (ja kaikista virheistä vastaan minä, sillä tätä ei ole betattu)
-Hapsi-
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 03:18:07 kirjoittanut Kaapo »

katt

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Slytherin
    • Tihutyö
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #1 : 07.03.2010 15:49:45 »
Lainaus
Ylihuominen on kahdenpäivän kuluttua. Ja minulla on käsi sinun housuissasi kahden sekunnin kuluttua. Vieläkö haluat tapella?
8'DD mahtava lopetus

Joo ja sitten asiaan x) Elikkäs tykkäsin ja paljon.
Virheitä en bongaillut, en kyllä niitä pahemmin jaksanut edes vilkuilla. Tää oli just tämmöstä ihanaa Harryn ja Dracon välistä sanailua, josta mie tykkään ^^
JinxAuror154

Twitchy little ferret, aren't you?

saph1ra

  • Tykkääjäluonne
  • ***
  • Viestejä: 137
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #2 : 08.03.2010 17:46:00 »
rakastin!!! <3
virheitä en huomannut yhtäkään, tai sitten ne jäivät huomaamatta hihityskohtausten kourissa.. :D
draco oli ihanan draco, ei liian romanttinen lepertelijä, vaan juuri täydellisen oma itsensä <3

mahtava idea  ;D love your inspis.
ja sehän ei mua ainakaan haittaa jos sun 20-30 min jutuista tulee H/Dtä, koska jos ne kaikki on jotain tämän tasoisia niin WOW! :o this was sooo great, lov it..
kuten jo useamman kerran sanoinkin :D

kiitos tästä ihanuudesta ♥
ava by puolipro

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #3 : 22.03.2010 19:20:28 »
Voi ei! Olin joskus ajat sitten vain käynyt nopeasti katsomassa, että ihanaa kommentteja. Nyt itten selsin jotain tekstejäni läpi, ja huomasin etten ollut edes vastannut (saati sitten lisännyt tätä listaussivulleni vaimikälieonkaan) :D

katt// Hehe, kevyt H/D dialogi on munkin lempparia ;). Ihanaa jos olin onnistunut!

saph1ra// Voi kiitos <3 Hyvä, että Draco onnistui :-). Jos kiinnostaa, niin kannattaa käydä lukemassa muutkin HooDeeni, jos et ole vielä tutustunut (ei sillä että mainostaisin, tai mitään ;)).

-hapanpastilli-

Tenshinohana

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Juh
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #4 : 24.03.2010 09:27:36 »
Aaah, ihana *w* Sai mut ihan iloiseksi...

Lainaus
- Anna minun nyt keskittyä, minulla ei ole aikaa kuunnella juttuja mielikuvitusystävistäsi.

Dracon mielikuvitusystävät... : D

Lainaus
- Kappas. Liukas paita, käteni varmaan valuivat.

Niin Dracomainen vastaus! *w*

Tykkääääsin! : )

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #5 : 29.03.2010 09:06:45 »
Haha, hyvin aamua piristävä dialogi :D
Tämä oli hyvä, tuo Liisa Ihmemaassa-juttu tuli tuonne keskelle ehkä vähän randomisti, mutta toisaalta tuo koko dialogi nyt vähän on tuommoista niinkun parisuhteessa yleensä on,eli aiheet vaihtelee nopeasti.

Mutta kiitos tästä, tykkäsin kyllä. :)
Sans lui, je ne peux pas vivre.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #6 : 29.03.2010 12:46:43 »
Täähän oli ihan sika piristävä!! :D
Tuli heti paljon parempi mieli :D Draco oli niiiin sulonen :D
En oikein huomannu virheitä, mut tää oli niiin ihana, etten niihin oikeestaan ees kiinnittäny mtiään huomioo vaik oiski ollu. :D

NeitiMusta.

Pahoittelen rakentavan puutetta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #7 : 02.04.2010 17:33:04 »
Tenshinohana// Ihanaa että tyksit! Sinäkin sait minut iloiseksi tällä kommentilla :).

nukkekoti// Noh, olihan se aikas random, mutta mitäs pienistä. Ehkä se toi vain hiukan todenmukaisuutta, kun mulla ainakin kavereiden kanssa keskustellessa aiheet vaihtuu niin että vilisee. Toisaalta se vuorosana oli Liisa Ihmemaasta ja Harry tunnisti sen, joten hän varmasti ihmetteli, miten Draco tuntee jästi-tarinan ;). Mutta oli muksaa piristää aamuasi :).

NeitiMusta// Hihi, mahtavaa ettei virheitä näkynyt ja tykkäilit<3

-Hapsi-
« Viimeksi muokattu: 02.04.2010 17:37:16 kirjoittanut hapanpastilli »

night eagle

  • Imperfect
  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #8 : 08.04.2010 21:09:24 »
Haha! :D Ihana! <3
Tosi hauska ja Draco oli ehdottomasti ihana tässä. Piristi minunkin päivääni huomattavasti. Ja lopetus oli aivan mahtava.
Kiitos!
"Olen unohtanut mistä tähän kuljin,
verhoudun unohduksen kaapuun."



Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #9 : 08.04.2010 21:40:53 »
Wouuu ei osaa sanoo mitään järkevää. Ihana. Draco oli aivan loistava keksiessään selityksiä miksi se oli kokoajan Harryn kimpussa, mutta se ihan selvästi rakasti poikaystäväänsä ;D

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

elzz.

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Pidä Musta Kii. Älä Päästä Koskaan...
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #10 : 09.04.2010 20:13:30 »
Muihihihihii! >.< Juuri tätä kaipailin! Tai siis en tiennyt tästä aikasemmin, mutta siis tuli juuri sopivasti eteen :D

Hehe, huumorikaksimielisyydellä varustetut dialogit hyvällä parituksella(H/D<3) kelpaa aina, varsinkin kun on tehnyt rasittavaa mantsan projektia viimeisen tunnin!
Lainaus
- Ja missäs lakikirjassa tämä paneskelupykälä oikein lukee?
- Dracon parisuhdesäännöissä, idiootti.
*repesi*

Mitään fiksua en kyllä saa nyt aikaseksi, laitoin aivot takaisin latautumaan, kun kaikki niiden kapasiteetti meni tuohon työskentelyyn ;D Mutta siis tyksin ja KIITOS!
~I don't need no fakes around me~
~All I want is you to be with me~
~Here I am~

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #11 : 09.04.2010 23:23:27 »
night eagle// Sinäkin minun! Eipä kestä, ihanaa kun tyksit ;).

Luihuinen_89
// Tottakai ne rakastaa toisiaa ;D. Kiitos ihan mielettömästi ja hyvä kun Draco toimi :D.

elzz// Hyvä että löysit mitä kaipailit :D. Huhkimisesta pitääkin palkita! Onnittelut koulujuttujen loppuun saattamisesta :).

-Hapsi-

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #12 : 14.11.2012 21:28:31 »
Joo.. Heh. Todella hyvä ficci! Pidin todella paljon! Menin sanattomaksi. Vihaan tätä tunnetta. Mutta kiitos nyt hirveästi mahtavasta luku kokemuksesta!
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Ssandi

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #13 : 09.06.2013 15:51:33 »
ÄÄÄ tää on maailman ihanin:3 oon lukenu tän varmaan 10 kertaa mut nyt vasta kommentoin..XD en kyllästy tähän varmaan ikinä:3
"Is it true that you shouted at Professor Umbridge?"
 "Yes", said Harry.
 "You called her a liar?"
 "Yes"
 "You told her He Who Must Not Be Named is back?"
 "Yes"
Professor McGonagall sat down behind her desk, watching Harry closely. Then she said, "Have a biscuit, Potter."

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #14 : 13.06.2013 12:30:23 »
Tää oli just sopivan pituinen pätkä luettavaks 10min bussimatkalla :) Nyt pikapika kommentti ennen pysäkkkiä.

Pidin tosi kovasti, molemmat oli hyvin kirjoitettu. Hahmot siis. Dracosta pidin erityisesti. Dialogi oli tähän loistava valinta. Viimeinen Dracon puheenvuoro oli lempparikohta ♡ Jonkun pienen näppäilyvirheen taisin bongata, mutta e haitannut. En sitä nyt kännykällä jaksa etsiä ja pysäkkikin lähestyy :) Kiitos paljon!
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

lakupötkö:3

  • Kolmoispiste addikti
  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #15 : 10.11.2013 15:10:05 »
Rakastan juuri tälläisiä ficcejä  ;D Kaikki tarvittava löytyy; arkipäivän huumoria, pieniä kaksimielisyyksiä, parituksena H/D, Tylypahkan jälkeistä elämää...
Täydellinen.

Lakupötkö:3 kiittää

Ilomiete

  • ***
  • Viestejä: 340
  • Ava Crystedin, joulukalenterista
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #16 : 29.03.2014 18:43:27 »
Ihanaa huumoria, tykkäsin :D ja minä haluan lukea Draco Malfoyn parisuhdesäännöt XD aloitus ja lopetus olivat loistavia. kiitos tästä! :)
orbis unum

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #17 : 31.08.2014 15:58:14 »
Hihii, olipas kerta kaikkiaan ihana! :D (onneksi täällä ei ole ketään kuuntelemassa mun hurmioitunutta hihitystä)
Oooi nuo Dracon viittaukset "viime yöhön" okivat ihania! ;D
Repeiliv tuolle Dracon parisuhdesäännöille tai mitä nr nyt olikaan :D
Heh.. Nauran nyt vaan..

Järkyttävän hieno ava sulla muuten :)

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Glitter apple

  • Vieras
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #18 : 12.09.2014 21:14:57 »
Rekisteröidyin, jotta saisin kommentoida tähän. Ehkä alan myös kirjoittamaan joskus.
Tämä on hieno, nauroin. Ihana tuo Dracon parisuhdesääntö keksintö.

Larppa

  • Vieras
Vs: Herra Viaton itse? [H/D, K13]
« Vastaus #19 : 13.09.2014 09:11:11 »
Hah mahtava! *naurua*

En tiedä mitä sanoa... :') tämä oli suloinenkin ja vitsikäs. Kiitos! On nyt hauskaa.