Kirjoittaja Aihe: CSI, Voit jättää viestin äänimerkin jälkeen ~ S (Warrick Brown/Nick Stokes)  (Luettu 2282 kertaa)

Penber

  • Vieras
Title: Voit jättää viestin äänimerkin jälkeen
Author: Penber
Raiting: S
Genre: Slash, Huumori, random
Fandom: CSI: Crime Scene Investigation
Pairing: Warrick Brown/Nick Stokes
Disclaimer: En omista ko. sarjaa tai sen hahmoja.

Summary: Warrick höpöttelee Nickin vastaajaan.

A/N: Fandom 10. Tarvitseeko muuta sanoa? (Paitsi että noi Piipit on sitä ku vastaajassa kuuluu se ääni niiden viestien välillä että tietää mistä alkaa uusi viesti tai jotai :'D.)


~

Sinulla on viisi uutta viestiä.

Piip.


“…”


Piip.


“Nick… Hitto.”


Piip.


“Anteeksi se äskeinen. Pudotin kuulokkeen ja oli… No jotenkin jäi sellainen fiilis että olisi aloitettava alusta. Puhelu siis. Tai no. Eihän tämä mikään puhelu ole. Puhun vastaajaan! Äh. En tiedä mitä sanoa.

Hitto, oikeasti, Nick!

En pysty tähän…”



Piip.


“Okei. Yritän uudestaan. Kun et näköjään vieläkään vastaa puhelimeen, joudun tyytymään tähän… mekaaniseen versioon. Inhottavaa.

Olen pahoillani. Todellakin. Tiedän, että lupasin lopettaa uhkapelit, mutten vain jotenkin… osaa. Mihin tiikeri raidoistaan pääsisi?

Ei. Kyllä minä pääsen näistä raidoista. Jos vain annat vielä yhden mahdollisuuden. (naurua) Näetkö? Saat minut kerjäämään, anelemaan. Senkin!… Senkin Nick.

Pyydän… älä jätä minua. Grissom ei voi suojella minua enää pitkään ja menetän työni. En halua olla yksin. En juuri nyt.

(ovikello soi taustalla)

Hemmetti! Joku on ovella… Soitan sinulle kohta. Mielummin sinulle kuin vastaajalle, joten olepa kotona!”



Piip.


“Okei. No. Vastaaja. Taas.

Arvaa kuka oli ovella? No sinähän tiedät, turhaa minä arvuuttelen. Olet ihana, yllätyksellinen, enkä oikeastaan taida nyt pysyä perässä. Mutta tärkeintä on, että olet jälleen  minun.

Niin ja toivottavasti kerkeän poistamaan nämä viestit vastaajastasi ennen kuin pääset kuuntelemaan. Ja jos en kerkeä, lupaathan olla nauramatta? Ainakaan kovinkaan paljoa.

Rakastan sinua.”



Piip.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2013 11:43:55 kirjoittanut Sädekehä »

Fell

  • Vieras
Vs: Voit jättää viestin äänimerkin jälkeen
« Vastaus #1 : 30.07.2010 16:53:19 »
Kirjoitin tähän jo eilen kommenttia jotain viistuhatta minuuttia, sanoja tuli tasan yksi n__n Uusi yritys! : D

Tykkäsin ihan kamalasti - kaksi lempihahmoani samassa ficissä, oiws ♥ Mä en oo vähään aikaan katsellut C.S.I:tä, ainakaan noita hiukan vanhempia jaksoja, joten yllättynein kun muistin tän jakson ihan kohtalaisesti n___n Tai siis sen, missä Warrick pelasi rahojaan pois :,D

Mörmör ): En tykkää kun jotkut on:
a) Näin hyviä kirjoittamaan
b) Saavat inspiksiä enemmän tai vähemmän kaikesta, ainakin kirjoituksen määrän mukaan
): Mutta ehkä ihan hyvä vaan, etteivät ne kirjoitustaidot ole jakaantuneet ihan tasan kaikille, olisi aika tylsää jos oikeasti poikkeuksellisen hyviä kirjoittajia ei olisi ollenkaan, koska kaikki olisivat samantasoisia! n___n Sittenhän olisi ihan sama, kenen ficcejä lukisi, koska kaikki olisivat samanlaisia!

