Albus Dumbledore ja makeiset kuulostaa aika lupaavalta sarjalta.
Tässä vaan vähän ehkä hirvittää, että sitten tämän luettua tulee kauhea karkinhimo, mutta ehkä sitten tarvii vain kipittää lähikaupasta hakemaan jotain namia, jos niin sattuu käymään.
Apua, ihana!
Jotenkin aloitus oli todella synkkä ja surkea, kun puhuttiin Potterien kuolemista, Voldemortin vastaisesta taistelusta ja muuta, mutta sitten se muuttui aika nopeasti pirteäksi ja iloiseksi, kun Albus löysi taskustaan karkkia.
Jotenkin tosi suloista, että ne nyt vain sattuivat olemaan siellä taskussa tällaisellakin hetkellä ja siten piristivät muutoin synkeää iltaa.
Totta kai sieltä kortista onnistuu paistamaan just Albuksen oma nassu, kuinkas muutenkaan! Tässä oli kyllä tosi kivasti hyvin samanlaista tunnelmaa kuin edellisessä, kun ensin oltiin vähän vakavammissa maisemissa ja sitten osui karkit silmiin ja pam! tunnelma vaihtui lennosta paljon pirtsakkaampaan. Oli muuten myös tosi hauska yksityiskohta (ja hyvin dumbledoremainen), että Albuksella oli työpöydän laatikoissa oma varastonsa makeisille!
Onko viuhpiiporeen mausta tai vaikutuksista kerrottu kirjoissa jotain, vai keksitkö tämän hatusta? Koska en ainakaan muista kuulleeni mitään, mutta nämä tällaiset karkit kuulostavat tosi kivoilta!
Minäkin haluaisin kohota ilmaan syömällä karkkeja!
Minerva on kyllä ihana, kun hän katsoo vain vierestä, kuinka Albus maiskuttelee karkinnälkäänsä.
Tämä olikin sitten vähän poikkeuksellinen tässä sarjassa, kun tämä alkoi tosi pirteästi ja sitten loppui synkeästi. Sekin kyllä sopi tosi hienosti tänne sekaan, ja tykkään tosi paljon näistä eri rakeiden nostamista muistoista! Villan makuinen rae kuulostaa kyllä todella ällöttävältä, ja sinälleen inhottavaa, että tuosta kinuskista, vaikka hyvältä maistuikin, nousi noin kamalat muistot mieleen. >:
Ihanaa hajamielistä Dumbledorea, kun työpöydälle on vahingossa unohtunut sokerinen sulkakynä, kun kaivattaisiin sitä oikeaa sulkakynää!
Jotenkin voisin hyvinkin kuvitella, että Albuksen työpöydällä voisi ihan oikeasti lojua unohtuneita karkkeja, kun hän on napostellut niitä laatikostaan töidensä lomassa.
Kamalaa, kun karkitkin vikisevät taskussa.
Suklaasammakoiden pomppimisen vielä kestäisin, mutta jos mun karkit alkaisivat ihan oikeasti vikistä, niin mä varmaan sekoaisin syödessäni niitä.
Yngh, torakkatertut kuulostaa jo nimenäkin tosi ällöttäviltä, ja sit jos ne vielä oikeasti näyttävät ötököiltä, niin hyi. Maku kyllä voisi olla hyvä, mutta jos ne näyttävät ja kuulostavat noin inhoilta, niin minä ainakin miettisin pari kertaa, että pistäisinkö sellaisia suuhuni vai en...
Mun mielestä tämä oli tosi kiva ja eheä sarja. Oli hienoa seurata, miten olit saanut karkit upotettua ihan oikeaan tarinaan, eikä tämä ollut vain karkkien mussutushöttöä! (: Tykkäsin muutenkin siitä, että tässä mentiin selkeästi vuosittain, kun ensi alkuun oli aika ennen Potteria Tylypahkassa ja sitten tokassa Potter oli ekaa vuotta, kolmannessa tokaa jne. Se asetti tälle sopivasti raamit, niin että tiesi kertomattakin pääpiirteittäin, mitä tapahtui ennen raapaletta ja mitä sen jälkeen. (:
Kiitoksia siis, että linkkasit tämän mulle, tätä oli kivaa lueskella! (: