Kirjoittaja Aihe: Glee, Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita | S | Will/Emma  (Luettu 3022 kertaa)

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
- Ficin nimi: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
- Kirjoittaja: Classick
- Fandom: Glee
- Beta: Nope
- Ikäraja: S
- Genre: Fluff, Angst
- Paritus: Emma/Will
- Disclaimer: Hahmot kuuluvat Ryan Murphylle, Brad Falchukille ja Ian Brennanille
- Varoitukset: -
- Haasteet: Albumihaste, Multifandom
- Summary: Kasvomme olivat aivan lähekkäin ja tunsin hänen hengityksensä tuoksun.
- A/N: Tällainen pikku ficeröinen johon sain inspiksen. Toivottavasti tykkäätte! Kappale on muuten Green Dayn Wake me up when september ends.






Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita

Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when September ends

Kävelin pitkin koulun käytäviä ja tähyilin ympärilleni. Väistelin satunnaisia oppilaita, jotka olivat vielä koulussa. Yhtäkkiä kulman takaa tuli yksi koulumme skeittaripojista, joka melkein törmäsi minuun. Kavahdin taaksepäin.
"Mikä sulle nyt tuli?" poika kysyi ja jatkoi matkaansa olkiaan kohauttaen.
"Will!" huudahdin, kun näin hänet pääovella. Hän kääntyi ja hymyili valloittavasti. Juoksin hänen luokseen ja olin jo kaivamassa kertakäyttökäsineitäni avatakseni oven, mutta Will ehti ensin. Hän avasi minulle herrasmiesmäisesti oven.
"Kiitos", sanoin posket pikkuruisen punoittaen.

Kävelimme koulun viereisellä jalkakäytävällä vierekkäin, hiljaisuuden vallitsessa.
"Minne päin olet menossa?" kysyin kiinnostuneena ja väistelin kuralätäköitä. Vihasin syksyä. Se oli kylmä, märkä ja ennen kaikkea likainen.
"Ajattelin kävellä tänään kotiin, kun on niin kaunis ilma", Will vastasi ja katsoi ylös pilvettömälle taivaalle.
"Mmm..." mutisin. "Voisin kävellä kanssasi ja nauttia kauniista ilmasta. Pieni kävelylenkki tekisi hyvää."
"Jos vain haluat", hän sanoi ja tutki kauniita värejä syksyisissä puissa.

"Miten Glee-clubissa sujuu?" kysyin viattomasti ja varoin jalkakäytävällä mönkivää matoa.
"Hyvin kunhan Rachel ei yrittäisi ottaa joka ikistä sooloa itselleen", Will valitti hymyssä suin. Hänestä näki kuinka hän rakasti sitä kerhoa. Yhtäkkiä tammesta putosi likainen lehti, joka hipaisi poskeani ja jätti pienen likavanan sille. Menin järkytyksestä shokkiin ja aloin kaivaa tärisevin käsin laukustani paperia. Ennen kuin ehdin nostaa olkalaukkuni läppää, Will pysäytti käteni ja pyyhki valkoisella nenäliinalla poskeni puhtaaksi. Kasvomme olivat aivan lähekkäin ja tunsin hänen hengityksensä tuoksun. Katsoimme toisiamme silmiin.
"kiito-", ehdin kuiskata ennen kuin hän suuteli minua. Tuntui, että polveni pettivät ja tippuisin, mutta hän otti minut kiinni. Niin me olimme tasan kaksikymmentä sekuntia kunnes hän irrottautui ja katseli minua epätoivoisesti.

"Anteeksi", Will sopersi ja punastui.
"Ei se mitään", kuiskasin ja katsoin maahan. Hän pyysi surkean elämäni kohokohtaa anteeksi.
"Se oli väärin", hän jatkoi enkä pystynyt vieläkään nostamaan katsettani maasta.
"Niin oli", myönsin ja mietin hänen vaimoaan ja tulevaa poikaansa. Näin maassa sen keltaisen lehden, joka oli aiemmin hipaissut kasvojani ja keskityin tuijottamaan sitä.
"Ehkä on parempi, että jatkan kotiin yksin", Will sanoi ja lähti. "Nähdään huomenna."
"Nähdään", kuiskasin niin hiljaa, että olin varma, ettei kukaan kuullut. Nostin varovasti lehden maasta käyttäen paperia ja taittelin sen paperin sisään. Lähdin päinvastaiseen suuntaan Wilin kanssa ja kuulin kuinka yksittäiset sadepisarat tippuivat katuun. Hän oli väärässä. Se ei ollut väärin, tämä oli.


as my memory rests
but never forgets what I lost
wake me up when September ends

« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 23:51:34 kirjoittanut Yukimura »
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Garesu

  • Vieras
Vs: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
« Vastaus #1 : 04.11.2010 15:55:02 »
Naww! Musta on vääryys, että Will on Emman sijaan vaimonsa kanssa, mikä sen nimi olikaan. Ne olis niin nätti pari. ;D Sitähän varten on fanfiction. ^^''

Tää oli tosi sulonen pikku ficceroinen, biisi sopi siihen nätisti. Toivoin kyllä, että siinä olis ollu esillä vähän enemmän sitä Emman siivoushysteriaa. :D Se kuuluu niin Emman luonteeseen. ^^ Will oli ihanan symppis. :3

Kiitosta,

Garesu

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
« Vastaus #2 : 04.11.2010 17:20:50 »
Kiitos kommentistasi Garesu!
Will ja Emma olisivat tooooodella nätti pari <3 Ehkä he joskus päätyvät yhteen.
Ehkä tuota siivoamishysteriaa olis pitänyt olla enemmän... En oikein tiedä, kun oli ensimmäinen Glee-ficcini.  :D
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Kahvituokio

  • bussikuski
  • ***
  • Viestejä: 54
  • only i can life forever.
Vs: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
« Vastaus #3 : 07.11.2010 17:14:12 »
Ahh. ♥ Ihana ficci. Mitään erityisiä virheitä en huomannut. Biisi oli hyvin valittu! (:
Kiitos tästä lukunautinnosta.
ava by puolipro

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
« Vastaus #4 : 07.11.2010 18:23:10 »
Kiitos paljoin kommentistasi Kahvituokio! Omastakin mielestäni biisi sopi ficciin hyvin.
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

AnnaBella

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
« Vastaus #5 : 07.11.2010 19:46:40 »
Tämä oli toodella söpö!
Seuraan itsekkin Gleetä, ja musta kyllä Willin ja Emman pitäis mennä yhteen, ne on niin ihana pari!
Ja varsinkin Will on ERITTÄIN söpö ;)

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Keltaisia lehtiä ja kylmiä pisaroita
« Vastaus #6 : 07.11.2010 20:10:53 »
Will/Emma paritus on todellakin suloinen!
Kiitos myös sinun kommentistasi, AnnaBella!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Musta tuntuu että oon aikas myöhässä tätä kommentoimassa. Siis ihan kun julkaisuaikaa tossa vilkaisin ja muutenkin juonekäänteethän on tämä ficin ajankohdasta pikkusen muuttuneet : )

Mutta ajattelinpahan edes jotain kommata, tallensin tän suosikkeihin toissapäivänä (luin sun listusta) ja ajattelin että luen sitten paremmalla ajalla = heti kun kerkeän. Ja lupasin itselleni kommentoida. Mitä tahansa Gleen eteen.
Ja hyvähän tämä oli. Kannatti lukea. Oli muuten itseasiassa ensimmäinen ficci, jonka olen koskaan lukenut tällä parituksella. En harrasta kauheesti FF.netiä mitä Glee-ficceihin tulee, mitä nyt silloin tällöin lukaisen jotakin Kurtista.

Mä pidän tälläsistä tilanne-ficeistä. Ja tää oli sopivan pituinen. Oli ihana lukea Emman ajatuksia, vaikka en Willistä kovin paljon loppuviimeksi pidäkään, on bambisilmä ollut minun suosikkeja alusta asti. Katoin jopa yhden jakson Housea (oon nähnyt vain sen yhden : )) ilman tekstitystä vain siksi, että siinä oli potilaana tuo Emman-näyttelijä-jonka-nimeä-en-juuri-nyt-muista. Ja juu, ovathan nuo parina oikein suloisia molemmat.

Haa, pidin myös siitä, että suhde on niin ikään 'kielletty'. Sellainen tuppaa vetoamaan, vaikka kiellettyjä rakkaustarinoita tuntuu tässä maailmassa olevan jo liikaakin.

Lainaus
Hän oli väärässä. Se ei ollut väärin, tämä oli.
Kaunein ♥

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Solebum: ikinä ei ole liian myöhäistä kommentoida (tai vastata kommenttiin, heh heh) :) On aina kiva kuulla, että joku lukee listausta (ja löytää sielä jotain) eikä se vain roiku turhanpanttina, joten olen otettu. Suloinen pari todellakin. Ihanaa, että kohta niistä tulee taas sarjassakin pari (varmasti tulee, tai muuten...) Kiiots paljon kommentistasi!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within