Sitten kritisoija-Fell (unohtamatta fanityttö-Felliä, joka purkaa edelleen fanityttökohtaustaan fanityttöilemällä) sanoo, että olisi selkeämpää, jos itse viesteihin kuulumattomat jutut eivät olisi kursivoituja. Siis.
Lainaus
(naurua) Näetkö? Saat minut kerjäämään, anelemaan. Senkin!… Senkin Nick.
Lainaus
(ovikello soi taustalla)
Eli että lihavoimani kohdat eivät olisi kursivoituja, kuten muut ficin kohdat. Tosin, en tiedä, huomaisiko sitä loppujen lopuksi kovinkaan helposti vaikkei niitä olisikaan kursattu - oli vaan pakko sanoa jotain järkevää ylempänä olevan aika randomin hölötyksen jälkeen n__n

Toivottavasti pälätin taas tarpeeksi randomisti :,33 Mutmutsiis ficistä tykkäsintykkäsin ihan kamalasti! ♥ Vielä ainakin kaheksan ficciä C.S.I:stä \o/

//Tulipa fiksu viesti :,D Erittäin järjestelmällisesti etenevä ja selkeä! :,33

Penber

  • Vieras
Vs: Voit jättää viestin äänimerkin jälkeen
« Vastaus #2 : 30.07.2010 19:08:24 »
Fell: Hii! Kiitos kommentista :3. Lisää CSI:ta on tulossa! n__n Itte jätin noi sulkeissa olevat kursivoiduiks varmaa iha senkia takia ku ne kuulu vähä niin ku sieltä puhelinvastaajan kautta nii sit ne oli vaa nii siellä taustalla. Ähm. En osaa selittää :'D.

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Voit jättää viestin äänimerkin jälkeen
« Vastaus #3 : 30.07.2010 19:26:09 »
Hitto, menin ihan kylmäksi tästä :D
Joo, älä käsitä väärin, kylmät väreet kulkee vieläkin pitkin selkärankaa. Vaikka tuskin olit ajatellut pelotella ketään.
Tässä oli vaan jotain kauheen suloista ja sisälsi niin voimakaasti tunteita. En tajua, miten jotku keksii tällästä ja vielä saa kirjoitetuksi sen näin upeesti ylös.
CSI, aah, mikä fandom. Nyt kyllä alko tekee mieli kirjoittaa siitä. Tuskin siitä nyt mitään saisin aikaseksi, *huokaisu. Mutta takaisin asiaan.
Pääsin tosiaankin sisälle tuohon tilanteeseen, ja vaikka et kirjoittanut yhtöään kuvailua, loin mielikuvan tuosta soitosta.
Jotku vaa osaa kirjoittaa.
Nauroin muutamassa kohdassa, huumoria oli tarpeeksi. Ei liikaa eikä liian vähän (:

Okei, tää menee jo tyhjänpäiväseksi. Kiva.

Kiittää ja kumartaa, Chi

Penber

  • Vieras
Vs: Voit jättää viestin äänimerkin jälkeen
« Vastaus #4 : 30.07.2010 19:28:56 »
Chcy: Hih! Kiitos kovasti! n__n Uu! Kannattaa aina kokeilla kirjoittaa! ;--D Ei sitä tiedä vaikka sieltä syntyiski jotai oikei makoisaa! CSI on oikein oiva fandom (: Sieltä saa monia parituksia!

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Fandom10-topsusta bongattua.

Aww. Mä kuulin korvissani Dourdanin äänen kun luin tätä. Sanoisin siis, että ainakin mun CSI-tietämyksen (oon kattonut kaudelle 11 asti, muutama uusimmista taitaa olla näkemättä) mukaan hyvinkin IC:t hahmot :) Aivan ihana, klassinen tilanne, kun jätetään viestiä vastaajaan ja sitten se henkilö tuleekin oven taakse ja pääsee puhumaan ihan kasvotusten (nenätysten, vatsatusten... mmm...). Uskaltaisiko tähän pyytää jatkoa? Mitä korkeammalla ikärajalla, sen parempi :)


Kiitos :-*
-B
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain