Kirjoittaja Aihe: Poissa, noin vain [S] drama, angst  (Luettu 2666 kertaa)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Poissa, noin vain [S] drama, angst
« : 15.06.2011 00:54:45 »
Title: Poissa, noin vain

Author: sennamiila täällä taas hei

Beta: ei ole

Genre: drama, pienoinen angst, triplaraapale

Rating: S

Pairing: yksipuolinen Bellatrix/Voldemort

Disclaimer: Hahmot ovat edelleen Rowlingin omistuksessa

Quote: Kun mies vain olisi joskus ymmärtänyt, kuinka nainen kaipasi tämän läheisyyttä.

A/N: Hah, inspis iski, kun kuuntelin kappaletta Oon voimissain (älkää edes kysykö) ja siitä sitten... FF50:een sanalla 021. Liian vähän
Tosi, tosi, tosi suuret onnittelut sinulle, Beatrice ♥ Omistan tämän ficin sinulle syntymäpäiväsi kunniaksi ♥ (ja pahoittelen tämän angstisuutta, mutta paritus...)




Poissa, noin vain


Pimeän lordi oli poissa, ja Bellatrix tiesi sen. Silti hän ei voinut uskoa, että mies olisi lopullisesti jättänyt heidät. Eihän tämä voisi. Noin vain. Ilmoittamatta mitään. Jättäen heidät tyystin vaille tietoa siitä, miten tulisi toimia hänen mentyään.

Bellatrixin oli myönnettävä itselleen olevansa hieman peloissaan ja suunniltaan. Peloissaan sen vuoksi, ettei tiennyt mitä oli tapahtunut ja tulisi tapahtumaan. Suunniltaan, koska ei kyennyt käsittämään, miksi mestari oli juuri nyt jättänyt heidät. Aikana, jolloin häntä olisi tarvittu kipeästi. He olivat olleet voitolla ja sitten mies oli vain kadonnut kuin tuhka tuuleen. Bellatrix tiesi kyllä ihmisten kuiskailevan pienestä pojasta, jonka pimeän lordi oli koettanut tappaa. Kuinka kirous oli kimmonnut mieheen itseensä. Mutta eihän se voinut olla mahdollista.

Varmasti Bellatrix tiesi vain sen, että pimeän lordi oli kadonnut. Piirtoa ei ollut poltellut enää moneen viikkoon, tavallisesti pienen poltteen tunsi koko ajan. Mutta ei enää. Se aika olisi nyt mennyttä.

Mitä Bellatrix sitäpaitsi tekisi, kun mestari oli poissa? Kuihtuisi ikävään? Eihän naisella ollut enää mitään, minkä vuoksi elää. Pimeän lordi oli ollut Bellatrixille kaikki kaikessa, mies jota hän oli rakastanut enemmän kuin omaansa.

Bellatrix oli naimisissa, mutta olisi niin mieluusti ottanut eron lähinnä sekarotuista kulkukoiraa muistuttavasta miehestään ja mennyt vihille herransa kanssa. Kun pimeän lordi vain olisi joskus ymmärtänyt, kuinka Bellatrix kaipasi tämän läheisyyttä, miten nainen oli ollut niin palavasti rakastunut. Mutta miksi mestari olisi edes ymmärtänyt? Tämähän oli mies, ei miehiltä voinut sellaista odottaakaan – yhdeltäkään.

Silti Bellatrix oli kovasti yrittänyt. Koettanut olla mieliksi pimeän lordille, oli nöyristellyt ja ollut tottelevainen kuin koirat. Ja joka hetki hän oli toivonut, että mies olisi nähnyt hänet jonain muunakin kuin vain yli-innokkaana kuolonsyöjänä, joka toteutti mestarinsa pienimmätkin toiveet, riippumatta siitä koskiko toive tappamista, kiduttamista vai jotain aivan muuta. Olisi nähnyt kaiken taakse, kuinka sydän hakkasi naisen rinnassa, kun tämä joutui lähelle herraansa.

Mutta vastakaikua ei ollut koskaan ollut.
« Viimeksi muokattu: 29.05.2015 16:47:56 kirjoittanut Vanilje »


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #1 : 15.06.2011 01:09:57 »
Minä täällä (oliko vaikea arvata? ;) )

Tykkäsin todella paljon. Bella/Volde on yks minun suosikkiparituksistani.
Osaat kirjoittaa tästä paritukseta todella hyvin (ja yleensäkkin osaat kirjoittaa todella hyvin). Tykkäsin kuvailusta.

Lainaus
Kun pimeän lordi vain olisi joskus ymmärtänyt, kuinka Bellatrix kaipasi tämän läheisyyttä, miten nainen oli ollut niin palavasti rakastunut. Mutta miksi mestari olisi edes ymmärtänyt? Tämähän oli mies, ei miehiltä voinut sellaista odottaakaan – yhdeltäkään.
Tykkäsin tästä kohdasta, tiedä sitten miksi. Mutta tämä kohta iski jotenkin muhun tai jotai.

Anteeksi, en saa enempää aikaiseksi :(

Kiittäen ja kumartaen,
Natural

Ps. Ja hei, Beatricellahan on synttärit (joista en ollut tietoinen...). Onnea minultakin, Beatrice!!


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 201
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #2 : 15.06.2011 09:26:52 »
Jee, uusi ficci sinulta sennamiila!  :D Ihanaa!

Pidin kovasti tästä pienestä angst-ficistä. Bellan tunteet oli kuvattu aidosti ja hänenepätoivonsa pystyi melkein tuntemaan...

Lainaus
Piirtoa ei ollut poltellut enää moneen viikkoon, tavallisesti pienen poltteen tunsi koko ajan. Mutta ei enää. Se aika olisi nyt mennyttä.

Tuo oli jotenkin surullisen kaunis kohta ja ...  :'(

Lainaus
Mitä Bellatrix sitäpaitsi tekisi, kun mestari oli poissa? Kuihtuisi ikävään? Eihän naisella ollut enää mitään, minkä vuoksi elää. Pimeän lordi oli ollut Bellatrixille kaikki kaikessa, mies jota hän oli rakastanut enemmän kuin omaansa.

Tuo oli myös aivan ihana kohta.

Kiitos,

Hermione

Ja suuret onnittelut Beatricelle!

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #3 : 15.06.2011 22:22:36 »
Natural: Kuule oli ihan hirmusen vaikea arvata, että sie olet täällä heti ;) Whii, Bella/Voldu on ihana pari. Ja hei mitä mitä? Tykkään niin hirmusti tuosta siun lainaamastasi kohasta. Mä olen nimittäin toisinaan huomannut sen, ettei miehet oikeasti huomaa, jos nainen on tähän ihastunut (tai rakastunut - ihan miten vaan). Tän voin sanoa puolentoista vuoden kokemuksella (koska herra X :D ). Kiitän kommentistasi :)

Hermione: Jepjep :) eikä Bealle kerrota, että tää on oikeesti kirjotettu jo tammikuussa... Bella tosiaan oli melkoisen epätoivoinen, kun oli niin rakastunut mestariinsa. Tuo sinun ensimmäisenä lainaamasi kohta on muuten myös yksi omista suosikeistani tässä ficissä :) Kiitoksia.

senna kiittää molempia kommentoijia, niiaa, kumartaa, nostaa hattua ja ehkä tämän elämänmuutoksen myötä myös oppii kirjoittamaan muutakin kuin vain pelkkää angstia (esim. romancefluffysoopaa :D )

Kiittäen
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Lumille

  • Virhe ohjelmoinnissa
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #4 : 16.06.2011 01:00:12 »
Hihii, mä muistin vihdoin tulla lukemaan tämän :) Jostain syystä mä tykkään kovasti kanssa Bella/Voldemort parituksesta, vaikka ne tuppaakin aika usein olemaan täynnä epätoivoa ja muutenkin.

Mä olen kanssa monesti miettinyt, että mitä Bella meinasi kun Pimeyden Lordi oli silloin poissa. Sä kirjotat todella hienosti (hihii, nyt niitä romancefluffysoopajuttuja kehiin !!) ja muutakin :)

Lainaus
Varmasti Bellatrix tiesi vain sen, että pimeän lordi oli kadonnut. Piirtoa ei ollut poltellut enää moneen viikkoon, tavallisesti pienen poltteen tunsi koko ajan. Mutta ei enää. Se aika olisi nyt mennyttä.

Joku oli ilmeisesti jo ehtinyt laina tuon, mutta sanonpahan nyt mäkin, että tuo oli jotenkin kovin kaunis :) Se kaikki oli kuitenkin Bellalle kaikki kaikessa (:

hei mutta, hyvää syntymäpäivää Beatrice vielä täältä ! Ja suuri kiitos tästä ficistä :)


sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #5 : 16.06.2011 01:07:45 »
Jeejee, Lumille :) Bella/Voldemort on oikein kiva paritus ja taitaa miulla pari muutakin ficciä kyseisellä parituksella löytyä. Ei ehkä samankaltaisia kuin tämä, mutta löytyy kuitenkin. Ja joo, okei, kyllä mä ainakin voin yrittää kirjoittaa sitä romancefluffysoopaa, koska fiilis sellaiseen on nyt parempi kuin koskaan ennen (ellei lukuun lasketa sitä hetkeä, kun olin juuri katsonut Dancing Queenin ;) ). Suuret elämänmuutokset tuovat mukanaan uusia tuulia, joten eiköhän tule onnistumaan :)

Kiittäen kommentistasi
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #6 : 17.06.2011 13:51:54 »
Kiitos vain itsellesi kommentista Bea :) Bella/Voldemort tosiaan on ihanan rakastettavan angstinen paritus. Ainakin joskus. Tai en mä ainakaan voisi kuvitella tällä parituksella kirjoittavani jotakin romancefluffysoopaa, jota en kyllä muutenkaan osaa kirjottaa ;) Mutta en kyllä edes voisi kuvitella näitä kahta jossain hempeilemässä kahdestaan - pelkkä ajatuskin on jo pelottava :D

Kittäen tuhannesti kommentistasi ja vielä kerran onnitellen
senna

P.s. Jos mä olisin voinut niin olisin antanut siulle synttärilahjaksi vapaalipun meiän kesäteatteriin (en mainosta!), koska en mä oikeasti tiedä, mitä niillä neljällä vapaalipulla oikein edes teen...


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Mustetahra

  • ***
  • Viestejä: 20
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #7 : 20.06.2011 16:01:51 »
Ja taas saat mut sanattomaksi ihanilla kirjoituksillasi. Nyt yritän pää tyhjänä keksiä tähänkin jotain. Bellaa käy kieltämättä sääliksi. Voisin lainata koko tekstin ja kertoa pitäväni siitä kohdasta :)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Poissa, noin vain, K7, drama, angst
« Vastaus #8 : 20.06.2011 22:00:16 »
Oi, kommentti! Oli ihana tulla kotiin neljän tunnin näytelmäharjoituksista ja huomata, että joku on tätä kommentoinut :) Kiitoksia paljon, Mustetahra. On ihana kuulla, että olet pitänyt. Ja joo, niin, Bellaa käy miunkii kovasti sääliks, mutta ei hätää, koska mä menen ja pelastan sen ;)

Kiittäen puumerkin jättämisestä
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Emmatrix

  • Vieras
Vs: Poissa, noin vain [K7] drama, angst
« Vastaus #9 : 20.05.2013 15:48:22 »
Ihana teksti! Harmittaa, että Bellatrix oli noin epätoivoinen, mutta onneksi pelastit hänet :D Lyhyt kommentti, mutta yksi juttu vielä iski silmään.

Lainaus
Silti Bellatrix oli kovasti yrittänyt. Koettanut olla mieliksi pimeän lordille, oli nöyristellyt ja ollut tottelevainen kuin koirat

Eikö se olis koira?  Joo, toi oli kyllä pikkuasia :D