Kirjoittaja Aihe: Petit minut Weasley, 6. luku 30.10! [Draco/Ginny, Draco/OC, K-11]  (Luettu 7503 kertaa)

Herrasmies

  • ***
  • Viestejä: 11
Author: Herrasmies
Genre: romance, drama, angst (?)
Pairing: Draco Malfoy/Ginny Weasley, Draco Malfoy/OC
Rating: K-11
Summary: Ginny ihastuu parhaan ystävänsä poikaystävään ja mitä siitä seuraakaan?
Disclaimer: J.K Rowling omistaa tapahtumapaikat ja hahmot jotka tunnistatte. En saa tästä mitään rahallista korvausta ja blaa blaa tiedätte kai.
Warnings: Kiroilua, viittauksia seksiin.

A/N: Ensimmäinen ficcini ja ensimmäinen pidempi kirjoitukseni ylipäätään. Kommenttia rukoilen ja rakentava on enemmän kuin toivottua! Älkää sitten tämän ekan osan perusteella heti tuomitko, sillä kyllä tämä tästä lähtee johonkin suuntaan.
Muoks! Otin trailerin pois koska se oli aika alkuvaiheessa tehty ja älytön ja tylsä :D Teen uuden joskus :)


Luku 1
Elämä on epäreilua

Draco Malfoy. Hänen kuvansa on painunut mieleeni ja leijuu esiin aina kun uppoudun ajatuksiini. Ja sitähän se ei saisi tehdä, vaikka myönnän toki että Malfoy on erittäin hyvännäköinen, suorastaan hämmästyttävän komea.
Harmi vain että siihen se sitten jääkin. Ulkonäköön. Miten joku noin hyvännäköinen voi olla niin vittumainen luonne?
Mutta oikeasti, en saisi ajatella häntä näin. Hän ei ole mies minun kirjoissani, koska hän on parhaan ystäväni poikaystävä. Valitettavasti. Hetkinen, unohtakaa tuo viimeinen lausahdus. Tai siis, äh, älkää sittenkään, sillä hän valitettavasti on Mikaelan poikaystävä. Ja tuo ”valitettavasti” siksi, että joudun sietämään Malfoyn seuraa sillointällöin.

Vaikka Malfoy seurusteleekin minun Mikaelani kanssa, silti hän vittuilee minulle minkä kerkeää. Kaiken ajan jonka joudumme olemaan samassa porukassa käytämme toistemme mulkoiluun ja piikittelyyn. Mikaela vihaa sitä, hän sanoo aina minulle ”yrittäisit edes tulla Dracon kanssa toimeen.” No minähän yritän, mutta kun en vain tule. Tai siis olen yrittänyt. Mutta Malfoy silti vain nimittelee, pilkkaa ja ärsyttää minua. Se mokoma pieni hilleri. Miksiköhän hän vihaa minua niin kovasti?

Mutta niin, en saisi ajatella Malfoytä miehenä, etenkään hyvännäköisenä miehenä. Siihen on useampikin syy, jotka voisinkin listata aikani kuluksi, sillä en oikein jaksa kuunnella McGarmivan turhaa pölpötystä siitä kuinka V.I.P kokeet ovat edessä vuoden päästä ja blaa blaa blaa.

MIKSI EN SAA AJATELLA MALFOYTA MIEHENÄ

1. Hän on Mikaelan poikaystävä
2. Isäni Arthur Weasley tappaisi minut, sillä hän inhoaa Malfoyn sukua
3. Veljeni Ron Weasley tappaisi minut, sillä hänkin inhoaa Malfoyn sukua ja hän on muutenkin ylisuojeleva minua kohtaan
4. Itse asiassa kaikki veljeni tappaisivat minut
5. Heitä on kuusi, enkä haluaisi kuolla seitsemästi
6. Malfoy on kusipää

Pohdiskelin aika kauan, mutta harmikseni en keksinyt muita syitä. Oikeasti syitä on monta sataa, koska Malfoy on kuitenkin Malfoy, mutta en vain juuri nyt saa niitä mieleeni. Tuijotin lappusta vihaisesti, toivoen että siihen raapustuisi itsestään 100 syytä lisää. Niin ei kuitenkaan tapahtunut ja aloin pureskella kynsiäni ajatuksissani.

”Ginny! Tule jo, on päivällinen”, kuulin Mikaelan tyttömäisen äänen kutsuvan kärsimättömänä. Hätkähdin horroksestani ja hämmästyin tajutessani tunnin loppuneen. Sujautin miksi-en-saa-ajatella-malfoyta-miehenä listan muodonmuutosten kirjani väliin, survoin sen laukkuuni ja lähdin Mikaelan kanssa kohti suurta salia.
”Taasko sinä olet aloittanut tuon kynsien pureskelun, sinun piti lopettaa se!” Mikaela vaahtosi matkalla.
”Tiedän, tämä oli viimeinen kerta”, minä lupasin. Mikaela tuhahti. Minua ärsytti. Mitä helvettiä minun kynteni hänelle kuuluivat? Saisin pureskella ne yksikerrallaan pois tai maalata lapsellisesti kymmenellä eri värillä jos haluaisin.
Hyvä on, kai minun kynteni kuuluvat hänelle vähän, sillä olenhan hänen paras ystävänsä. Minua on vain nykyään kismittänyt Mikaela välillä, itse asiassa siitä asti kun hän kaksi viikkoa sitten lukuvuoden alussa alkoi seurustella Malfoyn kanssa. Ja tämä ei t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n johdu siitä että minä pitäisin Malfoysta, vaan siitä että minä en pidä Malfoysta, joten en pidä myöskään siitä että Mikaela seurustelee hänen kanssaan.

Olimme päässeet vasta yhden kerroksen alaspäin, kun iki-ihana Herra Malfoy päätti liittyä seuraamme.
Huokasin mielessäni, pitäisi kävellä vielä kaksi kerrosta alaspäin ja kärsiä Malfoyn seurasta.
”Hei rakas”, tämä kuiskaisi Mikaelan korvaan niin ettei kukaan muu kuin minä kuullut. Pitihän hänen säilyttää kova ulkokuorensa ainakin jotenkuten, vaikka seurustelikin Rohkelikon kanssa.
Mikaela ja Malfoy alkoivat keskustelemaan huispauksesta, Rohkelikko - Luihuinen ottelu pelattaisiin ylihuomenna. Minua Malfoy ei vaivautunut edes tervehtimään.
”Ron on kyllä hyvä pitäjä, mutta häntä varmaan hermostuttaa, sillä tämähän on hänen ensimmäinen ottelunsa, vai mitä Ginny?” Mikaela koitti vetää minutkin keskusteluun. Malfoy näytti happamalta.
”Mm”, mutisin.
”Weasleyllä ei taida olla paljon mielipiteitä asiaan, tosin mihinkä hänellä olisi”, Malfoy sanoi ivallisesti. Minulla keitti päässä. Pitikö hänen aina sanoa jotain ilkeää, vaikka minä en edes huomioinut häntä mitenkään?
”Minulla on paljonkin mielipiteitä, mutta minun on turha lausua niitä sinun seurassasi, kun et hillerin aivoillasi ymmärtäisi mitään kuitenkaan”, tuhahdin.
”Mielestäni voisit edes Mikaelan vuoksi yrittää pystyä keskustelemaan kanssani.”
”Anteeksi mitä? Minä voisin yrittää? Olen kyllä yrittänytkin, mutta sinulta saa kuulla aina vain piikitteleviä kommentteja, tajuatko että ei niitä aina jaksa? Sitten minä vaihdoin taktiikkaa, olen vain hiljaa, mutta silloinkin sinun pitää ruveta vinkumaan jotakin ettei minulla ole mielipiteitä!” vastasin tuohtuneena.
”Ai tämä kaikki on mi-”, Draco aloitti mutta lause jäi kesken kun Mikaela sanoi:
”Voisitteko te mitenkään pystyä keskustelemaan normaalisti? En jaksa ainaista riitelyänne, kun minun pitää koittaa tulla kummankin kanssa toimeen!”
”Anteeksi Ela, mutta Malfoy ei pysty asialliseen keskusteluun”, sanoin katse Malfoyssa.
”Mutta Ginny, kyllä sinäkin haastat aina riitaa”, Mikaela sanoi rauhallisesti.
”Miten vain”, sanoin hiljaa ja lähdin kiitämään käytävällä eteenpäin jättäen Mikaelan ja Malfoyn taakseni. Malfoy huusi jotain pakenemisesta perääni, mutten kuunnellut.

Istuin Rohkelikkojen tupapöytään lähelle Frediä ja Georgea jotka naureskelevat kadehdittavan huolettomasti. Miksi Mikaela aina puolustaa enemmän Malfoyta kuin minua? Aina. Uskon että hän pitää minua täysin itsestäänselvyytenä, mutta Malfoylle hänen täytyy vakuuttaa olevansa tämän puolella. Ärsyttävää.
Fred ja George heittävät jotakin kuivaa läppää Kalkaroksesta ja shampoopullosta, mutta en jaksa kuunnella. Pian ajatuksiini lipuukin taas kuva pojasta jonka vaaleat hiukset ovat täydellisesti aseteltu ja joka virnuilee omahyväisesti kauniiden hampaiden välähtäessä huulten välistä.
Helvetti. Pitääkö Malfoyn pilata päivällisenikin? Miksi en saa häntä mielestäni? Minähän inhoan häntä! Hän on raivostuttava, itsekäs, omahyväinen, lellitty ja aivan liian itsevarma pieni kiusankappale. Ja silti niin kiehtova. Ja superseksikäs. Ei, minä en ajatellut tuota! En todellakaan. Malfoy on vain pelkkä paska, vaikka toki ihan mukavan näköinen. Aivan helvetin hyvännäköinen, sanoo pieni ääni sisälläni mutta vaiennan sen äkkiä.
Pieni ärtyisä huokaus karkaa huulieni välistä, ja huomaan Malfoyn ja Mikaelan astelevan käsi kädessä saliin. He menevät luihuisten pöytään. Tartun pikariini hetken mielijohteesta ja juon siitä ahnaasti irrottamatta kuitenkaan katsetta pariskunnasta. Mikaela on varmaan suuttunut, hän ei vilkaisekaan minuun päin. Yleensä hän ei edes suostu menemään luihuisten pöytään, sillä muut luihuiset eivät ota häntä kovin avosylin vastaan vaikka hän onkin puhdasverinen ja hyvästä suvusta. Kyllä he hänet hyväksyvät, mutta hieman arvellen koska hän liikkuu minun, verenpetturin, kanssa ja koska hän on Rohkelikko.
Tuijotan heitä, ja pian Malfoy kohottaakin katseensa päivällisestään, katsoo minua ja kohottaa kulmiaan kysyvästi. Alan kiireesti lappaa ruokaa suuhuni katsomatta edes mitä syön, häpeissäni siitä että jäin kiinni tuijottamisesta.

Hänen katseensa jää aivan kuin palamaan sisälleni. Hänen silmänsä ovat epätavallisen selkeänä kuvana mielessäni, tuntuu kuin hän yhä tuijottaisi minua. Mahassani poreilee hassusti ja sydämeni loikkii ihmeellisesti.
Hän tekee minut hulluksi! Hänen kasvonsa, äänensä ja koko olemuksensa vainoaa minua. En pääse sitä hetkeksikään karkuun, voin vain ajatella häntä, nähdä hänestä unta, kuvitella hänen huulensa huulilleni, kätensä lanteilleni ja vartalonsa minua vasten, kuvitella miltä hän näyttäisi aamulla herätessään vieressäni ja… HEI! Minä en  todellakaan ajatellut tuollaisia! En saa ajatella tuollaisia! Jumalauta Ginny, Malfoy on Mikaelan poikaystävä! Koita nyt nainen saada se kaaliisi. Mutta kun ajatukseni vain lipsahtivat. En voi sille mitään, ne kiertävät kokoajan Malfoyssa. En tajua miten kukaan voi saada ketään näin riippuvaiseksi itsestään. Malfoyssa on jotain kummallista, onkohan hänessä hieman veelan verta?

Minä olen ihastunut häneen! Malfoyhin? Oikeasti, olen varmaan hieman sekaisin, sillä Malfoy on aina ollut hirveä minua ja perhettäni kohtaan, hänen isänsä on kuolonsyöjä ja hän seurustelee parhaan ystäväni kanssa. Ginevra Weasley, herää jo!
Okei. No niin, nyt otan rauhallisesti. Myönsin sentään asian itselleni, nyt voin päästä sen ylikin. Tietysti. Naurettava pikku ihastuminen, tämä menee ohi hetkessä. Ei huolta.
Mutta kun haluan olla Malfoyn oma! Ärsyttää kun Malfoy väheksyy minua, pilkkaa minua tai ei huomioi minua, ärsyttää kun hän suutelee Mikaelaa tai kuiskii tämän korvaan helliä. On turhauttavaa nähdä miten suloinen ja hyvä poikaystävä Malfoy osaa olla, vaikka muuten onkin kaikille ilkeä ja kylmä. Valitettavasti hän ei koskaan voi olla minun poikaystäväni.
Helvetti Ginny, olet ihastunut parhaan ystäväsi poikaystävään? Ei mene hyvin. Olen maailman surkein ystävä heti Peter Piskuilanin jälkeen, joka kavalsi parhaan ystävänsä ja tämän vaimon Voldemortille.
Miksen voinut ihastua vaikka Neville Longbottomiin, oikeasti keneen tahansa muuhun kuin Malfoyhin!
Elämä on epäreilua.

A/N 2: Kiltit kommentoikaa! Kertokaa edes mitä piditte ja kannattaako tätä jatkaa.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2014 23:41:02 kirjoittanut Unohtumaton »
idiootti ei unta rakasta, ei pidä kuoleman serkkupojasta

hennie

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Petit minut Weasley
« Vastaus #1 : 15.09.2009 17:31:03 »
Tää oli aika hyvä:D
Virheitä en ainaskaa hirveemmi huomannu.
teksti oli ihan sujuvaa, jossain kohdissa ehkä vähn toistoa,
mutta eipä mitään suuremmin häritsevää:)
Tulipa sekava kommentti, mutta minä olisin ainakin valmis lukemaan lisää ;D

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 366
  • Lunnikuningatar
Vs: Petit minut Weasley
« Vastaus #2 : 15.09.2009 19:44:43 »
Ahaa, Neville mainittu lopussa! JESH! (P.S. Minulla on pahanlaatuinen fiksaatio siihen poikaan, älä ihmettele.)

No niin, sitten itse kommenttiin. :) Luin tämän läpi bingotessani, joten saatoin vähän hutiloida, mutta tarina oli sen verran kiinnostava, että kyllä se kommentin ansaitsee. Siispä yritän sellaisen kehitellä.

Traileri herätti mielenkiinnon. Siinä oli kyllä aika paljon käytettyjä elementtejä (kolmiodraama nyt on aina aika käytetty), mutta ei se mitään - koska kyseessä on ensimmäinen ficcisi, ei pidä napottaa pikkuseikoista. :) Tästä se lähtee, toivottavasti jäät koukkuun ficcailuun ja ilahdutat meitä jatkossakin teksteilläsi. Sen verran voisin sanoa, että isoja kirjaimia ei kannata käyttää liikaa - ne menettävät tehonsa ja pistävät liiaksikin silmään. Huutamisen ilmaisemiseen yleensä riittää huutomerkki.

Draco/Ginny -paritusta on mukava lukea vaihteluksi. Ylipäätään on mukava lukea jotain, missä Ginny ei ole femmeparin osapuoli tai yhdessä Harryn kanssa. Myös Mikaela vaikuttaa virkistävältä tuttavuudelta, vaikka hänen suomalaisnimensä ei ehkä kovin helposti potterfandomiin sulaudukaan.

Ylipäätään alku oli oikein näppärä. :) Kirjoittelehan lisää, katsotaan josko ehtisin jatkossakin lukemaan. Ja tervetuloa oikein hurjasti tänne ficcarijoukkioon, sinulle riittää varmasti tilaa ja oma paikka.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Herrasmies

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Petit minut Weasley
« Vastaus #3 : 16.09.2009 19:54:06 »
Oi, kiitos kommenteistanne hennie ja Nevilla, ne piristivät kummasti ja lisäsivät kirjoitusintoa!

hennie: Kiitos kommentistasi, joo huomasin itsekin pientä toistonpoikasta tuolla ja olen syvästi pahoillani. Koitan välttää sitä jatkossa. Toivottavasti lueskelet jatkossakin :)

Nevilla: Kiitos kommentista! Tiedän että juoni on suhteellisen käytetty, mutta kun teki vain mieli kirjoittaa kolmiodraamasta :D Eiköhän minun tekstejäni rupea jatkossakin näkyilemään ja kunhan tästä vielä paranen kirjoittajana pikkuhiljaa niin tekstin tasokin nousee. Korjasin nuo isot alkukirjaimet, tajusin vasta nyt miten liioitellusti olin niitä traileriin viljellyt ja järkytyin syvästi! :D (No, onhan sitä nähty ficcejäkin jotka on kirjoitettu kokonaan caps lockilla.) Toivottavasti luet jatkossakin :)

A/N: Ja tässä luku kaksi! Kommenttia toivon kovasti edelleen, sillä haluan palautetta tekstistäni kun en ole kauheasti ikinä kirjoitellut.

Luku 2
Tiedän että haluat minua Weasley

Taikajuomientunnilla Mikaela ei katso minuun kertaakaan. Minäkin olen liian ylpeä pyytämään anteeksi, sillä en ole tehnyt mitään väärää. Jos en jaksanut jäädä väittelemään siitä yritänkö tulla Malfoyn kanssa toimeen, teinkö aivan väärin? En.
Mikaela mököttää siis aivan syyttä, mutta toivon että hän leppyy pian.
Kalkaros laittaa meidät tekemään jotain tajuttoman vaikeaa rauhallisuusjuomaa, enkä ymmärrä ohjeista sanaakaan. Koetan kuitenkin parhaani mukaan valmistaa juoman, sillä ohjeisiin ja aineiden mittaamiseen keskittyminen saa muut asiat jäämään taka-alalle. Esimerkiksi Mikaelan ja Malfoyn.
Lopputulokseni näyttääkin mielestäni ihan kohtuulliselta, ainakin verrattuna vieressäni työskentelevän Luna Lovekivan seokseen, joka on kirkkaankeltaista, eli aika kaukana vaaditusta väristä, tummanharmaasta. Omani on vaaleanharmaata, mutta on se nyt parempi kuin useamman muun luokkatoverini.
Kuitenkin Kalkaros päättää juuri minun liemeni olevan kaikista surkeinta. Tunnin lopuksi hän haukkuu minut pystyyn (”osaako Weasley laskea? Sitä piti sekoittaa yhdeksän kertaa, ei yhdeksän puoli!”) ja haihduttaa liemeni. Voi että minä vihaan sitä rasvalettiä.

Kävelen kiireellä pimeyden voimilta suojautumisen tunnille kaivellen laukustani kirjaa, sillä en ole varma otinko sen mukaani. Käännyn kulman taakse ja törmään johonkin joka liikkuu vauhdilla eteenpäin. Kompastun kömpelösti maahan ja laukkuni levähtää sisältöineen käytävälle. Kolautan kyynärvarteni kipeästi lattiaan ja tunnen vihlaisevan kivun. Kiroan kovaan ääneen. Loistavaa, päivä ei voisi surkeammin mennä.
”Helvetti Weasley, katsoisit eteesi!” kuulen tutun äänen kivahtavan. Malfoy. Nielaisen ja muutun punaiseksi kuin tomaatti.
”Katsoisit itse!” tiuskahdin.
”Katsoinkin, mutta punaiset hiuksesi hehkuivat niin räikeinä etten nähnyt eteeni!”
Niinpä niin, pilkkaa nyt vielä lisää. Hiukset olikin uusi juttu, kaikki muut on taidettu läpikäydä.
En vastannut vaan aloin poimimaan kirjojani hiukset kasvojeni verhona. Sydämeni hakkasi lujaa ja kurkussa tuntui joku möykky. Olenko oikeasti niin kamala ihminen kuin Malfoy aina väittää?
”Jos haluat pysyä väleissä Mikaelan kanssa, sinun kannattaisi alkaa kohdella minua vähän paremmin”, Malfoy sanoi seisten yhä vieressäni.
Ei sitten voinut auttaa poimimaan kirjoja, ei tietenkään, hänhän on Malfoy.
”Uskon Mikaelan laittavan minut sinun edellesi loppujenlopuksi”, sanoin. Oikeasti en ollut aivan niin varma sanoistani, sillä Mikaela tuntui todella välittävän Malfoysta. Totta kai olin hänelle tärkeämpi, olimme keskustelleet asiasta, mutta rakkaus teki usein sokeaksi ja Mikaela ei välttämättä tajunnut että Malfoy on se joka kohtelee minua huonosti, eikä päinvastoin.
”Sinuna en olisi niin varma.”
”Sinuna olisin hiljaa.”
Malfoy olikin hiljaa, hetken. Silti hän yhä seisoi siinä, en kyllä tiennyt miksi. Ei hän yleensä minuun aikaansa tuhlannut.
Lopulta sain kaikki tavarani noukittua talteen ja mahdutettua laukkuuni. Sipaisin hiukseni korvan taakse ja nousin seisomaan. Siinä hän seisoi, suoraan edessäni. Hän oli minua melkein kymmenen senttiä pidempi ja hänen hiuksensa olivat hassusti pörröllään, kuin hän olisi juuri ulkoa tullut. Hän katsoi minua vaaleanharmailla silmillään ja sydämeni pamppaili luvattoman kovaa. Olin varma että Malfoykin kuuli sen, kaikki samassa kerroksessa olevat varmaan kuulivat sydämeni tasaisen jumputuksen.
”Minä jatkaisin mielelläni matkaa tunnille”, sanoin mahdollisimman vakaalla äänellä. Malfoy vain katsoi minua mitäänsanomattomalla ilmeellä.
”Niin että voisitko väistyä”, jatkoin.
Malfoy siirtyi sivummalle. ”Kerro Mikaelalle terveisiä.. Ainiin ettehän te olekaan puheväleissä”, Malfoy sanoi muka harmistuneena ja virnisti ilkeästi. ”Hän ei taida oikein pitää asenteestasi minua kohtaan”, tuo vielä jatkoi. Sulkisi jo naamataulunsa, vaikka hänen äänensä onkin hurmaava. Mulkaisin häntä äkäisesti vielä viimeisen kerran ja kävelin rivakasti pois.

Kun viimein saavuin erään salakäytävän kautta pimeyden voimilta suojautumisen luokan ovelle, huomasin tunnin jo alkaneen. Loistavaa. Meillä on eräs karsea sammakonnäköinen akka opettamassa sitä ainetta, joku ministeriön ämmä, joka on nimetty Tylypahkan yli-inkvisiittoriksi.
Koputin luokan oveen ja odotin.
”Sisään”, kuului lapsekas ääni. Avasin oven ja astuin sisään koittaen näyttää viattomalta. Opettajamme, Pimento, katsoi minua odottavasti.
”Anteeksi että olen myöhässä.”
”Höm höm”, Pimento yskäisi typerää yskäänsä.
”Anteeksi että olen myöhässä professori Pimento”, korjasin sanavalintaani. Aivan, tämä opettaja vaati meitä aina vastaamaan hänelle tuohon sävyyn.
Pimento maiskautti suutaan paheksuvasti ja viittasi minua istumaan. Hän tarttui töppösormillaan sulkakynään ja merkkasi kansioonsa jotain. Ilmeisesti myöhästymiseni. Vihaan tätä päivää vielä vähän lisää.
Pimento laittoi meidät lukemaan jotain superpitkää kappaletta oppikirjasta. Kukaan ei sanonut mitään, sillä kaikki tiesivät jo ettei tänävuonna tehtäisi mitään käytännön harjoituksia. Ensimmäisillä tunneilla kaikki viittailivat ja kyselivät asiasta, mutta nyt kaikki tuntuivat hyväksyneen sen. Tosin monet toimivat salaa Pimentoa vastaan, sillä Harry on perustanut eräänlaisen pimeyden voimilta suojautumista opettavan kerhon. Kerho on kyllä typerä sana, mutta olemme nimenneet sen Albuksen Kaartiksi, ja harjoittelemme noin kerran viikossa tarvehuoneessa. Harry on oikeasti hyvä opettaja.
Piirtelen käteeni turhia sotkuja ja toivon että tunti jo loppuisi. Tunnen kuumotuksen poskillani kun mietin äskeistä hetkeä Malfoyn kanssa käytävässä. Hänellä on niin kauniit silmät…

Olen matkalla Rohkelikkotorniin, kun joku huutaa nimeäni jossakin takanani. Käännyn ärtyneenä katsomaan ja näen Mikaelan juoksevan ruskeat pitkät hiukset liehuen. Malfoy tulee kaukana hänen perässään.
”Ginny!” Mikaela huutaa taas. Odotan kunnes hän on kohdalla ja kysyn:
”Mitä nyt?” koittaen näyttää mahdollisimman välinpitämättömältä.
”Ethän ole minulle vihainen? Anteeksi kun syytin aamulla sinua, tiedän kyllä että Draco ärsyttää sinua.”
Kohautan olkiani ja katson häntä tympääntyneenä kauniinsävyisiin ruskeisiin silmiin.
”Ginny, anna anteeksi, olen pahoillani, oikeasti!”
”Joo joo”, mutisen ja nostan laukunhihnaa paremmin olalleni. Mikaela näyttää surulliselta ja turhautuneelta ja onnittelen salaa itseäni onnistuneesta välinpitämättömyyden esityksestä.
”Totta kai saat anteeksi, anna sinäkin minulle kun tiuskin Malfoylle, minulla on vain huono päivä”, sanon tuntien itseni kuninkaaksi joka armahtaa kansalaisiaan. Kuninkaallisuuden tunnetta tosin pilasi se että pyysin itsekin anteeksi ja myönsin omat virheeni. Hitto, olisi pitänyt vain pysyä ylpeänä punapäänä.
Mikaela hymyilee minulle onnellisesti ja vastaan hymyyn. Kurkistan samalla hänen olkapäänsä yli ja huomaan Malfoyn saavuttavan meitä.
No voi helvetti. Pääsisinköhän pakoon menemällä tuon steppaavaa munkkirinkilää esittävän taulun takana olevaa salakäytävää pitkin. Toisaalta, se olisi törkeää Mikaelaa kohtaan ja hän on tunnetusti hyvin helppovihainen, mutta eiköhän hän ymmärrä, no niin, nyt tiukka käännös vasempaan ja -
”Miksi sinun piti juosta noin lujaa?” laiska ääni nurisee jostakin kaukaa. Havahdun pakosuunnitelmistani ja tajuan että Malfoy kerkesi paikalle ennen kuin minä karkuun.
Weasley, olet hidas. Kun saat idean joka on vähänkin toteuttamiskelpoinen (etenkin jos se liittyy Malfoylta pakoon livistämiseen), toteuta se heti, ennen kuin joku idiootti kerkeää paikalle pilaamaan suunnitelmasi. Pistin tämän visusti aivokoppaani muistiin ja keskityin nyt Malfoyn läsnäoloon.
Tuttu hermostuneisuuden tunne valtasi minut ja aloin heti miettiä miltä näytän. Pöyhäisin pienesti hiuksiani ja nyin paitaani alaspäin. Ennen kuin tajusinkaan Mikaela oli poissa. Käytävällä seisoimme vain minä ja Malfoy. Minne Mikaela meni?
Pääkoppani sisäisti vain sen että äsken hän oli Malfoyn huulilla suikkaamassa suukkoa ja vilkuttamassa meille iloisesti hymyillen ja nyt hänen hiuksensa hulmahtivat kulman taakse.
Syntyi hiljaisuus, joka kesti hetken kunnes tajusin kysyä Malfoylta minne Mikaela meni.
“Siskolleen juttelemaan, he miettivät ilmeisesti hääpäivälahjaa vanhemmilleen”, Malfoy vastasi. Ihmettelin ettei hän piikitellyt mitään hidasjärkisyydestäni tai pilvilinnoissa lentelemisestäni, yleensä hän ei jätä välistä pienintäkään tilaisuutta jossa hän voi kettuilla minulle.
Taas olimme hiljaa. Silmäilen häntä ja pistän merkille että hänellä on hienot kengät, mustat tennarit ja vaalea kauluspaita on suloisesti rypyssä ja repsottaa huolimattomasti. Päällyskaavun hän on jättänyt jonnekin.
En tiennyt miksi seisoin siinä hänen kanssaan, en vain saanut aikaiseksi lähteä, vaikka aivoni huusivat minua toimimaan ja juoksemaan pois hänen läheltään. Minun olisi päästävä tästä naurettavasta ihastuksesta eroon.
Jalkani tuntuivat kuin liimatuilta lattiaan ja aika tuntui pysähtyneen kun kumpikaan ei sanonut sanaakaan. Miksiköhän Malfoy vielä seisoo tuossa vastapäätäni sen näköisenä kun ei olisi lähdössä minnekään?
Voi kunpa tämä piinaava hiljaisuus loppuisi ja Malfoy sanoisi jotain!
“Tiedän että haluat minua Weasley.”
Sydämeni jätti yhden lyönnin väliin. Tai kaksi. Sormenpäissäni poltteli ja naamaani kuumotti. Mitä helvettiä tämä nyt oli? Hiljaisuus olisi sittenkin ollut parempi.
“Anteeksi mitä? Taidat taas luulla liikoja itsestäsi.”
Malfoy hymyili minulle laiskasti toisella suupielellään silmissään tulkitsematon katse. Pidätin henkeäni ja katsoin kun hän tonki taskuaan. Paniikki alkoi velloa sisälläni enkä tiennyt mitä sanoisin puolustuksekseni ja päässäni pyöri vain kysymys mistä Malfoy tiesi. Katsoin kuin hidastettuna kun Malfoy nosti taskustaan jonkun paperinpalasen. Minä pyörryn, ihan varmasti minä pyörryn tähän paikkaan.
Miksi-en-saa-ajatella-malfoyta-miehenä listani. Malfoy piti lappua vain sormenpäillään kiinni ja kohotti katseensa minuun vahingoniloisena.
Nielaisin. Mitä selittäisin nyt. Egoni kokee kyllä suuren kolauksen kun Malfoy elää tietäen että pidän hänestä. Ehkä voisin murhata hänet huomaamattomasti.
“Sinulta taisi tipahtaa tänään jotain kompuroidessasi lattialla”, tämä sanoi nautiskellen selvästi tilanteesta. Minä taas tunsin oloni tukalaksi, Malfoyhan oli niskan päällä! Järkyttävää.
“Totta helvetissä haluan sinua, haluan sinua niin kovin että se tekee minut hulluksi, mutta en todellakaan tiedä miksi, sillä olet säälittävä hilleri, jolla on harvinaisen paljon noussut pissa päähän. Joten älä mäiskyttele tällä asialla, ja sanakin Mikaelalle niin olet vainaa!”
“En aio kertoa Mikaelalle, aion kiristää sinua. Ensimmäiseksi saat tehdä muodonmuutosten esseeni. Sitten voisit noutaa Tylyahosta minulle muutamia suklaasammakoita, ja-”
“En helvetissä ryhdy miksikään sinun orjaksesi!”
Tärisin ja huohotin suuttumuksesta. Rauhoitu Ginny, rauhoitu, hoin itselleni, mutta en voinut kiukulleni mitään. Minun pitäisi varoa sanojani, en saisi antaa Malfoylle syytä pilata elämääni ja kertoa Mikaelalle tunteistani.
“Sinulla ei taida olla muita vaihtoehtoja Weasley.”
“Miksi sinun pitää aina yrittää pilata minun elämäni? Miksi et voi vain sanoa “okei Ginny, ymmärrän sinua,
enkä kerro Mikaelalle, älä huoli”? Miksi nautit siitä jos toisella menee huonosti, miksi olet noin helvetin lapsellinen ääliö jonka elämäntehtävä tuntuu olevan saada muut tuntemaan itsensä arvottomiksi paskoiksi?!”
“Voi pikku Weasley. Etkö sinä ymmärrä että tässä tilanteessa sinulla ei ole varaa käydä raivoamaan minulle, sinun pitää vain tehdä mitä minä-”, Malfoy saneli, mutta tukin hänen suunsa. Läppäsin käteni hänen suulleen ja porasin katseeni hänen silmiinsä. Hän katsoi yllättyneenä takaisin. Pieni kissa sisälläni tuntui kehräävän, enkä voinut itselleni mitään vaan painoin Malfoyn seinää vasten ja suutelin häntä.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2009 19:55:57 kirjoittanut Herrasmies »
idiootti ei unta rakasta, ei pidä kuoleman serkkupojasta

lollypop

  • Vieras
Vs: Petit minut Weasley, 2. luku 16.9!
« Vastaus #4 : 19.09.2009 23:02:53 »
ihana!!!!!!!!!!!!!!!! nyt jatkat tätä!!!!! Virheitä en katsonut ja mun mielestä niitä ei tainu edes olla!
Kiitos Fikistä ja ole kiltti, JATKOA!!!

Kiitos ja kumarrus: lollypop

Lansu

  • Hihhulikyylä
  • ***
  • Viestejä: 51
    • Lupterikorvat
Vs: Petit minut Weasley, 2. luku 16.9!
« Vastaus #5 : 20.09.2009 17:37:23 »
Toivottavasti, ei ainakaan trailerin perusteella,tää ei jatku sillä tavalla kuin "... ja pian saatoin nähä Mikaelan hiuksien hulmahduksen kulman takana..." :D

Asiaan, tää vaikuttaa hyvältä. Sulla on kiva selkeä tapa kirjoittaa, eikä ole montaakaan virhettä ollut. Tai ainakaan en ole kiinnittänyt huomiota. Vähennä vähän hahmojen(/hahmon) kiroilua, sitä saa olla toki, mutta vähän vähemmän. Ja, osaat tehä Malfoystä kuin-se-olisi-oikeasti niin ihana ja hyvännäköinen, toivottavasti ei ala valua kuola tätä lukiessa... xd

Jatkoaaa !

emaii

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Petit minut Weasley, 2. luku 16.9!
« Vastaus #6 : 20.09.2009 18:27:38 »
Jatkoa. Ehdottomasti jatkoa! :--))
Tyksin kirjoitustavastasi, ja Draco ja Ginny on jännä paritus :')

Jään odottamaan :D
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

Herrasmies

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Petit minut Weasley, 2. luku 16.9!
« Vastaus #7 : 22.09.2009 23:56:15 »
lollypop: Oooo, kiitos hehkutuksesta, ja nyt sitä jatkoa sitten tulee!
Lansu: Kiitos, joo huomasin itsekin kiroilua olleen aika reilusti, se tulee luonnostaan kun kiroilen itse suhteellisen paljon, mutta useille särähtää varmaan korvaan lukiessa. Koitan vähentää! No mutta Malfoyhan on ihana ja hyvännäköinen. ;)
emaii: Kiitos kommentista!

A/N: Niin jooo pitemmittä puheitta tässä kolmas luku!

Luku 3
Se mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua

Suutelin häntä niin kuin aina olin halunnut. Annoin huulieni ottaa vallan hänen huulistaan ja painoin kädelläni häntä seinää vasten, ettei hän pääse karkuun. Minä hallitsin tilannetta. Hänen huulensa tuntuivat uskomattoman ihanilta omiani vasten, niin sileiltä ja täydellisiltä. Vaikka suuteleminen olikin yksipuolista, silti se oli miellyttävää. Malfoy ei edes yrittänyt rimpuilla karkuun, hän vain seisoi tönkkönä. Olin juuri tulossa järkiini ja irtautumassa hänestä, kun hän raotti huuliaan hieman ja otti omani intohimoiseen suudelmaan. Kaikki ajatukseni katosivat päästäni ja tunsin vain kihelmöintiä koko vartalossani. Minä halusin häntä. Painauduimme toisiamme vasten ja upotin käteni hänen hiuksiinsa suudellen häntä heittäytyen vain tunteeseen ja unohtaen kaikki ajatukset.
Lopulta huulemme erkanivat hitaasti ja kohtasin harmaiden silmien katseen. Hetken vain katsoimme toisiamme hieman hengästyneenä, hän painoi yhä kehoani omaansa vasten. Se hetki tuntui jotenkin aistikkaalta. Oli vain me kaksi.
“Tarvehuone?”, kuiskasi Malfoy. Nyökkäsin pienesti ja lähdimme kävelemään kohti Barnabas Bauka-aivon taulua, olimme jo sopivasti seitsemännessä kerroksessa, sillä olinhan alun perin matkalla kohti Rohkelikkotornia. Ei siis kestänyt kauaa kun saavuimme taulun luokse ja Malfoy alkoi kävellä seinän ohi, johon ilmestyikin pian kiiltävä ovi. Tartuin messinkikahvaan ja avasin sen.
Henkäisin kun astuin huoneeseen. Se oli kaunis, ei mitään mitä odottaisi Malfoylta. Tuntui kuin olisi ulkona lämpimänä kesäyönä, siellä tuoksuikin raitis ilma. Huoneen katto oli samankaltainen kuin suuressa salissa, tähtitaivas. Lattiakin oli pehmeää puhdasta tuoksuvaa nurmikkoa, ei mitään pistelevää multaista ötököiden asuttamaa. Siellä kasvoi jopa yksi puu ja pari marjapensasta. Aivan kuin olisi ulkona, seinät vain loivat sisätilan tuntua, tosin nekin tuntuivat jotenkin katoavan ympäristöön. Mietin ihmeissäni miksi Malfoy tällaista huonetta toivoi, toki huone oli ihana, mutta olin odottanut vain jotain tylsää tavallista makuuhuonetta jossa on keskellä vain sänky. Hymyilin tyytyväisesti yllättyneenä.
“Oho.. En oikein ajatellut mitään muuta kuin jotakin mukavaa paikkaa meille kahdelle ja tällainen näköjään tuli.. Tosin samalla minun tekikin mieli ulos”, Malfoy sanoi takanani epäröiden.
Käännyin katsomaan tätä ja hymyilin. “Tämä on oikein hyvä.”
Naimmeko me nurmikolla? Vai eikö Malfoy haluakaan naida. Minä ainakin haluan häntä joka solullani. Toisaalta pidän ajatuksesta nurmikko, toisaalta haluaisin sängyn. En ehtinyt päättää mitä haluan, kun kuulin pienen poksahduksen ja huomasin huoneeseen ilmestyneen pehmeän ja moderninnäköisen sängyn. Lehahdin naamaltani punaiseksi kun tajusin sängyn ilmestyneen ajatusteni takia, tämähän on tarvehuone. Malfoy vain virnuili.
“En minä halunnut sänkyä!” parahdin ja sänky katosikin saman tien. Sänky ei sopinut tänne ulos, nurmikko on hyvä.
Malfoy vain katseli minua eikä sanonut mitään. Tunsin itseni tarkkailunalaiseksi, mutten rikkonut hiljaisuutta. Lopulta tuo vaaleahiuksinen poika kuroi muutaman askeleen välillämme umpeen ja kaappasi minut syliinsä painaen huulensa huulilleni. Emme riuhtoneet vaatteita välittömästi yltämme, vaan pikkuhiljaa, annoimme käsiemme vaeltaa toistemme kehoilla, tutustuimme.
Lopulta kaaduimme pehmeälle nurmikolle alastomina.

Makasimme nurmikolla huohottaen ja katsellen tähtitaivasta, käteni lojui rentona Malfoyn kädessä. Malfoy oli ihan uusi kokemus. Hän oli jotenkin niin.. erilainen. En vain tiedä millä tavalla, mutta jotenkin hän vain on ihan oma lukunsa. Hän tuntui erilaiselta.
Olin aikaisemmin maannut vain yhden henkilön kanssa, Michael Cornerin, seurustelin hänen kanssaan vähän aikaa.  Tiedän että olen todella nuori vielä, mutta minä vain tunsin itseni valmiiksi, samoin Michael. Jos veljeni tietäisivät, olisin vainaa. Etenkin kun isoveljeni Ron Weasley ei oikeasti ole ikinä edes suudellut ketään! Okei, olen vähän outo. Olen tarvehuoneessa yhdessä henkilön kanssa josta olen haaveillut salaa jonkin aikaa, ja mietin ketä veljeni on suudellut?
Draco puristaa sormensa käteni ympärille ja käännän pääni sivulle häneen päin. Huomaan hänen tuijottaneen minua ilmeisesti jo jonkin aikaan. Hymyilemme toisillemme ja kierähdän hänen päälleen. Painan pääni Dracon rintakehää vasten ja suljen silmäni. Hän silittelee hiuksiani.
Tunnen oloni raukeaksi ja onnelliseksi, emme sano sanaakaan. Minua väsyttää ja ajatukseni harhailevat takkuillen. En saa mistään mietteestä kunnolla kiinni ja kaikki tuntuu sumuiselta. Ainoa asia minkä kykenen ymmärtämään on se että kutsun nykyään Malfoyta Dracoksi.
Kuulen hänen tasaisen tuhinansa ja tunnen rintakehän kohoilevan rauhallisesti. Arvelen hänen nukahtaneen. Kello on vasta jotain seitsemän, mutta tarvehuoneessa on niin hämärää ja päivä on ollut raskas, että tuntuu kuin kello olisi jo paljon enemmän. Dracon käsi kädessäni nukahdan rauhalliseen uneen.

Oloni on nihkeä. Minun on kuuma ja epämukava olla, suussa maistuu pahalta. Tunnen rintakehän kohoilevan allani ja jonkun sormet omassani. Räväytän silmäni auki ja nousen nopeasti Dracon päältä. Karu todellisuus iskeytyy voimalla vasten kasvojani kun katson tuota vaaleaa poikaa joka näyttää kauniilta ja hauraalta maatessaan nurmikkoa vasten. Haluan oksentaa. Oksentaa, oksentaa, oksentaa ja oksentaa vielä kerran.
Illalla kaikki oli vielä niin suloista pumpulia ja nyt tunnen itseni vain likaiseksi huoraksi.
Paljonko kello? Katselen ympärilleni huoneessa, mutta en saa vastausta kysymykseeni. Huomaan Dracon, siis Malfoyn, kädessä kellon. Se näyttää puoli yhtä.
Helvetti. Haluan vain huutaa.
Ensinnäkin, nain parhaan ystäväni poikaystävää. Todellakin nain häntä, ja Mikaela ei vielä edes ole päässyt sille tasolle hänen kanssaan. Olen todellinen lutka, oikeasti, inhoan itseäni. Kuinka alas ihminen voi oikein vajota?
Toiseksi, olen kadonnut moneksi tunniksi jonnekin, samoin Malfoy, Mikaela on varmasti etsinyt meitä molempia. No, ainakin Malfoy voi sanoa olleensa oleskeluhuoneessaan.
Ja Malfoy on Malfoy. Muista se Ginny, älä kutsu häntä Dracoksi!
Nousen seisomaan, minua huimaa. Noukin vaatteeni ja puen hiljaa päälleni. Haluan vain suihkuun, haluan pestä tarvehuoneen tapahtumat itsestäni. Malfoyn suudelmat ja hyväilyt keholtani, hänen hengityksensä ja tuoksunsa hiuksistani. Kuulen vaimean poksahduksen ja näen seinään ilmestyneen pienen oven. Arvaan katsomattakin että siellä on kylpyhuone. Mutta ei, en halua peseytyä täällä, se tuntuisi väärältä. Jos jäisin tänne viivyttelemään, se olisi väärin, se olisi kuin hyväksyisin sen mitä tein Malfoyn kanssa.
Minua oksettaa taas. Tunnen itseni niin halpamaiseksi ihmiseksi, tiedän tehneeni väärin, niin väärin etten ikinä elämässäni ole tehnyt näin pahaa virhettä. Haluan vain oksentaa sen ulos. Mutta pidän kaiken sisälläni.
Katson Malfoyta ja mietin herättäisinkö tämän. Meidän täytyisi puhua. Harmi kun en osaa muistiloitsua. Tosin haluaisin itsekin unohtaa tämän kaiken.
Niin tosiaan, minun ja Dracon, siis tarkoitan Malfoyn. Malfoyn, Malfoyn, Malfoyn! Niin. Meidän täytyisi puhua. Mutta ei nyt. Nyt minä en jaksa enkä kykene, minun täytyy saada miettiä. Kirjoitan hänelle lapun, aivan, sen teen. Toivon sulkakynää ja pergamenttia ja ne ilmestyvätkin tuoden mukanaan tutun poksahduksen. Käteni vapisee kun kirjoitan Malfoylle sekavan lapun.

Malfoy,
se mitä teimme, oli väärin. Hyvin väärin, ja se ei toistu. Etkä sinä, enkä minä kerro Mikaelalle. Meidän täytyy puhua. Tavataan huomenna oppituntien jälkeen täällä, neljältä taulun edessä. Anteeksi etten herättänyt sinua.

Ginny


Parempaan en nyt pystynyt. Laskin lapun pojan viereen ja hiivin ovelle. Käännyin katsomaan Malfoyta vielä viimeisen kerran ja sydämeni suli vain häntä katsoessaankin. Hän kääntyi kyljelleen ja tarrasi ruohonkorsiin. Hän näytti niin viattomalta ja suloiselta. Mutta hän on Mikaelan. Minun on päästettävä hänestä irti, unohdettava lopullisesti. Unohdettava kaikki tämä.
Silmissäni tuntui sumealta ja kurkkua kuristi kääntäessäni ovenkahvaa. Astuin ulos Tylypahkan kylmille käytäville ja tunsin todellisuuden vielä selkeämpänä. Kävellessäni Rohkelikkotorniin kyyneleet jotka yritin pitää sisälläni valuivat vuolaasti. Nyyhkäisinkin pari kertaa, mutta yritin pitää itseni mahdollisimman äänettömänä.
Minulla ei ollut oikeutta vuodattaa noita kyyneleitä, minä olin hirviö. Silti en voinut itselleni mitään.
Itse olin asiani pilannut ja kaiken tämän tuskan ansainnut. Ja niin kävelin yksin pitkin Tylypahkan hiljaisia käytäviä, raahaten laukkuani perässäni niin että se laahasi maata.
Tylypahkan seinistä kantautui vain säälittävä ulinani.
Ansaitsisin otsaani tatuoinnin jossa lukisi säälittävä ja selkääni sellaisen jossa lukisi petturi.

Oleskeluhuoneessa ei ollut ketään ja makuusalissakin vallitsi syvä hiljaisuus. Vain huonetovereideni tuhina täytti huoneen. Riisuin hiljaa vaatteeni ja otin pyyhkeen. Tassuttelin kylpyhuoneeseen, loitsin vaimennusloitsun ja käynnistin suihkun. Pesin itseni, hinkkasin ihoni punaiseksi ja hankasin hiukseni turhan kovakouraisesti. Lojuin suihkussa noin puoli tuntia, ajattelematta mitään Mikaelaan tai Malfoyhin liittyvää. En halunnut päästää ajatuksia valtaamaan mieltäni vaan tungin ne itsepintaisesti aivojeni perälle. Ajattelin vain lämpimän veden virtausta ihollani.
Lopulta suljin suihkun ja astelin ulos. Kuivasin itseni ja käänsin katseeni peiliin. Aloin harjata tuuheita, takkuisia ja vettä valuvia hiuksiani. Harja jäi jumiin johonkin takkuun. Sattui kun kiskoin sitä väkisin. Se ei lähtenyt. Purskahdin itkuun ja kaaduin lattialle säälittävästi nyyhkyttäen. Käperryin kerään kietoen käteni polvieni ympärille. Itkin, huusin ja vollotin. Oloni oli kamala. Halusin pois. Halusin huuhtoutua nesteenä viemäriin tai vetää itseni vessanpöntöstä alas, mitä vain, kunhan tämä syyllisyys lähtisi.
Huutoni tasoittui pian kevyeksi nyyhkytykseksi.  Hetken vain makasin ja tärisin kylmällä lattialla tuntien itseni alhaisimmaksi ja säälittävämmäksi sontaläjäksi kuin koskaan. Silmät punaisina nousin lattialta, irrotin harjan loitsulla ja jätin hiusten setvimisen sikseen. Hiivin makuuhuoneeseen ja kaivoin kaapistani suuren t-paidan, olin saanut sen Harryltä viime kesänä ja käytin sitä yöpaitana. Käperryin sänkyyni ja kiskoin peiton ylleni. Kaikki kyyneleet oli vuodatettu silmistäni, jäljellä oli vain katkera syyllisyys ja samalla kaipaus Malfoyn syliin. Kuolisit pois Ginny Weasley.

“Ginny! Emme ehdi kohta enää aamiaiselle, nouse jo senkin fletkumato!”
Raotan silmiäni. Ne tuntuvat turvonneilta. Ynähdän jotain epäselvää ja saan tyynyn naamaani. Kaappaan tyynyn rutistukseeni ja käännän kylkeä. Haluan nukkua.
“Nouse jo! Meillä on kymmenisen minuuttia aikaa syödä jos nouset nyt.” Avaan silmäni kokonaan. Ne todellakin tuntuvat turvonneilta, suorastaan sattuu avata ne. Mahdan näyttää kamalalta. Tarkennan katsettani ja näen suoraan edessäni Mikaelan tuiman katseen kera. Hän on jo käynyt suihkussa ja pukenut koulupuvun. Pitkät ruskeat hiukset valuvat laineina hänen rinnoilleen. Hän on kaunis. Paljon kauniimpi kuin minä, ei ihme että Malfoy seurustelee hänen kanssaan. Vatsassani jysähtää ja myllertää muistaessani Malfoyn ja eilisen. En todellakaan jaksa nousta, saati mennä tunneille.
“Minä en taida tulla tänään… Minulla on kauhean kipeä olo, päätä särkee ja kurkkuun koskee”, valehtelen. Tosin päätäni jomottaa oikeasti. Mikaelan tuima haukankatse muuttuu oitis myötätuntoiseksi ja sekunnissa hän on sänkyni luona kiskomassa peittoa kaulaani saakka ja asettelemassa tyynyjä paremmin.
“Voi sinua, näytätkin vähän kipeältä.”
“Mene jo, että kerkeät syömään.”
Hän ei lotkauta kehotukselleni korvaansakaan vaan sipsuttelee kylpyhuoneeseen. Huokaisen ja painan naamani tyynyyn. Kuulen hänen keveät askeleensa jotka tulevat kylpyhuoneesta pois. Hän nappaa tyynyn naamaltani ja räpäytän silmiäni pari kertaa.
“Tässä, ota tämä ja niele”, hän sanoo työntäen käteeni jonkun kellertävän pillerin. En jaksa väitellä vaan nielaisen pillerin tottelevaisesti ja kulautan Mikaelan ojentaman lasin vettä heti perään. Ihan sama vaikken oikeasti olekaan kipeä, tuskin yhdestä pilleristä kauheasti haittaa on. Painan pään takaisin tyynyyn ja toivon että Mikaela lähtisi jo, en kaipaa hänen hössötystään. Saati ansaitse.
“Koeta nyt sitten nukkua, tulen päivällisen aikaan katsomaan miten voit.”
“Ei tarvitse, mene vain syömään, jos jaksan niin tulen itse sinne, jos en niin anna minun olla rauhassa, jooko?”
“No sovitaan sitten niin.” Nyökkään ja vilkutan hänelle yhdellä sormella. Hän vilkuttaa samalla lailla takaisin ja loikkii ovesta ulos.
Käännyn mahalleni ja ajattelen eilistä. Tein väärin ja tuntuu pahalta katsoa Mikaelaa silmiin. Silti osa minusta on tyytyväinen että se tapahtui. Kuin olisin ansainnut tämän yhden kerran Malfoyn kanssa. Nyt voisin päästää hänestä irti ja vaalia tätä yhtä muistoa, himoitsematta lisää. Tämä olisi alku Malfoyn unohtamiselle.
Silti minä myös kadun. Kadun niin kovasti että se sattuu ja saa minut haluamaan oksentamaan, mutta silti jos saisin valita tekisinkö tämän kaiken uudestaan, en tosiaankaan tiedä. Oikeasti en tiedä ja se on pelottavaa.
Mutta se on varmaa, että en anna tämän enää ikinä toistua. Hyväksyn tapahtuneen, salaan sen Mikaelalta ja käyttäydyn normaalisti. Myös Malfoyn seurassa. Siinä on suunnitelmani ja se saa luvan toimia tai minä en vastaa seurauksista.
Tällä hetkellä eniten pelkään että Malfoy kertoo Mikaelalle. Pelkään myös edessä olevaa iltapäivää kun kohtaan Malfoyn. Pelkään sitä hetkeä niin että tärisen. Kietoudun peittoon tiukemmin ja puristan silmäni kiinni. Haluan nukkua, paeta todellisuutta.

Hätkähdän hereille. On kuuma ja peitto ahdistaa. Potkin sen sängynpäätyyn ja käännyn mahalleni. Minulla ei ole aavistustakaan mitä kello on, mutta ainakin makuusali on yhä tyhjillään. Nappaan taikasauvan yöpöydältä ja teen kelloloitsun. Sauvan kärjestä purkautuu neljä vihreää nauhaa ja ne muodostavat numerot silmieni eteen. 14:22. Toiset pääsevät siis puolen tunnin päästä. Päivällinen on jo mennyt, veikkaan Mikaelan käyneen täällä, mutta hän ei varmaan ole kehdannut herättää minua.
Kuulen kummaa naputusta, mutta en millään paikanna mistä se kuuluu, pääni on vielä niin unesta tokkurainen. Nousen sängystä ja hieron unisia silmiäni. Vedän villasukat jalkaani sillä minusta makuusalin lattiat ovat kylmät näin syksyisin. Tepsuttelen ikkunan luo ja avaan verhot. Näen suuret kellertävät silmät ja sydämeni hyppää kurkkuun, kiljahdan ja loikkaan metrin taaksepäin. Pöllö. Suuri lehtopöllö jonka jalassa on kirje.
Säikähdin pöllöä? Herranjestas Ginnypieni, ole mies älä hiiri.
Avaan pöllölle ikkunan ja se lennähtää sisään, suoraan minun sängylleni. Se ojentaa jalkaansa ja irrotan kummastuneena kirjeen sen jalasta. Heti kun olen irrottanut kirjeen pöllö lennähtää avonaisesta ikkunasta tiehensä.
Keneltä tämä voi olla? Ei minulle ikinä kukaan muu kirjoita kuin äiti ja isä ja meidän Errolimme ei ihan tuolta taida näyttää jos viimenäkymältä oikein muistan. Enkä usko heidän uuttakaan pöllöä hankkineen vaikka Errol onkin heikko, sillä ei heillä ole rahaa.
Avaan pienen pergamenttirullan ja luen sen nopeasti läpi.

Vai että kipeä? Säälittävää Weasley. Tuntini loppuivat jo, tavataan tarvehuoneella nyt.
Draco


Sydäntäni puristi nähdessäni hänen hieman oikealle taittuvat pienet ja siistit kirjaimet. Ja hän allekirjoitti etunimellään. Niin tosin minäkin hänelle eilen, mutta silti.
Kipitän vaatekaapilleni ja vedän jalkoihini farkut ja kiskon pään yli valkoisen hupparin. Vilkaisen peiliin ja häpeän turvonneita silmiäni ja punaista naamaani, mutten jaksa surra sitä, sillä minulla ei ole oikeutta välittää siitä miltä näytän Malfoyn silmissä. Harjaan hiukseni kömpelösti ja tarvon kylpyhuoneeseen harjaamaan pikaisesti hampaani. Purskutan vedet suussani ja sylkäisen ne lavuaariin.
Vedän kengät jalkoihini, nappaan taikasauvan mukaani ja tartun ovenkahvaan kiskaisten makuuhuoneen oven auki. Suljen sen perässäni ja loikin portaat kiireellä alas. Vatsassani lentelevät miljoonat perhoset jotka ovat luvatta valinneet mahani väliaikaiseksi asuinpaikakseen. Vihaan niitä, vihaan sitä että Malfoyn tapaaminen saa ne lentelemään vatsassani. Haluaisin tappaa ne kaikki. Joskus vielä tapankin, lupaan sen itselleni. Joskus ryhdistäydyn niin, että Malfoyn nimen kuuleminen ei saa punaa nousemaan poskilleni, hänen ajattelemisensa kylmiä väreitä kulkemaan niskassani tai hänen äänensä kuuleminen sydäntäni pamppailemaan. Sitten joskus.

A/N 2: Kommenttejaaaaaaaaaaaaa!
idiootti ei unta rakasta, ei pidä kuoleman serkkupojasta

emaii

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Petit minut Weasley, 3. luku 23.9!
« Vastaus #8 : 23.09.2009 15:25:16 »
Hahaa, eka kommaaja olen >: D
Ihana : D Kirjoitat niin hyvin ja tykkäsin juonesta. : )) En löytänyt mitään kirjoitusvirheitä, vaikka en niitä kyllä ettinytkään.
Tää on niin hyvä että tekee mieli ihkuttaaa!
Saat mun puolestani jatkaa vaikka heti! :'D


- e ♥
« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 15:27:29 kirjoittanut emaii »
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

lollypop

  • Vieras
Vs: Petit minut Weasley, 3. luku 23.9!
« Vastaus #9 : 03.10.2009 21:38:53 »
KIITOS J A IIIISO KUMARRUS!!!!!!!!!!
IIIIHANA!!!
Tosi ihana... Jatkoa jatkoa jatkoa!!!

P.s. tosi järkevä kommenti... sori  XD

liinau

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Petit minut Weasley, 3. luku 23.9!
« Vastaus #10 : 04.10.2009 18:11:02 »
ooi, tää on just hyvä tarina ! :)
en oo tätä aiemmin löytäny, joten luin nyt kaikki 3 lukua putkeen !
kirjotat just hyvin ja silleen !
jatkoa odottelen.. :)

Herrasmies

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Petit minut Weasley, 3. luku 23.9!
« Vastaus #11 : 04.10.2009 23:10:45 »
emaii: Kiitos paljon että jaksoit taas kommentoida, ne aina piristävät!
lollypop: Kiitos! Noo ei sen kommentin aina tarvitse olla niin järkevä, arvostan jokaista joka vaivautuu jotakin palautetta laittamaan, se lisää kirjoitusintoa.
liinau: Jee, uusi lukija! Kiitos kommentista, toivottavasti kommentoit jatkossakin :)

A/N: Joo, jatkoa seuraa.. Ja sellanen kysymys tuli mieleen, että onko nää luvut liian lyhyitä, pitäisikö ruveta kirjoittamaan pitempiä?

Luku 4
Kauniita sanoja ja vakuutteluja

Malfoy odottaa jo tarvehuoneella ja naputtaa jalkaansa kärsimättömän näköisenä. Hän näyttää liian rennolta ja huolettomalta, kuin mikään maailmassa ei painaisi häntä. Kunpa minäkin pystyisin tuohon, arvelen näyttäväni yhtä hermostuneelta kuin Cornelius Toffee jotain ikävää tapahtuessa, silloin se typerä ministeri vain pyörittelee ällöttävää knalliaan ja änkyttää älyttömiä puolustuksia.
Astelen Malfoyn luokse ja sanaakaan sanomatta hän alkaa tarpoa seinän edessä, avaa oven ja astuu sisään. Ollaanpa sitä nyt tylyjä. Nenästäni pääsee pieni halveksiva tuhahdus kun ärsyttää niin kovasti tuon herran tekopyhyys. Itse se on säälittävä. Tästä lähtien se on minulle pelkkä se, ei mikään hän.
Tällä kertaa tarvehuone on vähän kuin oleskeluhuone. Siellä on takka, pöytä ja kaksi nojatuolia. Selvästi keskustelutilanne, muuten siellä olisi edes sohva tai jotain, nojatuoli on yksittäinen istumapaikka, eli ei läheisyyttä.
Malfoy lysähtää rennosti toiseen tuoliin ja sen otsahiukset valuu silmille. Se puhaltaa niitä ylöspäin mutta ne laskeutuu heti takaisin silmien päälle. Rennosti se nytkäyttää päätään vasemmalle ja hiukset heilahtaa pois silmiltä. Se näyttää aika seksikkäältä. Hitto. Olen säälittävä jälleen kerran. Ehkä me molemmat vähän ollaan. Tosin Malfoy näyttää kaikkea muuta kuin säälittävältä, se näyttää niin itsevarmalta.
Tämä se-pronominin käyttö on aika idioottimaista, mutta jotenkin se litistää Malfoyta. Se tuntuu paljon mitättömältä kun ajattelen sitä se-pronominilla, siltä ettei se olisi niin tärkeä. Ja jotenkin se tuntuu myös kaukaisemmalta, kuin se ei olisi eilen maannut alasti päälläni.
Istun tummanvihreään nojatuoliin ja se tuntuu aika mukavalta. Upotan takamukseni sen syvyyksiin ja kohotan ruskeat silmäni Malfoyn harmaisiin. Poskia kuumottaa.
“Weasley”, se töksäytti.
“Malfoy”, tuhahdin takaisin. Inhotti tuo sen kylmä olemus ja välinpitämättömyys. Kuin eilistä ei olisi ollutkaan, en minä sitä haluaisi toistaa, mutta jotenkin vain tuntui pahalta tuollainen tylyys. Oletin että oltaisiin kavereita.
“Olet varsinainen idiootti”, tuo vaaleahiuksinen poika sanoi hiljaa ja katsoi minua jotenkin omituisesti. En osannut tulkita sitä katsetta, se ei ollut ilkeä tai halveksuva, muttei kuitenkaan mikään ystävällinenkään. Jotenkin tutkiva.
“Tiedän”, totesin hiljaa katsellen Malfoyn sormia jotka näpersivät tumman kaavun hihaa. Omat käteni tuntuivat levottomilta enkä tiennyt mitä tehdä niillä. Lopulta tyydyin vain nostamaan jalkani tuoliin ja kietomaan käteni niiden ympärille.
Hetken oli hiljaista. Se tuntui kiusalliselta, mutta Malfoy näytti siltä ettei se edes huomannut, sen silmissä oli poissaoleva katse ja suu oli mietteliäänä viivana. Se oli ihan ajatuksiinsa uppoutunut ja omissa maailmoissaan. Mitäköhän se ajatteli? Näpersin hermostuneena pitkiä punaisia hiuksiani sukien niitä sormillani. Lopulta päätin avata suuni.
“Ei kerrota Mikaelalle.”
Malfoy havahtui, sen silmiin syttyi valpas katse ja se kohensi asentoaan tuolissa.
“Ei niin, ei kerrotakaan. Ei hänen tarvitse kestää sellaista.”
“Niin, en minäkään halua satuttaa tai pettää häntä millään tavalla.” Malfoy katsoi minua uteliaasti.
“Pidätkö minusta Weasley?”
Kieltävä vastaus maistui kielelläni ja olin jo sylkäisemässä sen ulos kun muutin mieltäni. Mitä suotta valehtelemaan, samahan se olisi.
“Pidän”, sanoin ja nyökkäsin samalla. Malfoy vain nyökkäsi vakavana takaisin, ei se onneksi virnuillut omahyväisesti tai mitään. Hetken me vain katselimme toisiamme tutkivasti silmiin. Välimme tuntuivat jotenkin hyvin haurailta ja varovaisilta. Herkiltä, kuin syksyllä jää lammen pinnalla joka menee rikki kiven heitosta tai ohuen kepin kosketuksesta. Tunsin itkun kurkussani kun ajattelin kuinka tosiaan pidän Malfoysta, mutten voi saada häntä, pidän hänestä niin kovin että olen jo hänen takiaan pettänyt ystäväni. Sekin minua itketti. Pettäminen. Se miten huono ystävä olen, tiedän että Mikaela ei ikinä tekisi minulle tällaista.
“Minusta tuntuu pahalta, että petin Mikaelan”, ilmaisin tuntemuksiani ääneen hetken mielijohteesta.
Malfoy vain katsoi minua. Painoin pääni alas koska en kestänyt katsoa noita silmiä, aloin haluta liikaa katsoessani niihin. Tunsin mahassani asuvan kissan kehräävän tuntiessaan tuon intensiivisen katseen alas painuneessa päälaessani. Se kissa muisti eilisen, se muisti sen liian hyvin, se kehräsi ja ajatteli Malfoyn käsiä ihollani, se ajatteli että ei Mikaela koskaan saisi tietää vaikka toistaisimme kaiken vielä kerran, vielä enää yhden kerran, jotta saisin vielä hetken nauttia Malfoysta, tämän hetken vaan, sitten ei enää ikinä.
Mutta en minä halunnut pettää Mikaelaa taas, en halunnut kasvattaa syyllisyyden taakkaa olkapäilläni ja kärsiä omatunnontuskissa petturin leima ikuisesti selässäni.
Se kissa vaan ei ajatellut noin. Se vaan kehräsi lujempaa ja lujempaa. Kohotin katseeni Malfoyhin, hän katseli minua yhä. Noihin silmiin katsoessani tiesin mitä halusin, halusin hänet. Omakseni.
Mutta tiesin myös, että en enää ikinä toistaisi eilistä. Minä en koskisi Malfoyhin, en enää ikinä.
Olin juuri saanut tämän päätöksen tehtyä kun Malfoy nousi tuolistaan. Hän nousi, kiersi välissämme olevan pöydän ja kyykistyi tuolini eteen.
Kevyesti hän sipaisi kasvojeni edessä roikkuvat hiukseni korvani taakse. Hänen sormensa tuntuivat pehmeiltä ja helliltä.
Malfoy tekee väärin. Minä lupasin itselleni etten anna tämän toistua. Sitä paitsi taisin juuri unohtaa se-pronominin käytön. Malfoy ei ole hän, koska hänellä ei ole mitään merkitystä minulle! Ei mitään.
Malfoy silitteli hiuksiani ja kasvojani, käsivarsiani.
Ei, pieni ääni päässäni toisteli tuota lyhyttä sanaa mutta en vain saanut sitä liu’utettua ulos huulieni raosta.
Malfoyn sormi silitti nenänpäätäni ja valui siitä huulien kaarelle, kokeillen huuliani, hyväillen niiden muotoja pehmeällä sormellaan.
Ginny, lopeta tämä, muista Mikaela!
Malfoy nousi ja kumartui painamaan huulensa huulilleni.
Okei, ehkä Malfoylla on vähän merkitystä minulle. Ihan vähän. Kaikki äskeiset lupaukseni unohtuivat päästäni, Mikaela ja kaikki. Pidin tästä pojasta liikaa ja Malfoy tiesi sen, kidutti minua, petti tyttöystäväänsä. En kyennyt vastustamaan häntä ja Malfoy tuntui ymmärtävän sen, hän käytti heikkoa kohtaani hyväkseen. Uppouduimme yhdessä pehmeän tuolin syvyyksiin ja siinä tarvehuoneen viattomassa vihreässä tuolissa me häpäisimme Mikaelan ja Malfoyn suhteen jo toisen kerran 24 tunnin sisällä, siinä  vihreässä tuolissa me likasimme minun ja Mikaelan ystävyyden jo toisen kerran 24 tunnin sisällä. Säälin sitä tuolia, me tahrasimme sen omalla petturuudellamme, meidän pahuudellamme, se pieni viaton vihreä tuoli tuskin olisi halunnut kokea tätä. Silti me pakotimme sen kestämään meidän yhteisen hetkemme, pakotimme sen olemaan osa meidän petturuuttamme.

“Miksi sinä teit tuon Malfoy?” kysyin yhteisen hetkemme jälkeen istuessani Malfoyn sylissä. Malfoy puristi minua tiukemmin syliinsä ja painoi naamansa selkääni vasten.
“Koska minäkin haluan sinua Weasley.” Tunsin hänen kuuman hengityksensä paitani läpi.
“Entä Mikaela, eikö hänellä ole sinulle väliä?”
“Kyllä minä hänestä välitän paljon, mutta välitän sinustakin.”
“Sinun pitäisi olla uskollinen tyttöystävällesi, miksi sinä annat tämän kaiken tapahtua?”
“En sanoisi sinun pistäneen vastaankaan.” Pystyin kuvittelemaan hänen kapeille huulilleen vinon hymyn hänen sanoessaan tuon.
“Minä en pysty“, kuiskasin hiljaa, tuskin kuuluvasti. Malfoy ei sanonut mitään, piti minua vain tiukasti sylissään. Tunsin hänen lämpimän hengityksen niskassani, sydämensä sykkeen selässäni, haistoin hänen tuoksunsa kaikkialla ympärilläni, aistin selkeästi joka kosketuksen jonka hän iholleni painoi pitkillä kalpeilla sormillaan. Tiesin että hän kuuli mitä sanoin, tiesin sen siitä kun hän pujotti sormensa omieni lomaan ja otti käteni lämpimään puristukseen.
“Minä haluan olla sinun kanssasi Ginny.” Niin pehmeä ääni, niin suloiset sanat, voi miten olinkaan halunnut kauan kuulla nuo sanat hänen punaisten huuliensa välistä.
“Minä en halua varastaa ystäväni poikaystävää.”
“Olet varastanut jo.”
Se satutti. Nuo yksinkertaiset sanat, kolme jollekin merkityksetöntä sanaa viilsivät syvälle sydämeeni ja puhkaisivat siihen ensimmäisen reiän. En halunnut olla mikään varas, etenkään varas joka varastaa ystävältään. En minä ole sellainen. Silti tiesin että se oli totta, tämä kaikki oli yksin minun syytäni.
 “Ginny.. Ei Mikaelan tarvitse tietää, mutta minä tarvitsen sinua”, kauniita sanoja ja vakuutteluja soljui Malfoyn huulilta tasaiseen tahtiin, mutta en kyennyt ymmärtämään kaikkea. Ymmärsin vain sen että asiat olivat liian pitkällä, että olin tuhonnut Mikaelan suhteen.
“Aiotko sinä jättää hänet?” kysyin keskeyttäen hänen puheensa.
Hiljaisuus. Hiljaisuus jonka aikana minä arvasin mihin tämä johtaisi. Syvä jää puristi sydämeni kasaan ja kohmettui sen ympärille. Ginny Weasley, sinä olet salarakas. Nousin äkkinäisesti Malfoyn sylistä, tämä ähkäisi hämmästyksestä. Kävelin pitkin askelin ovelle.
“Nähdäänhän me vielä illalla?” Se oli arka kysymys. Ei itsevarma niin kuin Malfoylta yleensä. Käännähdin kannoillani leiskuvat hiukseni liehahtaen komeasti ympärilläni. Minun teki mieli vastata kieltävästi, mutta vasten tahtoani myöntävä vastaus luikahti suustani. Halusin purra kieleni poikki. Malfoy hymyili minulle ujosti, mutta minä vain katsoin häntä kylmästi ja poistuin huoneesta.
Tunteet kuohuivat sisälläni. Olin parhaan ystäväni poikaystävän salarakas. En halunnut olla, en halunnut pettää Mikaelaa, hän on minulle kaikki kaikessa. Halusin estää itseäni tapaamasta illalla Malfoyta, mutta tiesin että tulisin. En voisi olla tulematta, en pystyisi siihen. Mutta kuinka voin katsoa Mikaelaa silmiin, tiesin että Malfoy ei aikoisi jättää häntä, mutta tiesin myös että minä en voisi olla tapaamatta Malfoyta. Suututti ja itketti. Kävelin ripeästi käytäviä pitkin ja törmäsin johonkin. Jälleen. Se joku tarttui minua olkapäistä pitääkseen minut pystyssä. Harry. Poika korjaili silmälasiensa asentoa, koska ne olivat vinksahtaneet törmäyksessä.
“Hei Ginny, oletko nähnyt Hermionea, hän ja Ron riitelivät taas ja hän kiisi jonnekin karkuun..”
Pudistin päätäni. Harry katsoi minua hymyillen ja katsoessani noihin kirkkaanvihreisiin silmiin purskahdin itkuun. Harryn silmät täyttyivät hämmästyksestä ja hän näytti hätääntyneeltä.
“Ginny!” hän vain toisteli nimeäni. Minä vain itkin ja nyyhkytin enkä saanut takellettua sanaa suustani. Lopulta Harry tyytyi kietomaan kätensä ympärilleni ja painoin otsani hänen lohduttavaa olkaansa vasten kyyneleideni kastellessa hänet täysin. Harry silitteli hiuksiani ja painoi minut itseään vasten, hän ei kysynyt mitään ja olin siitä kiitollinen. Valutin vain kaiken ulos hänen iso turvallinen käsi ympärilläni.
Lopulta kohotin päätäni siitä turvallisesta olkapäästä ja kohtasin Harryn katseen. Hänen naamansa oli aivan naamassani kiinni, niin lähellä ettei se ollut normaalia. En vain jaksanut välittää. Harry hymyili minulle ja pyyhkäisi peukalollaan kyyneleitä poskeltani. Hänen huolenpitonsa tuntui hyvältä, isovelimäiseltä.
“Tule, mennään oleskeluhuoneeseen”, Harry tarttui käteeni ja kävelimme koko matkan käsi kädessä yhdessä Rohkelikkotorniin, en välittänyt vaikka jotkut vastaantulijat katsoivatkin ja saivat varmasti väärän käsityksen.

Rohkelikkotornissa oli melua ja porukkaa, joten Harry kuljetti minut heidän makuusaliinsa ja menimme yhdessä makoilemaan hänen sängylleen.
“Joten, mikä on?” Harry kysyi huolestuneen näköisenä.
“En halua puhua siitä”, sanoin vain lyhyesti mutta tiesin että Harry ymmärtäisi. Ja niin hän ymmärsikin, ei kysellyt enempää. Päätä koski. Minua sattui olla Malfoyn hyväksikäyttämä, ja sattui olla heikko, olin aina ollut vahva persoona ja tuntui maailmani romuttavalta tajuta oikeasti miten heikko olen, miten yksi poika voi vain hallita minua ja saada minut pettämään ystävääni.
Käännyin kyljelleni selkä Harryyn päin ja tämä kietoi kätensä ympärilleni. Siinä hänen välittävässä otteessaan minä nukahdin.

Heräsin ja päätäni särki aivan tajuttomasti. Tunsin jonkun hennon käden ympärilläni ja vilkaisin taakseni. Mikaela. Harry oli poissa ja Mikaela oli kavunnut viereeni. Jääkerros sydämeni ympärillä kipristeli kun katsoin tuota suloista tyttöstä. Painoin käteni hänen käden päälleen ja suljin silmäni jatkaen unia, sydän täyttyen rakkaudesta parasta ystävääni kohtaan joka välitti minusta. Silti tiesin pettäväni hänet tänä iltana uudestaan.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2009 23:13:40 kirjoittanut Herrasmies »
idiootti ei unta rakasta, ei pidä kuoleman serkkupojasta

lollypop

  • Vieras
Vs: Petit minut Weasley, 4. luku 4.10!
« Vastaus #12 : 05.10.2009 12:50:54 »
OIKEASTI!!!! Todella suloinen tarina. Toivottavasti jatkoa tulee pian.

Heräsin ja päätäni särki aivan tajuttomasti. Tunsin jonkun hennon käden ympärilläni ja vilkaisin taakseni. Mikaela. Harry oli poissa ja Mikaela oli kavunnut viereeni. Jääkerros sydämeni ympärillä kipristeli kun katsoin tuota suloista tyttöstä. Painoin käteni hänen käden päälleen ja suljin silmäni jatkaen unia, sydän täyttyen rakkaudesta parasta ystävääni kohtaan joka välitti minusta.
Toosi söötti kohta!!! . Luvut voivat olla pitempiä jos jaksat kirjoitaa.

Mutta lollypop kiittää Herrasmiestä ihanasta fikistä!

emaii

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Petit minut Weasley, 4. luku 4.10!
« Vastaus #13 : 05.10.2009 16:38:44 »
Ah, päivän piristys! :'))
Et arvaakkaan miten ilahduin kun näin tämän tuolla :D
Taas kerran hyvä luku, tää tarina on NIIIN ihana!
Rakentavaa ei valitettavasti löydy.
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

Herrasmies

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Petit minut Weasley, 4. luku 4.10!
« Vastaus #14 : 15.10.2009 16:05:38 »
lollypop: Kiitos! Olet ihana kun jaksat aina kommentoida :)
emaii: Kiitos! Aaaa, rakastan sinuakin kun jaksat aina kommentoida! :D

A/N: No, tää on vähän tällanen väliluku, ja ihan surkea, töksähtelee kokoajan. Yhyy, lupaan että ensiluku on parempi! Ja oikeesti, kommentoikaa! Noin moni (310) on vaivautunut avaamaan tämän niin nämä lukijat voisi muuttua kommentoijiksi.

Luku 5


Sillä oli kaunis punainen kesämekko ja ruskeat lainehtivat vahvannäköiset hiukset. Se tanssahteli nurmikolla ja näytti satumaiselta. Se oli siellä joka iltapäivä, ja minä istuin aina pusikossa katsomassa häntä multaa varpaissani.
Kerran istuin niityllä ja revin nurmikkoa maasta. Minulla oli rumat veljeni Ronin vanhat haalarit ja naamani oli täynnä kesakoita.
Silloin se vain ilmestyi luokseni.
“Ei nurmikkoa saa repiä”, sillä oli heleä lapsen ääni. Mulkaisin sitä ja repäisin suuren tupon nurmikkoa maasta.
“Älä!” se parkaisi.
Nousin seisomaan ja katsoin tuota tyttöä päästä varpaisiin. Minä olin niin kateellinen siitä miten tyttömäinen hän oli, kuinka hänellä oli pitkät hiukset ja kauniita vaatteita. En minä ikinä piitannut mitä puin päälleni ja miltä näytin, ei sellainen kuulu lapsen maailmaan, mutta jokin tuon tytön olemuksessa sai minut vain kateelliseksi.
“Saanko koskettaa hiuksiasi?” kysyin siltä kärkkäästi. Se hymyili ja nyökkäsi. Ojensin tahmaiset ja likaiset sormeni hänen hiuksiaan kohti ja silitin niitä. Puristin niitä pienessä kädessäni ja hymyilin tyytyväisenä. Tyttö katsoi minua hämmästyneenä.
“Miksi halusit koskea hiuksiani?” se kysyi uteliaana.
“Ne ovat ihanat”, henkäisin.
Tyttö näytti kummastuneelta ja katseli hiuksiaan hämmentyneenä.
“Minä pidän sinun hiustesi väristä”, se totesi sitten.
“Meidän perheessä kaikki on punahiuksisia.”
“Mikaela Bee”, se sanoi ja ojensi kätensä. Tartuin siihen tomerasti ja kättelimme kuin aikuiset konsanaan.
“Ginny Weasley.”
Kyllä minä Beet tiesin. He olivat tunnettu velhosuku ja väleissä kaikkien puhdasveristen perheiden kanssa. Isä puhui heistä usein.
“Mistä olet saanut nuo housut?” se kysyi ja katsoi silmät kiiluen rumia haalareitani.
“Veljeni vanhat, ei meillä ole varaa ostaa uusia ja hienoja vaatteita paljon.”
“Pidän niistä. Ei edes tarvitse välittää jos ne likaantuvat.”


Silloin meistä tuli ystäviä. Muistan sen hyvin, olimme viisivuotiaita. Tapasimme joka päivä ja opetin Mikaelalle kaikkia “poikien juttuja” joita itse olin veljiltä oppinut. Mikaela oli ainoa lapsi ja tottunut hyvään kasvatukseen.  Yhdessä me kaivoimme matoja maasta ja menimme kalaan ja teimme kaikkea hauskaa.
Makasin oleskeluhuoneen lattialla ja muistelin tuota iltapäivää. Mikaela teki läksyjä viereisessä nojatuolissa, olimme jutelleet päiväunilta herättyämme hetken aikaa ja sanoin itkukohtaukseeni syyksi vain stressin koulusta ja sellaisesta. Mikaela oli onneksi niellyt selityksen.
“Muistatko kun tutustuimme?” kysyin Mikaelalta.
“Totta kai”, tämä vastasi sulkakynä raapustaen pergamentille tekstiä.
“Näetkö Malfoyta tänään illalla?” jatkoin koittaen kuulostaa välinpitämättömältä.
“En, hänen täytyy tehdä jotakin liemien esseetä”, Mikaela vastasi vieläkään kohottamatta päätään.
Mutisin että minun täytyisi hakea kirjastosta joku kirja iltalukemiseksi, nousin lattialta ja kipitin rappuset ylös makuuhuoneeseen muka hakemaan pitkähihaista. Siellä minua odotti sängylläni kirje Malfoylta, sen oli täytynyt tulla hetki sitten sillä ei se viimeksi täällä käydessäni ollut. Riuhtaisin sen auki ja luin ahneesti siinä olevan lyhyen tekstin.

Ginny,
tule järven rannalle suuren tammen luokse heti kun pääset, odotan sinua.

Draco


Revin lapun ja heitin palaset roskakoriin, ettei kukaan löytäisi sitä. Juoksin takaisin oleskeluhuoneeseen, hihkaisin heipat Mikaelalle ja poistuin muotokuva-aukosta. Käytävät olivat melko autioita, välillä vain muutama ihminen tai kummitus tuli vastaan.
Puolessa välissä matkaa tajusin unohtaneeni ulkoviittani, mutten jaksanut kääntyä hakemaan sitä. Tuskin tuolla nyt niin kylmä vielä olisi, vaikka puut heiluivatkin rajunnäköisesti tuulessa.
Minä vain kävelin ajattelematta oikeastaan mitään. Lopulta saavuin aulaan, siellä oli jonkin verran ihmisiä jotka ilmeisesti olivat olleet ulkona haukkaamassa raitista ilmaa. Näin vaaleahiuksisen Cady Skittin huitovan minulle innoissaan. Heilautin kättäni rennosti hänelle takaisin, mutta en halunnut mennä hänen luokseen juttelemaan joten nopeutin askeliani kohti ulko-ovea ja astelin ulos.
Sain nopeasti huomata että olisi ollut viisas teko hakea ulkoviittani oleskeluhuoneesta. Täällä oli nimittäin tajuttoman kylmä. Tuuli puhalsi ohuen kaapuni läpi ja käteni muuttuivat vaaleanpunaisiksi alta aikayksikön. Hytisten jatkoin matkaani kohti järveä.
Onneksi olin välttänyt Cady Skittin äsken aulassa, en erityisemmin pitänyt hänestä. Hän oli myös Rohkelikko, ja itse asiassa nukkui samassa makuusalissa kanssani. Mielestäni hän oli liian turhamainen ja tarkka ulkonäöstään. Hänen vaaleat hiuksensa olivat aina täynnä kaikkia muotoilumömmöjä, ja naamasta olisi voinut kaivaa lusikalla ne meikit pois. Kuvottavaa.
Samassa makuusalissa kanssani nukkui Mikaelan ja Cadyn lisäksi vielä eräs Abby Thatcher. Hänestä minä pidän, hän on puoliksi aasialainen ja hemmetin mukava tyttö, hän ottaa asiat aina positiivisesti ja keksii kaikesta jotain hyvää. En oikeastaan koskaan ole nähnyt häntä kovinkaan tuohtuneena tai suuttuneena, hän on sellainen kiltti tyttö, ja joskus hänen positiivisuutensa ottaa päähän jos itsellä on huono päivä, mutta hän on ehdottomasti mukavimpia ihmisiä Tylypahkassa.

Ulkona oli jo pimeää ja olin näkeväni kauempana siivun punaista tukkaa. Lähemmäs käveltyäni huomasinkin että veljeni Ron siellä istui nojaten paksuun puuhun.
“Ginny!” hän huudahti huomattuaan minut, “mitä sinä täällä teet?”
“Kävelyllä vain, entä itse?”
“Sitä samaa, ulkoilemassa vain.” Ronin hiukset olivat menneet tuulessa hyvin pörröisiksi ja hän näytti harvinaisen huolestuneelta. Istuin hänen viereensä.
“Jännittääkö huominen?” kysyin kun muistin että huomenna pelattaisiin kauden ensimmäinen huispausottelu.
“Joo, hermostuttaa, olen ihan surkea.”
“Etkä ole“, sanoin ja läppäsin tätä olkapäähän hymyillen. Ron hymyili takaisin, mutta ei näyttänyt kovin vakuuttuneelta.
“Harry sanoi että riitelit tänään Hermionen kanssa”, jatkoin.
“Mm”, hän vain mutisi.
“Miksi?”
“Ääh, ei mitään tärkeää, hän vain otti päähän jauhaessaan kuinka tärkeä tämä viides vuosi on kun on V.I.P:t  ja kaikki, enkä jaksanut kuunnella sitä kimitystä siitä kuinka läksyt täytyy tehdä ja sellaista, kun hermostuttaa muutenkin huominen.”
“Hermione puhuu ihan asiaa, ei kannattaisi riidellä tuollaisista.”
“Tiedän, minulla oli vain hermot vähän kireällä, mutta me sovimme kaiken jo.”
“No hyvä.”
“Ginny..” Ron aloitti varovasti. Odotin hiljaa että hän sanoisi asiansa. “Oletko sinä vielä ihastunut Harryyn?”
“En”, sanoin heti, tiesin näyttäväni hämmentyneeltä, se kysymys tuli niin yllättäen. Mutta minä tiesin etten enää pitänyt Harrystä sillä tavalla, ystävänä vain. Draco oli vienyt sydämeni. Toki Harrykin sai minussa vielä jotain sykähtämään, mutta ei niin kuin Draco. Draco sai kaiken minussa tuntumaan niin erilaiselta.
Oikeastaan kaikki olisi paljon helpompaa jos pitäisinkin yhä Harrystä, en edes tiedä milloin tunteeni muuttuivat, sillä Michaelin kanssa seurustellessani tunsin kuitenkin vielä jotain Harryä kohtaan. Nykyään se oli vain jäänyt Dracoa kohtaan tuntemieni tunteiden alle.
“Miksi kysyt?”
“Muuten vain”, Ron vastasi, mutta hän näytti kovin epäilevältä ja siltä, että hänellä oli joku syy kysymykseensä. En kuitenkaan vaivannut häntä asialla enempää, eikä hänkään minua.
Muistin että minun olisi parasta kipittää vikkelään Dracon luokse, sillä Mikaela ihmettelisi jos viipyisin kauan jossain kirjastossa, jos hän edes läksyiltään huomaisi viipymistäni, ja Dracokin varmaan jo odotti kärsimättömänä. Tai no, kärsimättömänä ja kärsimättömänä, mutta kuitenkin, varmaan hän jo halusi minut paikalle. Toivottavasti.
Nousin siis Ronin luota ja sanoin meneväni rantaan kävelemään. Vihjaisin hänelle että olisi viisasta mennä sisälle ja aikaisin nukkumaan jotta hän jaksaisi huomenna pelata, mutta en tiedä välittikö hän vinkistäni.

Hitto kun oli kylmä. Tosi kylmä. Samoin kuin äsken Ronin nähdessäni, erotin taas vain hiukset kaukaa. Vaalea pehko ikään kuin loisti pimeässä, muuten Dracosta ei näkynyt oikeastaan mitään. Ei se kyllä ihme ollut, sillä luultavasti hänellä oli päällään musta koulukaapu joka sulautui pimeyteen.
Kävelin hänen luokseen täristen kylmästä ja tervehdin häntä.
“Et sitten viittaa kerinnyt ottaa, tuliko niin kiire minua tapaamaan?” hän sanoi hymyillen tuttuun viistoon tapaan sarkastisten sanojensa jälkeen. Kylmyys ikään kuin katosi minusta nähdessäni tuon hymyn, en vain tuntenut sitä enää. Kuulostaa säälittävän kliseiseltä, mutta niin vain kävi. Jotenkin vain sulin ja unohdin kylmyyden nähdessäni Dracon hymyn jota rakastin.
“Joo, näin pääsi käymään”, vastasin silmäillen poikaa.
Draco istahti routaiseen maahan ja taputti maata vieressään. Astuin muutaman askeleen ja istahdin hänen viereensä kylmyyden palautuessa jäseniini tuntiessani kylmän maan takamukseni alla. Draco kietoi kätensä ympärilleni ja otti kylmät sormeni käsiensä väliin. Hän puhalsi niihin lämmintä ilmaa ja laittoi tumppunsa minun käteeni. Hymyilin kiitollisena hänelle ja vedin hupun päähäni tuulen tuivertaessa hiusteni kimpussa jäädyttäen korvani. Katselimme hetken hiljaisina järvelle, tällä kertaa hiljaisuus ei ollut niin vaivaantunutta kuin viimeksi. Nyt se tuntui jopa ihan mukavalta. Molemmat tosin tärisivät kylmästä hengityksen höyrytessä.
“Ei sitten muuten tullut mieleen lämmitysloitsua käyttää?” tajusin hetken kuluttua.
Draco purskahti nauruun. En ollut oikeastaan koskaan kuullut hänen nauravan sillä tavalla, sillä koitin aina ennen viettää mahdollisimman vähän aikaa hänen kanssaan. Mutta pidin valtavasti hänen naurustaan, se oli mukavan kuuloista ja sitä kuunnellessa tuli hurjan huoleton olo. Huomasin hänen naurunsa olevan myös hyvin tarttuvaa sillä purskahdin itsekin nauruun, enkä edes nähnyt tilanteessa mitään niin hervotonta. Joka tapauksessa me vain nauroimme, nauroimme yhdessä niin että meinasi happi loppua. Enkä minä edes tiedä miksi nauroin, nauratti vain. Lopulta saimme naurun tasaantumaan ja Draco loitsi lämmitysloitsun.
“Lämpiös”, hän sanoi ja näpäytti sauvaansa tietyllä vikkelällä näpäyksellä. Metrin säteellä ympärillämme kaikki lämpeni, nurmikko maassa pehmeni, hampaat lakkasivat kalisemasta, ja varpaihin sekä sormenpäihin palasi tunto.
“Paljon parempi”, huokasin tyytyväisenä.
“Olet sinä kyllä Weasley fiksu”, naureskeli Malfoy.
“Ja sinä harvinaisen tyhmä”, hymähdin.
Sitten me juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Yllätyin miten helppo Dracon kanssa oli puhua, ei jotenkin haitannut vaikka sanoi mitä tyhmää. Me nauroimme paljon yhdessä ja hän kiusoitteli minua kokoajan, mutta niin minäkin häntä. Puhuimme kaikesta, vakavasti ja vitsillä, ja minulla oli tajuttoman hauskaa. Olin jotenkin kuvitellut että minun ja Dracon välillä olisi pelkkää seksiä, mutta pääsimme näköjään samalle tasolle keskustelussakin, ja se oli kivaa. Mikaelaa ei mainittu koko keskustelun aikana, se tuntui kielletyltä aiheelta. Tosin halusinkin välttää sitä, tulisi vain syyllinen olo sitä tyttöä muistellessa.

Lopulta lähdimme kulkemaan kohti linnaa. Draco piti minua lapasesta koko matkan, kaikki olivat jo nukkumassa joten kukaan ei nähnyt mitään ylimääräistä. Ulko-ovilla hän painoi minut tammisia ovia vasten ja suuteli lujasti. Kylmät huulemme yhtyivät Tylypahkan pimeässä yössä vielä viimeisen kerran sinä päivänä. Astelimme sisään ja molemmat lähtivät omien makuusaliensa suuntaan.

Astuessani makuusaliin Mikaela pomppasi heti sängystään.
“Missä olet ollut?” se kysyi tohkeissaan.
“Kävin ulkona vähän kävelemässä vain.”
Mikaela tepsutteli luokseni innostuneen näköisenä, hän huiskautti pitkät hiuksensa kädellänsä selkäänsä ja katsoi minua kuin mehukasta pihviä.
“Onko sinulla joku mies?”
Suuni loksahti varmaan metrin alaspäin ja mahdoin näyttää hemmetin typerältä, mutta en vain odottanut mitään tuonkaltaista.
“Ei! Miten niin?”
“Näytät niin onnelliselta ja haaveelliselta ja en minä tiedä, tuntuu vain siltä!”
“No ei ole ketään”, sanoin hieman hermostuneena.
“Onpa kuitenkin joku”, Mikaela jatkoi tivaamistaan. “Kerro nyt.”
Arvelin että pääsisin helpoimmalla myöntäessäni jotakin. Ainakaan hän ei epäilisi minua Dracon rakastajaksi.
“No ei ole ketään oikeastaan, mutta Korpinkynnen William Torrey on aika suloinen.”
Mikaelan kasvoille levisi varmasti maailman levein hymy.
“Minä arvasin! Mitä ajattelit tehdä hänen suhteensa?”
“Ei puhuta nyt siitä, mennään nukkumaan, minua väsyttää”, sanoin ja haukottelin leveästi.
Mikaela näytti pettyneeltä, kuin pikkulapselta joka ei saakaan karkkia. Kuitenkin hän meni sänkyynsä ja kiskoi peiton korvilleen.
Riisuin vaatteeni ja vedin yöpaitani päälle, pesin hampaat ja painuin peiton alle. Nukahdin melkein saman tien, mutta näin levottomia unia minusta ja Dracosta.
idiootti ei unta rakasta, ei pidä kuoleman serkkupojasta

emaii

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Petit minut Weasley, 5. luku 15.10!
« Vastaus #15 : 15.10.2009 20:46:20 »
Eieieieiei ole surkea! Taas niin parasta <3
Tyksin koko ficistä niin kauheasti, ja ilahduin ihan sikana kun näin uuden luvun taas täällä ((:
Jatka pian, koska en jaksa odottaa... : DD
Don't you dare look out your window,
Darling everything's on fire. ♥

lollypop

  • Vieras
Vs: Petit minut Weasley, 5. luku 15.10!
« Vastaus #16 : 17.10.2009 23:40:29 »
AAAWWWWWWW!!!!
Ihana Luku!!!! Oot mun lempikirjailia nykyään!!! :-* Tykkään tosi maljon Ginnystä ja Malfoysta. Se on se tän kuukauden tähtipari...
 Alussa se Mikaelan "juttu" on tosi söpö... Pidän sun kirjoitus tyylistä. Se on jotenkin mulle se oma lempi tyyli. AAAHHAAHHAH mä oon taas sekavas tilas kirjoittamas tätä et en iha saa TTAAASKAAn selvää kommenttia.
Tuun muute aina kommaammaa sit näitte lukujen jälkee Hihhih jospa silloin tulisi järkevää kommenttia!
MUT JATKA OLE HYVÄ!!!!
KIIIITOS JA KUMARRUS RAKAS HERRASMIES!!!!!!!!
<333333333333333: LOLLYPOP :-* :-* :-* ;D

GinnyW

  • ***
  • Viestejä: 13
  • ava (c) raitis
Vs: Petit minut Weasley, 5. luku 15.10!
« Vastaus #17 : 18.10.2009 22:46:21 »
Liisää! Rakastan sun kirjotustyyliä! Sitten joskus, jos saat tän valmiiks niin voisitko kiltti tehä jotain samantyylistä Harrysta ja Ginnystä? Rakastin nimittäin tätä kohtaa:

Pudistin päätäni. Harry katsoi minua hymyillen ja katsoessani noihin kirkkaanvihreisiin silmiin purskahdin itkuun. Harryn silmät täyttyivät hämmästyksestä ja hän näytti hätääntyneeltä.
“Ginny!” hän vain toisteli nimeäni. Minä vain itkin ja nyyhkytin enkä saanut takellettua sanaa suustani. Lopulta Harry tyytyi kietomaan kätensä ympärilleni ja painoin otsani hänen lohduttavaa olkaansa vasten kyyneleideni kastellessa hänet täysin. Harry silitteli hiuksiani ja painoi minut itseään vasten, hän ei kysynyt mitään ja olin siitä kiitollinen. Valutin vain kaiken ulos hänen iso turvallinen käsi ympärilläni.
Lopulta kohotin päätäni siitä turvallisesta olkapäästäni ja kohtasin Harryn katseen. Hänen naamansa oli aivan naamassani kiinni, niin lähellä ettei se ollut normaalia. En vain jaksanut välittää. Harry hymyili minulle ja pyyhkäisi peukalollaan kyyneleitä poskeltani. Hänen huolenpitonsa tuntui hyvältä, isovelimäiseltä.
“Tule, mennään oleskeluhuoneeseen”, Harry tarttui käteeni ja kävelimme koko matkan käsi kädessä yhdessä Rohkelikkotorniin, en välittänyt vaikka jotkut vastaantulijat katsoivatkin ja saivat varmasti väärän käsityksen.


Kiitos tosi paljon mahtavasta ficistä!
"It's not the face, but the expressions on it. It's not the voice, but what you say. It's not how you look in that body, but the things you do with it. You are beautiful."
- Ian O'Shea

Nabi.

  • ***
  • Viestejä: 267
Vs: Petit minut Weasley, 5. luku 15.10!
« Vastaus #18 : 21.10.2009 00:11:16 »
Vau! Ekaks tarinaks aika hyvin. Uusia lukuja tulee sopivan usein, eikä kirjotus töki. Sopivan yksinkertaista ja silleen. Tykkään tästä =D
Everyone thinks that I have it all
but it’s so empty living behind these castle walls
nobody knows i’m all alone
but there’s no place to fall.

MirenvA

  • bag badger
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Tumblr
Vs: Petit minut Weasley, 5. luku 15.10!
« Vastaus #19 : 21.10.2009 18:21:23 »
Ihana!
Sulla on tosi hyvä kirjoitus tyyli ja saat hyvin luotua tunnelman.
Toivon todella että Ginnyn ja Mikaelan välit pysyy hyvinä, niiden ystävyys on niin suloista. <3
Todella hyvin saat Dracosta nostettua hempeitä puolia esiin, se kun on taito laji. :D

Lisää vaan tulemaan!
Jatka samaan malliin!
-Mire-

 P.S. Ykkös luvussa Ginny ajattelee näin: 'Ginerva Weasley, herää jo!'
Tuli mieleeni että eikö Ginnyn oikea nimi olekkin Ginevra?
Mutta eipä muuta huomautettavaa.  :)
« Viimeksi muokattu: 21.10.2009 18:40:27 kirjoittanut MirenvA »
Poor old Jim's white as a ghost
He's found the answer that was lost
We're all weeping now, weeping because
There ain't nothing we can do to protect you

O children
Lift up your voice, lift up your voice
Children
Rejoice, rejoice
The Bad Seeds And Nick Cave~O'Children